Jump to content



Photo

Al Doilea Linhai - Aniversary


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 csaba

csaba

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Szabo Erno Csaba
  • Telefon:J10i
  • Marca ATV:Outlander 1000 XT
  • Numar ATV:fara

Posted 22 December 2016 - 10:15 AM

 Salutare, am zis sa deschid un topic cu atv-ul recent achizitionat. Am mai avut un worker inainte dar asta era mai nefolosit si am decis sa-l cumpar. Are doar 800 km dar a stat mult la soare saracu deoarece carenele sunt destul de coapte.

  Am inceput deja restaurarea: masca faruri noua, cot  adiminie, element filtrant, cauciucuri spate, cot + pompa apa, bord digital (care a cedat dupa 20 minute).

  As dori sa-l inmatriculez dar nu este de gasit cartea de identitate, am doar o autorizatie provizorie de numere rosii si nu stiu cum sa procedez deoarece nu cred ca a fost inmatriculat vreodata.

  Voi posta aici intrebari si impresii poate  si altii  vor invata ceva de aici, mentionez ca in timpul liber din pasiune mai repar scule de off road.

  Deocamdata am probleme cu relantiul si pornirea la cald, sa vad daca voi monta jicleor mai mare de relantiu si cotul nou de admisie.

Cam asa a aratat la achizitie.

Attached Files


  • 0

#2 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 23 December 2016 - 01:20 AM

PS : Sa legi bateria sa nu ramai fara ea !


  • 0

#3 csaba

csaba

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Szabo Erno Csaba
  • Telefon:J10i
  • Marca ATV:Outlander 1000 XT
  • Numar ATV:fara

Posted 26 December 2016 - 10:16 AM

Sarbatori fericite tuturor. Ieri i-am facut "rodajul", la noi a nins ca-n povesti si am iesit cu atv-ul pe dealurile ce ne inconjoara orasul.

A primit pompa de apa si cot nou, cot admisie intre cilindru si carburator, ulei Motul 5100 10w40, masca fata noua. Functioneaza mai bine dar problema cu repornirea la cald daca se operste cand nu vreau face probleme, trebuie sa dau mult la automat pana reporneste. Daca-l tin putin turat si reduc treptat acceleratia nu se opeste ramane la relantiu, daca eliberez gazul din prima de obicei se opreste. Sa fie suspecta pompa de benzina, ma gandesc sa-l alimentez direct prin cadere libera sa vad ce face asa. Va  rog sa-mi dati sugestii ce sa mai verific ca asa electromotorul  nu va avea viata lunga.

Attached Files


  • 0

#4 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 26 December 2016 - 08:57 PM

Linhai-ul nu are pompă de benzină. 

Benzina curge spre carburator gravitațional, ca la Trabant. La ce-i spui tu pompă este de fapt o supapă vacumatică ce se deschide doar în timpul funcționării motorului, depresiunea de pe galeria de admisie produce depresiunea necesară deschiderii supapei. Dacă ai un carburator al cărui cui pontou închide corect, nu ai nevoie de acea supapă.


  • 0

#5 csaba

csaba

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Szabo Erno Csaba
  • Telefon:J10i
  • Marca ATV:Outlander 1000 XT
  • Numar ATV:fara

Posted 27 December 2016 - 09:17 AM

Linhai-ul nu are pompă de benzină. 

Benzina curge spre carburator gravitațional, ca la Trabant. La ce-i spui tu pompă este de fapt o supapă vacumatică ce se deschide doar în timpul funcționării motorului, depresiunea de pe galeria de admisie produce depresiunea necesară deschiderii supapei. Dacă ai un carburator al cărui cui pontou închide corect, nu ai nevoie de acea supapă.

Nu stiu ce sa zic, dar acea componenta are prea multe membrane pentru a fi doar robinet automat. Voi face un test cu un furtun mai lung la inaltime sa vad daca impinge benzina in timpul functionarii.


  • 0

#6 csaba

csaba

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Szabo Erno Csaba
  • Telefon:J10i
  • Marca ATV:Outlander 1000 XT
  • Numar ATV:fara

Posted 18 January 2017 - 10:28 PM

Nu stiu ce sa zic, dar acea componenta are prea multe membrane pentru a fi doar robinet automat. Voi face un test cu un furtun mai lung la inaltime sa vad daca impinge benzina in timpul functionarii.

Azi am cercetat pompa de benzina si nu este un simplu robinet, impinge benzina si la inaltime.

S-ar putea sa fi gasit problema cu relantiul si cu opritul motorului la cald. Am gasit supapa de admisie aproape atacata si la cald s-ar putea ca sa nu aiba compresie suficienta. La ultima iesire a functionat foarte nasol (m-am mirat ca nu a cedat electromotorul), sunt curios daca acum va merge mai bine.


  • 0

#7 Bogdan_g20

Bogdan_g20

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 36 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Ghita Bogdan
  • Telefon:0724345616
  • Marca ATV:Linhai Muddy

Posted 19 January 2017 - 01:11 PM

Salut! Observ ca ai pe spate anvelope tip Bighorn. Poti sa-mi spui de la ce producator sunt si ce dimensiuni? De asemenea ma intereseaza cum se comporta fata de anvelopele originale Excavator. Multumesc


  • 0

#8 csaba

csaba

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Szabo Erno Csaba
  • Telefon:J10i
  • Marca ATV:Outlander 1000 XT
  • Numar ATV:fara

Posted 20 January 2017 - 01:40 PM

Salut! Observ ca ai pe spate anvelope tip Bighorn. Poti sa-mi spui de la ce producator sunt si ce dimensiuni? De asemenea ma intereseaza cum se comporta fata de anvelopele originale Excavator. Multumesc

 Da am optat pt. acest profil, sunt marca SunF 24X11-10. Din pacate nu pot sa spun cum se comporta in comparatie cu Excavator pentru ca nu am mers niciodata cu anvelopele originale. Ce pot sa spum ca am avut pe Kingquad acest profil si este cea mai buna varianta pentru cei care merg pe asfalt si pe teren. In curand daca mai tin atv-ul voi scapa si de cele din fata pentru ca pe zapada sunt dezastru.


Edited by csaba, 20 January 2017 - 01:41 PM.

  • 0

#9 csaba

csaba

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Szabo Erno Csaba
  • Telefon:J10i
  • Marca ATV:Outlander 1000 XT
  • Numar ATV:fara

Posted 29 January 2017 - 09:44 AM

si mai si afuma bujia ??

Curt carburatorul si verific socul electric . posibil sa fie blocat sau sa nu functioneze ( ars , lipsa curent etc )

 

Am postat pe discutiile altui coleg si revin cu alte incercari de a rezolva problema opritul daca eliberez accelereratia si repornitul.

Ce-am facut : schimbat cot admisie, montat alta pompa de benzina scuter, curatat carburatorul de doua ori, marit nivelul benzinei in carburator, reglat supape, verificat soc automat, benzina 99 etc

 Bujia nu o afuma deloc niciodata, problemele se manisfesta doar cand motorul este cald, daca astept atv-ul reporneste si trebuie sa-l las putin la relantiu daca incerc sa accelerez in momntul ala se opreste iar, si sa va zic ce solutie am gasit sa-l repornesc si sa ajung acasa: scot furtunul de vacuum de pe pompa si bag putina benzina sa intre in admisie si automat tot timpul reporneste.

M-am gandit sa montez un carburator de Aprilia Leonardo de 150 cc de proba , pare identic doar racordul din spate este mai mic si voi schimba toate jicleoarele pentru a asigura cantitatea necesara de benzina fiind de capaciate mai mare sa vad daca sigur de acolo provine problema.

Am trecut pe la mine multe Linhaiuri si putine functionau normal cred ca tot din cauza calitatii de fabricatie a carburatorului.


  • 0

#10 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 29 January 2017 - 11:35 AM

As zice sa nu mai bagi benzina de 99. Nu este pentru aceste motoare.
  • 0

#11 csaba

csaba

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Szabo Erno Csaba
  • Telefon:J10i
  • Marca ATV:Outlander 1000 XT
  • Numar ATV:fara

Posted 12 February 2017 - 07:27 PM

Am depistat ca de vina era bobina de inductie. Am montat una noua si este de nerecunoscut acum: porneste din prima la orice temperatura, nu se mai opreste, relantiul este foarte stabil si trage mult mai bine, nu este nevoie sa apas acceleratia la maxim. Interesant era ca nu uda bujia niciodata sa-mi dau seama ca este ceva problema cu scanteia.


  • 0

#12 csaba

csaba

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Szabo Erno Csaba
  • Telefon:J10i
  • Marca ATV:Outlander 1000 XT
  • Numar ATV:fara

Posted 19 February 2017 - 09:05 PM

 In weekend am facut cateva iesiri cu atv-ul si pot sa spun ca se comporta exemplar. O mica problema am intampinat cu schimbatorul care din cauza burdufului de protectie a permis umplerea cu apa a mecanismului fuctioneaza greu si imprecis. Acum voi monta pentru a nu stiu cata oara burduf nou care cedeaza foarte repede. Nu a gasit cineva oare vreo solutie ca acest burduf sa reziste mai mult.

Attached Files


  • 0

#13 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 20 February 2017 - 12:54 AM

Ce tip de vaselina pui acolo, nu e ceva care sa afecteze cauciucul? Ca ar trebuii sa tina cativa ani la o schimbare...
  • 0

#14 csaba

csaba

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Szabo Erno Csaba
  • Telefon:J10i
  • Marca ATV:Outlander 1000 XT
  • Numar ATV:fara

Posted 20 February 2017 - 08:14 AM

Pun vaselina de planetare, aia este prietena cu cauciucul. Dar vaselina nici nu a atins burduful si tot cedeaza foarte repede. Cred ca este de vina calitatea de fabricatie, mai demult erau mai scumpe aceste burdufuri poate erau din alta sursa.  


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto