Jump to content



Photo

Chinez 125Cc Trage Doar In Reverse.


  • This topic is locked This topic is locked
17 replies to this topic

#1 razvan3122

razvan3122

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Nume real:Razvan
  • Telefon:0777777777
  • Marca ATV:chinez
  • Numar ATV:----

Posted 27 May 2017 - 02:58 PM

Salut ! Ma numesc Razvan si am si eu o problema cu un chinez de 125cc automat .

 

De cand il am stiam ca pleaca greu cu fata dar credeam ca e ceva normal pentru un motor de 125 , dar , m-am tras cu unul la fel ca al meu la aspect doar ca era manual si am observat ca pleaca imediat de pe loc chiar si cu scart as putea spune :)).

 

Eu trebuie sa accelerez pana la fund sa plece si dupa isi ia el viteza ... daca opresc pe un deal nu mai pleaca de pe loc , sta turat la maxim si nu se misca dar in schimb daca dau cu spatele trage de rupe chiar si daca ating putin clapeta la acceleratie , deci are forta. Carburatorul e curat , limitat nu mai e , nu stiu ce ar putea avea.

 

Stiu ca la ala manual schimbi viteza cand vrei tu dar ala pleaca cu a 1-a ca si cum as pleca eu cu spatele atingi putin si a plecat . As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta , o zi buna !


  • 0

#2 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 27 May 2017 - 04:33 PM

Salut,
Ce inseamna "m-am tras cu unul la fel"?
  • 0

#3 razvan3122

razvan3122

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Nume real:Razvan
  • Telefon:0777777777
  • Marca ATV:chinez
  • Numar ATV:----

Posted 27 May 2017 - 05:31 PM

Ma refeream ca m-am plimbat/am incercat un alt atv ca al meu doar ca , cutia era manuala. 


  • 0

#4 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 27 May 2017 - 10:25 PM

E normal sa faca asa. La cel manual incearca sa pleci cu treapta 3 de pe loc. Se va comporta ca al tau
  • 0

#5 razvan3122

razvan3122

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Nume real:Razvan
  • Telefon:0777777777
  • Marca ATV:chinez
  • Numar ATV:----

Posted 27 May 2017 - 10:57 PM

Mersi de raspuns , dar totusi de ce cu spatele are putere mare de tractiune si cu fata nu are ?Adica eu cred ca un motor de 125 ar trebui sa aibe un demaraj cat de cat acceptabil .. Eu trebuie sa apas pe acceleratie la maxim sa se miste de pe loc, si asta pe o panta mica ... pe una mai mare nici nu se misca. Ar putea fi ambreiajul defect? Desi nu prea cred deoarece atv-ul e cumparat de nou (are un an ) si asa facea si la inceput dar na ... tot ce e posibil :)


Edited by razvan3122, 27 May 2017 - 11:00 PM.

  • 0

#6 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 27 May 2017 - 11:12 PM

Daca a facut de nou de ce nu ai apelat la garantie ?

Banuiesc ca acuma si garantia a expirat.


  • 0

#7 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 27 May 2017 - 11:41 PM

Nu tine de garantie. Are o singura treapta de mers inainte, si au facut un compromis intre viteza si demaraj. Nu are CVT, patineaza doar in ambreiaj pana reuseste sa ajunga sa egalizeze turatia dintre motor si axul cutiei.
Trage ma bine in marsarier pentru ca raportul reductorului este diferit in reverse fata de forward. In marsarier nu prine 40 km/h.
  • 0

#8 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 28 May 2017 - 01:53 AM

Razvan, gandeste ca si cum ar fi "la mic" cand mergi cu spatele si "la mare" cand mergi in fata. E alt raport, viteza mai mica si forta mai mare in spate, viteza mai mare si forta mai mica in fata.
  • 0

#9 razvan3122

razvan3122

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Nume real:Razvan
  • Telefon:0777777777
  • Marca ATV:chinez
  • Numar ATV:----

Posted 28 May 2017 - 01:24 PM

Multumesc de raspunsuri ! Totusi ma duc saptamana asta cu el la un mecanic sa-i schimbe niste garnituri ca s-au cam invechit si ii zic daca poate sa-i faca ceva sa aibe un demaraj mai bun daca nu , cred ca-i cumpar un pinion mai mic, sa fie cu 12 dinti la motor acolo si unul mai mare pe spate , o zi buna !


Edited by razvan3122, 28 May 2017 - 01:26 PM.

  • 0

#10 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 28 May 2017 - 04:37 PM

Cea mai buna solutie pentru problema data. Vei avea demaraj mai bun, va scadea insa viteza maxima
  • 0

#11 marius_cavy

marius_cavy

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 49 posts
  • Gender:Male
  • Location:alba iulia
  • Nume real:marius
  • Telefon:0742256xxx
  • Marca ATV:sym
  • Numar ATV:99BLN

Posted 29 May 2017 - 04:26 PM

            Salutare. Asa s-a comportat atv-ul de cand il ai sau treptat a ajuns la "performantele astea" ? Verifica uzura la cureaua de transmisie, uzura la saboti , arcurile daca nu s-au slabit/ intins poti sa schimbi arcurile din ambreiaj sa cupleze mai tarziu , adica la o turatie mai mare sau poti sa pui role mai usoare in variator ..sunt multe cobinatii pe care le poti face din transmisia pe care o ai tu, este similara cu cea de la scuter doar ca are si marsalier . Cert este ca nu o sa poti sa ai demaraj puternic si viteza mare ( Km/h)

poti doar sa il faci sa ai un demaraj mai "puternic" (pun ghilimele pt ca puterea nu prea poate sa fie asociata cu un motoras de 125) cu o viteza maxima mai mica sau o viteza maxima mai mare cu un demaraj mai slab.

            Bafta.


  • 0

#12 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 30 May 2017 - 06:37 AM

Marius_cavy esti pe dinafara. Inainte sa te arunci cu capul inainte si sa dai sfaturi informeaza-te despre chinezi de 110-125cc. Nu exista nici o curea sau CVT la aceasta specie, doar un reductor cilindric cu doua trepte (fwd si reverse).
CVT-ul este inca vis.
Cel mai pertinent sfat pentru imbunatatirea performantelor ar fi inlocuirea lui cu un minim, linhai 300 daca se doreste utilizarea pe forestiere.
In cazul dat singurul compromis este inlocuirea pinioanelor si a lantului(va ramane scurt actualul)
  • 0

#13 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 30 May 2017 - 06:50 AM

Cel mai pertinent sfat pentru imbunatatirea performantelor ar fi inlocuirea lui cu un minim, linhai 300 

 hysterical.gif thumbsup.gifhysterical.gif


  • 0

#14 marius_cavy

marius_cavy

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 49 posts
  • Gender:Male
  • Location:alba iulia
  • Nume real:marius
  • Telefon:0742256xxx
  • Marca ATV:sym
  • Numar ATV:99BLN

Posted 30 May 2017 - 09:39 PM

This ATV is a 125cc ATV with over-size Tires & Reverse. This streamlined vehicle, powered by a dependable 4- stroke 125cc motor. The durable double A-arm Front Suspension, Single Rear Suspension, drum/disc brake, and improved engine design will ensure a ride that is a cut above..

This ATV is lightweight and low maintenance and perfect for casual yard, field or trail riding. Emphasizing the safety for youths this quad mount offers helpful safety features including Remote Control engine kill, foot brake, Automatic transmission with Reverse and electric start.

Fully Automatic (no hand clutch) with a CVT (constant variable transmission). Easy to Ride, just get on, push the throttle with your thumb and go. With the automatic transmission, it is easy for all your family and friends to learn to ride.

 

Cele de mai sus sunt spuse de producatori, deci sunt ctv cu variator si role pe fata si ambreiaj cu saboti si arcuri in spate 

...mersi pt observatie


Edited by marius_cavy, 30 May 2017 - 09:41 PM.

  • 0

#15 razvan3122

razvan3122

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Nume real:Razvan
  • Telefon:0777777777
  • Marca ATV:chinez
  • Numar ATV:----

Posted 05 June 2017 - 11:24 PM

Salut ! Ma scuzati ca nu am raspuns dar am fost ocupat zilele astea. In legatura cu ce spunea Marius , asa face motorul de cand e cumparat ... ma gandeam ca ala manual are putere mare intr-a 1-a si ca normal si logic ar fi ca al meu sa plece tot cu a 1-a( ca spunea samy ceva legat de plecarea de pe loc cu a 3-a la ala manual cum ca s-ar comporta ca al meu)  si dupa sa se schimbe automat si ma intrebam de ce nu am acelasi demaraj intr-a 1-a ca si la ala manual... 


  • 0

#16 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 06 June 2017 - 07:01 AM

Marius, tu spui din auzite (citite), eu iti spun din realitate (fost detinator de specie).

Nu pune la suflet ce spune chinezul, ar spune orice sa-si vanda porcaria ca ATV nu se poate numi. Uite aici acceasi discutie despre CVT la chineze:

https://atvconnectio...cvt-please.html

Aici are cvt in specificatii:

http://www.kartquest...v-110--kan.html

Aici e ceea ce primesti dupa ce platesti:

 

Razvan, nu ai inteles nimic. Daca nu te pricepi deloc du-te cu el la mecanic.


Edited by samy., 06 June 2017 - 07:01 AM.

  • 0

#17 marius_cavy

marius_cavy

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 49 posts
  • Gender:Male
  • Location:alba iulia
  • Nume real:marius
  • Telefon:0742256xxx
  • Marca ATV:sym
  • Numar ATV:99BLN

Posted 06 June 2017 - 06:14 PM

Razvan une si tu o poza cu atv-ul tau fa-i poze la motor pe ambele parti si pune-le aicea sa vedem exact ce model de " motor cu reactie " ai ca sa putem sa te ajutam

Bafta.

Da, se vede clar in videoul care l-ai postat tu, samy, ca atv-ul respectiv nu are nici un CVT, intradevar arata ca un fel de reductor .


  • 0

#18 Deniz

Deniz

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 11 posts
  • Nume real:Deniz
  • Telefon:0768917289
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:-

Posted 07 September 2017 - 12:05 PM

Dar cand il accelerezi pana la fund, se tureaza sau se aude acel sunet de tras greu?Poate sa fie de la discurile de ambreiaj...


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto