Tgb
#1
Posted 21 June 2016 - 09:46 PM
Sau daca ar fi alte Alternative in loc de TGB .
Nu doresc performate profi, vreau doar un atv de 2 pers cu care sa ma plimb si sa ma pot bizui oe el ca nu ma lasa in drum.
Multumesc , G .
#2
Posted 21 June 2016 - 09:55 PM
Salut Geroge (banuiesc ca George) postarea ta initiala am mutat-o aici deoarece deocamdata doresti informatii.
Dupa achizitie chiar te rog sa postezi unde ai postat initial in functie de marca achizitionata.
#3
Posted 21 June 2016 - 10:41 PM
Asadar, pls a little help pt a ma anuta sa ma hotarasc ce anume atv sa iau.
Multzam , G
#4
Posted 22 June 2016 - 12:42 AM
Ai procedat foarte bine prin a intreba inainte de a lua o decizie, dar ar fi bine ca inainte de a astepta un raspuns mura in gura sa citesti si alte topicuri a altor colegi care au fost in ipostaza ta de a alege o achizitie rentabila.
Banuiesc ca te referi la o achizitie "de nou" nu second.
Bine ar fi de stiut cam ce buget doresti sa aloci acestei achizitii,varsta ta, cam ce asteptari ai in privinta ATV-ului, forma de relief din zona in care vrei sa te dai, greutatea ta, vrei sa mergi insotit de partener/partenera,etc. Orice informatii care pot duce la o alegere corecta.
#5
Posted 22 June 2016 - 10:02 AM
Salut George,
Îndrăznesc să-ți fac o sugestie comparativă.
Din mesajele anterioare am înțeles că ai nevoie de unul cu două locuri, despre greutate și vârstă nu mai întreb pentru că prima nu prea este relevantă decât dacă-i vorba despre extremele domeniului, iar din faptul că ai petrecut 20 de ani pe două roți deduc maturitatea.
Din start scoatem din calcul orice ATV scurt, chiar dacă-i vorba despre așa zisele „omologatele” pentru 2 locuri, care de fapt este unul care are eventual un spătar (incomod), iar puterea minimă pe care o apreciez ca fiind necesară este de 50 de cai.
O să înșir aici niște denumiri din care o să cauți să-ți alegi ceva convenabil pentru bugetul tău, opiniile fiind foarte subiective după părerea mea, unele conținând opțiuni comerciale, altele având în ele experiența diversă a celor care îl folosesc în mod sportiv sau a celor înclinați spre agrement, atenție însă că și aici există o categorie care-l folosește în regim de anduranță ridicată și o alta care-l plimbă prin fundul grădinii. În acest ultim caz nu este nevoie de unul prea scump sau prea performant.
Să începem deci, ordinea în care sunt enumerate nu reprezintă neapărat o grilă care respectă un anumit nivel al preferinței sau a a performanțelor:
Arctic CAT – modelele lungi TRV începând cu cel de 700 cc, care este puțin sub limita celor 50 de cai, recomand cele cu servodirecție de 1000 cc (67 sau 70 PS);
CAN-AM OUTLANDER modelele MAX începând cu 570cc. De la CAN-AM poți lua în considerare mai multe niveluri de echipare care sunt gradual maximizate spre XTP și Limited, la variantele capăt de gamă 850 și 1000cc. În România sunt cele mai apreciate, dar sunt și cele mai costisitoare, performanța fiind scumpă !
CF MOTO – de aici eu recomand pentru 2 persoane doar X8, celelalte modele ale producătorului chiar dacă sunt cele care au spațiu pentru pasager, au lipsuri în ceea ce privește rezerva de putere necesară pentru a te putea scoate din necaz pe o urcare mai acătări. De fapt, oricare ATV care nu are șa distinctă și scărițe pentru pasager, nu se pretează la excursii în doi;
POLARIS – toate modelele TOURING începând cu 570cc satisfac cerințele tale. Producătorul american este unul foarte apreciat pe plan mondial, fiind și cel mai inovativ din domeniu, în România mai puțin, fiind și mai puțin agresiv pe piață. Modelele sale sunt destul de scumpe și servisarea se face în mai puține locuri din România tocmai din această cauză, dar modelele de 850 și 1000cc sunt adevărate limuzine, după părerea mea (subiectivă) sunt cele mai reușite ATV-uri de agrement;
TGB – producătorii asiatici au ATV-uri îngrijit lucrate și poți alege de aici modelele începând cu 550 (cele lungi) și mergând la cel de 1000cc care are 83 de cai. Primul este puțin sub pragul celor 50 PS și în general au prețuri sensibil mai mari decât un producător echivalent pe o grilă a calității care este CF MOTO, prezentând și un alt dezavantaj, cel al exotismului. TGB este un ATV destul de rar în România, procurarea pieselor și servisarea având aceleași dezavantaje ca și POLARIS;
În rest, mai găsești tot felul de făcături care utilizează motoare și transmisii ale diferitelor branduri sau altele de concepție proprie, montându-le pe șasiuri învelite în carene cât mai spectaculoase, dar la care eu nu recomand achiziția. Acestea ar fi Acces Motor și Linhai care încearcă să facă propuneri comerciale avantajoase fără a se putea ridica însă la performanțe și fiabilitate de nivel suficient.
Enumerarea mea nu epuizează toate exemplele pe care le putem discuta, dar modelele pe care le-am avut în vedere îți pot crea deja o imagine suficient de largă pentru a face un clasament pe gustul tău. Criteriile determinante sunt la alegerea ta.
#6
Posted 22 June 2016 - 11:01 AM
#7
Posted 22 June 2016 - 09:07 PM
Daca ai citit mai multe detalii sau traducand alte site-uri fata de ce am vazut si eu poate le expui cum o faci cu multe altele, indiferent daca sunt pe parte de motorizare, confort, fiabilitate.
Vis-a-vis de asta, comparand preturile cu atv-uri asemanatoare, daca ti se pare echilibrata balanta intre ceea ce ofera si pretul unui lt fara servo.
Orice este binevenit!
Edited by dr.crinel, 22 June 2016 - 09:21 PM.
#8
Posted 23 June 2016 - 07:30 AM
Ceea ce întrebi tu despre TGB-ul de 1000 se poate compara cu X8, care este la fel de greu și are 63 PS, deci mai puțini, dar suficienți așa că ne putem mulțumi cu acesta din urmă, iar dacă-i vorba despre modelul EPS atunci balanța înclină clar spre acesta din urmă la un preț mai atractiv chiar și în această variantă.
#9
Posted 21 August 2016 - 06:27 PM
#10
Posted 21 August 2016 - 08:37 PM
Razvan, ce cauti in topicul altui coleg cu probleme personale ?
Incearca sa postezi corect .
#11
Posted 21 August 2016 - 09:19 PM
- iti deschizi frumos un topic in atv-ul meu si ne faci o prezentare, ca sa te cunoastem si noi pe tine si jucaria ta
- eu te-am indrumat spre acest topic nu sa repeti intrebarea adresata de mine sau de colegul a carui ii este si topicul;
- te-am directionat sa vezi ca au mai fost interesati de acest model (inclusiv eu) insa nu au fost rezultatea deoarece inca nu au aparut pe aici motorizarile acestea
Acum trage tu concluziile si poti sa faci ceea ce crezi ca e mai bine.
Intr-adevar nu s-a finalizat cu un rezultat acest topic insa le amestecam intre ele daca postam intamplator.
Sper ca am fost inteles
#12
Posted 20 September 2016 - 03:14 PM
#13
Posted 20 September 2016 - 04:49 PM
Nu ai postat corect, dar oricum nu cred ca stie cineva sa iti dea raspunsul. Pe aici nu prea avem posesori de TGB.
#14
Posted 20 September 2016 - 09:54 PM
#15
Posted 20 September 2016 - 11:38 PM
Salut, sa sti ca tgb-ul este un atv care-mi place si am incercat un 550 si 1000, dupa mine destul de reusite ,si cu destula putere impotriva greutati lor.Totusi ca sa vezi daca te ,,coafeaza'' cel mai bine este sa le incerci,la reprezentanta ti le vor da cu placere la drive test iar de piese ,cum vin la celelante modele prin posta rapida asa o sa vina si pentru tgb.