Jump to content



Photo

Outlander Max Xtp 1000


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#21 Lemeu

Lemeu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 77 posts
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0732669984
  • Marca ATV:Suzuki

Posted 09 January 2018 - 09:43 PM

Nu asta mă interesa, reproducerea îndemnului lor de-a merge la o vulcanizare, ci comportarea roții la care spui că există ”un joc”.

Poți totuși să detaliezi ?

 

Dacă este vorba despre o dezechilibrare așa cum îmi închipui, ea nu cred că poate fi invocată pe garanție indiferent cât de scumpă a fost achiziția decât în cazul în care demonstrezi un viciu ascuns.

Este vorba de o miscare pe orizontala a rotii. In prima faza dupa prima suta de km mi-a spus un coleg care rula in spatele meu ca se vede cum " bate " roata rau stanga dreapta. Atunci nu a fost atat de sesizabila, insa dupa alte 200 de km intre 40 si 60 Km/h se simtea destul de tare jocul/ bataia in sa. Am fost la o vulcanizare unde am constatat ca anvelopa nu era centrata perfect sub inelul de la bead-lock. Am centrat anvelopa din nou sub inel, am verificat roata cu tot cu anvelopa daca este echilibrata si totul parea ok.Dupa aproximativ 40 km  a revenit jocul/ bataia. Din punctul meu de vedere 2 lucruri ar putea cauza aceasta situatie:

1- Anvelopa nu este echilibrata sau are defect de fabricatie;

2- Inelul de la Bead lock nu tine suficient de bine anvelopa in pozitia centrata.

Din aceasta cauza fac referire la garantie.


  • 0

#22 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,199 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 09 January 2018 - 10:39 PM

salut Iuliu,

 ai schimat ceva din ce ai scris ? mai multe detalii te rog, eventual in pm 

 sa nu deranjam.

 

Nu deranjati , mai bine "aici pe fața"......bineinteles daca nu este secret snitch.gif

 

thumbsup.gif

La ce toba are nu da semne ca ar vrea sa aiba singurul can am silentios. snitch.gif

 

Salut Cristi, nu am schimbat in directia asta nimic, desi mi se pare cam galagios sistemul.

Informatia o am din ce am citit pe forumurile americane si canadiene.

Sunt unii care vor sa scape de suierat si au gasit solutii.

Cureaua Gates G Force reduce din zgomot - probabil din compozitia materialului.

Insa pentru a reduce semnificativ zgomotul produs de tot sitemul CVT, trebuie schimbat in principal variatorul primar cu unul de la CV-Tech sau o combinatie primar-secundar cu QSC-STM.

Binenteles ca scopul lor nu e focusat spre silentiozitate ci spre a face fata performantei celorlalte componente care sunt de obicei imbunatatite primele, cu reusite foarte bune in transmiterea cuplului mare catre niste roti supradimensionate si cauciucuri foarte agresive. Accelerarea devine si ea mult mai "smooth" adica nu mai zvacneste mai ales la plecarea de pe loc.

Au o alta "mapare" prin arcuri si greutati si lucreaza diferit in functie de turatie fata de cele stock. 

 

Dar ce ne intereseaza pe noi e ca prin calitatea si simplitatea lor, variatoarele astea sunt si mult mai silentioase decat cele stock (TGB).

 

 

 

 

 

Treaba cu anvelopa asezata gresit in bead-lock am patit si eu. 

Nu am fost atent cand am strans cauciucurile in bead-lock.

Le-am desfacut si cu o creta am identificat punctele inalte. Cu un ciocan am asezat cauciucul cat de cat bine si le-am strans la loc.

Pe asfalt inca se simte o mica oscilatie dar nu e deranjant.

Pana ca asta sa produca jocuri in suspensie, cred ca mi-ar zbura rotile de la loc de pe urma gropilor si denivelarilor.

 

Inelul ala tine cauciucul suficient daca sunt stranse toate suruburile. Nu trebuie stranse prea tare ca strangi pe cauciuc, doar cu mana, parca 10 Nm.

 

Mai este o treaba: daca presiunea in roti e mica iar atv-ul sta o zi sau doua nemiscat, cauciucul se deformeaza si ramane asa o vreme, mai ales pe timp rece. Dupa cativa km isi revine.

 

Doar ca, asa cum zicea Horia, mai multe detalii din partea ta ar ajuta.

Bataia e doar sus jos sau si stanga dreapta ? In partea de sus, sau jos ... 

Pe loc poti misca roata sa vezi de unde joaca ?


Edited by iusau, 09 January 2018 - 10:56 PM.

  • 1

#23 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,199 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 09 January 2018 - 11:27 PM

Mi-am adus aminte de inca ceva: stiti acel "clunck" la pornirea de pe loc ?

La primul contact - pasager fiind pe scaunul din spatele lui Horia - am zis ca ceva a capatat joc dar nu mi-am permis sa intreb sau sa zic ceva ca deja omul ma suporta pe atv-ul lui dupa o greseala prosteasca de a mea si ii mai si dadeam cate o casca in ceafa la fiecare franare mai hotarata.

De fapt lucrurile nu stau asa ci e din fabrica treaba.

Helixul (variatorul secundar) e vinovat de acel "clunck", dar nu prin uzura ci prin proiectare.

Probabil au gandit ei ceva acolo dar a iesit neplacut pentru ureche.

Se poate si asta schimba individual sau vine la pachet cu un variator secundar complet.

 

Cu toate astea, chiar daca se schimba ambele variatoare, comportamentul ramane de ambreiaj uscat.

Adica tot smucit va pleca de pe loc, nu fin si placut ca o limuzina cu cutie automata sau un atv cu ambreiaj umed.


Edited by iusau, 09 January 2018 - 11:29 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto