Jump to content



Photo

Pornire Linhai La Rece


  • This topic is locked This topic is locked
16 replies to this topic

#1 Bogdan05

Bogdan05

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vata de Jos Hunedoara
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:074xxxxxx
  • Marca ATV:linhai worker

Posted 25 August 2017 - 07:00 PM

Buna,

De curand am achizitionat un Linhai Worker 2x4, am facut vreo 300km pana acum, cand a inceput sa nu mai stea la relanti decat cateva sec.Am desfacut carburatorul , l-am curatat, remontat ,am schimbat filtrul de benzina, iar acum este si mai rau deoarece abia pot sa il pornesc la rece sau daca sta mai mult de doua ore oprit.Socul electric nu l-am verificat dar am incercat sa il pornesc cu o carpa in cotul de la filtrul de aer si degeaba.Am desfacut din nou carburatorul si l-am verificat.Nu am vazut nimic in neregula inauntru. De fiecare data cand vreau sa il pornesc uda bujia. Tin sa precizez ca plutitorul si cuiul pontou functioneasa bine.Am incercat sa il reglez din surubul de amestec din carburator si degeaba.Poate avea aceste simptome din cauza bujiei?

M-ar ajuta cu ceva daca i-as face alimentare direct din rezervor, adica sa scot din schema acel robinet de pe carena stanga?
  • 0

#2 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 28 August 2017 - 07:17 AM


M-ar ajuta cu ceva daca i-as face alimentare direct din rezervor, adica sa scot din schema acel robinet de pe carena stanga?

asta in nici un caz....

 

verifica si scanteia

verifica nivelul benzinei in carburator

vezi sa fi montat totul bine la loc

 

succes!


  • 0

#3 Bogdan05

Bogdan05

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vata de Jos Hunedoara
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:074xxxxxx
  • Marca ATV:linhai worker

Posted 29 August 2017 - 06:19 AM

Multumesc,

Joi sper sa gasesc bujie NGK iridium si fisa impreuna cu pipa cu conductibilitate mare (fisa care este pe el are mici ciupituri pe izolatie iar intr-un loc se vede firul).Tind sa cred ca pornirea greoaie este din cauza scanteii, deoarece cand dau la automat da sa porneasca dar parca ar da scanteie aleatoriu si nu ritmic dupa cursa pistonului.

Cum as putea sa verific daca am nivelul corespunzator de benzina in carburator?
  • 0

#4 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 30 August 2017 - 07:22 AM

 sper sa gasesc bujie NGK iridium 

nu o sa te ajute, ba din contra!

ramai pe NGK clasic!


  • 0

#5 Bogdan05

Bogdan05

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vata de Jos Hunedoara
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:074xxxxxx
  • Marca ATV:linhai worker

Posted 30 August 2017 - 08:09 AM

Ok,

Multumesc pentru indrumare, bine ca nu am apucat sa o cumpar, o sa cumpar atunci NGK clasic. Ieri am gasit un defect care cred eu ca ar putea fi sursa problemelor, anume pompa vacuum care alimenteaza carburatorul cu benzina. Am scos acel furtun care duce de la cotul de admisie la aceea pompa vacuum si era benzina in el. Daca trag aer din pompa cu gura , vine benzina. Din cate am mai citit aici pe forum , pe acel stut nu ar avea voie sa vina benzina. Cand este cu motorul oprit nu curge benzina din el decat daca trag.

Este normal sa se comporte asa?
  • 0

#6 Bogdan05

Bogdan05

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vata de Jos Hunedoara
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:074xxxxxx
  • Marca ATV:linhai worker

Posted 06 September 2017 - 10:18 PM

Update: Am cumparat bujie ngk DR8EA clasica, a pornit cu motorul rece cand am montat-o si dupa o ora de functionare opresc las motorul sa se raceasca cateva ore, dau la automat si nimic. Scot bujia sa o verific si aceasta da scanteie cand pe electrod cand pe langa. Tin sa precizez ca bujia avea culoarea neagra cand am scos-o.

Exista posibilitatea sa o strice aprinderea atv-ului sau am avut eu norocul sa nimeresc o bujie de proasta calitate, tinand cont ca acesata am cumparat-o noua in cutie. Oricum am comandat bobina de aprindere impreuna cu fisa.O sa revin cu noutati dupa ce le montez.
  • 0

#7 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 07 September 2017 - 06:51 AM

Schimba si fişa. Si mai cumpara o bujie, alta marca.
  • 0

#8 Bogdan05

Bogdan05

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vata de Jos Hunedoara
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:074xxxxxx
  • Marca ATV:linhai worker

Posted 07 September 2017 - 02:55 PM

Azi dimineata inainte sa pornesc motorul am scos bujia si am observat ca aceasta era uda dar doar pe filet nu si pe electrod ceea ce mi-a raspuns la intrebarea ca se scurge benzina in camera de ardere din cauza pompei de vacuum.Pompa am demontat-o si am decupat un plastic putin maleabil dupa forma membranei care l-am montat peste aceasta in pompa.Dupa ce am montat totul la loc, motorul a pornit impecabil, plus ca acum sta la relanti si merge mult mai rotund.

Sper ca acel plastic sa reziste la interactiunea cu benzina. Maine dimineata va fi proba cea mai relevanta.Daca va porni inseamna ca problema a fost din cauza acelei pompite.
Oricum mi-a ajuns astazi si aprinderea, care poate o sa o montez sambata. Legat de pompa de vacuum problema a fost una destul de complicata deoarece membrana nu se vede fisurata cu ochiul liber, doar daca alimentezi pompa cu benzina si tragi aer pe stutul de vacuum, deabia atunci am observat ca motorul primea benzina in timpul mersului si prin furtunul de vacuum si dupa oprire picura cate un strop la 20 de min, ceea ce facea ca dupa mai bine de 3 ore de stationare acesta era inecat. Off topic: am demontat puntea spate din cauza cuplajului de la cardan terminat care sper sa reusesc spatamana viitoare sa il schimb.Am gasit trompele si rulmentii spate plini de pamant si rugina.

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Sper sa revin zilele urmatoare cu vesti bune, deoarece urmeaza toamna cu ploile si noroaiele aferente si pana acum nu prea am apucat sa murdaresc chinezaria
  • 0

#9 Bogdan05

Bogdan05

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vata de Jos Hunedoara
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:074xxxxxx
  • Marca ATV:linhai worker

Posted 08 September 2017 - 03:04 PM

Problema rezolvata.

Cauza pornirii grea la rece a fost pompa de vacuum, din care curgea benzina in camera de ardere .Acest lucru influenta pana si mersul motorului in sarcina, care acum dupa reparatii se comporta mult mai bine, are un raspuns mult mai prompt la apasarea acceleratiei.

Totusi dupa aceste probleme am ramas cu ceva si anume am invatat pe de rost functionarea carburatorului dupa zeci de ore de citit pe internet si filmulete pe youtube despre functionarea acestuia si am o presimptire ca aceasta nu va fi ultima lectie oferita mie din partea "chinezului".
Cei care aveti probleme de acest gen ma puteti contacta oricand pe acest forum.
  • 0

#10 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 11 September 2017 - 07:05 AM

Bogdane, din partea mea ai un punct rosu! thumbsup.gif

...vin multi, intreaba chestii, iar dupa rezolvarea problemei dispar....

tu foarte frumos ai scris si cum ai remediat problema, poate aceasta chestie va fi util si pt alti colegi!

bravos!


  • 0

#11 Bogdan05

Bogdan05

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vata de Jos Hunedoara
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:074xxxxxx
  • Marca ATV:linhai worker

Posted 11 September 2017 - 07:37 AM

Multumesc,

Mie mi-a intrat destul de tare in sange acest microb si cunosc nelinistea pe care o avem cand se termina distractia din cauza pieselor slabe sau a "degetului mare" dar daca ai informatiile necesare treci peste astea fara mari batai de cap.
  • 0

#12 mihaimgm

mihaimgm

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 160 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Suzuki

Posted 30 October 2017 - 07:37 PM

Salut. O problema asemanatoare: Linhai 300, nu sta la relanti la rece si porneste greu. La cald nici o problema. La rece, daca astup orificiul din carburator care duce spre soc, porneste si sta la relanti bine. Sa fie soclul automat sau altceva? Cum verific daca soclul este functional? Cine comanda soclul?
Multumesc!
  • 0

#13 mihaimgm

mihaimgm

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 160 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Suzuki

Posted 08 November 2017 - 03:03 PM

Am schimbat soclul. Degeaba. Tot asa face.

Edited by mihaimgm, 08 November 2017 - 03:03 PM.

  • 0

#14 vstrom

vstrom

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 227 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slanic M
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:0748969975
  • Marca ATV:Linhai

Posted 14 November 2017 - 09:25 AM

Salut. O problema asemanatoare: Linhai 300, nu sta la relanti la rece si porneste greu. La cald nici o problema. La rece, daca astup orificiul din carburator care duce spre soc, porneste si sta la relanti bine. Sa fie soclul automat sau altceva? Cum verific daca soclul este functional? Cine comanda soclul?
Multumesc!

Curăță carburatorul..


  • 0

#15 mihaimgm

mihaimgm

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 160 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Suzuki

Posted 14 November 2017 - 09:26 AM

Asta era. Era un orificiu din carburator infundat si nu tragea benzina. Acum merge perfect. Merci!
  • 0

#16 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 14 November 2017 - 10:54 AM

Tragea sarcacu, da tragea sa moara
  • 0

#17 vstrom

vstrom

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 227 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slanic M
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:0748969975
  • Marca ATV:Linhai

Posted 15 November 2017 - 08:05 AM


Da..se înverzise și avea limba scoasă! bad.gif


Edited by apriliacluj, 15 November 2017 - 08:15 AM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto