Buna ziua, am si eu o intrebare.. Tocmai ce mi-am dat oglinzile jos de pe atv, erau incomode si oricum de la trepidatii nu stateau oricum.. Intrebarea mea este, daca merg pe drum public si ma opreste politia.. ce se poate intampla? )
#1
Posted 19 May 2016 - 06:40 PM
#2
Posted 19 May 2016 - 07:06 PM
#3
Posted 19 May 2016 - 07:42 PM
#4
Posted 19 May 2016 - 07:55 PM
Eu cred ca sunt cazuri in care iti poate si imobiliza ATV-ul din cauza ca reprezinta un pericol pe drumurile publice .
PS: Uneori nu ma pot abtine !
#5
Posted 19 May 2016 - 08:49 PM
Acum pe bune, hai sa punem viata in pericol atat a noastra cat si a celorlalti participanti din trafic si sa intrebam ce se intampla.
Mi-a dat jos o creanga oglinda stanga, m-am simtit "incapabil" fara ea, dar pe tine te incurca.
Cel mai usor e sa suporti consecintele cand va fi cazul, Doamne-ajută!
#6
Posted 19 May 2016 - 10:55 PM
#7
Posted 19 May 2016 - 11:08 PM
Eu nu mai am oglinzi ! Le-am dat jos ca sa nu le rup . Oricum eu nu ma dau cu atv prin oras ! Doar il traversez sau merg pana la peco . Atunci sucesc gatul ( Ca nu il am de lup ) si ma asigur !
Crinel eu zic ca va trebuii sa le explici de ce nu este montat carburatorul si sa le dai dovezi pe care le pot atasa la dosar ! ( un jigler , plutitor chestii marunte . Un corp carburator face ca dosarul sa para unul banal ) )
#8
Posted 20 May 2016 - 07:27 AM
sal, eu am mers 6 ani cu atv-ul fara oglinzi.
#9
Posted 20 May 2016 - 07:45 AM
Hai să fim sinceri, polițiști nu se prea iau de noi, iar atunci când o fac, lipsa oglinzilor nu este de obicei cea mai gravă problemă.
Se pune în schimb întrebarea cât de utile sunt ele sau cum le percepe fiecare, din cauza asta este destul de personal răspunsul.
Eu de exemplu am rupt până acum un număr impresionant de oglinzi, dar în continuare le înlocuiesc și le consider utile pentru situația în care nu ești nevoit să întorci mereu capul pentru a vedea ce se mai întâmplă în spatele tău, mai vine cineva ? Pentru partea cu circulația pe drumurile publice ... eu o fac suficient de rar pentru a nu le simți lipsa chiar atât de tare aici.
Din alt punct de vedere, brațul oglinzilor este un element periculos în caz de impact frontal, zburatul printre „coarnele de cerb” fiind în sine o aventură, recomandarea mea este ca în cazul în care folosiți oglinzi să aveți pe voi cel puțin un pieptar, dacă nu o armură completă.
Ca o particularitate la CF este filetul brațelor oglinzilor, ele sunt inverse tendinței de răsucire în caz de impact cu un corp (creangă, etc.) astfel că la oglinda dreapta filetul este stânga, iar la oglinda din stânga este filet dreapta. Acesta este un avantaj în cazul în care aveți obiceiul să circulați deseori prin desișuri de pădure și nu doar pe drumuri forestiere sau pajiști alpine.
Cam asta-i experiența mea cu oglinzile, cât despre întâlnirea cu milițienii ... are mai puțină relevanță dacă alte chestii mai importante sunt în regulă (ITP, RCA, etc.)
#10
Posted 21 May 2016 - 10:56 AM
Multumesc pentru raspunsuri