Jump to content



Photo

Cf Moto Z8 (Zforce 800 Ssv / Utv)


  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#21 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 27 July 2016 - 03:52 PM

@dr.crinel : va tin la curent doar ca va mai dura ceva timp pana o voi aplica. Probabil se va intampla mai pe la finalul toamnei cand sunt sanse sa ma prinda weekendurile pe langa casa...

 

Intre timp am scos limitarea mecanica cu care a venit din fabrica SSV-ul (acea "limba metalica"). Diferenta este una notabila, chiar foarte notabila! in special la forta.

Ca sa va faceti o idee: daca pana acum spuneam ca la abordarea unei pante mai abrupte (>15 grade) SSV-ul dadea semne vizibila ca nu mai poate si ca ar da sa se opreasca, pierzand viteza pana la un minim ... acum pot chiar sa accelerez si sa iau viteza in aceleasi inclinatii de pante. 

 

Dupa delimitare, in weekend, am facut o tura in doi prin zona Ceahlaului si am avut parte si de urcari mai abrute unde SSV-ul a urcat chiar sprintenel. 

Cateva poze de pe traseu.  

Attached File  IMG_8640.JPG   148.55KB   0 downloadsAttached File  A1.jpg   179.2KB   0 downloadsAttached File  IMG_8656.JPG   218.28KB   0 downloadsAttached File  IMG_8642.JPG   132.52KB   0 downloadsAttached File  2.jpg   188.92KB   0 downloadsAttached File  IMG_8661.JPG   206.57KB   0 downloadsAttached File  IMG_8626.JPG   302.55KB   0 downloadsAttached File  IMG_8648.JPG   256.51KB   0 downloads

 

Prin urmare recomand celor care au aceasta limitare si au trecut de perioada rodajului sa o inlature, castigul de putere este unul semnififcativ (in special in cazul meu - SSV).

Am rupt opritorul cu patentul. Este dintr-un aliaj moale si se rupe chiar usor fara sa opuna prea mare rezistenta. 


Edited by smprofx, 27 July 2016 - 03:57 PM.

  • 0

#22 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 27 July 2016 - 09:29 PM

Mai ramane doar sa le dai o bere colegilor care te-au ajutat cand va veti intalni pe trasee.


  • 0

#23 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 27 July 2016 - 10:29 PM

Placerea ar fi de partea mea sa strabat trasee cu voi iar prima bere o dau eu wink.png

 

Intre timp au ajuns si componentele pentru tunning de performanta pentru partea de injectie si ambreaj. 

 

Attached File  IMG_8678.JPG   117.99KB   0 downloadsAttached File  IMG_8679.JPG   88.99KB   0 downloadsAttached File  IMG_8680.JPG   77.58KB   0 downloadsAttached File  IMG_8681.JPG   128.17KB   0 downloadsAttached File  IMG_8682.JPG   204.14KB   0 downloads

 

 

Cu prima vizita la service pentru revizie voi instala kitul de EFI tunning AFR+, sliderele de 24g de la Dr. Pulley si reconfigurarea ambreajului la pozitia B2 (pozitie la care dupa experienta altor utilizatori de Z8-uri ofera un cuplu general mai bun cu impact minim asupra vitezei maxime).

Revin cu feedback dupa instalarea lor, poate prezinta interes pentru cei cu X8-uri ca aceste upgraduri sunt aplicabile si la ATV-ul X8.

 

Am observat la ultima iesire ca se aude aleator un scartait subtire de la roti, din zona de rotatie. Se pot gresa rulmentii din butuc sau sunt capsulati? Ma gandesc ca poate rulmentii se rotesc mai pe uscat. Daca se pot gresa, ce tip de vaselina se preteaza cel mai bine?

Din exterior nu observ niciun gresor pentru asa ceva ... 

Ma gandesc ca sunt cam la fel componentele la trenul de rulare ca la ATV-uri precum X5/6/8 sau celelalte modele CFMoto.


Edited by smprofx, 27 July 2016 - 10:34 PM.

