Salutare! Vreau sa achizitionez un atv, mi-a intrat in cap sa fie cat de cat nou adica maxim 1000 km. La inceput m-am uitat numai dupa Can-am-uri ( am inteles ca ar fi cele mai bune) dupa mi-am largit orizonturile si dupa ceva cautari am ajung la un Arctic Cat Alterra 500xr din 2015 nou nout adus din Canada (65 de km). Am inceput sa ma interesez despre el, prea multe detalii nu am gasit dar am inteles ca ar avea ceva probleme cu bucsile si placutele de frana (pica repede si des). As vrea sa intreb posesori de Arctic Cat la ce sa ma astept, sunt si alte probleme? Mentionez ca pretul este undeva la 5800 de euro iar la pretul asta am mai gasit un Can-am de 450 din 2014 cu 5000km la bord. Ce ma incata la Arctic Cat este faptul ca e nou, ce nu imi place ca este de o singura persoana, can-am este max! De ce insist pe treaba cu noul: am mai avut un Polaris Sportsman de 500 din 2006 in care am investit o gramada si tot mai trebuia investit. Va multumesc!
Arctic Cat
#1
Posted 25 April 2017 - 10:58 AM
#2
Posted 25 April 2017 - 03:10 PM
Daca vrei, sa investesti in continuare ca in polaris..... atunci ia-ti arctic, daca nu, incearca totusi
can-am.
#3
Posted 25 April 2017 - 05:47 PM
Daca e sa vorbim de clase, Polarisul are cei 7 ani de acasa dar e la gimnaziu, Artic-Cat se pregateste de bac, iar Can-am e masterand cu 2 facultati.
Un sfat de la batrani, cauta un can am generatia noua (dupa 2010) si de la 650 cmc in sus iar cand il alegi du-te cu un mecanic bun sa-l vada.
#4
Posted 25 May 2017 - 11:32 AM
#5
Posted 25 May 2017 - 11:58 AM
Salut ,eu am trecut prin aceiasi dilema , am cumparat un artic cat cu 700 km si totul e ok, depinde de utilizator cum sa dat cu el si binenteles de utilaj cat e de fiabil
#6
Posted 25 May 2017 - 12:42 PM
#7
Posted 25 May 2017 - 12:57 PM
Îmi cer iertare dacă nu sunt chiar în asentimentul unora, aceasta probabil și din cauza experiențelor diferite avute în timp, spunând că Arctic Cat-ul (desprins chiar din Polaris prin plecare câtorva ingineri) nu excelează decât la capitolul SNOWMOBIL, la ATV sau alte chestii fiind destul de în spatele rădăcinii sale. Comparația cu gimnaziul este plastică, dar nu prea reflectă realitatea.
După asta, ce pot să spun despre nivelul ATV-urilor abordabile din cauza prețului de achiziție mai prietenos, există aici mai multe variante pe care trebuie să le privești în timp sau mai bine zis, de la achiziție-utilizare-revânzare, că doar nu te însori cu el.
Dacă faci asta înseamnă că o să conteze: prețul achiziției, fiabilitatea, costurile de exploatare/piese de schimb, procurarea pieselor de schimb/dificultatea procurării lor și alte chestii mai mărunte apoi.
Trecând prin asta o să poți lua în calcul și o altă marcă ce se pare că s-a maturizat destul de bine și are o ofertă foarte variată în prezent. Aceasta este CFMOTO, la care găsești modele lungi și scurte de la 450 cmc la mai nou 1000 cmc, iar la caracteristici dinamice pot să spun că CF-ul stă bine, comparativ cu similarele, eu utilizând unul de 800 cmc preț de peste 18.000 km în ture lungi sau scurte alături de toate mărcile posibile și nu prea m-am făcut de cacao, din contră uneori.
De aceea, am încercat să compar Arctic-ul cu CF-ul și am constat că fiabilitatea lor este cam aceeași, prețul de achiziție este mai bun, iar în ceea ce privește piesele de schimb se pare că iarăși ești în avantaj la preț și durata procurării.
Bineînțeles că tot ce am scris este o părere subiectivă a lucrurilor privite din punctul personal de vedere, dar m-am gândit să ofer și această sugestie care nu mi se pare chiar de neluat în seamă. La banii pe care mulți îi cer pe un Arctic folosit poți să alegi un CF nou și configurat la dorința ta (lung/scurt/servo/telescoape reglabile, etc.)
Cu toate că dețin acum un CanAm despre care am păreri bune și unele nu chiar atât de bune, nu consider că este chiar mașinăria supremă cum prea des se scrie. Este adevărat că probabil este cel mai potrivit modului nostru de a-l folosi și deține poziția fruntașă la capacitatea de trecere și la alte capitole, deci clar că recomand însă nu mă înscriu în corul care repetă cu obstinație că doar BMW-ul este mașină. Există și alte variante.