Iasi Cf Moto X6
#21
Posted 27 December 2017 - 08:37 PM
Furtunul vine de undeva de jos si este prins pe o piesa din grupul motor... nu am reusit sa identific ce este. Este sigur ca in partea cealalta este unde ar trebui sa fie , insa urca in sus si este chiar langa acea gaura cu "stutz" de pe carcasa filtrului de aer.
#22
Posted 27 December 2017 - 10:45 PM
Poate stiu colegii care detin Cf Moto X6 pentru ce este acel furtunas.
#23
Posted 28 December 2017 - 08:50 AM
Tudy te contazic. Acel buton e de fapt un contact pe care apasa maneta de frana cand e actionata si permite schimbarea treptelor de viteza. In momentul in care apesi ace contact in bord indiferent de treapta in care esti (L,H,R) se va aprinde beculetul pentru N.
#24
Posted 28 December 2017 - 09:17 AM
#25
Posted 28 December 2017 - 10:13 AM
Cand actionezi (apesi) maneta de frana, aceasta apasa la randul ei pe acel contact iar sezorul de la cutia de viteze percepe acel semnal ca si cum ar fi in pozitia neutru (N) si iti permite schimbarea treptelor sau dupa caz pornirea motorului. Apasa pe acel contact cu mana si vei vedea ca se aprinde stopul pe frana si in bord se va aprinde beculetul verde cu simbolul N.
#26
Posted 28 December 2017 - 10:21 AM
#27
Posted 28 December 2017 - 11:31 AM
#28
Posted 28 December 2017 - 01:56 PM
Poate la Cf Moto X6 are alt rol,ce ne-a explicat ALH.
#29
Posted 28 December 2017 - 10:22 PM
Cand actionezi (apesi) maneta de frana, aceasta apasa la randul ei pe acel contact iar sezorul de la cutia de viteze percepe acel semnal ca si cum ar fi in pozitia neutru (N) si iti permite schimbarea treptelor sau dupa caz pornirea motorului. Apasa pe acel contact cu mana si vei vedea ca se aprinde stopul pe frana si in bord se va aprinde beculetul verde cu simbolul N.
După logica de funcționare pe care o respectă un alt model de la CF, cel de 800, lucrurile se întâmplă puțin diferit, și cam așa se construiesc și alte modele de la celelalte mărci.
Lucrurile stau cam așa:
Pe sistemul de frânare se află două microcontacte, unul pe maneta de frână dreapta și unul lângă pompa de frână. Aceste două contacte asigură în primul rând aprinderea stopurilor și mai constituie o condiționare pentru pornire neavând nici un amestec în semnalizarea în bord a poziției cutiei de viteze. Semnalizarea poziției cutiei de viteze se face prin senzorul montat pe cutia de viteze.
Pentru pornirea motorului este suficientă îndeplinirea unei singure condiționări care poate fi rezolvată fie prin călcarea frânei sau apăsarea celei de pe ghidon ori prin punerea cutiei de viteze în poziția neutră N sau în poziția de parcare P.
M-ar mira ca la X6 să fie altfel. N-am observat vreodată ca la călcarea frânei să se schimbe și poziția cutiei de viteze.
Posesorii unor astfel de modele să ne spună și nouă cam care-i realitatea.
Alte comentarii ar fi:
- butonul indicat în prima poză din mesajul în care întrebai despre el are rolul pe care l-a descris Pitești,"override";
- furtunul acela face legătura dintre carterul motorului și carcasa filtrului de aer, dacă despre el ai întrebat. Se mai vede în poză un altul ca un capăt de deget de mănușă de cauciuc. Dacă ai întrebat despre el, acela are rol de golire a cutiei filtrului de aer în cazul în care aici se acumulează apă sau ulei;
- ai mai pomenit parcă despre faptul că atunci când strângi maneta frânei de pe ghidon/stânga, stopul nu se aprinde. Pot fi două cauze, prima ar fi că acel contact aflat pe pompa de frână este defect (verifică prin călcarea pedalei de frână) sau cablul care conduce forța aplicată spre pompa de frână (maneta stângă și pedala acționează ambele pompa de frână) este prea larg.
Ca un comentariu: pentru omologare s-a cerul să existe și această comandă pentru pompa de frână, dar este destul de proastă realizarea ei astfel că la o reglare de eficiență frânele sunt permanent atacate, iar atunci când le larghezi devine ineficientă și deci nici contactul nu este acționat. Nu-i nici o pagubă din asta.
Edited by Horia14, 28 December 2017 - 10:23 PM.
#30
Posted 29 December 2017 - 01:17 PM
Furtunul ala l-am bagat in acel stut de la cutia filtrului de aer. Cu aceasta ocazie am verificat si filtrul de aer, care mi se pare o gluma proasta. Un burete verzui asezat pe un suport central conic de plastic. Am sa comand unul nou in cazul in care nu gasesc la Madras in Iasi, odata cu un filtru de ulei. Ulei, mai cercetam , deoarece as lua un bidon de 4 L sa fac schimbul si la Worker, care are cam 1200 km de la schimbul anterior. Faza mai putin amuzanta pentru mine este faptul ca am achizitionat si o alta baterie pt Cf care acum sta in pivnita. Am apucat sa bag electrolitul in ea, deci returul este din discutie.Deocamdata porneste dimineata la a 3-4 a cheie... mai palpaie bordul insa porneste pana pa urma. Tensiune are bateria veche, incarcarea brici ...nu stiu cum pot afla amperajul la pornire. Am dat cu spray de contacte pe la releul de pornire si nu il mai aud tacanind... totusi aveam pretentia sa porneasca mai bine decat Linhaiul, care o ia la sfert 😁 . Cf ul invarte dar parca nu are scanteie la prima pornire si apoi scade iluminatul in bord si se aude ca si cum ar obosi bateria.
Deocamdata nu ma lasa inima sa il surubaresc,,, bag benzina... apropos papa fata de worker insa m-am bagat cu el unde cu Workerul nu am indraznit. A indraznit baietelul meu 😂 a intrat glont Dupa mine printr-un sant cu apa si a iesit cu brio .
Omor ce ne -am luat acasa !!! Noroi ... 😇 problema acum e ca am de spalat 2 utilaje .
Edited by iustino81, 29 December 2017 - 01:27 PM.
#31
Posted 29 December 2017 - 02:06 PM
Da intr-adevar e greseala mea. Horia si Marius au dreptate.
Atasez si manualul de service. Poate iti este de folos.
CF625-B-CF625-C1.pdf 14.87MB 16 downloads
#32
Posted 02 January 2018 - 10:46 AM
Il identifici pe cel raspunzator cu aprinderea becului de frana si il reglezi, il mai strangi putin. Apoi o sa ti se aprinda becul si de la pedala dar si de la maneta din stanga.
#33
Posted 02 January 2018 - 12:30 PM
#34
Posted 02 January 2018 - 01:07 PM
#35
Posted 02 January 2018 - 01:42 PM
S-a mai discutat pe forum, baga-i burete metalic daca nu gasesti silencer
#36
Posted 02 January 2018 - 03:00 PM
Arunca un ochi aici;
Si multe altele
#37
Posted 02 January 2018 - 04:14 PM
Nu mai cu prostii legate dupa mine nu am sa merg...
Oricum eu vreau sa atenuez zgomotul.
#38
Posted 02 January 2018 - 04:58 PM
Am specificat ca mai sunt multe altele
Vezi aici:
http://www.aceatv.co...nz_silent_rider
https://www.pieseaut...-928187046.html
https://www.okazii.r...sabil-a55120296
Si nu in ultimul rind
http://www.moto4all....zhoCqLUQAvD_BwE
Daca pretul de 1200 RON nu te convinge atunci, iti recomand sa incerci sugestiile mele din postul 36
Ti s-a mai dat si o solutie simpla: burete metalic dar se pare ca o ignori total.
#39
Posted 03 January 2018 - 09:17 AM
Cand actionezi (apesi) maneta de frana, aceasta apasa la randul ei pe acel contact iar sezorul de la cutia de viteze percepe acel semnal ca si cum ar fi in pozitia neutru (N) si iti permite schimbarea treptelor sau dupa caz pornirea motorului. Apasa pe acel contact cu mana si vei vedea ca se aprinde stopul pe frana si in bord se va aprinde beculetul verde cu simbolul N.
La multi ani tuturor colegilor!
Am ajuns in aceste zile la utilaj si am verificat cele de mai sus, constatand urmatoarele: in momentul in care apas maneta de frana aceasta atinge si "Butonul de Override", moment in care se aprinde si stopul pe frana si indicatorul "N" dar nu are nici o legatura cu acest buton, deoarece actionand acest buton fara actionarea manetei de frana nu se intampla nimic din cele mentionate de mine in postul de mai sus. Imi cer scuze de faptul ca am dezinformat, dar macar e de apreciat ca am fost foarte ferm in necunostinta de cauza
#40
Posted 06 January 2018 - 07:15 PM
I-am facut botezul la noroi ... chin la spalat .
Am repozitionat proiectoarele... acum am si cornering
La cat m-am chinuit sa il spal , mi-am jurat ca nu mai ies decat atunci cand va fi zapada sau uscat pe jos
https://youtu.be/rlT2zg7PYf0
Attached Files
Edited by iustino81, 06 January 2018 - 07:22 PM.