Jump to content



Photo

Outlander Max Xtp 1000


  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#21 Lemeu

Lemeu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0732669984
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 X-tp Max

Posted 09 January 2018 - 09:43 PM

Nu asta mă interesa, reproducerea îndemnului lor de-a merge la o vulcanizare, ci comportarea roții la care spui că există ”un joc”.

Poți totuși să detaliezi ?

 

Dacă este vorba despre o dezechilibrare așa cum îmi închipui, ea nu cred că poate fi invocată pe garanție indiferent cât de scumpă a fost achiziția decât în cazul în care demonstrezi un viciu ascuns.

Este vorba de o miscare pe orizontala a rotii. In prima faza dupa prima suta de km mi-a spus un coleg care rula in spatele meu ca se vede cum " bate " roata rau stanga dreapta. Atunci nu a fost atat de sesizabila, insa dupa alte 200 de km intre 40 si 60 Km/h se simtea destul de tare jocul/ bataia in sa. Am fost la o vulcanizare unde am constatat ca anvelopa nu era centrata perfect sub inelul de la bead-lock. Am centrat anvelopa din nou sub inel, am verificat roata cu tot cu anvelopa daca este echilibrata si totul parea ok.Dupa aproximativ 40 km  a revenit jocul/ bataia. Din punctul meu de vedere 2 lucruri ar putea cauza aceasta situatie:

1- Anvelopa nu este echilibrata sau are defect de fabricatie;

2- Inelul de la Bead lock nu tine suficient de bine anvelopa in pozitia centrata.

Din aceasta cauza fac referire la garantie.


  • 0

#22 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 09 January 2018 - 10:39 PM

salut Iuliu,

 ai schimat ceva din ce ai scris ? mai multe detalii te rog, eventual in pm 

 sa nu deranjam.

 

Nu deranjati , mai bine "aici pe fața"......bineinteles daca nu este secret snitch.gif

 

thumbsup.gif

La ce toba are nu da semne ca ar vrea sa aiba singurul can am silentios. snitch.gif

 

Salut Cristi, nu am schimbat in directia asta nimic, desi mi se pare cam galagios sistemul.

Informatia o am din ce am citit pe forumurile americane si canadiene.

Sunt unii care vor sa scape de suierat si au gasit solutii.

Cureaua Gates G Force reduce din zgomot - probabil din compozitia materialului.

Insa pentru a reduce semnificativ zgomotul produs de tot sitemul CVT, trebuie schimbat in principal variatorul primar cu unul de la CV-Tech sau o combinatie primar-secundar cu QSC-STM.

Binenteles ca scopul lor nu e focusat spre silentiozitate ci spre a face fata performantei celorlalte componente care sunt de obicei imbunatatite primele, cu reusite foarte bune in transmiterea cuplului mare catre niste roti supradimensionate si cauciucuri foarte agresive. Accelerarea devine si ea mult mai "smooth" adica nu mai zvacneste mai ales la plecarea de pe loc.

Au o alta "mapare" prin arcuri si greutati si lucreaza diferit in functie de turatie fata de cele stock. 

 

Dar ce ne intereseaza pe noi e ca prin calitatea si simplitatea lor, variatoarele astea sunt si mult mai silentioase decat cele stock (TGB).

 

 

 

 

 

Treaba cu anvelopa asezata gresit in bead-lock am patit si eu. 

Nu am fost atent cand am strans cauciucurile in bead-lock.

Le-am desfacut si cu o creta am identificat punctele inalte. Cu un ciocan am asezat cauciucul cat de cat bine si le-am strans la loc.

Pe asfalt inca se simte o mica oscilatie dar nu e deranjant.

Pana ca asta sa produca jocuri in suspensie, cred ca mi-ar zbura rotile de la loc de pe urma gropilor si denivelarilor.

 

Inelul ala tine cauciucul suficient daca sunt stranse toate suruburile. Nu trebuie stranse prea tare ca strangi pe cauciuc, doar cu mana, parca 10 Nm.

 

Mai este o treaba: daca presiunea in roti e mica iar atv-ul sta o zi sau doua nemiscat, cauciucul se deformeaza si ramane asa o vreme, mai ales pe timp rece. Dupa cativa km isi revine.

 

Doar ca, asa cum zicea Horia, mai multe detalii din partea ta ar ajuta.

Bataia e doar sus jos sau si stanga dreapta ? In partea de sus, sau jos ... 

Pe loc poti misca roata sa vezi de unde joaca ?


Edited by iusau, 09 January 2018 - 10:56 PM.

  • 1

#23 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 09 January 2018 - 11:27 PM

Mi-am adus aminte de inca ceva: stiti acel "clunck" la pornirea de pe loc ?

La primul contact - pasager fiind pe scaunul din spatele lui Horia - am zis ca ceva a capatat joc dar nu mi-am permis sa intreb sau sa zic ceva ca deja omul ma suporta pe atv-ul lui dupa o greseala prosteasca de a mea si ii mai si dadeam cate o casca in ceafa la fiecare franare mai hotarata.

De fapt lucrurile nu stau asa ci e din fabrica treaba.

Helixul (variatorul secundar) e vinovat de acel "clunck", dar nu prin uzura ci prin proiectare.

Probabil au gandit ei ceva acolo dar a iesit neplacut pentru ureche.

Se poate si asta schimba individual sau vine la pachet cu un variator secundar complet.

 

Cu toate astea, chiar daca se schimba ambele variatoare, comportamentul ramane de ambreiaj uscat.

Adica tot smucit va pleca de pe loc, nu fin si placut ca o limuzina cu cutie automata sau un atv cu ambreiaj umed.


Edited by iusau, 09 January 2018 - 11:29 PM.

  • 0

#24 Lemeu

Lemeu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0732669984
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 X-tp Max

Posted 11 February 2018 - 08:02 PM

Mai baieti ...cei care aveti xtp 1000 . Scrie la cineva pe motor pe langa 1000 efi si r? Este vre.o diferenta intre modelele cu r si cele cu efi din punct de vedere al puterii ?
  • 0

#25 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 11 February 2018 - 09:12 PM

...........Este vre.o diferenta intre modelele cu r si cele cu efi din punct de vedere al puterii ?

Unii zic ca ce e cu R e putin mai agresiv .. dar din lista de piese totul e la fel .

Pt cei care vor mai mult http://www.griffinpe...ategory/1411142


Edited by apriliacluj, 12 February 2018 - 08:22 AM.

  • 0

#26 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 11 February 2018 - 09:18 PM

"R" vine de de la Revised. Au corectat / imbunatati anumite parti din motor si e cu 9% mai puternic  adica7 cai frumosi. 

http://atvmag.com/article.asp?nid=3189

 

Sunt si filmulete pe net in care americanii dau "liniute" cu varianta 1000 si 1000R si se pare ca cei 7 caluti se si vad in realitate...


  • 0

#27 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 11 February 2018 - 11:26 PM

Yep, R-ul e versiunea cu si mai multi cai putere, vreo 7 adica.

Acuma, pentru mine ar fi mai important ce au schimbat tehnic vorbind, nu doar rezultatul schimbarilor.

Din cate am inteles e pe partea de soft, ceea ce se potriveste cu ce spune Adi - ca piesele sunt aceleasi.


  • 0

#28 Lemeu

Lemeu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0732669984
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 X-tp Max

Posted 12 February 2018 - 08:17 AM

Ciudat este ca pe atv.rom/ motoboom pe ambele variante le arata cu 89 cai. Doar pe euronautica il arata cu 82 de cai. La al meu atelaj am parcurs 1000 de km si am zis sa vad cat duce". Nu am reusit sa trec ieri de 110 km/h in nici un fel. Voi ati incercat sa vedeti cat de tare poate merge ?


Edited by apriliacluj, 12 February 2018 - 08:22 AM.

  • 0

#29 Lemeu

Lemeu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0732669984
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 X-tp Max

Posted 12 February 2018 - 08:24 AM

https://www.atvrom.r...00-t3b-abs-2018
https://www.atvrom.r...xt-p-1000r-2018
Ambele variante sunt prezentate cu 89 de cai. Chiar sunt curios ce am cumparat acum :))
  • 0

#30 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 12 February 2018 - 08:25 AM

mergi repede sa verifici ce e stantat pe motor ;)


apoi sa ne informezi si pe noi thumbsup.gif


  • 0

#31 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 12 February 2018 - 06:46 PM

Se pare ca treaba asta cu "R"-ul ne-a intrigat pe amandoi (pe mine si pe Lemeu).

 

Am intrebat la Euronautica si varianta "R" are si diferente constructive (alte biele, cilindri, alt ECM), nu doar de soft iar rescrierea softului nu poate fi facuta chiar de oricine (cel putin nu de catre cei de la Euronautica). 


  • 0

#32 Lemeu

Lemeu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0732669984
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 X-tp Max

Posted 12 February 2018 - 08:19 PM

Dupa discutii cu Euronautica si verificat seria de sasiu am aflat ca am cumparat versiune de 82 de cai. Nu ar fi deranjat atat de tare daca as fi stiu de la inceput. Prea multe nu cred ca sunt de facut intr.o situatie de genul asta mai ales ca in factura de la Motoboom scrie doar Max 1000 xtp ( nu scrie nici EFI nici R). Raman doar cu guatul amar ca pe site.uri serioase sunt promovate intentionat sau nu lucruri diferite de realitate.

P.S. am discutat cu 2 persoane de la MotoBoom si niciuna nu a stiut sa ma lamureasca la intrebarea pertinenta "Ce am cumparat?" Sunt curios daca vor disparea aceste "greseli" de pe site pentru ca in definitiv 7 cai la un atv conteaza destul de mult, iar diferenta de pret intre r si efi este foarte mica.
Acum revin cu intrebarea de mai sus.. cam pana la ce viteza ati strunit cei 82 sau 89 de cai ? :)
  • 0

#33 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 12 February 2018 - 08:25 PM

Imi pare rau de situatia in care ai fost pus fara sa vrei. Si eu ma-asi fi suparat in locul tau dand atatia bani pe o jucarie asa de scumpa stiind ca pentru catva lei in plus putem sa iau o varianta mai puternica.

Din tot ghinionul tau macar pot invata altii care vor citi acest topic........stiu ca asta nu va sterge din pacate nimic din nemultumirea ta.......mad.gif


  • 0

#34 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 12 February 2018 - 08:33 PM

 

nasol, chiar imi pare rau.....

chestii de astea iti lasa un gust amar....

dar dpdv legal, ma tot gandesc, ce ai avea de facut, sau ce ai putea face, sau daca merita efortul....

tu ai vreun document oficial de la ei, (oferta, antecontract, factura, sau orice altceva..), din care ar reiesi ca ATVul livrat ar trebui sa aibe 89CP?? ..si ei in realitate ti-au livrat un ATV cu doar 82CP?

cam asta cred ca e singura chestie cu care ai putea sa-i prinzi


  • 0

#35 Lemeu

Lemeu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0732669984
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 X-tp Max

Posted 12 February 2018 - 09:02 PM

Nu scrie nicaieri puterea reala,nici macar in certificatul de conformitate. In definitiv orice cimpanie poate pune un abtipild cu R pe atv si trebuie sa credem pe cuvant puterea :). In factura cu care a venit din Elvetia la Euronautica scrie clar XTP 1000 EFI, in factura de la Euronautica catre Motoboom din nou scrie clar XTP 1000 EFI si surpriza ... in factura MotoBoom catre mine scrie doar 1000 Max XTP :) pe nicaieri nu este nimic stipulat de puterea reala. Pot vinde Outlander de 1000 care sa dezvolte 30 de cai si trebuie sa crezi pe cuvant. Mai nos si fotografii cu facturile.
Era sa uit .. atitudinea MotoBoom dupa ce eu le.am spus ce putere are de fapt atv.ul cumparat de la ei.. care sunt niste profesionisti desavarsiti in ale atv.urilor au raspuns.. " Da domne .. dar a fost in promotie destul de mare" ca si cum discountul respectiv scuza dezinformare.. intentionata sau nu :))

Attached Files


Edited by Lemeu, 12 February 2018 - 09:09 PM.

  • 0

#36 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 12 February 2018 - 11:12 PM

Acum revin cu intrebarea de mai sus.. cam pana la ce viteza ati strunit cei 82 sau 89 de cai ? smile.png

 

Cam pana pe la 40-50 km/h.


  • 0

#37 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 13 February 2018 - 08:00 AM

in marsarier  colegule?? :)


  • 0

#38 Lemeu

Lemeu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0732669984
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 X-tp Max

Posted 13 February 2018 - 08:26 AM

Teoretic in certificatul de conformitate scrie maxim 41 km/h pt omologarea T3.. deci este plauzibil :) lasand gluma la o parte eu nu am trecut de 112 km/h.. dar mai incerc :)
  • 0

#39 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 13 February 2018 - 08:35 AM

:)
Voi ati intrebat pana la cat il strunesc.
Peste 50km/h, ma simt mai mult ca ma tin de el nu ca il strunesc :).
Merge dracia peste 100, dupa cat de repede ajunge la 100... eu zic ca trece binisor de ea.
Apropos, in Low l-am dus o data pana pe la 70.
Nu mai stiu ce prostii faceam da am vazut un 68 pe bord pe urma un 70...si eram pe Low.
Deci ...numa din calculele de rapoarte trece bine de 100.
  • 0

#40 dbdd

dbdd

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Nume real:Alin Oros
  • Telefon:0736xxxxxx
  • Marca ATV:Can Am Outlander 1000R Max Xtp 2019

Posted 14 February 2018 - 10:51 AM

https://www.atvrom-c...00-t3b-abs-2018
La caracteristici apare cu 82 cp...
Imi pare rau ca ai fost indus in eroare de oferta “imbatabila”, fara sa-ti prezinte variante, optiuni, etc. Cred ca e foarte frustranta situatia.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto