@dr.crinel : va tin la curent doar ca va mai dura ceva timp pana o voi aplica. Probabil se va intampla mai pe la finalul toamnei cand sunt sanse sa ma prinda weekendurile pe langa casa...
Intre timp am scos limitarea mecanica cu care a venit din fabrica SSV-ul (acea "limba metalica"). Diferenta este una notabila, chiar foarte notabila! in special la forta.
Ca sa va faceti o idee: daca pana acum spuneam ca la abordarea unei pante mai abrupte (>15 grade) SSV-ul dadea semne vizibila ca nu mai poate si ca ar da sa se opreasca, pierzand viteza pana la un minim ... acum pot chiar sa accelerez si sa iau viteza in aceleasi inclinatii de pante.
Dupa delimitare, in weekend, am facut o tura in doi prin zona Ceahlaului si am avut parte si de urcari mai abrute unde SSV-ul a urcat chiar sprintenel.
Cateva poze de pe traseu.
IMG_8640.JPG 148.55KB 0 downloads A1.jpg 179.2KB 0 downloads IMG_8656.JPG 218.28KB 0 downloads IMG_8642.JPG 132.52KB 0 downloads 2.jpg 188.92KB 0 downloads IMG_8661.JPG 206.57KB 0 downloads IMG_8626.JPG 302.55KB 0 downloads IMG_8648.JPG 256.51KB 0 downloads
Prin urmare recomand celor care au aceasta limitare si au trecut de perioada rodajului sa o inlature, castigul de putere este unul semnififcativ (in special in cazul meu - SSV).
Am rupt opritorul cu patentul. Este dintr-un aliaj moale si se rupe chiar usor fara sa opuna prea mare rezistenta.
Edited by smprofx, 27 July 2016 - 03:57 PM.