Ai dreptate, doar ma distram de "incurajarile" pe care le-ai primit.....
Quad Zongshen 250Cc Lu' Valentin
#21
Posted 13 March 2017 - 10:40 PM
#22
Posted 14 March 2017 - 07:40 AM
Acum nu este obligatoriu ca toate agregatele sa aiba aceleasi probleme. Pt plimbari usoare pe drum de pamant sunt ok. dar nu mai mult.
Dupa ce ca nu sunt chiar reusite din anumite puncte de vedere , daca nici nu le intretii este vai de atv si de atv-ist.
#23
Posted 12 April 2017 - 12:17 AM
Am pus 1 L de ulei ... Ce sa fac?? dupa care indicator sa ma uit ..
#24
Posted 12 April 2017 - 07:35 AM
ai topicul tau, aici discuti problemele, evenimentele, orice despre ATVul tau
nu deschide topic nou pentru orice intrebare / problema!
succes!
PS: referitor la nivelul de ulei, daca arata peste LOW, atunci zic ca e bine
(la joja, ar trebui sa fie mentionat in cartea tehnica, cum se masoara nivelul, infiletat sau desfiletat, difera de la caz la caz!) (deci clar, e o diferenta de nivel de vreo 1-2cm daca nu stii cum sa-l masori, in care pozitie)
#25
Posted 27 April 2017 - 06:28 PM
Va salut din nou !! Revin cu o problema la quad-ul meu, am avut o baterie varta de cand am luat quad-ul , am facut multe iesiri cu el pana cand deoadata cand ajung acasa bateria moarta... i-am dat curent l-am pornit si verific daca incarca si nu incarca de ajuns mai ales cand acceleram sau aprindeam farurile scadea consumul mult . Zic ca o fii bateria stricata si cere alta, am fost am cumparat una noua, toate bune si frumoase, incarca ( 14,05 ) .. am mai facut vreo cateva iesiri , l-am mai verificat daca incarca, toate bune pana azi cand la fel, am ajuns acasa bateria moarta ... la fel arata ca nu mai incarca cat trebuie , decat 3,5 ... dupa o accelerare ajungea la 8,9 - 10..
Care sa fie problema ? Magnetoul sau Releul ? Cum imi dau seama ? De ce cateodata arata ca incarca alteori nu ??
#26
Posted 27 April 2017 - 07:40 PM
In primul rand verifica traseul de la stator si de la releu. daca nu sunt probleme pe fire si mufe verifica statorul, apoi incearca cu un alt releu. fiind motor mic si chinezesc nu cred ca sunt chiar atat de scumpe.
Statorul este in ulei?
Edited by ady_bz2002, 27 April 2017 - 07:41 PM.
#27
Posted 27 April 2017 - 07:45 PM
Asa pare ca e in ulei, chestia e ca de ce cateodata incarca si dupa un timp nu ?? Daca era la stator arsa vreo bobina mai incarca ceva sau dadea cu 0 ?
#28
Posted 28 April 2017 - 06:34 AM
Chiar daca statorul are o problema tot incarca dar nu suficient. Da cu 0 doar daca sunt arse toate bobinele.
#29
Posted 28 April 2017 - 07:41 AM
Si atunci cum explici ca atunci cand am luat bateria noua si pana ieri imi incarca peste 14 si deodata a picat ?? Tin sa precizez ca la atv e montat un ventilator mic in fata motorului cand il mai pornesc cand merg incet cu el ... dar am mai mers cu el pornit si nu a facut probleme. Daca era o problema la magnetou stator nu mai imi incarca peste 14 .... sa fie releul ? Mi-as comanda unul saptamana viitoare ... Pot cumva sa masor sa imi dau seama daca este de la releu sau de la magnetou ?
De cablaj pare in regula la iesirea din motor plus ca e imbracat intr-un manson gen varnish gros acel cablu + tub din acela copex ...