Intervin putin putin pentru a aduce cateva elemente in plus la mentiunea lui Dorin.
Asa cum a spus si Chrys, prin punerea de benzina direct in capul pistonului obtii doua explozii. Ele au relevanta in buna functionare a bujiei (scantie si tot ce inseamna traseu pana la scanteie). Injectarea de benzina trebuie facuta direct in corpul carburatorului, pe unde face admisia de aer (nu prin filtrul de aer). Amestecul de carburant cu aerul incepe sa se formeze de sus, in carburator si are loc pe toata durata perioadei de admisiei. Indicatia de a folosi o seringa cu ac cu tot este foarte buna deoarece asa poti sa dozezi oarecum cantitatea de benzina pe care o bagi in carburator, manual. Daca bagi prea multa, il ineci, daca bagi prea putina, vrea sa porneasca dar nu reuseste.
Avantajul acestei metode este acela ca se observa imediat daca functionarea carburatorului este defectuoasa. Atata timp cat merge prin injectarea manuala de benzina, e clar ca defectul este pe partea de alimentare cu benzina (pompa, filtru, furtune, carburator).