Jump to content



Photo

Nu Sta La Ralanti

nu sta la relanti motor

  • This topic is locked This topic is locked
5 replies to this topic

#1 xtygerx

xtygerx

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:TygX
  • Telefon:Chip666
  • Marca ATV:Linhai

Posted 15 August 2017 - 12:14 AM

E vorba despre un atv Linhai 300, care dupa mai multe reparatii , l-am pornit , 

dar dupa ce se incalzeste un pic 20 , 30 de secunde , e vorba de prima etapa cand intra socul , se opreste

si cam atat , daca maresc avansul si mentin mai turat motorul  merge , dar asta e totusi o alta problema in sine , incalzirea

totusi am mers turat cu el si merge bine nu simt ca motorul sa aiba ceva..

Interesant e ca la inceput merge bine cand e socul in functiune dupa care scade foarte repede puterea si moare motorul sad.png

 

Ideea e .. ce anume mentine relantiul normal si care ar fi piesele si componentele care compun mecanismul de functionare a motorului la relanti ?

 

in afara de un carburator curat smile.png alceva ? 

Poate sa fie de la valve care scapa putin ? sau segmenti , sau .... ?

 

Ce mentine relantiul ?

Poate un link cu vreo sursa de informatie de genul , mecanica atv .. ?

 

Orice parere e bine venita

Mersi .


Edited by xtygerx, 15 August 2017 - 12:17 AM.

  • 0

#2 Bogdan05

Bogdan05

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vata de Jos Hunedoara
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:074xxxxxx
  • Marca ATV:linhai worker

Posted 25 August 2017 - 06:36 PM

Buna,

Relantiul este mentinut de aspiratia motorului prin jiglorul mic din carburator.Daca intre carburator si motor prinde aer fals atunci nu o sa stea la relanti.Verifica daca nu cumva ai cotul de admisie fisurat.
  • 0

#3 xtygerx

xtygerx

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:TygX
  • Telefon:Chip666
  • Marca ATV:Linhai

Posted 10 September 2017 - 12:57 PM

Mersi , o fost o idee de incercat , am cotul putin fisurat dar era fisurat si cand mergea , banda izolatoare rezolva problema asta in cazul meu :)

 dar am verificat nu asta pare sa fie problema ,

observ ca carburatorul scuipta benzina, fum , aer , inapoi spre filtru de aer oare asta din ce cauza poate fi , stie cineva ?


  • 0

#4 Bogdan05

Bogdan05

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vata de Jos Hunedoara
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:074xxxxxx
  • Marca ATV:linhai worker

Posted 10 September 2017 - 02:07 PM

Eu la al meu tot la fel se comporta (fum ,aer prin orificiu de la filtru) dar cred ca este normal. Iti spun din patania mea, al meu pornea foarte greu si nici nu statea la relanti si problema a fost pompita de benzina din partea stanga prinsa pe cadru care baga benzina prin gatul de admisie dintre carburator si motor.Nu ar strica sa o verifici, anume sa scoti furtunul dintre pompa de benzina si cotul carb. Si sa tragi aer prin stutul de la pompa de benzina.Daca vine benzina prin acel stut atunci sa sti ca acolo este problema.
  • 0

#5 xtygerx

xtygerx

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:TygX
  • Telefon:Chip666
  • Marca ATV:Linhai

Posted 10 September 2017 - 05:37 PM

Am dezmembrat pompa , avea ceva mizerie pe acolo , am curatat,  am puso la loc , pare totul ok in rest , dar tot nu asta e baiul, vad ca :(  tot se opreste dupa ce il pornesc ,

suna parca agresiv din ceva cauza , carburatorul , are un sunet ciudat zgomotos ....

ioi doamne atv-urile astea te termina cateodata in toate felurile , e si fain de mers , e si de reparat pe ele ....

sper sa gasesc ceva pana la urma ,

Mersi , inca tot astept idei ...


  • 0

#6 Bogdan05

Bogdan05

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vata de Jos Hunedoara
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:074xxxxxx
  • Marca ATV:linhai worker

Posted 11 September 2017 - 06:35 AM

Verifica filtrul de benzina, schimba bujia, verifica filtru de aer, verifica carburatorul sa iti functioneze corect cuiul pontou si sa ai nivelul corespunzator de benzina. Nu ar strica sa ii montezi furtunasul cu filtru de benzina de la rezervor la carburator direct, asta ca sa scapi de posibilele probleme ale alimentarii.

Daca toate astea sunt ok, atunci cred ca ar trebui sa verifici jocul tachetilor si semnele distributiei.

Succes.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto