Jump to content



Photo

Linhai 300


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 Dorin2001

Dorin2001

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts
  • Gender:Male
  • Location:Argeș, comuna stalpeni
  • Nume real:Dorinel
  • Telefon:0736631856
  • Marca ATV:Linhai 300
  • Numar ATV:DB 07 RCI

Posted 28 July 2016 - 03:40 PM

Salutări, mă numesc Dorin, iar acum o săptămână am adus acasa noul meu ATV.
Câteva detalii ce as putea să vă spun despre el :
-2x4
-motor de 275cmc
-anul 2007
-toate actele in regula, inmatriculat
Eu sunt mulţumit de el, carenele nu sunt rupte, doar o scăriţă e puţin plesnită, până acum m-a uimit puterea pe care o are.
O să revin si cu cateva poze, până atunci vă salut și vă urez o seara plăcută!
EDIT : cum adaug poze? Sunt pe telefon.

Edited by Dorin2001, 28 July 2016 - 03:43 PM.

  • 0

#2 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 28 July 2016 - 04:02 PM

More Reply Options, dupa care ,Attache Files

 


  • 0

#3 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 28 July 2016 - 09:20 PM

Salut si bine ai venit! Sunt nerabdator sa iti vad atvul. De multa vreme nu am mai avut colegi cu 2x4. O sa insufletesti putin atmosfera cu peripetiile pe care o sa le ai.

Referitor la poze, daca esti pe mobil, trebuie intai sa accesezi "Full Vesion". Gasesti butonul in josul paginii, chiar acum cand citesti. Apoi faci cum te-a indrumat Chrys.
  • 0

#4 Dorin2001

Dorin2001

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts
  • Gender:Male
  • Location:Argeș, comuna stalpeni
  • Nume real:Dorinel
  • Telefon:0736631856
  • Marca ATV:Linhai 300
  • Numar ATV:DB 07 RCI

Posted 29 July 2016 - 08:38 AM

Salutări din nou , sub indrumarile voastre am reusit sa pun si poze.
Sincer sunt multumit de el chiar daca este 2x4,nu am avut nici macar o problemă să nu-mi urce pe undeva.
Ieri am avut o problema cu releu de pornire sau starter ( nu stiu sigur cum ii zice). L-am lăsat in ulei poate si-o reveni.
P.s. banda alba e pusă de mine din lipsă de ocupaţie 😹

Attached Files


Edited by Dorin2001, 29 July 2016 - 09:50 AM.

  • 0

#5 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 29 July 2016 - 04:57 PM

Daca este si reflectorizanta, o sa arate bine si noaptea. Daca nu, arata bine doar ziua. :)
Este in regula atvul. Arata bine. Pe uscat nu o sa simti niciun inconvenient la urcari. Cand o sa fie ud incepe distractia. Iti recomand sa te pregatesti cu doua anvelope de spate noi, preferabil profil V. La toamna o sa le simti lipsa.
  • 0

#6 Dorin2001

Dorin2001

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts
  • Gender:Male
  • Location:Argeș, comuna stalpeni
  • Nume real:Dorinel
  • Telefon:0736631856
  • Marca ATV:Linhai 300
  • Numar ATV:DB 07 RCI

Posted 01 August 2016 - 10:27 AM

Bine, mulţumesc pentru sfat !!
  • 0

#7 Dorin2001

Dorin2001

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts
  • Gender:Male
  • Location:Argeș, comuna stalpeni
  • Nume real:Dorinel
  • Telefon:0736631856
  • Marca ATV:Linhai 300
  • Numar ATV:DB 07 RCI

Posted 06 September 2016 - 10:48 AM

Salut și numai bine vă doresc!!! Vă rog săma scuzați ca nu am postat si iesiri cu atv-ul, dar nu prea am avut cand să plec cu el, aveam de gând weekend-ul trecut, dar am întâmpinat aceasta problema..
Cum a inceput totul : era duminica si eu veneam acasa dupa o mica plimbare cu atv ul care a mers impecabil pe tot drumul. Cand l am băgat in garaj mi-a murit motorul. Am is ca nu e nimjc si ii mai dau o cheie sa ma asigur, iar atunci surpriza.. pornea dar nu statea la relanti, murea motorul. M am uitat la el putin (fiind duminica nu m-am apucat de el) si l-am lasat aşa.
Ziua 1 : ma uit mai atent si dupa cateva chei ma gandesc ca e de la bujie (care era neagra) . Ma duc in oras sa caut si cred ca am cautat la 10 magazine si de abea am gasit la un magazin modelul NGK-R DR8EA (pe atv aveam NGK-R DPR8EA-9) si un denso care parea asemanator.
(((((( Aici am intrebare : cele cumparate aveau in partea de sus (unde se forma scanteia) electrodul si chestia aceea curbata (scuze, nu stiu denumirile) mai mica fata de cea care era pe el, poate fi vreo problema? ))))))
Ajung acasa, le montez, pornesc si motorul merge rotund si isi tine relantiul cam 1 minut dupa care moare iar. Scot bujia si observ ca le-a facut negre si pe acestea. Abandonez pana următoarea zi pentru ca aveam alte treburi.
Ziua 2 : am scos bujia din calcul si trec la surub de relanti si surub de aer din carburator. Ca sa nu moara a trebuit sa strang relantiul foarte mult (motorul nu era nici pe aproape de a merge rotund) si incerc sa ma joc la aer, dar degeaba ca nu se simţea mai nimic.
Din greseala observ ca daca ștrangulam furtunul cu P care iese din pompa de benzina si duce in galeria de admsie, urcau turatiile (asa trebuia sa faca normal pt ca am strans surubul de relanti de l-au luat dracii) si am mai observat ca imi baga benzina pe acolo.
Având furtunul strangulat incerc sa reglez relanti si surub aer si văd ca functioneaza, vreau sa precizez si ca motorul mergea rotund, cred ca mergea cum mergea inainte.
(((((( alta intrebare : e normal sa faca asa ceva? Sa imi bage benzina pe acel furtun subtire care duce din pompa in galeria de admisie? ))))))
Aceeasi poveste.. Aveam treaba si am amanat pe urmatoarea zi.
Ziua 3 : Deja m-am gandit ca trage aer fals si m-am apucat de "puricat" furtune, galerii, coturi.
Dupa cateva minute imi sare în ochi galeria de admisie care rasufla pe la imbinarea cu motorul. Ma apuc de treaba si desfac galeria, ii schimb garniturile, îi peticesc gaura (avea o mică gaură și am rezolvat-o repede),ii dau cu mastic și cu chinuri am montat-o la loc.
Dau o cheie, merge frumos cam 10 secunde și pauză.. dădea iar să moară.
Având treabă imi propun ca următoarea zi să desfac carburatorul.
(((((( in galeria de admisie intra doar un furtun, dar am vazut si galerii cu 2 furtune ,iar eu am văzut ca am un furtun liber pe partea dreaptă (furtunul e subţire si duce undeva intr-o chestie mica langa motor,iar chestia aia duce in chiuloasa(nu stiu sigur ce e,dar imi seamana a chiuloasa,din ea iese si toba), iar unde se termină toată treaba e un container de plastic si nu are nimic in el, iar de container e legat un furtun gros, indreptat in sus), trebuie sa ii pun eu un teu? ))))))
Ziua 4 : ca să desfac carburatorul am desfăcut filtrul si carcasa lui și cotul ce unea filtrul cu carburatorul. Cu ocazia asta am vazut şi ca filtrul era curat.
Când l-am desfăcut n-avea nimic, era curat. Verific daca are vreun furtun infundat sau ceva, totul funcţiona.
Il montez la loc, strâng colierele de pe cot si dau o cheie. Aceeasi poveste ca si cu galeria, a mers puţin, dupa care murea motorul.
Am desfacut si filtrul de benzina sa vad daca are vreo gunoaie si nimic. Am și pus furtunele pe direct (fără filtru de benzină) si nimic..
Am desfacut si pompa de benzina, la fel.. Precizez ca nu a fost umblat nici la carburator, nici la pompa, erau ca noi.
(((((( alta intrebare : butonul de la rezerva cum trebuie sa stea? Are niste inscriptii : RES OFF ON. M-am jucat cu el cat aveam filtrul de benzina jos si am vazut ca pe RES imi dă putina benzină, pe OFF deloc, iar pe ON dă multă))))))
Ziua 5 : aici deja nu mai aveam idei, i-am băgat benzina de 99 și l-am scos la ture ca poate se intampla vreun miracol. Și că am adus vorba de scos atv afara din garaj pe perioada asta mi-am adus aminte că uneori dupa ce il porneam la greu isi revenea, chiar puteam să reglez relanti si aer (asta până îl opream şi se răcea..)

Mai am un vecin cu linhai 300 si cred ca ma apuc sa schimb piesele sa vad daca imi dau seama din ce ar putea fii..

Sunt deschis la orice sfat, propunere, chiar nu mai stiu ce sa fac..


P. S. Daca nu intelegeți ceva sau aveti nevoie de alte detalii ma intrebati, scuzați-mă ,dar in general nu sunt prea bun la explicat .
P. S.2. Am pus o poza in care va arat mai bine ansamblul de care nu stiu care e faza cu el (cum te uiti in poza e chiar in faţa ta, acela cu containerul)

Attached Files


Edited by Dorin2001, 06 September 2016 - 02:27 PM.

  • 0

#8 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 06 September 2016 - 11:19 PM

Incearca sa scoti furtunul ala pe care l-am incercuit din acea valva (sau cum se numeste) si sa-l infunzi cu ceva si vezi daca tot asa face. Bafta!Attached File  post-76022-0-00858600-1473152937.jpg   179.5KB   3 downloads
  • 0

#9 Dorin2001

Dorin2001

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts
  • Gender:Male
  • Location:Argeș, comuna stalpeni
  • Nume real:Dorinel
  • Telefon:0736631856
  • Marca ATV:Linhai 300
  • Numar ATV:DB 07 RCI

Posted 07 September 2016 - 01:05 PM

O sa incerc si o sa revin cu edit, multumesc
Edit. Nicio schimbare

Edited by Dorin2001, 07 September 2016 - 10:46 PM.

  • 0

#10 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 07 September 2016 - 11:24 PM

Ok,deci nu e nici o schmbare.Am crezut ca poate e de acolo.Bafta in continuare!


  • 0

#11 Dorin2001

Dorin2001

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts
  • Gender:Male
  • Location:Argeș, comuna stalpeni
  • Nume real:Dorinel
  • Telefon:0736631856
  • Marca ATV:Linhai 300
  • Numar ATV:DB 07 RCI

Posted 09 September 2016 - 12:25 PM

Multumesc, bafta si tie
  • 0

#12 Dorin2001

Dorin2001

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts
  • Gender:Male
  • Location:Argeș, comuna stalpeni
  • Nume real:Dorinel
  • Telefon:0736631856
  • Marca ATV:Linhai 300
  • Numar ATV:DB 07 RCI

Posted 09 September 2016 - 12:42 PM

Am scos furtunul din pompa de benzina (ala ce baga benzina in carburator) si l-am bagat direct in filtru de benzina si merge mai bne ca inainte... Sa fie pompa cauza?

Edited by Dorin2001, 09 September 2016 - 12:54 PM.

  • 0

#13 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 09 September 2016 - 03:35 PM

Uita-te la membrana din pompa de benzina sa nu fie piscata/ciupita
  • 0

#14 Dorin2001

Dorin2001

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts
  • Gender:Male
  • Location:Argeș, comuna stalpeni
  • Nume real:Dorinel
  • Telefon:0736631856
  • Marca ATV:Linhai 300
  • Numar ATV:DB 07 RCI

Posted 10 September 2016 - 09:30 AM

Uita-te la membrana din pompa de benzina sa nu fie piscata/ciupita


Si daca e ciupita se gaseste separat sau trebuie sa cumpar toata pompa?
  • 0

#15 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 11 September 2016 - 10:20 PM

Poate sa nu faca vid si o poti rearanja ca sa functioneze normal apoi. Daca e ciupita numai cu totul se schimba
  • 0

#16 Dorin2001

Dorin2001

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts
  • Gender:Male
  • Location:Argeș, comuna stalpeni
  • Nume real:Dorinel
  • Telefon:0736631856
  • Marca ATV:Linhai 300
  • Numar ATV:DB 07 RCI

Posted 11 September 2016 - 11:21 PM

Am dat deja comanda de o pompa, era membrana ciupită cat gaura de ac
  • 0

#17 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 12 September 2016 - 10:21 AM

Suficient de mare :) Sa ne spui daca s-a imbunatatit apoi situatia
  • 0

#18 Dorin2001

Dorin2001

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts
  • Gender:Male
  • Location:Argeș, comuna stalpeni
  • Nume real:Dorinel
  • Telefon:0736631856
  • Marca ATV:Linhai 300
  • Numar ATV:DB 07 RCI

Posted 23 September 2016 - 03:46 PM

Salut, îmi cer scuze pt inactivitate, dar am început liceul si nu am mai avut când sa intru.
Dr.crinel situația s-a îmbunătățit extrem de mult, iar ca sa detaliez : își ține ralantiul perfect. Acum mai vreau sa te întreb ceva : eu acum am 1300 RPM , iar înainte aveam 2000-2000+. Cam la cate turații trebuie sa stea linhai 300 la relanti?

Edited by Dorin2001, 23 September 2016 - 03:47 PM.

  • 0

#19 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 23 September 2016 - 05:16 PM

Ai inceput liceul? Bafta pe mai departe! :)

Pai si la 2000+ nu iti caraia cand schimbai vitezele intre ele? 

Undeva la 1600 rpm ar fi suficient daca iti intra socul frumos la pornirea rece. Poate sta si la 1800 dar mai mult nu ca o sa scoata sunete cand schimbi intre L-H-R (teoretic)


  • 0

#20 Dorin2001

Dorin2001

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts
  • Gender:Male
  • Location:Argeș, comuna stalpeni
  • Nume real:Dorinel
  • Telefon:0736631856
  • Marca ATV:Linhai 300
  • Numar ATV:DB 07 RCI

Posted 23 September 2016 - 10:17 PM

Mulțumesc ! Și ție și tuturor atv-istilor va urez bafta in toate.
O sa il ridic pana pe la 1600-1700, mulțumesc inca odata.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto