#41
Posted 18 February 2018 - 10:42 PM
Recomandarea mea este sa il vada mecanicul, sa gasiti impreuna defectele si sa stabiliti un plan de reparatie. Daca nu decurge bine aceasta discutie, iti recomand sa mai cauti si alta unitate service.
#42
Posted 18 February 2018 - 11:03 PM
Eu iti sugerasem sa apelezi la un alt mecanic daca ai avea posibilitatea, care sa ii faca o "diagnoza" si sa isi expuna si el un punct de vedere.
In privinta mecanicului tau , (vanzatorul) vezi cam cum pune el problema, dar ideal ar fi sa il convingi sa il ia inapoi si sa iti dea banii care i-ai dat. Cred ca sunt totusi slabe sperante........
In varianta sa iti ramana tie, cred ca cel mai bine ar fi sa il vinzi cum ti-a sugerat si alt coleg. Acuma ca sa il vinzi si sa gasesti un "visator" ca tine sunt poate putine sanse. Asta ar insemna sa il pui putin la punct macar in problemele majore si vizuale si sa te rogi sa il cumpere cineva. Daca vei reusi acest lucru si vei avea banii in buzunar , tine legatura in continuare cu noi si vom incerca sa facem tot posibilul sa te sprijinim cu informatii in alegerea unui alt ATV.
Aceasta este doar parerea mea , nu te obliga aceasta la nimic, poti in continuare sa iei decizia care crezi ca este cea mai buna pentru tine.
PS .in Bucuresti mai are servive de ATV-uri si Armandillo fost membru al acestui forum.
#43
Posted 19 February 2018 - 12:30 PM
#44
Posted 19 February 2018 - 07:27 PM
Chiar sunt foarte curios care va fi diagnosticul si ce ti se va recomanda sa faci.
Sa ne tii si pe noi "la curent" cu recomandarile primite.
#45
Posted 19 February 2018 - 08:39 PM
Apoi m-a pus sa-i explic mai amanuntit intamplarea. Iar in timp ce îi vorbeam, i-am adus la cunostiinta si de bara de " torsiune" si in timpul in care i explicam ca a am aflat ca s-ar numii "stabilizatoare" el ma intrerupa si imi spune ca stie el cum sunt cei de pe forumuri, si ca "tosiune" si "stabilizatoare" este una si aceiasi... Nu mai intru in detalii ca ne enervam reciproc. Cert ese ca vineri mi-am luat liber de la servici, si i-am propus ca atunci sa rezolvam situatia, iar el mi-a raspus: "Ok, suna-ma pe la un 12:00", si mi-a propus sa stau langa el pe toata durata reparatiei.
Garantat voi apela la alt service, in viitor.
Pana atunci mai suportati-ma un pic, pana rezolv problema aceasta, apoi nu o sa mai auziti de el. Ca intradevar e stresant.
Multumesc tuturor pentru recomandari!!
Iar cand doi admini iti spun sa vinzi un atv, te duci si îl vinzii.
Am incercat in dimineata aceasta, pe fuga fiind, sa arunc o privire la radiator, dar in zadar. Lumina scazuta si vremea urata miau facut imposibila constatarea + ca nu stiu cum ar fi venit furtunele imbinate ca sa pot sa-mi dau seama de problema.
Am in vedere si varianta cu inapoierea produsului. Dar mai este si zicala aceia, "bate fierul cat e cald". In cazul meu, nu mai e bun de nimic, dar incerc.
O seara grozava va doresc!
#46
Posted 19 February 2018 - 09:58 PM
Vis a vis de bara stabilizatoare....... de fapt stabilizeaza gradul de inclinare laterala a vehiculului mai ales in momentul intrarii cu viteza intr-un viraj. De fapt la intrarea in viraj suspensia din exteriorul virajului se comprima , iar cea din interiorul virajului cauta sa se destinda. Aceasta miscare ,una de comprimare si una de destindere pe parti opuse nu face altceva decat sa incerce sa rastoarne vehiculul.
Tocmai acest efect este diminuat de catre bara stabilizatoare prin transmiterea fortei de comprimare a suspensiei de la o roata spre cealalta (bineinteles vorbim de rotile de pe aceeasi punte). Efectul este tocmai acela de a nu lasa pe cat posibil sa se incline lateral vehiculul in viraj. Cu cat bara de stabilizare este mai groasa cu atat masina este mai stabila dar mai lipsita de confort.
Exista anumite masini de teren care pot decupla temporar bara stabilizatoare pentru trecerea peste anumite obstacole foarte mari si pentru a nu pierde aderenta fata de sol. Acest lucru se face doar temporar si pe anumite tronsoane de drum dupa care se recupleaza.
Din ce este construita bara ? De fapt este o bara de arc dreapta, care in capete este indoita (spre roti) si lucreaza pe principiul unei bare de torsiune. De aici vine si confuzia in denumire.
De ce ti-am spus acestea ? Am dorit sa iti atrag atentia la pericolul la care te poti expune circuland fara bara stabilizatoare.
La viteza mica pe denivelari mici este chiar mai confortabil dar in viteza combinat cu viraj mai strans poate deveni chiar o problema.
Daca producatorul a montat bara acolo , inseamna ca a considerat ca este necesara !
#47
Posted 20 February 2018 - 04:51 AM
Multumesc pentru definitia complexa. Apreciez!
Intr-o zi, pe ploaie torentiala, in bucuresti, intr-o curba destul de larguța, m-am gandit sa o abordez diferit cu 40-50km\h. Nu intra in derapaj, ci efectua o inclinatie impresionanta din suspensii. Revenind in pozitie, dau gaz si ma gandesc la ce atv flexibil am. (Tare mandru eram). Acum stiu.
Dupa ce o sa-l vand, am sa raman totuși cu o retinere cu privire la forta motorului si la brutalitatea acestuia, de care a dat dovada la atatea semafoare cat si pe teren. Asemenea si de balansul pe care il facea din suspensii, cand se ivea un obstacol (foarte comod).
Cand o sa-mi iau alt atv cu ajutorul vostru, daca va indurati, am sa-i rup din gresala bara stabilizatoare.
Edited by Martinel®, 20 February 2018 - 04:59 AM.
#48
Posted 20 February 2018 - 06:37 AM
Din aceeasi serie, cand mi-am cumparat si eu prima masina, adica Dacia 1310 si am facut prima pana pe spate, in timpul in care se lasa roata avea asa un leganat placut si eu o laudam cu voce tare ce elastica e ea prin gropile Bucurestiului. In 5 minute m-am trezit la realitate de zgomotul facut de anvelopa..
#49
Posted 20 February 2018 - 07:42 AM
#50
Posted 20 February 2018 - 11:28 AM
I-am dat eu un (+) ca sa compensez !
#51
Posted 24 February 2018 - 11:21 AM
Pentru cei ce vor sa apeleze la un service atv in Bucuresti. Feritiva!
#52
Posted 24 February 2018 - 11:43 AM
Pacat de situatia in care esti pus.
Consider ca un "mecanic" sa iti spuna sa pornesti motorul fara vre-un lichid de racire in el este asemenea unui medic care recomanda unui pacient cu piciorul rupt sa vina pe jos la spital !
Nu uita, incearaca sa il convingi sa iti dea banii inapoi, sau accepta si o varianta in care recuperezi o parte cat mai mare din ei.
Asata inseamna sa il lasi sa creada in continuare ca ATV-ul este f. bun cum zice el doar ca tu nu mai ai nevoie/timp de acest hobby.
Daca ramane al tau mai ai de investit plus nu stii cat de repede si la ce pret il vei putea vinde cuiva.
#53
Posted 24 February 2018 - 12:50 PM
Da,nu. Deci mi-a cerut sa il pornesc si sa vin pe el pana la dumnealui acasa fara niciun lichid sau vreo forma de apa in radiator, ca apoi sa il tina acolo pana cand are el timp sa il faca.
Pentru cei ce vor sa apeleze la un service atv in Bucuresti. Feritiva!
In nici un caz sa nu faci asta. Cum sa il pornesti fara lichid de racire? Fa rost de o platforma ... daca mai tii la ATV-ul tau.
#54
Posted 25 February 2018 - 09:50 PM
Pentru cei ce vor sa apeleze la un service atv in Bucuresti. Feritiva!
Scrie omule cu litere mari de cine sa se fereasca lumea pe acolo.
#55
Posted 27 February 2018 - 03:55 AM
#56
Posted 02 March 2018 - 11:28 AM
Este singura zapada care s-a depus anul acesta in capitala si nici sanie nu am, sau vreun celofan sa ma bucur de ea.
In legatura cu antigelul, trebuie amestecat jumatate lichid, jumatate apa?
Multumesc frumos!
Edited by Martinel®, 02 March 2018 - 11:29 AM.
#57
Posted 02 March 2018 - 01:06 PM
#58
Posted 02 March 2018 - 01:13 PM
Martin, poti sa te increzi linistit in sfaturile de achizitii al baetilor de pe aici !!!!
Eu asa am facut, si NU MI-A PARUT RAU DELOC !!
Am achizitionat un Atv frumos rau de tot, care merge de rupe pamantul !!! are TOT ce ii trebuie, hibe deloc (pana acum)
intr-adevar am mai stat, si am mai facut rost de banuti, dar imi pare bine ca am ascultat de ei.
Multam` baetii !!
#59
Posted 02 March 2018 - 01:36 PM
#60
Posted 02 March 2018 - 03:31 PM
Merci Grimm, ti-am urmarit inca de la inceput povestea. Macar aici sa iti urez: Sa-l stapanesti sanatos pe al tau! si intradevar ai primit tot ajutorul de care ai avut nevoie, iar tu ai stiut sa-l primesti dupa cum se vede. Dar la mine situatia este un pic diferita. Pe al meu atv, trebuie mai intai sa-l aranjez si sa-l pun la punct, ca apoi sa urmez sfaturile deja primite.
Also tagged with one or more of these keywords: cf moto
Discutii Generale →
Stiri Si Noutati - Atvrom →
Cfmoto Va Lansa Noul Lineup Uforce!Started by atvrom-romania , 23 Jul 2021 sxs, cf moto, uforce |
|
|
||
Discutii Generale →
Stiri Si Noutati - Atvrom →
Pregatirile Pentru Curse Cu Atv-UriStarted by atvrom-romania , 04 Jun 2021 atv, cf moto |
|
|
||
Discutii Generale →
Stiri Si Noutati - Atvrom →
Cf Moto Cforce 1000 OverlandStarted by atvrom-romania , 15 Apr 2021 atv cf moto, cforce 1000 overland and 2 more... |
|
|
||
Discutii Generale →
Stiri Si Noutati - Atvrom →
Baja Lituania "4X4 Perimetras"Started by atvrom-romania , 09 Apr 2021 cf moto, 4x4 perimetras |
|
|
||
Discutii Generale →
Stiri Si Noutati - Atvrom →
Posibilitati Nelimitate Cu Un Atv Cf MotoStarted by atvrom-romania , 02 Apr 2021 atv, cf moto |
|
|