Atentie; ti-am precizat mai sus :
1) inmatricularea se face este la politie, iar
2) inregistrarea se face la primarie
nu confunda termenii !....ce este acel T3 nu cunosc.
Posted 18 January 2017 - 11:10 PM
Atentie; ti-am precizat mai sus :
1) inmatricularea se face este la politie, iar
2) inregistrarea se face la primarie
nu confunda termenii !....ce este acel T3 nu cunosc.
Posted 18 January 2017 - 11:16 PM
Atentie; ti-am precizat mai sus :
1) inmatricularea se face este la politie, iar
2) inregistrarea se face la primarie
nu confunda termenii !....ce este acel T3 nu cunosc.
Da, te-am inteles, ce ti-am scris mai sus erau exact cuvintele celui ce mi-a raspuns la e-mail, am vazut ca a scris inmatriculat in loc de inregistrat!
Astfel am sa merg si la primarie sa ma interesez un pic despre treaba cu categoriile de vehicule, si daca nu o lamuresc, astept sa ma vad cu cartea tehnica in mana si sa stabilesc dupa cum voi proceda!
Posted 18 January 2017 - 11:31 PM
Inainte se foloseau denumirile clare inmatriculabil si neinmatriculabil si stiai spre ce varianta sa optezi. Pe unii chiar nu ii intereseaza nici un fel de inmatriculare sau inregistrare deoarece le folosesc exclusiv pe camp si in padure.
La primarie poti sa te interesezi si este bine sa o faci.
............."astept sa ma vad cu cartea tehnica in mana si sa stabilesc dupa cum voi proceda!"...........nu stiu la ce carte tehnica te referi ?
Probabil te gandesti la Atestatul Tehnic. doar ca acesta nu ti-l va oferi nimeni. Pentru acesta trebuie sa te prezinti la RAR sa te zbati sa il poti obtine.
Posted 18 January 2017 - 11:31 PM
Am gasit ca fapt divers pe un site , brpscandinavia, modelele T3 sunt descrise așa : "Can-Am Outlander T3 is an EC type-approved, road legal tractor. As an original, factory-made BRP product it has all the features of a standard Outlander, with additional tractor modifications."
Posted 18 January 2017 - 11:38 PM
Atentie ca nu intotdeauna legislatia altor tari se suprapune cu a noastra.
Daca nu gresesc in Europa pentru a putea fi inmatriculate ATV-urile au nevoie de COC (certificat european de conformitate), iar cele neinmatriculabile profita de o portita a legii prin inscrierea pe primarie sub forma unor diferite utilaje pentru lucrari.
Posted 18 January 2017 - 11:43 PM
Uite-te spre exemplu pe site-ul https://www.atvrom.r...axi-4x4-16.html este specificat inmatriculatil si neinmatriculabil ,fiecare varianta cu pretul ei.
Posted 18 January 2017 - 11:54 PM
Inainte se foloseau denumirile clare inmatriculabil si neinmatriculabil si stiai spre ce varianta sa optezi. Pe unii chiar nu ii intereseaza nici un fel de inmatriculare sau inregistrare deoarece le folosesc exclusiv pe camp si in padure.
La primarie poti sa te interesezi si este bine sa o faci.
............."astept sa ma vad cu cartea tehnica in mana si sa stabilesc dupa cum voi proceda!"...........nu stiu la ce carte tehnica te referi ?
Probabil te gandesti la Atestatul Tehnic. doar ca acesta nu ti-l va oferi nimeni. Pentru acesta trebuie sa te prezinti la RAR sa te zbati sa il poti obtine.
Ma gandesc ca in momentul achizitiei, nu or sa imi dea la mână doar o factură !? Nu este normal sa ofere si o "carte de identitate" a vehiculului ? la vechiul Kymco, mi-au oferit lucrul asta, dar este si adevarat ca era inmatriculabil exact ca o masină. Acum când il voi lua pe acesta, trebuie vazut ce mi se ofera si ce pot face, fiind nou ma gandesc ca ma pot duce la RAR cu el sa vad acolo ce pot face.
P.S. cunosc un prieten ce si-a luat un cross , cu care nu avea ce căuta pe drumu public, si i-a luat un kit "street legal" 4 semnalizari,suport nr cu lumina ,claxon ,si far. a fost la RAR cu el si in 30 min l-a inmatriculat sa poata sa circule oriunde cu el.
Deci exista mici portițe pentru diferite situatii.
Posted 19 January 2017 - 12:26 AM
Posted 19 January 2017 - 01:06 AM
Ms de info! am sa ma mai documentez un pic si sper ca voi scapa ieftin! Oricum iau in considerare si ce mi s-a spus pe aici , si dupa ce le pun cap la cap pe toate voi da de stire !
M-am uitat si pe ATV rom si acolo figureaza ca fiind inmatriculabil .
Edited by ATVio, 19 January 2017 - 01:07 AM.
Posted 19 January 2017 - 08:18 AM
.............. Este de fapt o omologare individuala in care ATV-ul se reomologheaza sub o cu totul alta denumire cu toate ca pe el scrie mare Suzuki, Yamaha, etc.
mdaa, si la mine in talon scrie Motorbike King750, nu Suzuki
Posted 19 January 2017 - 08:38 AM
Posted 19 January 2017 - 09:03 AM
la KQ diferenta dintre i
..........
Diferenta de pret intre unul (inmatriculabil) si altul este de aproximativ 500 euro.
............
la mine era chiar mai mult, vreo 800 de euroi, dar ma gandesc ca difera de la model la model, cu plusurile sau minusurile aferente acestor valori
Posted 19 January 2017 - 06:26 PM
..........Cat a costat kit-ul respectiv?
la KQ diferenta dintre i
la mine era chiar mai mult, vreo 800 de euroi, dar ma gandesc ca difera de la model la model, cu plusurile sau minusurile aferente acestor valori
Posted 19 January 2017 - 06:44 PM
mdaa, si la mine in talon scrie Motorbike King750, nu Suzuki
Perfect acest exemplu, Motorbike este una din firmele care omologheaza Suzuki si daca nu gresesc si Yamaha.
l. Tind sa cred ca un Atv, nu este chiar atat de complicat de inregistrat.
Am să postez aici tot ce tine de acest "caz" !
Sugestiile sunt binevenite!
Multumesc!
Sa speram ca ai dreptatet si nu vei intampina probleme. Te rugam sa ne informezi in continuare cu evolutia cumpararii a inmatricularii/inregistrarii.
Posted 19 January 2017 - 11:15 PM
Salutare tuturor !
Am primit in seara aceasta un raspuns de la unul din magazinele ce comercializeaza astfel de modele (cu omologare T3)
-raspunsul suna cam așa:
"Buna ziua.
Omologarea T3 inseamna:
T3: - tractoare cu roţi, a căror viteză maximă constructivă nu depăşeşte 40 km/h, iar
masa proprie este mai mică sau egală cu 600 kg ;
Cu alte cuvinte, e asimilat unui tractor, ceea ce in plan practic inseamna ca se inmatriculeaza la primarie, in loc de politie."
Rămâne sa aflu cu exactitate daca chiar un astfel de ATV este limitat la 40km/h sau nu.
Cel ce mi-a raspuns cred ca vroia sa spuna ca se înregistreaza la primarie, dar am vazut ca multi folosesc termenul înmatriculeaza, de aici si confuziile noastre
Posted 20 January 2017 - 11:44 AM
Salut,
Din informațiile obținute de la dealer ATVROM (Brașov/ nu mai țin minte numele persoanei) se pare că limitarea este din CDI și nu se poate modifica prin rescrierea/reprogramarea acelei instrucțiuni. Viteza reală la care funcționează ar fi undeva până în 50km/h, nu chiar 40 km/h cum se scrie la regulament.
Din cauză că pe documentele sale apare acea mențiune privind omologarea pentru categoria T3 (utilaj agricol cu viteza maximă 40km/h), aceste ATV-uri se înregistrează doar pe primării. Se pare că dețin totuși carte de identitate (CI) pe care dealerul o pune la dispoziția cumpărătorului, nefiind necesară obținerea atestatului tehnic de către cumpărător.
Cu toate acestea, ITP și RCA sunt obligatorii, deci nu-i nici o sfârâială dpdv al costurilor pentru posesor.
Posted 20 January 2017 - 06:34 PM
Posted 20 January 2017 - 07:17 PM
Oricum aici voi posta prima data dupa ce il voi avea,si testa!
nu aici!
fa-ti propriul tau topic de prezentare!
succes!
Posted 20 January 2017 - 07:51 PM
nu aici!
fa-ti propriul tau topic de prezentare!
succes!
Da, nu am specificat, ca "aici pe forum" Scuze, nu faceam fix la topicul asta referință!
Posted 20 January 2017 - 10:25 PM
Cu toate acestea, ITP și RCA sunt obligatorii, deci nu-i nici o sfârâială dpdv al costurilor pentru posesor.
Eu am avut RCA anul acesta facut pe 6 luni (700 cm) la pretul de 77 lei si impozit nu platesc de loc. (inregistrat primarie)
Cred ca cele inmatriculate au RCA la un pret mai mare.
Rog sa posteze cei ce le au inmatriculate cat au platit pe RCA pentru comparatie.