Observate de mine: farurile care acum sunt dotate cu acel day light (led/neon), faza scurta pe lupa care imparte aceeasi lumina cu faza lunga de la un bec HB3 de 60w alb rece.
Variatorul CV tech si mai stiu ca ambreiajul este de tip uscat.
Pozitia ghidonului este mai ridicata, pe sa se sta bine iar spatiul pentru al doilea pasager face sa dispara atingerile dintre cei doi ocupanti cand e cazul.
Frana de motor puternica, deocamdata in H ce am simtit, urmeaza si in L 4x4 in viitor, frana de picior ferma si precisa.
Spatii de depozitare multiple, un "computer de bord" cam cu ce ai nevoie (km, nivel benzina, voltaj in instalatie, martor semnal stanga/dreapta, faza lunga si altele).
Jante si anvelope care atrag privirile, culoarea asa s-a nimerit si imi place, troliu 2400 lbs.
Cam acestea imi trec prin minte acum.
Este in perioada de rodaj, o sa mai apara pareri pe cat o sa mai inaintez in cifre la km.
Era sa uit, face parte din categoria T3 iar miercuri merg la RAR sa vad de care numar primesc apoi (ma multumesc si cu galben).
Attached Files
Edited by dr.crinel, 30 April 2017 - 11:01 PM.