...sa stii ca nu treapta de "greu" L,doar H si R.
Adica nu are trapta "L"?
Posted 15 December 2016 - 07:49 AM
...sa stii ca nu treapta de "greu" L,doar H si R.
Posted 15 December 2016 - 09:33 AM
Eu , personal, m-as ferii sa achizitionez un atv din zona Pitesti - Valcea.
Va spun si de ce.
Am avut un Linhai, au venit cu o poveste cand l-au cumparat de iti venea sa-l dai gratis, dupa care,la o luna am vazut atv-ul pe net, revopsit cadrul, lucios si cu mai multe abtipilduri pe el decat avea cand era nou. Plus la un pret extrem de piperat.
Recent ,cautand sa-mi schimb atv-ul / sa achizitionez un atv pentru un prieten , iar am observat ca mai toate Linhai-urile de pe zona Pitesti au absolut toate abtipildurile la locul lor ...atv-uri cu mii de km.
Atv-ul e sh, nu asta e problema, pe mine ma deranjeaza bisnitarii.
Spor la cautari.
P.S. Nu spun ca toate sunt la fel in zona, dar cand aud povesti de genul
" nu stiu cati km are pt ca am schimbat ceasurile" ...
Polarisul, fata de Linhai, este considerabil mai bine construit cu un mare plus dat de sistemul de transmisie ( ambreiaj / curea / variator ).
Dezavantajul Polarisului, pe langa lipsa treptei LOW este si faptul ca e cam micut. Se potriveste mai bine unor persoane pana in 20 ani.
Posted 15 December 2016 - 09:55 AM
Sal, din cate stiu polaris-ul de 300cc are treapta de Low, singura parte la acest atv este ca in regim de Low si viteza scazuta se supraincalzeste motorul si pierde putere, avand un motor cu racire pe aer.
A avut un prieten si la vandut, ce e drept si el il cumparase second hand.
http://www.atv.com/s...4x4/detail.html
Edited by adirpe1709, 15 December 2016 - 11:09 AM.
Posted 15 December 2016 - 12:53 PM
Adica nu are trapta "L"?
Posted 15 December 2016 - 01:07 PM
Posted 15 December 2016 - 01:45 PM
Da,nu are treapta L.
apoi era criza si in Minnesota
Posted 15 December 2016 - 02:54 PM
Edited by Andrei HD, 15 December 2016 - 03:53 PM.
Posted 16 December 2016 - 12:18 AM
Posted 16 December 2016 - 11:27 AM
........... Cinstesc bine
asta-i esenta!
succes la shopping colegu!
Posted 19 December 2016 - 11:23 AM
Salut,
Am reusit pana la urma sa iau un ATV care mi-a placut f mult.
https://lajumate.ro/...xl-3209479.html
Am negociat la 2750E. L-am ridicat vineri din Mangalia si l-am lasat in Bucuresti la cineva(Doru Dumitrescu) recomandat de atvrom pentru a i se face revizia, gresare si pentru a-i rezolva ce alte probleme mai are.
L-am ales pe asta pentru ca are foarte putini km, arata f bine, nu cred ca s-a facut off road mult cu el, fiind tinut la Constanta.
Actele erau ok si nu avea 10 proprietari ca majoritatea atv-urilor de vanzare si nici nu avea actele pe persoana X iar eu sa il cumpar de la Y.
Avea scutul din fabrica sub tot atv-ul(cel de plastic) si nu era rupt, lovit. etc
Am intampinat mici probleme cand l-am vazut(desi proprietarul a zis ca nu are nicio problema, insa a fost foarte ok cu mine, si a facut tot posibilul ca eu sa fiu lamurit la orice intrebare am).
Ca probleme:
Astept acum sa vedem ce iese la service. Sper sa fie vorba numai de reglaje, aerisiri si schimburi de fluide/bujie, etc.
Am vazut 2 furtune pe la roata stanga fata care nu duceau nicaieri. Mi-a zis ca unu este de la rezervor sa nu se faca vid in el, iar celalalt este de la filtrul de aer. Era vrajeala sau chiar asa este?
Scz pentru eventualele greseli de scriere si sper ca nu v-am plictisit cu povestea asta.
Posted 19 December 2016 - 03:11 PM
Posted 19 December 2016 - 04:19 PM
Sa il folosesti sanatos,
Pentru verificarea diferentialului daca se blocheaza trebuie sa suspenzi 3 roti (spatele + pe fata o roata) daca roata de pe sol trage atunci diferentialul este blocat.
Posted 19 December 2016 - 05:26 PM
Ca probleme:
- Pornirea foarte grea la rece: El il tinea in garaj si mi-a zis ca nu a mai fost pornit de vreo 4-5 luni(era cam prafuit). Cand am vrut sa il pornim, nu a pornit prea usor, bateria era cam slabita (abia invartea) asa ca i-a dat curent de la masina si a dat ceva la automat pana a pornit(chiar l-a innecat cu benzina ca sa porneasca)Odata ce a pornit, nu parea sa aibe probleme, tinea relantiul, nu mergea sacadat, nu scotea fum, etc. Dupa ce s-a incalzit, l-am oprit si a pornit repede la automat. Insa cand am ajuns cu el pe remorca in buccuresti, iar nu a vrut sa porneasca.:
R: pornirea la rece (de multe ori chiar si vara) se face cu "socul" tras. Singura problema este ca nu stii niciodata cat trebuie tras. O sa te obisnuiesti cu el si o sa inveti cat trebuie sa il tragi, in functie de temperatura de afara. Fiind pe carburatie, e nevoie de soc. La al meu, daca il trag de tot, il inec, daca nu il trag suficient nu porneste. E chestie de obisnuinta.
- Ceasurilenu indica mare lucru: Una din cele 2 mufe ale ceasurilor era scapata si nu indica pe bord mare lucru, arata treapta de viteza(L,H,N,R sau P), carburantul il arata pe 0 desi avea rezervoru jumate, temperatura motorului arata la maxim, desi era recent pornit si ventilatoarele nu erau pornite, turometru si vitezometru erau moarte. Nu am reusit sa infigem mufa la locul ei datorita spatiului stramt. insa cand puneam contactul, incepea si facea un check al ceasurilor de bord, ceva asemanator ca la masini si se aprindeau pe rand toti digitii electronici din bord. In schimb functiona pe el absolut tot - semnalizatoarele, faruri, faza scurta, lunga, stop frana, troliul, proiectoarele, etc.
R: Daca ai una din cele doua mufe scoasa din bord, afisajul bordului este haotic si, este posibil chiar sa nu iti porneasca motorul. Il invarte dar nu porneste. Parca e vorba de mufa dreapta.
- In bord nu imi afisa cand e cuplat 4x4 sau diff lock-ul. Asa ca am suspendat atv-ul de spate si am dat sa o ia inainte pentru a vedea daca trage fata. Diff lok-ul nu am stiut cum sa il verific daca merge.
R: poate e tot chestie de mufe. Sau poate sunt sigurantele de la cuplare arse, sau motorasele, etc. Trebuie sa investighezi. Cand le cuplezi/decuplezi trebuie sa auzi un bazait de motoras electric.
- Frana pe spate(cea de picior sau la mana stanga) nu prea tinea. Nu am apucat sa ma uit de ce, dar am vazut ca nu prea tinea.
R: este normal. Chestie de chinezarie. Oricum, trebuie verificat.
- Trebuia sa imping destul de tare in schimbator ca sa ajunga sa intre in L sau in P, care erau capetele cursei schimbatorului(sper sa fie o problema de gresare), insa nu caraia sau nu se simtea in schimbator ca loveste in ceva.
R: da, trebuie putin antrenament si obisnuita de utilizare. In L intra mai greu, iar in P actioneaza si o "frana de mana" (a se citi frana de mana = ha, ha, ha). Pentru intrat in L, tii maneta presata spre L si accelerezi putin de tot, cat sa se miste de pe loc, si o sa vezi ca intra usor.
- Funia de la demaror-ul manual era rupta. A zis ca i s-a rupt lui. Nu stiu de ce sau cum.
R: a vrut sa il porneasca de la funie si a tras de ea cand pistonul era in "contra-timp". Adica a venit putin inapoi. Pornirea din funie trebuie exersata. Intai se tatoneaza putin pana se misca pistonul usor, apoi se trage de funie. Evident, atentie la soc si, neaparat, sa fie in N sau P.
Posted 19 December 2016 - 05:46 PM
Salut,
Am reusit pana la urma sa iau un ATV care mi-a placut f mult.Scz pentru eventualele greseli de scriere si sper ca nu v-am plictisit cu povestea asta.
Felicitari ! ......adica ti-ai luat: " un ATV care mi-a placut f mult " ....daca este pe sufletul tau restul problemelor sunt toate rezolvabile.
Din descrierea ta pare un ATV statut care trebuie putin luat la "mana". Un mecanic priceput poata sa rezolve cele enumerate de tine mai sus.
Posted 19 December 2016 - 05:58 PM
Multumesc de incurajari. Am vorbit cu mecanicul azi si mi-a spus ca maine se ocupa de el. Sper sa il faca apt sa treaca ITP-ul, pentru ca este expirat, inclusiv asigurarea. Vreau sa il fac "legal" pentru a putea intra cu el si pe sosea atunci cand e nevoie, fara sa am emotii ca sunt tras pe dreapta.
Intrebare: Am voie sa merg cu el in Bucuresti? ma intereseaza pentru a nu mai cara remorca dupa mine daca vreau sa in mut din A in B. Nu am de gand sa ma plimb cu el pe Magheru ), insa am vazut ceva topicuri oarecum fara concluzii in acest sens.
Posted 19 December 2016 - 06:16 PM
Daca este inmatriculat sau inregistrat, daca ai RCA valabil si ITP tot valabil , permis de conducere si o casca pe cap ,poti circula pe unde vrei ! ( bineinteles sa nu fii in zona de restrictie a vreunui indicator care interzice expres circulatia ATV-urilor.
Bineinteles nu iti "forta norocul" pe Magheru , ca o sa te opreasca deoarece vei "deranja vizual peisajul" cu toate ca nu esti pe langa litera legii.
Posted 19 December 2016 - 09:25 PM
Ok, deci daca am tot ceea ce e necesar la un autoturism plus casca si respect indicatoarele de circulatie, nu ar trebui sa am probleme.
Multumesc, asta era ce ma interesa.
Posted 19 December 2016 - 11:35 PM
Pai este logic, de sa avem toate cele prezentate de mine mai sus daca nu avem voie sa circulam pe drumurile publice ?
Pentru plimbari pe camp,paduri ,dealuri sau oriunde nu este considerat drum public nu este legal nevoie de absolut nimic.
(Eventual un act din care sa rezulte ca nu esti in posesia unui ATV furat.)
Posted 21 December 2016 - 09:15 PM
Salut
acum am venit de la mecanicul la care am lasat atv-ul. In afara de faptul ca trebuia sa fie gata de luni seara, pot spune ca sunt incantat ca l-am lasat la el. Are un mic garaj care era plin de can-am, yamaha, polaris, linhai, etc.si parea ca stie despre ce vorbeste cand imi expica ce a gasit la al meu.
Ceea ce a gasit la atv-ul meu m-a facut sa plec incantat(oarecum).
In rest, se pare ca totul e ok la atv(motorul , ambreiajul, CVT-ul, placutele frana, rulmentii de la roti, bucsaraia, etc)
A mai schimbat la el uleiul si filtrul la motor, la grupuri(desi mi-a zis ca era curat la grupuri), a zis ca pune si alta buje, desi nici actuala nu crede ca arata rau, a curatat filtrul de aer si cam atat. Maine ar trebui sa fie bun de drum.
Credeti ca ar trebui totusi sa pun si mecanismul de pornire la sfoara avand in vedere ca pun baterie noua?
Voi cat de des ati utilizat aceasta pornire? asta nu inseamna ca asa va ramane, ci nu as pune acum pentru ca m-am cam inghesuit cu banii (casti, echipamente, etc)
Posted 21 December 2016 - 10:38 PM
Romeo, ma bucur ca esti pe linie buna in ce priveste micile remedieri firesti la orice achizitie second.
Cred ca este cazul sa te anunt ca acest topic deschis la "incepatori" in vedera achizitiei s-a cam apropiat de sfarsit.
Te invit sa iti deschizi propriul topic de prezentare al ATV-ului la rubrica corespunzatoare unde pot continua discutiiile in voie.