Tutorialul ar trebui sa fie valabil pentru aproape orice atv.
Multi dintre voi probabil stiti cum se fac aceste lucruri, nu este greu, dar pentru cei care nu au experienta in asa ceva, sper sa va ajute tutorialul.
Posted 29 April 2016 - 09:21 AM
Tutorialul ar trebui sa fie valabil pentru aproape orice atv.
Multi dintre voi probabil stiti cum se fac aceste lucruri, nu este greu, dar pentru cei care nu au experienta in asa ceva, sper sa va ajute tutorialul.
Posted 29 April 2016 - 09:50 AM
Cristi e foarte frumos si interesant filmuletul . As vrea sa adaog doar o mica observatie ! Sa gresezi bucsele dupa ce ai montat bratul. Iti spun si explicatia . In momentul in care introduci vaselina bucsele au tendinta sa iasa in exterior iar montajul bratului pe ATV va fi putin mai dificila .
Posted 29 April 2016 - 09:56 AM
Iti multumim Cristi!
Posted 29 April 2016 - 07:53 PM
Posted 29 April 2016 - 08:42 PM
Interesant, dar sunt curios cati dintre noi au facut asa ceva ?
Posted 29 April 2016 - 09:41 PM
Interesant, dar sunt curios cati dintre noi au facut asa ceva ?
Daca se pune eu sunt la a 3 a interventie care deja include schimbare de bucsa . Din bucsa cauciucata prea flexibila la ceva asemanator cu filmuletul de mai sus . Cred ca voi face niste poze si voi posta sa mai umplem forumul cu informatii utile .
Ca si paranteza am facut asta pana acum la : KQ , Linhai 400 , In lucru la UTV Cf moto 600 si in viitorul apropiat la Linhai 500 .
Sorin daca crezi ca un gresor cotit la 90 sau 45 grade e mai facil hai sa gresezi un outlander sa vezi cum cauti gresorul pe sub carene .
Posted 29 April 2016 - 10:19 PM
Sorin daca crezi ca un gresor cotit la 90 sau 45 grade e mai facil hai sa gresezi un outlander sa vezi cum cauti gresorul pe sub carene .
la asta ma refeream, chinuiala care o trag cand trebuie sa gresez si sa mai ai si scuturi.......
Posted 30 April 2016 - 01:36 AM
Ma bucur sa vad ca mai sunt si altii pe care-i intereseaza lucrul asta Incerc sa fac cat mai multe tutoriale, doar ca nu-mi permite timpul sa fac asta foarte des.
Adi, inteleg la ce te referi, mersi de sfat. Teoretic ai mare dreptate, dar in cazul de fata n-a fost deloc dificil sa montez la loc bratul la atv. (am gresat asa si pt ca mi-a fost mult mai comod decat sa ma chinui sub atv).
Momentan am pus gresoare doar la bratele superioare, la partea din fata a atv-ului. Vor urma si la celelalte, dar cel mai probabil cand se vor uza bucsele, sau cand am mai mult timp liber Si cred ca va fi nevoie sa pun si la 45° sau 90°.
Posted 30 April 2016 - 12:13 PM
Posted 30 April 2016 - 12:39 PM
Adi eu ma refeream la acele gresoare la 45 si 90 de grade doar in locutile unde ele iti usureaza munca,nu peste tot.
Te inteleg . dar sa sti ca sunt locuri in care si cu gresor la 45 tot nu prea ai acces . Pt aia am si zis de outlander . La KQ poti pune normale si nu ai nici o problema .
Posted 19 September 2016 - 07:49 PM
Posted 19 September 2016 - 08:18 PM
Salutare!De unde se pot cumpara?nu mi-au "sarit" in ochi pana acum si as vrea sa imi montez si eu.
Ce vrei sa cumperi? Gresoare?
Posted 19 September 2016 - 10:52 PM
Posted 20 September 2016 - 05:58 AM
Cred ca ai confundat notiunile.
1. Gresor este locul prin care se baga vaselina, arata ca o piulita bombata si contine o supapa dintr-o biluta.
2. Decalimetru este pompa cu care se introduce vaselina prin gresor la locul care se doreste gresat.
Deci: ce ai nevoie ? Gresor sau decalimetru ?
Posted 20 September 2016 - 08:15 AM
Avem asa:
- set capete gresoare (acestea se monteaza acolo unde nu avem, asa cum ai vazut si in acest tutorial): http://www.sculeauto...use.php?id=1621
- decalimetru (in el se pune vaselina, apoi se baga pe gresorul montat ca in tutorial si, prin pompare, se introduce vaselina pentru ungerea elementelor aflate in miscare): http://www.sculeauto...duse.php?id=916
Posted 20 September 2016 - 11:03 AM
Posted 20 September 2016 - 11:44 AM
Posted 21 September 2016 - 10:14 AM
Deci,de unde imi pot cumpara gresoare si decalimetru?(sunt convins ca imi da si google variante,dar am tot avut surprize cumparand de pe net)
Uite de unde iti recomand eu:
- http://sculedemana.r...se-nipples.html
- http://sculedemana.r...n.html?___SID=U
La decalimetru, as recomanda sa gasesti ceva sa aiba si furtun, nu doar teava aia rigida. Furtunul te ajuta sa te bagi mai usor cu el.
Posted 21 September 2016 - 12:38 PM
Posted 21 September 2016 - 04:25 PM
Cu mare placere!
Vezi ca la gresoare si decalimetru, unitatea de masura este 1/4" sau 1/8". Nu stiu care din ele este standard la masini sau atv dar, te poti uita la roata din spate la atv si sa faci o masuratoare la gresorul de la bucsi.
Maine o sa ajung si eu la garaj si o sa ma uit sa vad ce dimensiune are decalimetrul meu.