  • 0

#24 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 28 July 2016 - 12:13 AM

Nu ai observat sa dispara sunetul la franare? Nu ai avea motive care sa te faca sa crezi ca vine de la sistemul de franare?
  • 0

#25 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 28 July 2016 - 06:40 AM

Rulmentii nu se pot gresa. Doar prin demontare se mai poate adauga vaselina. Dar, ei nu scartaie, doar uruie gros.
Scartait subtire se aude in general de la placutele de frana. Ori intra mici pietricele si raman infipte o perioada scurta de timp, ori s-au uzat neuniform si la una din ele a inceput sa atinga de discul de frana. Cum a zis si Crinel, vezi daca dispare in momentul in care incepi sa actionezi usor frana.
Daca nu dispare, vezi ca nu cumva sa iti atinga una din protectiile de la roti, de jante. Daca nici asa, arunca un ochi pe lungimea cardanelor si vezi daca nu ai zgarietura pe unul din ele.
Poate ai pus ceva greutate mai multa sau diferit aranjata si iti atnge usor la unul din elementele care se invart.
  • 0

#26 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 28 July 2016 - 01:13 PM

Multumesc de sfaturi! Am sa verific cele indicate. 


  • 0

#27 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,208 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 28 July 2016 - 08:02 PM

verifica protectiile

la mine la X8 asta se intimpla


  • 0

#28 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 01 August 2016 - 08:02 PM

Ma bucur ca merge altfel ''utilajul'' acum. thumbsup.gif

 

Folia de pe el arata bestial. 


  • 0

#29 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 05 August 2016 - 10:14 PM

Intradevar Andrei HD folia arata bine dar din pacate nu e de calitate si nu prea sta lipita pe carene. Din acest motiv zilele trecute am dat-o jos si acum e iar rosu SSV-ul smile.png

 

Attached File  IMG_8707.JPG   310.4KB   0 downloads

 

Urmeaza sa incerc sa aplic folie lichida PlastiDip intr-un pattern Multicam. Vad cum iese si cat tine ... daca nu ultima varianta e hidro transfer.

 


  • 0

#30 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 21 August 2016 - 10:04 PM

La ultima iesire a aparut si prima problema la acest SSV. Parca facut sa se potriveasca cu problema ATV-ului pe partea de sistem de racire radiator.

 

La SSV sonda de temperatura din radiator nu mai functioneaza corect in sensul ca mai cupleaza doar ocazional. Am vazut pe display-ul de bord graficul de temperatura motor a inceput sa clipeasca. Am oprit si am sesizat ca ventilatorul de radiator nu functioneaza. Am facut o pauza sa se raceasca motorul dupa care am pornit cale intoara spre casa de prin padurile pe care le cutreieram. In drum spre casa a mai pornit o data ventilatorul pana a racit in parametri dupa care cand a trebuit sa porneasca dinou nu a mai vrut. Cu 2-3 pauze de racire naturala a motorului pentru si mers usor am reusit sa ajung acasa fara sa fierb apa.

Acasa avand sculele si manual de service la idemana am reusit sa localizez sonda de temperatura (destul de bine ascunsa). Am facut punte in mufa si ventilatorul a pornit imediat ceea ce inseamna ca reletul este ok si doar sonda nu functioneaza. Pentru a fi sigur am infierbantat iarasi motorul pana la punctul la care ar fi trebuit sa actioneze sonda si am pus multimetru pe sonda, setat pe masurat continuitate circuit. La acest test sonda nu a inchis circuitul prin urmare cred ca este defecta si trebuie schimbata.

Cum SSV-ul este in garantie am sa merg si la un service sa constate acelasi lucru si am sa fac o cerere catre vanzator pentru schimbare piesa sub garantie. Sa vadem cat de seriosi sunt ... 

 

Cu ocazia asta am sesizat ca SSV-ul nu are avertizor acustic pentru semnale probleme bord cum are de exemplul ATV-ul Linhai care la erori cuplaj 4x4, temperatura apa ..etc bipaie ceva acustic precum si la semnalizari directie / avarii. Cei cu ATV-uri CF Moto , aveti avertizor acustic la eroare senzori sau semnalizari?


  • 0

#31 geolino

geolino

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:george
  • Telefon:0751
  • Marca ATV:cf moto

Posted 21 August 2016 - 11:32 PM

Salutare!

Eu am CF moto , dar nici pomeneala de avertizari acustice. Pe langa asta si eu am o problema cu el...imi pierde sau a pierdut lichid de racire din radiator si nu ia din rezevor.

Pe langa asta s-a oprit motorul cand imi era lumea mai draga....cred ca e pompa de benzina sau injectia ca nu se mai aude nimic cand pun contactu cum ca ar trage benzina
  • 0

#32 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 22 August 2016 - 07:11 AM

Nici eu nu am avertizari acustice la al meu.
@geolino, vezi ca daca pierzi apa din radiator nu o sa traga din vasul suplimentar deoarece, cel putin la mine, acesta este sub nivelul radiatorului. Asa ca iti recomand sa verifici apa direct in radiator. Am observat ca la mine, daca tot pun apa in radiator, aceasta se duce in vasul suplimentar, dar nu o si trage de acolo.
  • 0

#33 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 22 August 2016 - 03:08 PM

Si la mine pierdea antigel din instalatie printr-un furtunas de dren / aerisire care iesea din pompa de apa. 

Din ce-am mai citit si prin alte locuri se pare ca e de vina constistenta antigelului. Nu prea ii place orice antigel si solutia unora (care a functionat si in cazul meu) a fost sa pun mai mult antigel in raport cu apa (sa il fac mai tare / vascos ca sa zic asa). Nu am mai sesizat sa curga de atunci.

In cazul meu la SSV rezervorul este localizat langa radiator, in partea superioara a lui, usor deasupra.

 

Se completeaza cu antigel numai de aceasi culoare (tip)! si de preferat acelasi producator daca este posibil. 


  • 0

#34 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 22 August 2016 - 08:47 PM

Salut Sergiu,

 

CF-urile nu au avertizare sonora pt avarii, am observat ca in anumite cazuri, in functie de problema, se aprinde martorul din bord, cel cu injectia. La mine sa aprins cand am pierdut rapid lichidul de racire din instalatie(o creanga mi-a taiat un furtul de langa pompa) 

 

Geolino, daca este pompa de benzina pot sa iti fac o recomandare, daca este identica cu cea de la X6.


Edited by Andrei HD, 22 August 2016 - 09:14 PM.

  • 0

#35 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 22 August 2016 - 11:01 PM

:) pacat ca nu s-au gandit la acest lucru si cei de la CF precum compatrioti lor de la Linhai. Consider util un astfel de avertizor mai ales ca de cele mai multe ori ochii au alte prioritati in a privi.

 

Am scris vanzatorului si acum astept raspuns. Intre timp am facut o punte temporara in mufa care duce la sonda si ventilarorul e in functiune permanent cand e pus contactul. 


  • 0

#36 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 07 April 2017 - 12:32 AM

A trecut ceva vreme decand nu am mai postat aici dar asta nu inseamna ca nu am mai mesterit cate ceva la SSV...

 

In cele 8 luni trecute s-au intamplat cam urmatoarele:

 

  •  Sonda de temperatura care mi-a facut probleme a fost inlocuita sub garantie. 
     
  • De la o vreme a inceput sa picure iarasi antigel pe la pompa de apa ... picura putin momentan, verific constant si daca se agraveaza solicit inlocuirea pompei in garantie. 
     
  • La revizia de 1500km s-au observat jocuri la bucsele de la bara stabilizatoare fata / spate. Sunt realizate dintr-un cauciuc nu tocmai rezistent si nu prea au durata mare de viata desi au gresoare si le-am gresat cu simt de raspundere . Urmeaza sa le schimb cat de curand. De asemeni s-a constatat si ceva jocuri mici la bucsele de la fuzetele punte spate dar nu necesita schimbare imediata. Mai au "viata" 
     
  •  Am demontat proiectorul LED central ce era initial montat sub acoperisul de plastic pe motiv ca atunci cand il aprindeam crea un halou ca sa ii zic asa (lumina parazitara care se reflecta si la interior) si era deranjant pentru condus. Plus ca toate mustele acum trageau mai tare la mine.
     
  •  Am montat 2 proiectoare LED peste acoperis care isi fac treaba mult mai bine. Desi par expuse, sunt destul de bine prinse si destul de "teapan" construite astfel incat sa nu imi fac prea mari griji la crenci. La ultima iesire de la Sibiu si-au "luat palme" serioase de la padure fara consecinte in buna functionare.
     
  •  Am montat doua sufe otelite ce leaga bara de protectie fata cu acoperisul de plastic pentru a ghida crengile peste roll-cage. Se intampla frecvent ca unele crengi sa se infinga intre roll-cage si acoperi, riscand sa il rupa. Am mai redus astfel si numarul de "palme" pe care mama padure mi le mai da peste casca ca o barai la cap cu tractorasul meu.
     
  •  Am montat un set de portiere comandat din Rusia care se dovedesc destul de utile in a mai tine noroiul departe de poalele mele si ale pasagerului. Sunt utile si din privinta buzunarelor impermiabile de pe fata interioara. Totusi mi-ar fi placut sa fie putin mai joase. Ce ma ingrijoreaza si nu prea ma incanta e ca pentru instalarea lor a trebuit sa inlatur ceva bare secundare din structura Roll-Cage-ului care cred ca totusi ajutau intr-o oarecare masura la rigidizarea structurii superioare. Acum studiez variante in a re-ranforsa roll-cage-ul intr-un mod elegant si cred ca voi urma modelul celor de la RZR cu bare oblice care vin din partea din spate a sasiului inferior si median si se unesc cu partea superioara a roll-cage-ului.
     
  • Am schimbat intr-un final rolele stoc cu sliderele Dr. Pulley (mai usoare cu un gram) plus repozitionat arcul din variatorul secundar la pozitia "B2" si se simte diferenta: acum cuplul la plecarea de pe loc este ceva mai bun, pleaca mai lin (dar la un RPM ceva mai ridicat), dezvolta mai multa putere la viteza mica si totusi nu pare sa fi pierdut din viteza maxima. Pot spune ca se adeveresc cele vazute prin filmuletele de prezentare / promovare ale producatorului cu diferenta intre role si slidere. 
     
  • Am schimbat toba stoc cu o toba sport ce elimina mai rapid gazele pentru a obtine un plus de HP coroborat cu un filtru sport + EFI tunner si am obtinut intradevar ceva putere in plus (conform producatorului castigul ar fi de approx 10%), dar incovenientul creat de zgomotul marit m-a determinat sa o dai jos destul de rapid. Am pus in balanta: disconfortul acustic al meu si foarte probabil si al celor pe langa care as fi trecut sau m-ar fi urmat nu se justifica, in cazul meu, pentru acei cativa caluti in plus. Prin urmare am o toba sport nou, nouta , calitativa!, made in Sweeden - de vanzare! (detalii pentru doritori in privat). Daca nu se vinde imi mai incerc norocul cu toba sport montand un "quiter" aka "silancer"  aka amortizor acusitc.
     
  • Cum frana nu este cea mai ferma la modelul acesta de SSV si necesita ceva forta de apasare datorita calitatii placutelor stoc, le voi schimba cat de curand cu ceva varianta de producator after-market (Premier cum mi s-a sugerat) in speranta ca se va imbunatati franarea. 
     
  • In viitor intentionez sa ii schimb anvelopele cu unele mai calitative (Bighorn Maxxis)  si ceva mai mari in diametru (28") pentru a-l mai inalta putin.  

Pana acum ma declar destul de multumit de "masinuta mea de inghetata" (cum a fost poreclita de Horia), nu mi-a cauzat mari batai de cap (deh..mici reparatii sunt normale) si m-a plimbat prin locuri destul de frumoase si interesante. Nu pot sa zic ca abuzez de ea si nici nu o tin de promenada. Sper sa ma tina la fel de bine si in sezonul care incepe pentru ca se anunta un an cu ceva iesiri interesante!

 

Atasez cateva imagini realizate in lunile trecute cu diferite ocazii.

Attached Files


Edited by Sergiu, 07 April 2017 - 12:42 AM.

  • 1

#37 pretorian

pretorian

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 704 posts
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City
  • Interests:umblatu' pe coclauri
  • Nume real:Cristi
  • Telefon:0744961681
  • Marca ATV:Can Am 1000R MAX LTD
  • Numar ATV:B-131-DSC

Posted 07 April 2017 - 06:10 AM

Salut,

 in poze se vede o zona de exploatat foarte frumuasa Sergiu, poate te gandesti la ceva in viitorul 

nu prea indepartat. thumbsup.gif


  • 0

#38 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 07 April 2017 - 07:23 AM

thumbsup.gif thumbsup.gif


  • 0

#39 adirpe1709

adirpe1709

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 418 posts
  • Gender:Male
  • Location:MARU, Jud. CARAS SEVERIN
  • Nume real:adrian
  • Telefon:0740311xxx
  • Marca ATV:king quad 700 , Can am Outlander max 650 cc
  • Numar ATV:144 , 002

Posted 07 April 2017 - 07:23 AM

" De la o vreme a inceput sa picure iarasi antigel pe la pompa de apa ... picura putin momentan, verific constant si daca se agraveaza solicit inlocuirea pompei in garantie."

Problema este presostupa de la pompa care trebuie schimbata destul de urgent, exista riscul sa intre apa in ulei, eu iti recomand sa o schimbi.

 

O zi faina


  • 0

#40 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,208 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 07 April 2017 - 09:34 AM

" De la o vreme a inceput sa picure iarasi antigel pe la pompa de apa ... picura putin momentan, verific constant si daca se agraveaza solicit inlocuirea pompei in garantie."

 

E merg cu ea asha de mai bine de un an de zile. Am toate piesele ce trebuie schimbate, probabil o voi face la urmatorul schimb de ulei (trebuie sa golesti carterul pentru aceasta operatie)


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto