Jump to content



Photo

Vreau Sa Imi Cumpar Atv Si Nu Prea Stiu Ce


  • This topic is locked This topic is locked
59 replies to this topic

#41 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 15 December 2016 - 07:49 AM

...sa stii ca nu treapta de "greu" L,doar H si R.


Adica nu are trapta "L"?
  • 0

#42 rmihaic

rmihaic

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:CF 450L

Posted 15 December 2016 - 09:33 AM

Eu , personal, m-as ferii sa achizitionez un atv din zona Pitesti - Valcea. 

Va spun si de ce.

Am avut un Linhai, au venit cu o poveste cand l-au cumparat de iti venea sa-l dai gratis, dupa care,la o luna am vazut atv-ul pe net, revopsit cadrul, lucios si cu mai multe abtipilduri pe el decat avea cand era nou. Plus la un pret extrem de piperat.

Recent ,cautand sa-mi schimb atv-ul / sa achizitionez un atv pentru un prieten , iar am observat ca mai toate Linhai-urile de pe zona Pitesti au absolut toate abtipildurile la locul lor ...atv-uri cu mii de km. 

Atv-ul e sh, nu asta e problema, pe mine ma deranjeaza bisnitarii.

Spor la cautari.

 

P.S. Nu spun ca toate sunt la fel in zona, dar cand aud povesti de genul 

" nu stiu cati km are pt ca am schimbat ceasurile" ...


Polarisul, fata de Linhai, este considerabil mai bine construit cu un mare plus dat de sistemul de transmisie ( ambreiaj / curea / variator ).

Dezavantajul Polarisului, pe langa lipsa treptei LOW este si faptul ca e cam micut. Se potriveste mai bine unor persoane pana in 20 ani.


  • 0

#43 adirpe1709

adirpe1709

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 418 posts
  • Gender:Male
  • Location:MARU, Jud. CARAS SEVERIN
  • Nume real:adrian
  • Telefon:0740311xxx
  • Marca ATV:king quad 700 , Can am Outlander max 650 cc
  • Numar ATV:144 , 002

Posted 15 December 2016 - 09:55 AM

Sal, din cate stiu polaris-ul de 300cc are treapta de Low, singura parte la acest atv este ca in regim de Low si viteza scazuta se supraincalzeste motorul si pierde putere, avand un motor cu racire pe aer.

A avut un prieten si la vandut, ce e drept si el il cumparase second hand.

 

http://www.atv.com/s...4x4/detail.html


Edited by adirpe1709, 15 December 2016 - 11:09 AM.

  • 0

#44 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 15 December 2016 - 12:53 PM

Adica nu are trapta "L"?


Da,nu are treapta L.
  • 0

#45 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 15 December 2016 - 01:07 PM

Are racire pe aer intr-adevar,e de 300 cc,dar nu are treapta L.
Si asa cum spunea si Mihai este mai mic ca si dimensiuni decat batranul Linhai worker/aniversary.
In link-ul indicat de adirpe scrie ca ar avea...poate sunt versiuni diferite.
Polarisul amicului meu nu are treapta L.
  • 0

#46 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 15 December 2016 - 01:45 PM

Da,nu are treapta L.

apoi era criza si in Minnesota :)


  • 0

#47 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 15 December 2016 - 02:54 PM

Salut,

Sunt aproape in aceas situatie ca si tine doar ca eu caut pt un verisor de-al meu. Nu ma grabesc ca el este plecat din tara si il vrea pana prin vara. Bugetul este in jur de 3000 de Euro in functie si de marca, km.... Vrea Motorizare intre 300-500 cm3. Varu-miu nu vrea CF Moto asa ca m-am orientat spre TGB,Bombardier, Yamaha.... Pana acum am vazut peste 5 atvuri, sunt foarte dezamagit de ce am vazut..... Povesti frumoase la telefon care la uni nu bateau cu starea atvului din poza dar totusi am zis sa merg sa le vad. Cele mai mari surprize au fost nr de km.
Am fost sa vad un CanAm de 400, la telefon tipul imi zice ca are in jur de 11.000 km cand am ajuns, atvul avea peste 19.000 km(poate sa dat mult cu el in 5zile 😂), tot acest tip imi zice ca nu are probleme tehnice la motor si transmisie si ca merge brici doar niste bucse trebuie schimbate. La proba atvul mai ca pierdea rotile, cureaua sau ambreajul praf( motorul turat la maxim si nu avea 50km/ora).

Un altul, tot cu Bombardier de 400, imi trimite poza cu bordul in care era "Trip 1" cu 1800km, cred. Imi spune ca acestia sunt km reali. Il sun pe tip si ii spun ca trebuie sa mai apese pe butonul din bord pana cand apare ODO si acel nr este corect. Raspunsul lui: Nu ma pricep ca l-am adus din Germania si ca eu nu ma dau cu ele si ca lui doar asta il arata.

Am vazut un TGB de 425cm3. La telefon totul bine si frumos, i-am schimbat uleiurile, bucsele la bratele spate.... sunt al doilea proprietar l-am cumaparat la 4500km acum vreo trei ani, nu stiu cati km are cu nu mai m-am uitat dar veniti daca sunteti in zona sa-l vedeti. Surpriza..... Atvul avea peste 21000 km, carene crapate si chituite, improvizatii peste improvizatii, suruburi la brate inlocuite si puse doua piulite"ca sa nu se destranga".... si chesti de genu......

Varul meu gaseste un CanAm in Germania la vreo 300km de el. Vb cu proprietarul si ii spune ca are cureaua uzata si inca ceva probleme pe la transmisie nu foarte grave. Pana sa hotarat el sa il vada atvul a fost vandut, si acum surpriza. Dupa vreo doua saptamani apare de vanzare pe OLX. In anuntul din Roamania avea km mai putini, carte service si in perfecta stare de functionare. Pretul de vanzare nu a fost cu mult mai mare fata de Germania. De curiozitate l-am sunat pe proprietar.... asa o poveste frumoasa mi-a spus.....

Am vazut si un KQ de 700. Nu ma asteptam sa fie in stare prea buna dupa pret dar nu ma asteptam sa fie nici asa de rau. Nu statea la relanti, incarcarea praf, nu tragea constant(se gâtuia cand il accelerai in treapta H, la care proprietarul imi zice ca nu stiu eu sa ma dau cu atvurile.... astea trebuie turate la maxim in permanenta) sasiul plin de sudura(am numarat 7locuri sudate), bine inteles ca nr de km era mai mare decat ce am vb la tel. La motor curgea ulei aprope pe la toate garniturile...

Si lista poate continua....

Asa ca aveti grija mare cu atvurile second hand, mergeti cu cineva care are sau a avut atv, sau un mecanic priceput. Si nici atunci nu poti sa fi sigur, unele probleme pot aparea dupa ce ai apucat sa faci 50-100 km in special daca reparatiile au fost facute de mantuiala

Cred ca acesti "vanzatori" se bazeaza pe naivitatea cumparatorului mai ales a celor care nu au mai avut atv pana acum

Scuze colegu daca ti-am stricat topicul

Edited by Andrei HD, 15 December 2016 - 03:53 PM.

  • 0

#48 Romeo_ovidiu

Romeo_ovidiu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Nume real:Romeo Tocaciu
  • Telefon:0735645400
  • Marca ATV:Spre cumparare

Posted 16 December 2016 - 12:18 AM

Multumesc mult de informatii Andrei. Acum stiu si eu la ce sa ma uit la un atv. Maine ma duc la Constanta sa vad un cf moto. E cineva din zona doritor sa mearga sa ma ajute la cumparare? Cinstesc bine :)
  • 0

#49 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 16 December 2016 - 11:27 AM

........... Cinstesc bine smile.png

asta-i esenta! thumbsup.gif

succes la shopping colegu!


  • 0

#50 Romeo_ovidiu

Romeo_ovidiu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Nume real:Romeo Tocaciu
  • Telefon:0735645400
  • Marca ATV:Spre cumparare

Posted 19 December 2016 - 11:23 AM

Salut,

 

Am reusit pana la urma sa iau un ATV care mi-a placut f mult.

https://lajumate.ro/...xl-3209479.html

Am negociat la 2750E. L-am ridicat vineri din Mangalia si l-am lasat in Bucuresti la cineva(Doru Dumitrescu) recomandat de atvrom pentru a i se face revizia, gresare si pentru a-i rezolva ce alte probleme mai are. 

L-am ales pe asta pentru ca are foarte putini km, arata f bine, nu cred ca s-a facut off road mult cu el, fiind tinut la Constanta. 

Actele erau ok si nu avea 10 proprietari ca majoritatea atv-urilor de vanzare si nici nu avea actele pe persoana X iar eu sa il cumpar de la Y. 

Avea scutul din fabrica sub tot atv-ul(cel de plastic) si nu era rupt, lovit. etc

Am intampinat mici probleme cand l-am vazut(desi proprietarul a zis ca nu are nicio problema, insa a fost foarte ok cu mine, si a facut tot posibilul ca eu sa fiu lamurit la orice intrebare am).

Ca probleme:

  • Pornirea foarte grea la rece: El il tinea in garaj si mi-a zis ca nu a mai fost pornit de vreo 4-5 luni(era cam prafuit). Cand am vrut sa il pornim, nu a pornit prea usor, bateria era cam slabita (abia invartea) asa ca i-a dat curent de la masina si a dat ceva la automat pana a pornit(chiar l-a innecat cu benzina ca sa porneasca)Odata ce a pornit, nu  parea sa aibe probleme, tinea relantiul, nu mergea sacadat, nu scotea fum, etc. Dupa ce s-a incalzit, l-am oprit si a pornit repede la automat. Insa cand am ajuns cu el pe remorca in buccuresti, iar nu a vrut sa porneasca.:
  • Ceasurilenu indica mare lucru: Una din cele 2 mufe ale ceasurilor era scapata si nu indica pe bord mare lucru, arata treapta de viteza(L,H,N,R sau P), carburantul il arata pe 0 desi avea rezervoru jumate, temperatura motorului arata la maxim, desi era recent pornit si ventilatoarele nu erau pornite, turometru si vitezometru erau moarte. Nu am reusit sa infigem mufa la locul ei datorita spatiului stramt. insa cand puneam contactul, incepea si facea un check al ceasurilor de bord, ceva asemanator ca la masini si se aprindeau pe rand toti digitii electronici din bord. In schimb functiona pe el absolut tot - semnalizatoarele, faruri, faza scurta, lunga, stop frana, troliul, proiectoarele, etc.
  • In bord nu imi afisa cand e cuplat 4x4 sau diff lock-ul. Asa ca am suspendat atv-ul de spate si am dat sa o ia inainte pentru a vedea daca trage fata. Diff lok-ul nu am stiut cum sa il verific daca merge.
  •  Frana pe spate(cea de picior sau la mana stanga) nu prea tinea. Nu am apucat sa ma uit de ce, dar am vazut ca nu prea tinea. 
  • Trebuia sa imping destul de tare in schimbator ca sa ajunga sa intre in L sau in P, care erau capetele cursei schimbatorului(sper sa fie o problema de gresare), insa nu caraia sau nu se simtea in schimbator ca loveste in ceva. 
  • Funia de la demaror-ul manual era rupta. A zis ca i s-a rupt lui. Nu stiu de ce sau cum.  

Astept acum sa vedem ce iese la service. Sper sa fie vorba numai de reglaje, aerisiri si schimburi de fluide/bujie, etc.

 

Am vazut 2 furtune pe la roata stanga fata care nu duceau nicaieri. Mi-a zis ca unu este de la rezervor sa nu se faca vid in el, iar celalalt este de la filtrul de aer. Era vrajeala sau chiar asa este?

 

Scz pentru eventualele greseli de scriere si sper ca nu v-am plictisit cu povestea asta. 


  • 0

#51 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 19 December 2016 - 03:11 PM

Salutare Romeo!
Iti doresc sa il stapanesti sanatos...cu rabdare si vreo cativa banuti o sa ii faci sa functioneze asa cun ar trebui.
-nu ai specificat daca atunci cand ai ajuns acasa cu el daca invartea cu usurinta cand dadeai la automat sau nu...daca nu invartea e semn clar ca trebuie inlocuita.
-in legatura cu ceasurile din bord...nu prea stiu ce sa zic...bine ar fi sa fie doar acea mufa sarita,dar mi-e greu sa cred(mufele in general au au siguranta pe care trebuie sa apesi pentru a le scoate,sau pentru a nu iesi accidental)
-daca nu ma insel ar trebui sa scoata un sunet(la fel ca la cuplarea 4*4) blocarea diferentialului...
-mutatul schimbatorului din P in H sau L nu cred ca ar trebui sa te ingrijoreze,mai fce asa si la cele noi...incearca sa ii dai un "spriț" inainte de a-l scoate din H sau L catre P sau R...eu asa procedez si se misca ok(face foarte rar asa)
-furtunasele ce le-ai vazut cred ca sunt ok,unul dintre ele cred ca este de la supraplinul rezervorului...celalalt e posibil sa fie de la ulei/gaze.
Daca tot l-ai dus la mecanic intreaba-l si tu ce si cum...daca l-au recomandat colegii pe forum,cu siguranta se pricepe.
  • 0

#52 adirpe1709

adirpe1709

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 418 posts
  • Gender:Male
  • Location:MARU, Jud. CARAS SEVERIN
  • Nume real:adrian
  • Telefon:0740311xxx
  • Marca ATV:king quad 700 , Can am Outlander max 650 cc
  • Numar ATV:144 , 002

Posted 19 December 2016 - 04:19 PM

Sa il folosesti sanatos,

Pentru verificarea diferentialului daca se blocheaza trebuie sa suspenzi 3 roti (spatele + pe fata o roata) daca roata de pe sol trage atunci diferentialul este blocat.


  • 0

#53 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 19 December 2016 - 05:26 PM

 

Ca probleme:

  • Pornirea foarte grea la rece: El il tinea in garaj si mi-a zis ca nu a mai fost pornit de vreo 4-5 luni(era cam prafuit). Cand am vrut sa il pornim, nu a pornit prea usor, bateria era cam slabita (abia invartea) asa ca i-a dat curent de la masina si a dat ceva la automat pana a pornit(chiar l-a innecat cu benzina ca sa porneasca)Odata ce a pornit, nu  parea sa aibe probleme, tinea relantiul, nu mergea sacadat, nu scotea fum, etc. Dupa ce s-a incalzit, l-am oprit si a pornit repede la automat. Insa cand am ajuns cu el pe remorca in buccuresti, iar nu a vrut sa porneasca.:

R: pornirea la rece (de multe ori chiar si vara) se face cu "socul" tras. Singura problema este ca nu stii niciodata cat trebuie tras. O sa te obisnuiesti cu el si o sa inveti cat trebuie sa il tragi, in functie de temperatura de afara. Fiind pe carburatie, e nevoie de soc. La al meu, daca il trag de tot, il inec, daca nu il trag suficient nu porneste. E chestie de obisnuinta.

  • Ceasurilenu indica mare lucru: Una din cele 2 mufe ale ceasurilor era scapata si nu indica pe bord mare lucru, arata treapta de viteza(L,H,N,R sau P), carburantul il arata pe 0 desi avea rezervoru jumate, temperatura motorului arata la maxim, desi era recent pornit si ventilatoarele nu erau pornite, turometru si vitezometru erau moarte. Nu am reusit sa infigem mufa la locul ei datorita spatiului stramt. insa cand puneam contactul, incepea si facea un check al ceasurilor de bord, ceva asemanator ca la masini si se aprindeau pe rand toti digitii electronici din bord. In schimb functiona pe el absolut tot - semnalizatoarele, faruri, faza scurta, lunga, stop frana, troliul, proiectoarele, etc.

R: Daca ai una din cele doua mufe scoasa din bord, afisajul bordului este haotic si, este posibil chiar sa nu iti porneasca motorul. Il invarte dar nu porneste. Parca e vorba de mufa dreapta.

  • In bord nu imi afisa cand e cuplat 4x4 sau diff lock-ul. Asa ca am suspendat atv-ul de spate si am dat sa o ia inainte pentru a vedea daca trage fata. Diff lok-ul nu am stiut cum sa il verific daca merge.

R: poate e tot chestie de mufe. Sau poate sunt sigurantele de la cuplare arse, sau motorasele, etc. Trebuie sa investighezi. Cand le cuplezi/decuplezi trebuie sa auzi un bazait de motoras electric. 

  •  Frana pe spate(cea de picior sau la mana stanga) nu prea tinea. Nu am apucat sa ma uit de ce, dar am vazut ca nu prea tinea. 

R: este normal. Chestie de chinezarie. Oricum, trebuie verificat.

  • Trebuia sa imping destul de tare in schimbator ca sa ajunga sa intre in L sau in P, care erau capetele cursei schimbatorului(sper sa fie o problema de gresare), insa nu caraia sau nu se simtea in schimbator ca loveste in ceva. 

R: da, trebuie putin antrenament si obisnuita de utilizare. In L intra mai greu, iar in P actioneaza si o "frana de mana" (a se citi frana de mana = ha, ha, ha). Pentru intrat in L, tii maneta presata spre L si accelerezi putin de tot, cat sa se miste de pe loc, si o sa vezi ca intra usor.

  • Funia de la demaror-ul manual era rupta. A zis ca i s-a rupt lui. Nu stiu de ce sau cum.  

R: a vrut sa il porneasca de la funie si a tras de ea cand pistonul era in "contra-timp". Adica a venit putin inapoi. Pornirea din funie trebuie exersata. Intai se tatoneaza putin pana se misca pistonul usor, apoi se trage de funie. Evident, atentie la soc si, neaparat, sa fie in N sau P.

 

 

 


  • 0

#54 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 19 December 2016 - 05:46 PM

Salut,

 

Am reusit pana la urma sa iau un ATV care mi-a placut f mult.Scz pentru eventualele greseli de scriere si sper ca nu v-am plictisit cu povestea asta. 

 

Felicitari ! ......adica ti-ai luat: " un ATV care mi-a placut f mult " ....daca este pe sufletul tau restul problemelor sunt toate rezolvabile. 

Din descrierea ta pare un ATV statut care trebuie putin luat la "mana". Un mecanic priceput poata sa rezolve cele enumerate de tine mai sus.


  • 0

#55 Romeo_ovidiu

Romeo_ovidiu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Nume real:Romeo Tocaciu
  • Telefon:0735645400
  • Marca ATV:Spre cumparare

Posted 19 December 2016 - 05:58 PM

Multumesc de incurajari. Am vorbit cu mecanicul azi si mi-a spus ca maine se ocupa de el. Sper sa il faca apt sa treaca ITP-ul, pentru ca este expirat, inclusiv asigurarea. Vreau sa il fac "legal" pentru a putea intra cu el si pe sosea atunci cand e nevoie, fara sa am emotii ca sunt tras pe dreapta. 

Intrebare: Am voie sa merg cu el in Bucuresti? ma intereseaza pentru a nu mai cara remorca dupa mine daca vreau sa in mut din A in B. Nu am de gand sa ma plimb cu el pe Magheru :)), insa am vazut ceva topicuri oarecum fara concluzii in acest sens. 


  • 1

#56 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 19 December 2016 - 06:16 PM

Daca este inmatriculat sau inregistrat, daca ai RCA valabil si ITP tot valabil , permis de conducere si o casca pe cap ,poti circula pe unde vrei ! ( bineinteles sa nu fii in zona de restrictie a vreunui indicator care interzice expres circulatia ATV-urilor.

Bineinteles nu iti "forta norocul"  pe Magheru , ca o sa te opreasca deoarece vei "deranja vizual peisajul" cu toate ca nu esti pe langa litera legii. 


  • 0

#57 Romeo_ovidiu

Romeo_ovidiu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Nume real:Romeo Tocaciu
  • Telefon:0735645400
  • Marca ATV:Spre cumparare

Posted 19 December 2016 - 09:25 PM

Ok, deci daca am tot ceea ce e necesar la un autoturism plus casca si respect indicatoarele de circulatie, nu ar trebui sa am probleme. 

Multumesc, asta era ce ma interesa. 


  • 0

#58 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 19 December 2016 - 11:35 PM

Pai este logic, de sa avem toate cele prezentate de mine mai sus daca nu avem voie sa circulam pe drumurile publice ?

Pentru plimbari pe camp,paduri ,dealuri sau oriunde nu este considerat drum public nu este legal nevoie de absolut nimic.

(Eventual un act din care sa rezulte ca nu esti in posesia unui ATV furat.)


  • 0

#59 Romeo_ovidiu

Romeo_ovidiu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Nume real:Romeo Tocaciu
  • Telefon:0735645400
  • Marca ATV:Spre cumparare

Posted 21 December 2016 - 09:15 PM

Salut

acum am venit de la mecanicul la care am lasat atv-ul. In afara de faptul ca trebuia sa fie gata de luni seara, pot spune ca sunt incantat ca l-am lasat la el. Are un mic garaj care era plin de can-am, yamaha, polaris, linhai, etc.si parea ca  stie despre ce vorbeste cand imi expica ce a gasit la al meu. 

Ceea ce a gasit la atv-ul meu m-a facut sa plec incantat(oarecum).

  • Pornirea greoaie era de la bateria care este de 12Ah in loc de 18Ah. Si pentru ca invartea intr-un ritm incet nu reusea sa porneasca motorul. Cand a pornit redresorul pe baterie a reusit sa porneasca si motorul, chiar repede. Urmeaza maine sa iau baterie. 
  • Mufele au fost infipte in ceasurile de bord si acum indica tot, exceptand nivelul de carburant care il afisa pe 0 si temperatura la motor pe care o indica la maxim. 
  • Mi-a aratat ca functioneaza si 4x4 si diff lock-ul si ca se aud motorasele cand cupleaza. Acum afiseaza si pe ceasurile de bord.
  • Frana pe spate a aerisit-o dupa ce a schimbat lichidul de frana. A ramas ca testam maine cum tine frana cand vin cu baterie buna. 
  • Scimbatorul de la cutine mi-a confirmat ca merge ok, pe principiu, asa fac toate, in unele pozitii intra mai greu.
  • Pornirea la funie lipsea complet. A scos capacul si nu mai era nici funia, nici arcul, nimic. Avea un mecanism nou dar mi-a zis ca e 350 ron ceea ce mi s-a parut cam mult. Avand in vedere ca voi pune baterie noua, sper sa nu am nevoie de funie timp de 1-2 luni pana imi revin cu banii sau pana gasesc una sh.

In rest, se pare ca totul e ok la atv(motorul , ambreiajul, CVT-ul, placutele frana, rulmentii de la roti, bucsaraia, etc)

A mai schimbat la el uleiul si filtrul la motor, la grupuri(desi mi-a zis ca era curat la grupuri), a zis ca pune si alta buje, desi nici actuala nu crede ca arata rau, a curatat filtrul de aer si cam atat. Maine ar trebui sa fie bun de drum.

Credeti ca ar trebui totusi sa pun si mecanismul de pornire la sfoara avand in vedere ca pun baterie noua? 

Voi cat de des ati utilizat aceasta pornire? asta nu inseamna ca asa va ramane, ci nu as pune acum pentru ca m-am cam inghesuit cu banii (casti, echipamente, etc)


  • 0

#60 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 21 December 2016 - 10:38 PM

Romeo, ma bucur ca esti pe linie buna in ce priveste micile remedieri firesti la orice achizitie second.

 

Cred ca este cazul sa te anunt ca acest topic deschis la "incepatori" in vedera achizitiei s-a cam apropiat de sfarsit. 

Te invit sa iti deschizi propriul topic de prezentare al ATV-ului la rubrica corespunzatoare unde pot continua discutiiile in voie.


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto