Jump to content



Photo

Anvelope Suzuki Kq 750


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 24 January 2017 - 07:15 PM

Salut,a sosit timpul sa schimb anvelopele la Suzuki kq 750 ,chiar daca cele de spate mai au carne pana pe la toamna dupa spusele unor colegi.Sunt BH si as vrea ca cele noi sa fie....nu stiu ce marca si ce profil,dar sa fie adecvate acestui model de ATV.Eu stiu ca toate-s bune,dar tinand cont ca nu am avut altele,nu am schimbat nu am vazut diferenta intre si intre nu ma pot orienta catre un anumit model.Cei mai cu experienta sigur si-au facut o parere de-a lungul KM strabatuti pe toate suprafetele.
  • 0

#2 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 24 January 2017 - 07:40 PM

eu iti recomand tot BH pe 25. Din auzite BH tine cel mai multi km . Si eu folosesc tot BH si sunt multumit de performante si durata de viata .


  • 0

#3 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 24 January 2017 - 09:20 PM

Ti-am mutat topicul. acesta locul pentru discutii. Unde ai postat initial ,topicul era destinat vanzarii de anvelope.

Ca recomandare tot BH 1. Eu zic 25 sau 26 . Cu avantajele si dezavantajele fiecarei marimi.


  • 0

#4 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 24 January 2017 - 09:39 PM

Multumesc Chrys! Adi si eu sunt multumit atata timp cat nu am cu ce face diferenta.Chrys,care ar fi acelea referitor la marimi ?
 


  • 0

#5 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 25 January 2017 - 09:26 AM

 

.......... 25 sau 26 ............

buna intrebare Chrys!

 

ma abonez si eu la acest topic, cred ca o sa fie discutii interesante / utile thumbsup.gif

(pe viitor as fi si eu interesat de un set de anvelope....)


  • 0

#6 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 25 January 2017 - 09:54 AM

Ma refeream la avantajele si dezavantajele celor de 25 si 26 .
  • 0

#7 adirpe1709

adirpe1709

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 418 posts
  • Gender:Male
  • Location:MARU, Jud. CARAS SEVERIN
  • Nume real:adrian
  • Telefon:0740311xxx
  • Marca ATV:king quad 700 , Can am Outlander max 650 cc
  • Numar ATV:144 , 002

Posted 25 January 2017 - 09:54 AM

Sal, ma bag si eu tinand cont ca trebuie curand sa le schimb si eu. Vorbesc despre dimensiunile standard 25/8/12 si 25/10/12

Acum am modelul de la duro power grip care sunt destul de ok. Sunt cauciucuri tari, pe spate am mers pe pana 0 presiune, am un por undeva si lasa in timp. Cauciucurile au cred peste 4000 km si mai duc 2000 km. Trasee mixte, ciment 40 %. 

Am incercat pe alt atv sunf a (copie bh) care pareau destul de ok, dar cam moi si fac uzura repede, eu le-am folosit 2 saptamani, am mai vazut montat pe can am (erau noi) au facut fata la traseu mixt, cost achizitie in jur de 700 ron, atat a zis tipul ca la costat.

Acum am vazut in iarna pe can am modelul Carlise act radial, sa descurcat bine pe zapada si gheata, chiar mai ok decat ma asteptam, eu derapam destul de mult.

Deci in concluzie  ma bate gand sa iau acest model.

O zi buna


Edited by adirpe1709, 25 January 2017 - 09:57 AM.

  • 0

#8 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 25 January 2017 - 10:28 AM

O parere despre MXE cod 48901PE? cred ca aceasta este si echiparea din fabrica ptr ele.
  • 0

#9 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 25 January 2017 - 10:56 AM

Clar că părerile sunt împărțite, fiecare vorbind conform percepției pe care o are față de ce profile și ce dimensiuni a încercat.

Pentru stabilitate este firesc sfatul de a folosi dimensiunea pentru care a fost gândită jucăria, chiar diametrul mai mic uneori, deci recomand 25.

În ceea ce privește profilul pot face câteva comentarii pentru Duro Power Grip și Sun F, ambele copiind Bighornul de la care au preluat dezavantajele și au adăugat alte handicapuri care le fac și mult mai proaste decât acesta. Este o părere personală și nu doresc în niciun fel să supăr pe cei care le folosesc, poate că mă înșel eu.

Este de notorietate că acest profil este unul care încearcă să rezolve în mod mixt multe necesități, dar nu excelează decât pe piatră și teren foarte dur, fără a avea stabilitate laterală, pe noroi abundent și zăpadă având un comportament slab, iar cele două surogate au un singur avantaj, sunt mult mai accesibile la achiziție și atât pentru că dacă o să punem în balanță și dezavantajele dintre care unele au fost chiar exprimate în postarea anterioară, o să constatăm că ele ne costă de fapt mai mult (lei/km). Ce face originalul ? se descurcă într-un mod onorabil (sau mai puțin) pe diferite suprafețe și este profilul cu cea mai mare durată de viață.

Despre Carlisle ACT se poate spune că este unul dedicat noroiului ca și BearClaw de la Kenda, ambele fiind aerisite și se descarcă ușor de noroi, dar nu prea stau bine la capitolul rezistență la uzură și ceva vulnerabilitate la înțepături. Unul care este mult mai tare ar fi BearClaw HTR, dar deja este mult mai greu și nu se descarcă așa ușor de noroi.

Un profil care se dorește a fi unul care prezintă rezistența de invidiat a Bighornului, dar îmbină și caracteristici ale profilelor de teren moale ar fi PIT BULL GROWLER, profil care a echipat ATV-urile care au populat pozițiile fruntașe de la Vânează Lupul 2016. Poate merită încercat.

 

Mai există o variantă de echipare, dar care necesită resurse importante, mai multe seturi de roți cu gume specializate, profil de noroi (Kenda K538 Executioner), profil mixt (STI Black Diamond) și profil de drumuri amenajate (Maxxis Ceros). Cam mult și nu cred că la asta se referea întrebarea topicului.

 

Pentru MXE cod 48901PE, nu pot emite păreri experimentându-le, dar după profil se pare că fac parte din categoria Carlisle ACT și BearClaw, noroi și stabilitate laterală bună.


  • 0

#10 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 25 January 2017 - 12:10 PM

Sa zic si eu parerea personala legata de BH 1 originalul pe 25 si copia SunF pe 26 . Scula KQ 750 , genti de aliaj ( aici se intelege deja ca a fost latit ) , cumparat cu SunF pe 26 am mers cu el a fost ok . Am ramas de cateva ori etc  dupa un an de utilizare am trecut la BH adevarat pe 25 cum zice producatorul . La inceput ce am simptit a fost alt demaraj si alta viata la motor , am mers cu ele cam 2000 km dupa care am dat atv dar fara a vedea uzura pe ele . Stabilitatea a fost alta etc . Aveam doar o problema legata de atv , fiind mai jos dadea cu burta de paman pe unele denivelari . Problema nu erau gumele la mine erau telescoapele spate care erau obosite . Sa intelegeti toti de ce zic asta . KQ cand sta pe loc drept fara greutate pe el ( sofer pasager o tona de bagaje ) bratele spate formeaza un mic V . al meu nu mai facea asta si erau perfect drepte .

Sper ca v-am lamurit , eu continui sa folosesc BH , am mai incercat carlise cu care vine can am din fabrica ( au fost ok mai ales pe zapada ) ma dau si acum cu gumele cu care vin echipat CF moto ( cel de 500 ) si sunt si ele ok dar .. tot mai mult imi place BH mai ales ca nu sunt fan de noroaie si scufundari .


  • 0

#11 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 27 January 2017 - 07:40 PM

Multumesc pentru sfaturi !Astazi in timp ce ma indreptam spre Capitala ocupan locurile din spate ale unui microbuz am descins intr-o pagina cu anvelope Pit Bull Growler si am bagat doua buc 25x8-12 si doua 25x10-12 intr-o comanda cu ochii inchisi.Mi-am rupt buzunarul si zic ce o fi o fi si in 4 ore deja factura proforma sosise pe email,apel telefonic si gata marfa era cu fundita si urcata spre Pitest.Acum astept sa le pipai si sa le dau cu praf de mers.Sper sa fi facut o alegere buna dupa spusele unora si incercarea mea.
  • 0

#12 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 27 January 2017 - 10:22 PM

Sper sa fi facut o alegere buna dupa spusele unora si incercarea mea.

asa sa fie colegu!

sa ai noroc de ele! thumbsup.gif


  • 0

#13 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 29 January 2017 - 09:27 AM

Salut Kiki,
Ai facut o alegere foarte buna. Acel profil mi-a facut si mie cu ochiul mult timp dar, am ales BH. De ce? Pentru durabilitate. Se zice ca BH sunt mai durabile.
Abia astept sa ti le vad.
  • 0

#14 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 29 January 2017 - 10:54 AM

Merci Pitesti !dar.....sa le vezi te va costa, o propunere un traseu bun in sezonul de iarna pentru a ne da cu parerea daca-s bune ori ai doar zvon.
  • 0

#15 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 29 January 2017 - 10:58 AM

Merci Pitesti !dar.....sa le vezi te va costa, o propunere un traseu bun in sezonul de iarna pentru a ne da cu parerea daca-s bune ori ai doar zvon.


Stai linistit, ca si la noroi exceleaza. O sa le bagam in curand la probe.
  • 0

#16 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 30 January 2017 - 01:23 PM

.......Bighornul de la care au preluat dezavantajele și au adăugat alte handicapuri care le fac și mult mai proaste decât acesta. Este o părere personală și nu doresc în niciun fel să supăr pe cei care le folosesc, poate că mă înșel eu.

Este de notorietate că acest profil este unul care încearcă să rezolve în mod mixt multe necesități, dar nu excelează decât pe piatră și teren foarte dur, fără a avea stabilitate laterală, pe noroi abundent și zăpadă având un comportament slab, iar cele două surogate au un singur avantaj, sunt mult mai accesibile la achiziție și atât pentru că dacă o să punem în balanță și dezavantajele dintre care unele au fost chiar exprimate în postarea anterioară, o să constatăm că ele ne costă de fapt mai mult (lei/km)....

Tot din experienta personala spun despe cateva marci..

Iesirea trecuta de la bradet a facut clar diferenta intre anvelope.

Singurele cere au reusit sa inainteze cel mai mult prin zapada au fost BH1 pe 26 ale mele si pe 25 ale lui Marius, si nu au fost cele mai "bengoase" atv-uri , erau dintre cele mai slabe. Kiki a fost cu noi si poate sa confirme. Nu numai ca celelalte nu au reusit sa faca carare prin zapada, dar nici nu au fot in stare sa mearga pe urmele noastre. Si am incercat in 2 locuri, al doilea fiind unde am reusit sa urcam doar eu si marius pe varf (am facut poze in zapada pana la genunchi )

Vorbesc aici de Cf x8 si anvelope noi Duro BUffalo pe 26, profil destul de agresiv si 63 cai

CFmoto Z5 cu anvelope noi CST ABUZZ si 38 cai,

linhai 550l cu sunF 50% profil BH1,

kingquad cu anvelopele 20%

Marius cu 25 inainta mei greu ca mine, fiind mai jos, insa inainta fara alte probleme.

Acum nu am avut termen de comparatie cu maxxis mudzilla sau alte varfuri dar pana acum, intre cele mentionate sunt in top fara drept de apel.

Il asteptam pe kiki cu pitbulul si refacem clasamentul


  • 0

#17 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 30 January 2017 - 03:46 PM

CST ABUZZ sunt superioare ca si aderenta si descarcare fata de orice BH, dar sunt niste situatii aparte care tin de temperatura, consistenta zapezii, latimea si inaltimea balonului, garda la sol, greutatea atv-ului si a incarcaturii.

Conteaza ca in zapada de + 40 cm sa nu te scufunzi de tot ca sa nu intampini atata rezistenta la inaintare si in cazul asta e important daca ai gume cat de 25 sau 26, daca zapada a facut crusta (a fost un dezghet- inghet), daca latesti pneurile scazand presiunea, sau daca atv-ul are 400 Kg + 2 pasageri de 120 kg bucata. Apoi una e sa mergi pe zapada afanata sau batuta, la -15 grade sau aproape de 0 cand e fleoscaita, in cazul asta toate gumele descarca, conteaza doar care are "zbaturi" mai multe si mai inalte sa vasleasca. 

Si la fel, in zapada de 10 cm fleoscaita, e mai ok sa ai gumele mai inguste si greutate mai mare ca sa treci prin ea ca sa ajungi la sol sa ai aderenta, mai ales daca dai de un sol pietros.

 

    


  • 0

#18 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 30 January 2017 - 04:21 PM

Astept si alte situatii mai putin speciale. Dupa cum am spus, clasamentul va fi refacut dupa caz.
  • 0

#19 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 30 January 2017 - 10:44 PM

Salutare tuturor,astazi am dat mana cu fiara... legate cate doua in pachet,dar prima impresie vazandu-le in realitate fata de poze este una un pic tematoare pot spune cu acei bulbi iesiti parca sa te zdrobeasca iar numele ....ca o manusa se potriveste .Abia astept sa ma vad incaltat cu ele pentru a merge undeva nu stiu unde inca sa pot face directia pentru ca ar fi pacat sa calce stramb inainte de a-si infige ghearele prin sol.Sper ca nu v-am plictisit cu acestea inainte de a spune ceva concret despre ele.
  • 1




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto