M550 L Linhai Iasi
#21
Posted 29 May 2017 - 07:11 PM
Pe Cf 520 codul motor e 191R
#22
Posted 08 June 2017 - 10:10 PM
Bara led si chitul l-am luat de pe ebay.
Attached Files
#23
Posted 09 June 2017 - 06:05 AM
#24
Posted 09 June 2017 - 09:55 AM
Una este 12vdc out si cealalta ignition/semnal. Ambele sunt de 15 A.
Am legat de ignition. Parre proasta e ca nu am reusit sa scot cablul din cutia de sigurante si am legat direct pe deasupra dupa siguranta, deocamdata provizoriu.
Cam asa arata acum. O sa vreau sa leg mai bine cablul ala prin saptele cutiei de sigurante... dar nu stiu cum sa scot mufa aia din cutia de sigurante....
Attached Files
#25
Posted 09 June 2017 - 02:56 PM
Acum sa faci proba, dar cand e bezna complet sa vezi ce feeric este.
Bafta!
#26
Posted 09 June 2017 - 03:27 PM
am sa pun poze weekendul acesta.
#27
Posted 09 June 2017 - 09:07 PM
#28
Posted 13 June 2017 - 06:20 PM
Si cum s-a facut reparatia aceasta am fost atent la zona variatorului. Am facut un test de aprox 20 km si am observat ca se incalzeste pe la vreo 60-70 grade. E normal? De asemenea cand am oprit din cutia (masca metalica) a variatorului se auzeau pocnituri cum se stange sau se dilata un metal/arc. E normal?
Nu am auzit inainte dar nici nu am fost atent la aceste detalii.
#29
Posted 13 June 2017 - 06:55 PM
Bafta!
#30
Posted 14 June 2017 - 10:02 AM
Esti sigur ca acel zgomot nu se auzea de la galeria de evacuare(cand se raceste scoate zgomote de genul acela)?
Carcasa variatorului nu ar trebui sa ajunga la temperaturile mentionate de tine, ai masurat cu ceva aparat care ti-a dat acele temperaturi?
Daca atvul a mers doar in treapta L cu viteza foarte mare eu zic sa reverifici toate componentele variatorului, este posibil sa mai ai si alte uzuri.
#31
Posted 14 June 2017 - 12:28 PM
Insa, se repara cu un pic de rabdare si cu cheltuiala!
#32
Posted 14 June 2017 - 07:24 PM
Azi am mai dat o tura cu el si pot spune urmatoarele:
-Zgomotele ce le-am auzit sunt de la galeria de evacuare care e la 5-10 cm de variator.
-Temperatura maxima pe care am observato cred ca e undeva la 50-55 grade. Pot sa tin mana cam 3 secunde dupa care ma frige.
Oricum am vb la service si il duc maine la un quick check. Legat de uzura, la service mi-au spus ca nu apar semne de uzura pe role sau ce mai e pe acolo.
#33
Posted 14 June 2017 - 10:56 PM
mi-am amintit ca am vazut o fotografie la acumulatorul tau pe pagina anterioara.
Permite-mi te rog sa-ti fac o recomandare. Izoleaza banda metalica ce tine bateria fixata cu un tub termocontractabil conform fotografiei atasate.
Detaliile pentru aceasta recomandare le regasesti pe topicul Navetei mele rosii din banat!
Have fun!
Attached Files
#34
Posted 15 June 2017 - 06:48 PM
Merci Sasha,
sa inteleg sa scot bara respectiva si sa pun ceva intre ea si acumulator nu ?
Recomandarea aceasta e pentru iarna imi inchipui nu ?
#35
Posted 15 June 2017 - 10:27 PM
Recomandarea mea nu are legatura cu sezonul iarna/vara sau temperaturi ... este doar o protectie pentru a nu ajunge o componenta metalica sa faca contact intre "+" si "-".
Acumulatorul este fixat in locul respectiv de aceasta bara metalica fixata cu 2 tije metalice ce se prind de cadru (sub acumulator) si deasupra de tija cu piulita. In mers, de la vibratii, este posibil sa se desfileteze piulitele, astfel tija metalica sa faca contact intre "+" si "-" ... cel putin eu asa am patit!
Evident am schimbat acumulatorul si am izolat toate cablurile cu tub termoretractabil!
Have fun!
#36
Posted 16 June 2017 - 08:57 AM
am inteles. merci de pont.
#37
Posted 19 October 2017 - 09:15 PM
Am ajuns la 1370 km.
Si-a facut revizia si a 2-a revizie.
Nu am mai avut pana acum probleme, si sper inca sa nu am.
De iesit am mai iesit in ultima luna vreo 2 trasee de peste 100 km.
Oricum am vazut ca incet incet, cam fiecare grup are un M550.
Daca si in grupul de la anania (roman) este un linhai printre o atatea polarisuri, e ceva
#38
Posted 26 May 2018 - 08:21 PM
Dupa 2370 de km, am vandut Linhai-ul.
Era cat pe ce sa iau un can am 570 dar mi-a scapat printre degete.
Acum astept altceva.
Cel care l-a cumparat a plecat pe el de la iasi la Suceava (aprox 150 km, poate mai bine in maxim 3 ore).
Chiar la intrare in suceava m-a sunat ca se aduce ceva la variator. Se aude doar cand e in H sau in L si accelereaza.
De mers inca merge, deci cureaua inca nu e rupta.
Sunt curios, oare ce poate sa fie ?
1. Cureaua care se descompune?
2. Poate sa fie altceva ?
S cauza poate sa fie de la incalzire excesiva? Adica a mers cam 50 km pe ora si a spus ca a mai facut si vre-o 3 pauze .. deci a mers cu cel putin 60-70 incontinu.
E normal sa se incinga cutia si sa se rupa/strice cureaua ?
#39
Posted 26 May 2018 - 09:35 PM
#40
Posted 26 May 2018 - 10:11 PM