Cf Moto 520 L 2017 Euro4 Lu' Cleo
#101
Posted 18 December 2017 - 07:43 AM
Chris îți mulțumesc ca ai fost dispus sa ma sprijini și sa ma susții. Intervenția ta a ajutat mult ca eu să fiu astăzi mai mult decât mulțumit.Când ajung în Brașov o să-ți mulțumesc personal.
Acum caut soluții sa-l asigur antifurt...revin cu detalii
#102
Posted 18 December 2017 - 08:58 AM
Felicitari, la cat mai multi km !
Cat despre EPS- face toti banii, iti spun din experienta personala; iar daca e basca (=bonus), cu atat mai mult !
#103
Posted 18 December 2017 - 10:10 AM
Mulțumesc întregii comunități .........
#104
Posted 18 December 2017 - 12:05 PM
Ma bucur nespus ca s-a rezolvat favorabil pentru tine situatia. Nu pot decat sa-ti doresc sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente!
Edited by ALH, 18 December 2017 - 12:06 PM.
#105
Posted 18 December 2017 - 01:11 PM
Sunt si eu curios de un tracker, poti te rog sa imi dai si mie ceva detalii din urma discutiei ?
Iuliu, pentru tine am eu ceva. Mi-ar placea sa ma pot revansa pentru ajutorul tau la achizitia Garmin-ului.
#106
Posted 18 December 2017 - 01:24 PM
va multumesc mult ,acum merg sa vad de doua casti pentru mine si sotie , identific si service-ul din Bacau , vreau sa ii pun si o alarma sa descurajeze copii
Am discutat cu cel de la sisteme tracker gps si mi-au facut o oferta 125 euro cu tot cu monate aparat (6 luni gratuit monitorizare )si ulterior 5 euro lunar lui.
L-am intrebat de metoda hotilor de a bruia semnalul GSM sa GPS ....si a spus ca ,,profesionistii,, au asa dispozitive din pacate .
Intre sistemele de genul acesta si casco ...mi-a recomandat masura cea mai sigura antifurt .....CASCO !!!
Zilele acestea o sa caut oferta de casco.
#107
Posted 18 December 2017 - 01:41 PM
ATV-ul il tii intr-un garaj mai sigur sau in fata blocului?
Sa ne tii la curent cu ofertele pentru asigurarea CASCO desi am asa un "feeling" ca nu prea o sa fii incantat de costuri ...
Legat de casca: iti recomand una care sa fie cu protectie mandibula (tip enduro sau moto) si viziera, eventual sa gasesti si viziera la schimb.
O casca bunisoara pleaca de la 500 ron in sus si ar trebui sa aiba certificare ECE sau DOT / SNELL.
#108
Posted 18 December 2017 - 01:46 PM
Am discutat cu cel de la sisteme tracker gps si mi-au facut o oferta 125 euro cu tot cu monate aparat (6 luni gratuit monitorizare )si ulterior 5 euro lunar lui.
Intre sistemele de genul acesta si casco ...mi-a recomandat masura cea mai sigura antifurt .....CASCO !!!
Aia nu este oferta. Este pretul standard. In plus, trebuie sa te asiguri ca este si impermeabil si ca rezista si la vibratii foarte mari. La banii de mai sus o sa mai ai si TVA. Posibil sa fi omis sa iti spuna.
Casco la atv nu prea merita. Conditiile sunt destul de greu de respectat. Posibil sa primesti un pret descurajant, tocmai pentru ca este un vehicul foarte expus.
#109
Posted 18 December 2017 - 03:28 PM
...........Casco la atv nu prea merita...........
bine punctat!
Astazi am facut primii 11 km
no in sfarsit!
misto jocaria!
sa ai noroc de ea, sa parcurgeti multi km impreuna fara evenimente neplacute!
numa' benzina si diiiii!
#110
Posted 18 December 2017 - 07:31 PM
bine punctat!
no in sfarsit!
misto jocaria!
sa ai noroc de ea, sa parcurgeti multi km impreuna fara evenimente neplacute!
numa' benzina si diiiii!
Multumesc
Aia nu este oferta. Este pretul standard. In plus, trebuie sa te asiguri ca este si impermeabil si ca rezista si la vibratii foarte mari. La banii de mai sus o sa mai ai si TVA. Posibil sa fi omis sa iti spuna.
Casco la atv nu prea merita. Conditiile sunt destul de greu de respectat. Posibil sa primesti un pret descurajant, tocmai pentru ca este un vehicul foarte expus.
i-am multumit pentru oferta facuta si pana nu am un raspuns de la casco , nu am ce negocia cu el.....vad dupa . Multumesc de sugestii
ATV-ul il tii intr-un garaj mai sigur sau in fata blocului?
Sa ne tii la curent cu ofertele pentru asigurarea CASCO desi am asa un "feeling" ca nu prea o sa fii incantat de costuri ...
Legat de casca: iti recomand una care sa fie cu protectie mandibula (tip enduro sau moto) si viziera, eventual sa gasesti si viziera la schimb.
O casca bunisoara pleaca de la 500 ron in sus si ar trebui sa aiba certificare ECE sau DOT / SNELL.
Atv-ul il tin la cineva in curte , dar este o situatie provizorie ......
Multumesc de sugestiile pentru casca .....dar am luat deja CABERG RIVIERA , cu dublu vizor ,unul transparent si unul fumuriu retractabil . 430 lei bucata . Eu si sotia mea nu suportam castile inchise conplet !
Edited by cleoclod, 18 December 2017 - 07:32 PM.
#111
Posted 18 December 2017 - 07:58 PM
Caludiu, daca vrei o iesire , inclusiv in zona la tine, sunt dipus sa facem cunostinta.
In zona ta, stiu ca mai exist ceva impatimiti, desi nu au mau intrat de ceva vreme prin acest forum.
Da un semn, eu sunt dispus de o intilnire
Toate cele bune
#112
Posted 18 December 2017 - 09:27 PM
Facem Valentin ....numai sa termin cu rodajul asta .....astazi am facut 40 de km usor pe asfalt , 40-50 km /ora .Vreau sa fac cei 250 de km corect pana la prima revizie
Am inteles ca pana in jur de 700 de km trebuie sa il las usor si sa nu-l fortez....Astazi am inghetat un pic la picioare .... Trebuie sa ma incalt mai bine ...
Te tin la curent ....Sa scap de rodaj si te trezesti cu mine la Onesti ...
#113
Posted 18 December 2017 - 09:41 PM
700 cred ca este exagerat
Undeva 250-300 km pina la prima revizie este mai mult decit suficient, asha cum ai descris mai mult 40-50 km asfalt sau teren usor, fara sa te duci mult peste 4000-4500 rpm pentru reprize scurte.
Acum, pe aceasta tema se poate discuta mult si in contradictoriu.
Personal am 2 CF-uri la care am facut si rodaj, si..... destructaj
Spre norocul meu nu am ramas niciodata in padure.
Si crede-ma, am ceva kilometri in sistem "lup singuratic"
#114
Posted 18 December 2017 - 10:44 PM
OK ....sa-i fac pe acesti 300 ....Astazi a trebuit sa fac o depasire (nevoit fiind) si am simtit herghelia de sub mine ca pleaca ....Probabil ca nici nu-mi
dau seama ce poate atv-ul meu
#115
Posted 18 December 2017 - 11:36 PM
....Astazi a trebuit sa fac o depasire (nevoit fiind) si am simtit herghelia de sub mine ca pleaca ....
....si te gandesti ca la un moment dat oscilai intre 450 si 520....ce vremuri.....
#116
Posted 19 December 2017 - 12:58 PM
Asa este Chrys ....Multumesc inca odata de faptul ca inpartasiti cu noi din experienta voastra....si o mai faceti si dezinteresati.
Va felicit aceasta atitudine si sper la randul meu sa pot fi de folos pe viitor ....
Edited by apriliacluj, 19 December 2017 - 01:02 PM.
nu da QUOTE postului anterior, posteaza direct ce ai de zis!
#117
Posted 19 December 2017 - 01:42 PM
Multumesc pentru apreciere.
Cat pot si in masura in care ma pricep eu si cu echipa de moderatori incercam sa ajutam.
Exact cum ai spus si tu, pe viitor incercati si voi sa ajutati la randul vostru pe altii care se vor afla in situatia voastra.
Quote se poate folosi in caz justificat pentru a face referire la ceva anume. Nu trebuie citat textul in integralitate ci doar pasajul la care se face referire.
#118
Posted 26 December 2017 - 10:07 PM
Salutare tuturor
Ma apropii de primii 250 km pentru prima revizie si schimbul de ulei
Am vazut ca Dr.Crinel a pus la prima lui revizie Motul 7100 10w40, iar in diferential+grup cu Motul Gear Oil 80W90..... si era Primavara .
Faptul ca eu fac schimbul acum Iarna , ce ulei imi puteti voi recomanda si cu ce caracteristici ?...Nu vreau neaparat sa merg pe parerea mecanicului din service .
Multumesc
#119
Posted 27 December 2017 - 12:43 AM
In service ti se va pune/recomanda motul 5100 insa eu de la Linhai incoace am folosit doar Motul 7100. Ca si vascozitate am folosit cea scrisa si de tine, indiferent de anotimp. Am mai primit niste recomandari in vara dar mi s-au parut deplasate sau cumva cu traume de la alte modele de cf care aveau probleme cu presiune de ulei.
Producatorul iti recomamda 15w40, iar Motul nu vinde 7100 cu aceasta vascozitate si asa am ajuns la 10w40 cu care nu am intampinat probleme pana acum; 4500 km cf500 2a, 3000 km cu king 750 si nici cu actualul.
Acuma in grup si diferential sau diferentiale ca e E4 e recomandat 80w90 ca ulei de transmisie, aici nu am iesit din tipare nici la atv-uri si mai nou nici la masini.
Daca sunt pareri diferite pregatesc semintele ca daca nu am studiat problema mai profund nu pot sa povestesc numai din ce am facut.
Nu mai stiu daca e din tara si daca beneficiaza de garantie dar ai grija ca e musai sa faci in service "agreat" de dealer aceste schimburi ca sa mai beneficiezi de garantie.
#120
Posted 27 December 2017 - 09:01 AM
Daca tii atv-ul intr-un garaj sau intr-o magazie, hambar, etc, poti merge linistit pe 10w. Daca nu, si pui totusi 10w, cand este foarte frig, da-i cateva "demaroare" fara sa porneasca. Asa ajungi sa bagi ceva ulei pe instalatie fara sa ai turatie mare.
Oricum, uleiurile din ziua de azi sunt mult mai bune decat ne pot explica producatorii asa ca, daca ai si putina grija, merge totul ca uns.