Jump to content



Photo

Can Am Outlander Xt-P 1000R 2017 + Accesorii

Can Am Outlander XP-P 1000 Can Am Outlander XPT 2017

  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#21 Sergiu

Sergiu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XT-P, SxS CF Moto Z800 EX, ATV TGB Blade 1000 LT, Linhai DragonFly 400
  • Numar ATV:BAD

Posted 09 January 2018 - 12:13 AM

smile.png aici e de vina si hype-ul / entuziasmul ala de lucru nou cand dupa ce il ai vrei sa il faci "mai al tau" ... sau doar la mine se manifesta asa? smile.png

 

Da, e cutia de 12 gal / 45L - cod 715003879. Merge si pe fata si pe spate. 


Edited by Sergiu, 09 January 2018 - 12:14 AM.

  • 1

#22 pretorian

pretorian

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 638 posts
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City
  • Interests:umblatu' pe coclauri
  • Nume real:Cristi
  • Telefon:0744961681
  • Marca ATV:Can Am 1000R MAX LTD
  • Numar ATV:B-131-DSC

Posted 09 January 2018 - 04:24 PM

 

Pe viitor intrevad o canistra de benzina de 10L ca-i cam place “magarusului” sa se adape des .

 

 

ahaa.... acum intelegi de ce eu aveam eu mai multe bidoane de cat voi !!! lol.gif  bine ai venit in club.


Edited by pretorian, 09 January 2018 - 04:26 PM.

  • 0

#23 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,615 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 09 January 2018 - 04:31 PM

hai mai colegii, nu-i bai ca consuma, important e sa mearga!


  • 0

#24 cvalro

cvalro

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 807 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:CF Moto X8
  • Numar ATV:BC 15 KKK

Posted 09 January 2018 - 05:00 PM

ahaa.... acum intelegi de ce eu aveam eu mai multe bidoane de cat voi !!! lol.gif  bine ai venit in club.

Ushor mah. ca nu ati ramas nici unul fara gaz.

Si tu Cristi, mai mai sa te intorci acasa cu benzina luata din B.

E  la mare moda acum sa ai canistra dupa tine snitch.gif


  • 0

#25 Sergiu

Sergiu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XT-P, SxS CF Moto Z800 EX, ATV TGB Blade 1000 LT, Linhai DragonFly 400
  • Numar ATV:BAD

Posted 09 January 2018 - 08:52 PM

In postul anterior despre accesorii am mentionat ca am montat un troliu suplimentar pe spate. La Cristi m-am gandit cand am decis sa il pun ... am vazut ca is cam pacatoase astea de pe Can-AM si se cam rup sufele cand ti-e lumea mai draga, de era sa o pateasca Vali fara vina luni ;) (glumesc desigur)


  • 0

#26 pretorian

pretorian

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 638 posts
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City
  • Interests:umblatu' pe coclauri
  • Nume real:Cristi
  • Telefon:0744961681
  • Marca ATV:Can Am 1000R MAX LTD
  • Numar ATV:B-131-DSC

Posted 09 January 2018 - 11:19 PM

Ushor mah. ca nu ati ramas nici unul fara gaz.

Si tu Cristi, mai mai sa te intorci acasa cu benzina luata din B.

E  la mare moda acum sa ai canistra dupa tine snitch.gif

 

pai chiar m-am intors cu benzina acasa innocent.gif

 

In postul anterior despre accesorii am mentionat ca am montat un troliu suplimentar pe spate. La Cristi m-am gandit cand am decis sa il pun ... am vazut ca is cam pacatoase astea de pe Can-AM si se cam rup sufele cand ti-e lumea mai draga, de era sa o pateasca Vali fara vina luni wink.png (glumesc desigur)

era aproape rupt cu ceva timp inainte, acolo doar a cedat, dar oricum Sergiu multumesc ca te gandesti la mine. O masura de siguranta in plus nu strica nici o data. thumbsup.gif


  • 0

#27 cvalro

cvalro

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 807 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:CF Moto X8
  • Numar ATV:BC 15 KKK

Posted 10 January 2018 - 08:23 PM

 

era aproape rupt cu ceva timp inainte, acolo doar a cedat, dar oricum Sergiu multumesc ca te gandesti la mine. O masura de siguranta in plus nu strica nici o data. thumbsup.gif

Mno, si acuma zici, adicatelea eu eram cobaiul snitch.gif


  • 0

#28 Sergiu

Sergiu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XT-P, SxS CF Moto Z800 EX, ATV TGB Blade 1000 LT, Linhai DragonFly 400
  • Numar ATV:BAD

Posted 10 January 2018 - 09:02 PM

Si prima problemuta ... : la ultima iesire de duminica dupa vre-o 15-20 min de plimbare am simtit ca motorul incepe sa gafaie si sa nu se mai tureze. Cand m-am uitat in bord am vazut mesajul de eroare ca e prea mare temperatura lichidului de racire "Check Engine Hi Temp" iar la scurt timp s-a activa modul de protectie "Limp - Home" si am sesizat atunci ca nu aud ventilatorul. ( de asta chiar imi lipseste buzzer-ul de avertizare de pe Linhai, ca in mod normal cand te dai prin paduri cam esti atent la traseu si mai putin la semnalele din bord care pot fi observate uneori prea tarziu.) 

 

Am oprit imediat motorul, am asteptat cateva minute sa se mai raceasca lichidul (ca sa nu declanseze cumva supapa de supra-presiune si sa ma prinda jetul prin preajma...) si am inceput sa investighez la fata locului... (am mai patit problema asta si pe la celelalte tractorase).

 

  • Am verificat nivelul lichidului = OK, la nivel
  • Am verificat siguranta electrica de la ventilator = OK, nu e arsa, avea continuitate
  • Am testat releul de la ventilator inlocuind-ul cu celalalt similar (R3) = OK, declansa (inchidea circuitul cand primea semnal)
  • Am testat ventilatorul daca functioneaza prin a face punte cu un cablu scurt pentru a inchide circuitul care in mod normal ar fi fost inchis de releu = OK, a inceput sa se invarta. 
  • M-am apaucat sa caut termocupla de pe radiator care ar trimite in mod normal semnal la releul asa cum este la celelalte tractorase ... si-am cam cautat-o vreo 30 min fara rezultat ... ca intr-un final sa gasesc ceva info rapid de pe tel ca partea asta a sistemului de racire e usor diferita fata de celelalte tractorase si nu exista acea termocupla infiletata in radiator care sa inchida o bucla electrica peste o anumita temperatura, ci in schimb exista un senzor dedicat de temperatura montat pe motor care comunica datele catre ECM (Electronic Control Module, un soi de creieras al motorului) si acesta da mai departe semnal catre releu care la randul lui porneste ventilatorul. 
    Ne avand posibilitate ca la fata locului sa incropesc un sistem temporar de control al ventilatorului (si nici as fi vrut sa umblu in vre-un fel la cablaje pentru ca jucaria e in garantie  am decis sa fac cale intoarsa spre casa, urmand sa il conduc in reprize scurte pentru a nu fierbe motorul.|

Surpriza! cand temperatura lichidului a ajuns la nivelul de ventilare, a pornit si ventilatorul, asta in conditiile in care eu nu am reparat nimic, ci doar am testat si am facut acea punte de-am pornit ventilatorul pentru proba ... Am decis sa continui iesirea si ventilatorul a functionat corect pana la final. 

 

Ajuns acasa am studiat putin problema si practic ECM-ul citea corect temperatura lichidului (deoarece o afisa in bord si a activat modul de protectie la depasirea pragului critic) dar nu a transmis mai departe comanda catre releu sa porneasca ventilatorul 

Cum chestia asta ma streseaza putin si nu prea cred in lucru reparat de la sine am intrebat telefonic in service la Euronautica daca sunt familiari cu problema aceasta. Domnul cu care am vorbit mi-a infirmat ca ar fi o problema uzuala si nici nu putea sa isi dea seama ce-ar fi fara o studiere mai amanuntita. Mi-a recomandat sa ajung sa puna diagnoza sa vada daca s-a generat vre-un cod de eroare pe tema, doar ca distanta care ma desparte de ei ma impiedica sa ajung prea curand cu ATV-ul in service-ul lor. 

 

De aceea intreb aici daca sunt colegi care s-au mai lovit de problema asta si care a fost cazua si eventual solutia aplicata. 

 

Multumesc!
 


  • 0

#29 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,199 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 10 January 2018 - 09:31 PM

Iti raspund aici.

Problema la tine a fost siguranta alba din blocul de sigurante principal, de sub ghidon.

Nu e chiar o siguranta simpla ci atunci cand temperatura ei urca peste o anumita valoare decupleaza fara sa se arda.

Eu zic ca ECM ul a transmis comanda dar siguranta e cea care a decuplat.

 

Cum ziceam intr-un post de mai sus, inca nu inteleg complet functionarea sistemului de racire de pe can am.

Posibil sa protejeze ventilatorul la suprasarcina - de exemplu cand ar trebui sa mearga in apa. 

Dar sa nu se arda deoarece atunci cand iesi din apa ai nevoie de ventilator.

Alta explicatie nu am gasit pana acum dar poate sunt altii care stiu mai multe.

 

Cum inca nu inteleg complet treaba, singura solutie ce ti-o propun e sa ai la tine o siguranta de rezerva, noua.

 

Normal ca, asa cum ziceam de astea de 1000 ca degaja caldura multa, trebuie tinut sitemul curat si verificat constant.

La cum am apucat sa te cunosc, asta e deja "checked".


Edited by iusau, 10 January 2018 - 09:36 PM.

  • 0

#30 Sergiu

Sergiu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XT-P, SxS CF Moto Z800 EX, ATV TGB Blade 1000 LT, Linhai DragonFly 400
  • Numar ATV:BAD

Posted 10 January 2018 - 09:47 PM

Multumesc Iusau pentru sugestie!

Intradevar, am observat si eu forma mai speciala a acelei sigurante dar am presupus ca e o siguranta normala intr-o carcasa mai mare de spatiu a 3 pini ... Nu am stiut ca e o siguranta de tipul "auto-resetabila" dar are logica ce spui, sa fie una de tipul asta.

 

La momentul respectiv, cat inca era cald motorul si ar fi trebuit sa ventileze, am scos siguranta si am testat-o cu un multimetru pentru continuitate si indica continuitate. Ba chiar am scos o siguranta de la blocul de lumini de 20A si am pus-o in loc si tot nu a luat-o. 

 

Cat m-am invartit pe langa ATV cautand temocupla sau cautand pe net info despre ea, motorul s-a racit complet si la momentul cand am facut testul de ventilator (punte in locul releului) era deja sub pragul de ventilare automata. Practic ventilatia si-a revenit dupa testul de ventilator sau dupa ce motorul s-a racit complet.  Totusi nu elimin si varianta sugerata de tine cu posibila sursa de problema chiar siguranta alba ... 

Daca se repeta problema, acum am sa stiu sa activez modul de afisare al codului de eroare in bord (citit in manualul de service: in modul de afisare a orelor de functionare, se tine apasat pe butonul "M" si se alterneaza de cateva ori rapid faza scurta / faza lunga" si daca este vre-o eroare activa la acel moment, va afisa codul de eroare pe display. Din pacate nu exista posibilitatea de a vedea istoricul erorilor pe display, doar pe diagnoza, de care nu dispun.


Edited by Sergiu, 10 January 2018 - 09:49 PM.

  • 0

#31 cvalro

cvalro

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 807 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:CF Moto X8
  • Numar ATV:BC 15 KKK

Posted 10 January 2018 - 09:53 PM

Doamne, ce bine era numa cu un carburator, o bujie si o bobina. 

Cu un cablu de 2.5 mm rezolvai orice problema


  • 0

#32 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,199 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 10 January 2018 - 10:02 PM

Asa nu mai trebuia sa schimbi nici plutitorul.

Puneai flaconul pe portbagajul fata si vedeai live/modern cum stai cu resursele.

smile.png


Edited by apriliacluj, 14 January 2018 - 07:17 PM.

  • 0

#33 Horia14

Horia14

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,491 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 10 January 2018 - 10:23 PM

Am atașat aici o descriere succintă a fenomenului.

 

Acea siguranță este de tip termic, din cauza asta are carcasa ceramică.

Ea protejează ventilatorul la suprasarcini îndelungate.

Iuliu ”a beneficiat” chiar de manifestarea asta când a venit să se dea în teste cu un miar.

Condițiile în care s-a activat au fost temperaturi diurne foarte mari (în iunie era parcă) și un radiator îmbâcsit cu noroi, praf și resturi de vegetație.

Și eu am suspectat pentru prima dată proasta funcționare a acelei siguranțe, dar am constatat că nu asta era hiba. Cauza a fost funcționarea continuă a ventilatorului. După curățarea radiatorului fenomenul a dispărut. 

Siguranța aia ciudată face cam 27 de dolari.


Edited by Horia14, 10 January 2018 - 10:25 PM.

  • 1

#34 Sergiu

Sergiu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XT-P, SxS CF Moto Z800 EX, ATV TGB Blade 1000 LT, Linhai DragonFly 400
  • Numar ATV:BAD

Posted 10 January 2018 - 10:51 PM

Horia, atasamentul la care faci referire nu este vizibil. 

 

ATV-ul fiind relativ nou si "neimbalsamat" pana acum in noroi adanc dar spalat dupa fiecare iesire ... noroi, praf si resturi vegetale nu prea s-au depus pe ventilator.

Temperatura exterioara in ziua cu pricina era de approx 12-13 grade.

 

Cu o zi mai inainte (sambata) am facut o scurta iesire de 2-3 ore pe dealurile din jurul orasului si n-au fost probleme si nici nu am spalat ATV-ul intre timp ca sa justific o posibila infiltrare de apa la vre-un contact ... 

 

Referitor la o remarca de-a mea anterioara: posibil ca functionarea continua / indelungata a ventilatorului sa aiba legatura si cu prezenta aerului in instalatie? (sa nu fie fost aerisit corect din fabrica ?) La prima revizie nu s-a inlocuit antigelul

 

Pentru urmatoarea iesire am sa am pregatit un buton de bypass releu astfel incat sa pornesc manual ventilatorul in caz de se mai manifesta simtomul si eventual incerc sa "prind" codul de eroare in afisajul din bord.  Poate n'am "norocu" de cel mai pesimist scenariu si sa fie o problema de ECM asa cum am gasit mentionat pe la altii din US (la ei nu mai pornea deloc ventilatorul). 


Edited by Sergiu, 10 January 2018 - 10:52 PM.

  • 0

#35 Horia14

Horia14

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,491 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 11 January 2018 - 11:13 AM

Nu știu la ce atașament te referi, eu în afară de postul precedent nu am decât o glumiță strecurată pe acest topic. Poate este vorba despre altceva ... 

 

Cauzele pentru care ventilatorul are o funcționare îndelungată pot fi cu siguranță și altele decât cele din exemplul meu (circuit de răcire neaerisit, lipsa circulației antigelului, etc. sau comenzi primite din cauza unor probleme electrice/contacte).

Dacă răcirea nu se face chiar în condițiile de funcționare continuă a ventilatorului, înseamnă că este în mod evident o problemă pe circuitul de răcire (hidraulic).

În cazul unui defect electric este destul de puțin probabil ca cele două citiri să fie ambele eronate, cea care este evidențiată și pe bord și citirea care comandă pornirea ventilatorului.

Este bine însă dacă totuși intră în LimpMode înainte de-a crește presiunea și a începe să scuipe afară din lichidul de răcire.

Spunea Iuliu că nu a ajuns să înțeleagă sistemul de răcire de pe miar, nici eu și mulți alții.

Un fenomen ciudat se întâmplă uneori când apare eroarea de temperatură fără a fi reală. Uneori, în această situație nu mai poate fi pornit, iar eroarea rămâne permanent afișată în bord sau pur și simplu dispare, dar tot nu poți porni.

Pentru această situație deconectezi pur și simplu mufa de pe senzor, reconectezi și pornești de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic. Nici unul dintre mecanicii cu care am discutat nu a reușit să-mi explice fenomenul.

Un alt defect sau comportament "nesportiv" al miarului este la senzorul cutiei de viteze care necesită la fel o reconectare după care toate lucrurile intră în normal.

Nasol este când se petrec toate astea pe un traseu unde mai încurci și pe alții deoarece cel puțin pentru senzorul de temperatură de pe outlander ai ceva de decopertat într-o zonă fierbinte a motorului, defapt nici la poziția pentru cutia de viteze nu-i așa simplu. Aici mi-aș fi dorit cu siguranță simplitatea unui renegade care-i mult mai dezbrăcat.


  • 0

#36 Horia14

Horia14

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,491 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 11 January 2018 - 12:01 PM

Scuze !

Am recitit postarea de la care a pornit confuzia. A fost vorba de fapt despre o exprimare nefericită, am vorbit despre o atașare, dar de fapt era vorba despre textul care urma acelei fraze snitch.gif


  • 0

#37 Sergiu

Sergiu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XT-P, SxS CF Moto Z800 EX, ATV TGB Blade 1000 LT, Linhai DragonFly 400
  • Numar ATV:BAD

Posted 11 January 2018 - 05:33 PM

Multumesc pentru ponturile cu privire la senzorul de temperatura si cel de la cutia de viteze. Sper sa nu se inveasca prea curand ocazia sa aplic procedurile mentionate si mizez sau mai bine zis sper la un plus de fiabilitate. 

Imi face placere sa mesteresc pe langa jucarii dar in general cu scopul de a imbunatati / adauga ceva si nu a repara continuu la cate ceva , mai ales in teren... 


  • 0

#38 Horia14

Horia14

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,491 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 11 January 2018 - 07:54 PM

Da, aşa este.

Puţin cam deranjant să faci intervenţii pe traseu, în ceea ce te priveşte poate să ai norocul de altă softare mai performantă pentru că pentru informaţia eronată despre temperatură nici deconectarea mufei de pe CDI, mai accesibil decât senzorul de temperatură, nu rezolvă problema.

În ceea ce privește cutia de viteze, este rezonabil să mergi cu eroare ”E” afișată sau în ”P”, dar în momentul în care apare ”R” lucrurile devin mai complicate, iar dacă ești nevoit să mergi o jumătate de zi apăsând ”override” devine stresant. Cu tot cu remontarea carenelor operațiunea durează cam 15 minute.


  • 0

#39 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,199 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 11 January 2018 - 10:22 PM

Daca al tau e inca nou si inca strange, ma gandesc ca asta ar putea fi o cauza pentru care ar face mai multa caldura decat multa caldura.

Din ce am citit, am inteles ca in mod intentionat s-a mers pe un amestec sarac pe rotax uri, aparent din motive de poluare. Asta e clar ca ridica temperatura motorului.

 

Pe al meu, chiar si la 4-5 grade Celsius, in mers incet - pana in 20 km/h - porneste ventilatorul foarte des.

Radiatorul e curat, in stare buna, antigelul pe -40 deci cu o concentratie buna ...

Temperatura motorului variaza intre 3 si 5 linii, cel mai mult sta pe 4 linii.

Peste 30 km/h pana la 50-60 km/h, porneste foarte rar, poate nici nu porneste, curentul de aer fiind suficient.

Temperatura sta cel mai mult pe 3 linii si cate putin pe 4.

Peste 70 km/h, am auzit ventilatorul pornind de mai multe ori. 

 

Eu as umbla si la fineturi, adica benzina cu cifra octanica mica si o concentratie mai slaba a antigelului si un antigel mai bun, poate Bel-Ray.

Posibil sa ajute.

 

Pentru cazuri extreme, sunt solutii compuse din mai multe modificari, dupa ambitie:

- remaparea ECM ului pe partea de ventilator pentru a porni la o temperatura mai joasa;

- termostat cu debit marit;

- termostat ce deschide la o temperatura mai mica sau chiar niste gauri in termostat;

- inca un radiator - varianta xmr;

- un switch ce "scurtcircuiteaza" releul si porneste ventilatorul cand stii ca dai de greu sau doar ca sa-l verifici.

 


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: Can Am, Outlander, XP-P 1000, Can Am Outlander XPT 2017

Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto