Jump to content



Photo

Cf Moto Z8 (Zforce 800 Ssv / Utv)


  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#1 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 31 May 2016 - 11:35 PM

Salutare!

 

Sunt Sergiu din Piatra-Neamt si de curand sunt posesorul unui SideBySide / UTV CF Moto Z8 EX EPS 2016 (Anniversary) achizitionat de nou de la un dealer Motoboom din Bucuresti. 

 

Informatiile tehnice complete se pot vedea pe site-ul producatorului asa ca nu are rost sa le insirui aici.

http://cfmoto-us.com...2015/zforce-800

 

Anterior m-am dat cu un Linhai DragonFly 400 4x4 cumparat in 2010 pe care inca il mai detin si utilizez ocazional.

Am facut trecerea de la ATV la SSV deoarece majoritatea iesirilor pe care le fac sunt cu prietena si suntem genul de "ATV-isiti peisagisti", adica ne plac turele mai lungi in care admiram si ne bucuram de natura parcurgand trasee soft si mediu ca dificultate si in care accentul se pune pe revenirea in siguranta deoarece de cele mai multe ori iesim singuri din lipsa de coechipieri (majoritatea colegilor din Piatra-Neamt s-au reorientat catre zona de off-road auto sau enduro mai extrem).

 

Am pendulat cu alegerea intre un ATV lung de 2 locuri (X8) si acest SSV. Am ales SSV-ul deoarece se preteaza mai bine la genul nostru de iesiri si este mai placut la plimbari in 2, in special pentru pasager care acum e si el in randul intai snitch.gif

 

Ca prime impresii dupa primii 1'000 de km parcursi prin munti comparativ cu ATV-ul Linhai:

  • Un sentiment de siguranta sporita (in special pentru pasager) datorita centurilor in 4 puncte, faptului ca este in fata si vede mai bine traseul, posibilitate de prindere de manerul din fata sau lateral, prezenta roll-cage-ului 
  • Stabilitate mai mare pe inclinari deoarece este ceva mai lat ca un ATV si are centrul de greutate mai jos. 
  • Mai soft pe denivelari, scutura mai putin si este prietenos cu rinichii si coloana thumbsup.gif
  • Considerabil mai confortabil pentru cei 2 pasageri datorita scaunelor dedicate si destul de moi. 
  • Desi este ceva mai lat nu am sesizat un inconvenient la "strecurarea" printre copaci, vireaza destul de strans si EPS-ul din dotare isi face treaba cu brio chiar si la virarea in loc. Ma asteptam la un inconvenient serios pe partea manevrabilitate in spatii inguste dar pana acum nu s-a dovedit asa. 
  • Spatiul mai generos pentru bagaje se dovedeste util profilului nostru. 
  • Din punct de vedere lucrativ (asamblare), materiale si calitate plastice este peste Linhai. Sper si ca fiabilitate sa fie peste Linhai (deoarece Linhai-ul e precum Dacia oarecum ... nu te lasa la greu dar trebuie sa ii ridici capota des.)
  • Ma asteptam sa fie ceva mai puternic (agresiv) datorita motorului de 800CC si 63 CP dar nu prea e ... am sa intreb pe colegii din service daca exista vreun soi de limitare electronica sau mecanica activa in perioada de rodaj. De exemplu la pante mai abrupte parca gafaie si ar da senzatia ca nu poate la deal dar urca ... ceva mai agale .. Vad prin filmuletele de pe Youtube ale altor posesori ca e mai nervos (pleaca cu derapaje de pe loc, urca in viteza pante abrupte ... ba unii fac si sarituri la trambulina ..., al meu nu prea pare sa stie din astea ... annoyed.gif . Ma rog nu prea ma dau in vant dupa sarituri la trambulina dar mi-as dori sa pot face o urcare mai in forta cand se impune). 
  • Pana acum am scos un consum estimativ de 13l / 100 km, ceea ce inseamna aproximativ o autonomie de 200+ km. 

Fata de varianta standard de echipare la modelul EX EPS aniversar (adica jante aliaj de 14, directie asistata electric, troliu electric, acoperis si semi-parbriz) i-am mai adaugat urmatoarele accesorii:

  • Scut complet Iron Baltic: care s-a dovedit extrem de util pe creasta muntilor Calimani. 
  • Extra bulbar metalic : destul de serios construit - Made in Russia
  • Set proiectoare suplimentare LED pentru ca ne mai prind noptile prin paduri: unul central pentru "faza lunga", doua orientate la 45 grade fata de axul drumului pentru vedere periferica, doua mai mici pe laterale (pentru a putea vedea pe timp de noapte mai usor optiunile in padure fara sa rotesc utilajul), un proiector pentru mers inapoi 
  • Baterie suplimentara AGM de 28Ah pe care este legat sistemul de lumini aditionale si alte accesorii electrice.
  • Izolator de baterie: gestioneaza incarcarea consecutiva a bateriilor deoarece alternatorul nu ar putea incarca ambele baterii in paralel. Izolatorul de baterie prioritizeaza la incarcare bateria principala si dupa ce atinge pragul optim de incarcare baga curent si spre bateria auxiliara astfel incat sa fiu sigur ca indiferent de consumatorii auxiliari voi avea baterie sa pornesc. Am patit-o la Linhai unde din cauza consumatorilor aditionali si a frigului iarna combinat cu bateria uzata imi murea motorul in mers..
  • Priza de ghidon tip moto cu 2 x USB out 3.1A si indicator digital de voltaj (legata la bateria auxiliara) pentru alimentarea unor accesorii gen Phone-GPS / ActionCam / Tableta-GPS ..etc
  • Topor + suport de prindere: Indispensabil in natura ... folosit destul de intens. Dupa ultima experienta in care a trebuit sa iau la topor mai multi copaci cazuti pe o poteca mai ingusta fara posibilitate de ocolire ma bate gandul la o drujba compacta... am vazut ceva cu acumulatori de la Makita.
  • Sub capota din fata este un spatiu de depozitat accesorii unde tin in permanenta: trusa medicala de prim ajutor, set de chei fixe si reglabile, kit de pana, compresor, chinga de tractare, mini-chingi de ancorare, lopatica metalica de camping, cabluri pornire, cutit vanatoare si alte maruntisuri 
  • Canistra 10L: am luat initial una din plastic de la Dedeman care mi s-a parut interesanta ca avea si spatiu de palnie incorporat in corpul canistrei dar s-a dovedit ca fiind potential periculoasa deoarece, din cauza drumurilor denivelate din off-road combinat cu caldura de la soare, canistra de plastic s-a umflat binisor si a trebuit sa o "aerisesc" in cateva randuri. Nu de alta dar mi-a fost frica sa nu se fisureze si sa se prelinga benzina pe partile incise ale motorului care e localizat sub portbagaj ceea ce s-ar fi lasat cu urmari serioase ... scared.gif  Prin urmare am sa trec pe varianta de canistra metalica. 
  • Pentru navigatie folosesc un telefon android dedicat cu cartela Digi (ca are roaming cu vodafone si beneficiez de acoperirea a doi operatori) pe care am instalat LOCUS, o aplicatie foarte buna de GPS ce permite salvarea offline a hartilor Google satelit si care suporta sa importe lejer foarte multe formate de track-uri. Are inclusiv functia de Live Tracking astfel incat cei de acasa pot sti pe unde cutreier si in caz de nevoie sa ne poate recupera (nu a fost cazul nicioadata pana acum dar ... ) . In perioada urmatoare am sa urc si eu in pagina dedicata cateva track-uri cu trasee facute de-a lungul timpului. 
  • Nu intra chiar la categoria accesorii SSV dar tot impreuna cu acesta le folosesc: set casti tip scooter cu viziera la care am adaugat un Intercom Bluetooth V6 luat de pe eBay care s-a dovedit foarte util atat pentru convorbiri lejere cu pasagerul cat si cu un coleg care ne insotea cu ATV-ul. In momentele cand pasagerul devine copilot si te ghideaza din afara utilajului cum sa abordezi o portiune mai dificila sau cauta la picior prin padure traseu de ocolire e foarte lejer sa comunici cu el fara sa tipi peste zgomotul motorului ... iar modelul acesta de intercom bate binisor peste 500m in camp liber - multumit pana acum de calitatea intercomului pentru pretul platit! 

In viitor, in functie de cum mai "descopar" utilajul, planuiesc urmatoarele upgrade-uri:

  • Adaugarea unui controller de injectie combustibil pentru un surplus de putere precum cel de la Dobeck Performance: "AFR+ Auto-Tune System - GEN 4".
  • Modificarea greutatilor din sistemul de ambreaj pentru o crestere de cuplu la viteze mici (ceea ce implica o oarecare scadere a vitezei maxime, lucru ce nu ma deranjeaza. Momentan prinde in jur de 80 Km/h si m-as multumi si cu un 60 km/h pentru portiunile unde trebuie sa merg pe asfalt in favoarea unui cuplu mai bun la viteze mai mici, in special la urcari in forta. 
  • Inaltare garzii la sol cu 4-5 cm prin adaugarea distantierelor la arcuri - exista un kit de la SuperATV.com. Nu sunt stiu daca acest upgrade va afecta comportamentul suspensiei, in sensul sa o faca mai rigida, ceea ce nu prea imi doresc. Poate sunt colegi care au aplicat astfel de lift kit la alte ATV-uri si imi pot da un feedback. 
  • Modificarea sistemului de priza aer prin adaugarea unui Snorkel deoarece am observat ca unii sa plang ca in pozitia actuala patrunde mult praf in cutia filtrului si colmateaza foarte repede filtrul. Am sa observ cu timpul daca e si la mine cazul.
  • Aplicarea unei folii auto tip Military-Camo deoarece utilajul se va utiliza si in cadrul unor evenimente sportive de airsoft. Momentan caut solutie de aplicare a foliei deoarece am inteles ca din cauza cutelor si muchiilor agresive folia standard nu va sta prea mult lipita, mai ales pe plastic ...

Am atasat si cateva poze cu noul membru si accesoriile aplicate. 

 

Voi incerca sa mentin acest topic actualizat pe masura ce timpul imi va permite.

Attached Files

  • Attached File  01.JPG   168.45KB   6 downloads
  • Attached File  02.jpg   335.14KB   2 downloads
  • Attached File  03.JPG   113.56KB   1 downloads
  • Attached File  04.JPG   274.77KB   0 downloads
  • Attached File  05.JPG   301.95KB   1 downloads
  • Attached File  06.JPG   117.83KB   1 downloads
  • Attached File  06.JPG   117.83KB   0 downloads
  • Attached File  07.JPG   174.28KB   1 downloads
  • Attached File  08.JPG   200.14KB   0 downloads
  • Attached File  IMG_7831.JPG   291.88KB   2 downloads
  • Attached File  IMG_7801.JPG   136.26KB   1 downloads
  • Attached File  IMG_7824.JPG   265.35KB   1 downloads
  • Attached File  IMG_7861.JPG   142.71KB   0 downloads

Edited by smprofx, 10 June 2016 - 08:10 PM.

  • 1

#2 ALH

ALH

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 338 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Jiu
  • Nume real:Alin
  • Telefon:0721505155
  • Marca ATV:Linhai Aniversary 300 4X4 & CF Moto X6
  • Numar ATV:GJ 12 ALH & GJ 13 ALH

Posted 01 June 2016 - 08:24 AM

Salutare si bine ai venit!
Tot ce pot sa iti doresc e sa te (va) bucuri (ati) cat mai mult timp de noua achizitie si sa bobinezi cat mai multi km cu ea. In ceea ce priveste prezentarea cred ca e cea mai completa si detaliata din cate am vazut pana acum aici pe forum.
Bafta si la cat mai mult timp petrecut pe coclauri!
  • 0

#3 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 01 June 2016 - 09:20 AM

Felicitari si sa sti ca si eu am in gand o achizitie de genu asta .


  • 0

#4 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 01 June 2016 - 01:04 PM

Felicitări pt achiziție, este foarte frumos "utilajul" iar accesoriile sunt binevenite in special scutul. Sa ai parte de mulți km cu el.


Legat de limitări electronice nu știu ce sa zic dar pot sa-ți recomand sa verifici dacă nu sunt limitări mecanice. Eu la atvul meu am avut limitări mecanice(este model diferit dar firma este aceas). Am avut limitare la cursa manetei de accelerare prin acel surub de reglaj, îți recomand sa verifici dacă nu ai ceva similar la pedala de acceleratie, o alta limitare am avut la celălalt capăt al cablului de acceleratie(spre motor), unde a fost un fel de "limba metalică" care bloca cursa piesei rotunde unde este prins capătul cablului de acceleratie, aceasta limitare se rupe. La mine au rupt-o mecanici de la dealerul de unde l-am cumparat(Motoboom Sebeș). Îți recomand sa verifici si acolo.

Poate si greutatea influentează putin viteza deși pe YouTube am văzut modele care treceau de 100km/ora

Bafta la verificat
  • 0

#5 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,208 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 01 June 2016 - 08:03 PM

Limitarea exista ca de fapt la orice atv cumparat din RO.

Pentru motorul de 800 de la CF trebuie umblat la limitarea mecanica care se afla in blocul de admisie  (acceleratie).

Nu este o interventie la indemina oricui, dar nu este nici NASA science.

Personal , nu l-am " rupt" nici eu pina acum.dar nici nu simt nevoia.

Bafta si toate cele bune


  • 0

#6 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 01 June 2016 - 09:17 PM

Bine ai venit!
Frumoasa prezentare si foarte instructiva.
Da-mi voie sa imi spun parerea cu privire la drujba: aparent pare buna cea cu acumulatori dar, autonomia poate avea de suferit. Mai ales iarna. Decat sa dai 1.800 lei pe una cu acumulatori, mai bine iei o drujba la fel de compacta dar pe benzina. Costa 900 lei. Pui 1 litru de benzina intr-un bidon, iei putin ulei de amestec in recipient separat si le combini doar daca si cand ai nevoie. Cred ca este mai practic asa.
  • 0

#7 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 02 June 2016 - 08:18 AM

Multumesc de aprecieri, sfaturi si sugestii! 

 

Legat de puterea motorului: la atacarea unei pante mai abrupte desi sa zicem ca intru mai tare in ea cand da de greu motorul scade considerabil in turatie si iti lasa senzatia ca nu mai are mult si se opreste ... dar catinel, catinel urca. Oricat de tare as apasa acceleratia nu pare sa raspunda cu adaos de putere. Cand am prins un petic de zapada apoasa pe creasta la ultima iesire s-a inpotmolit si nu avea puterea sa "scurme" in zapada chiar cu treapta la mic. O data oprit si semi-afundat in zapada nu avea puterea sa genereze derapaj. Cu Linhai-ul de 400 intr-o situatie similara, cuplat la treapta la mic as fi putut genera derapaj. Sunt aproape convins ca ceva limiteaza puterea motorului sau poate chiar transmisia... 

@ "Andrei HD" & "cvalro" : La pedala de acceleratie am doua suruburi reglabile: unul pentru nivelul minim (practic impinge pedala in accelerare) is unul pentru nivelul maxim de cursa al pedalei. L-am mai slabit pe cel de maxim pentru a lungi cursa acceleratiei dar nu cred ca va ajuta foarte mult deoarece nu s-a mai "deblocat" semnificativ din cursa pedalei.  Voi vedea la prima iesire.

 

"Limba metalica" la care faci referire Andrei HD crezi ca exista si la motoarele echipate cu EFI?

 

"Cvalro": din cate observ din specificatii Z8 pare sa aibe acelasi motor ca X8, deci ca al tau. Poti sa imi dai mai multe delaii legat de ce presupune scoaterea limitarii din blocul de admisie sa ii pot explica mecanicului meu?

 

"Pitesti": am deja o drujba ceva mai compacta pe care o mai putram cu mine uneori la ATV sau in masina. Ce nu prea imi place este ca miroase a benzina cand e "agitata". Inca nu ma arunc la una cu acumulatori tocmai din cauza fiabilitatii acumulatorului la temperaturi scazute si a pretului snitch.gif  ... dar imi face cu ochiul ca idee. Vad poate reusesc sa ii fac un suport la drujba pe benzina undeva mai in partea din spate ca sa nu mai fie asa pregnant miroul de benzina. 


  • 0

#8 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 02 June 2016 - 09:22 AM

Este posibil si al meu este tot cu injecție si a avut "limba". Încearcă sa mai reglezi si cablul de acceleratie mai exact spirala care-i înconjoara astfel încât sa nu existe cursa moarta, prea mare, la pedala de acceleratie.

Reglează șurubul in așa fel încât pedala sa facă cursa pana in "podea".
Cred ca si Cvalro face referire tot la acea "limba". Sau greșesc?
  • 0

#9 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 02 June 2016 - 12:24 PM

Am desfacut astazi capacul de la corpul de acceleratie si am observat acea limba metalica cu rol de opritor la care cred ca faceti referire doar ca nu prea vad cum as putea da-o jos usor...

Am atasat ceva poze pentru a fi sigur ca "vorbim aceasi limba" :)

Attached Files


  • 0

#10 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 02 June 2016 - 01:23 PM

Da, acela este opritorul, cel din corpul galeriei. Încearcă sa il rupi cu ceva, eventual cu un patent.
La atvul meu cu patentul l-au rupt.
  • 0

#11 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 02 June 2016 - 01:46 PM

cel mai greu dar sigur este cu o freza . iti va lua ceva timp sa o macini dar nu exista riscu ca fortand cu ceva sa produci fisuri in alte zone !


  • 0

#12 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,208 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 02 June 2016 - 04:59 PM

Nu reusesc sa imi dau seama din pozele tale unde e "buba" care vrei sa o cojesti.

Oricum raspunsurile le ai deja de la Andrei si Radu. Iau in consideratie ca Andrei are un X6 si e posibil sistemul de acceleratie sa fie similar cu X8

Repet insa: nu stiu cit de mult te mai poate ajuta eliminarea stopperului (limba metalica).

Ai sa mai cistigi cu siguranta citeva sute de rotatii dar nu cred ca iti va afecta prea mult cuplul.

Ruperea aderentei la CF 800 nu prea cred ca este posibila cu ambreiajul , variatorul si cureaua din stock.

Poate la side by side trebuie luata in consideratie si greutatea suplimentara.

In fapt, motorul este acelasi, dar nu sunt convins ca rapoartele din cutie sunt la fel.

Senzatia de "puturosenie" o am si eu si ea, exista cu adevarat in anumite momente, dar niciodata nu mi-a murit motorul, indiferent de panta abordata.

Plingerea ta legata de "scurmare"chiar si zapada cred ca se poate lega de alta problema existenta. 


  • 0

#13 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 02 June 2016 - 06:31 PM

Înainte de a scoate limitarea,la atvul meu, am simțit si eu lipsa de putere pe unele urcări mai pronunțare. Cursa accelerației era undeva la 70% din valoarea actuala. După înlăturarea limitărilor mecanice si reglarea cursei libere la cablu de acceleratie am simțit o îmbunătățire, in treapta "L" rupe aderentă, într-adevăr nu la plecarea de pe loc pe suprafețe cu aderenta mare
  • 1

#14 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 05 June 2016 - 12:04 PM

Din ce-am discutat cu alt posesor de model similar viteza maxima ar trebui sa fie in jurul la 105-100 km/h daca nu are limitare si daca are limitare e in jur la 75-80 km/h pentru a proteja motorul in perioada de rodaj. La mine se adevereste varianta cu limitarea findca viteza maxima atinsa a fost de approx 80 km/h pe drum drept in cursa lunga. 

 

Asa cum mi s-a sugerat am sa ii rup/decupez acel limitator / opritor metalic si reglez cursa pedalei cu speranta ca voi mai castiga ceva putere.

Daca nu voi fi multumit de rezultat atunci iau in considerare si varianta modificarii greutatilor la sistemul de ambreaj pentru cresterea cuplului in detrimentul vitezei maxime si instalarea unui fuel controller (EJK sau Power Commander .... inca documentez variantele ca parerile utilizatorilor sunt impartite). 

Nu intentionez sa fac raliul cu el dar ceva extra putere / cuplu este binevenit(a) in conditiile calatoriilor in 2 cu extra bagaje. 


Edited by smprofx, 05 June 2016 - 12:40 PM.

  • 0

#15 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 27 June 2016 - 08:55 PM

Salut Sergiu,

 

Ai rupt pana la urma limitatorul? simti o imbunatatire?


Edited by Andrei HD, 27 June 2016 - 08:56 PM.

  • 0

#16 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 28 June 2016 - 08:05 PM

Salut Andrei!

Inca nu am scos limitatorul. Intentionez sa o fac la revizia de 1500 km ca sa ii mai dau ragaz sa se rodeze mai bine motorul inainte sa il exploatez spre maxim.
Tot atunci voi instala controller-ul de injectie AFR+ impreuna cu sliderele de 24g de la Dr. Pulley deja comandate si reconfigurat ambreajul la pozitia B2. Toate astea pentru a obtine o crestere de putere si un cuplu mai bun la viteza mai mica pe urcari.

Din relatarile colegilor de pe forumul international combinatia asta ar trebui sa imbunatateasca simtitor forta SSV-ului ceea ce ar prinde foarte bine tinand cont si de extra greutate adaugata odata cu instalarea accesoriilor mentionate in primul post.
Va voi tine la curent cu feedback dupa instalarea componentelor mai ales ca sunt aplicabile si la Varianta de ATV X8.

Intre timp impreuna cu colegii din clubul de airsoft am adaptat temporar utilajul pentru jocurile noastre cu specific simulativ militar.
Din pacate folia aplicata nu se lipeste bine si se desprinde din cauza muchiilor agresive din carena. Cum folia nu tine voi incerca revopsirea in culori similare cu PlastiDip.

Attached Files


Edited by smprofx, 28 June 2016 - 08:14 PM.

  • 0

#17 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 28 June 2016 - 09:35 PM

Sergiu, felicitari pentru adaptarile facute ATV-ului tau inspre inclinatia pasiunii tale.

 

In ce priveste vopsirea carenelor iti recomand ca inainte de a te apuca de treaba sa citesti topicul : http://atvforum.ro/i...vopsire-carene/  in special postarile :31,33,35,38,41. ale colegului nostru de pe acest forum :  danutlupu care este nu departe de zona ta (Iasi), care s-a ocupat de asa ceva (hidrotransfer) si are utilajele necesare.

https://photos.googl...lVVRkpmazVhUU1R

 

Poate reusiti sa colaborati si sansa de reusita a vopsirii calitative este garantata. 

 

Personal ti-l recomand ca fiind  baiat de treaba !


  • 0

#18 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 02 July 2016 - 08:41 PM

Salut Chrys!

 

Multumesc pentru recomandare! Chiar la ultimul eveniment de airsoft l-am intalnit pe colegul danutlupu si i-am admirat rotile de la ATV facute prin hidrotransfer.

Din pacate nu mi-e chiar la indemana sa desfac carenele SSV-ului pentru a le imersa in apa deoarece ar presupune sa desfac mult din el (in special partea de bord care inglobeaza si instrumentele de bord) iar unele parti sunt prinse cu nituri din plastic care par de unica folosinta. Ar fi ceva de munca pentru operatiunea asta si nu m-as incumenta inca ... e prea nou sa il dezmembrez snitch.gif

 

Varianta cu infolierea / vopsirea e mai putin intruziva. Spray-urile de vopsea PlastiDip au fost comandate cu ceva timp in urma si acum trebuie sa ne gasim timp sa facem vopsirea cu atentie. Am sa vad "pe pielea" mea cat de bine tine varianta PlastiDip pe carenele din plastic la uzura specifica unui ATV / SSV (zgarieturi, noroaie, spalat cu presiune...).


  • 0

#19 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 02 July 2016 - 09:29 PM

Ma bucur sa aud ca l-ai cunoscut pe colegul nostru danutlupu,cine stie poate intr-o zi veti colabora.

In ce priveste niturile acelea de plastic de care pomenesti nu stiu cum sunt la tine ,dar la mine la ATV si cred ca la majoritatea acestea se desfac usor prin scoaterea miezului care este asemanatoare unui cui de plastic, la montare prin impingerea miezului  se desface nitul intocmai unui diblu de plastic care se foloseste le peretii casei.

Pana si la masina mea aparatorile de noroi de la roti se prind cu acele nituri de plastic care mi se par rezistente ,nu ruginesc si se pot desface lejer si totodata monta si la loc in mod repetat.


  • 0

#20 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 04 July 2016 - 12:54 PM

Te rog sa ne ti la curent cu vopseaua PlatiDip. O urmaresc si eu de ceva vreme insa am o retinere pentru aplicare sau pentru frica de a nu lasa urme la indepartare. Poate faci un DIY cum sa protejam carenele mai ales cat sunt noi :)
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto