De ar fi fost si in viata 5-6 minute sa poti sa modifici ce ai zis...
Sau ocazional poti sa dai o "bere" si iti pot repara greseala si ulterior . (bineinteles nu pot repara toate greselile din viata unui om din pacate ........)
Posted 23 January 2018 - 09:46 PM
De ar fi fost si in viata 5-6 minute sa poti sa modifici ce ai zis...
Sau ocazional poti sa dai o "bere" si iti pot repara greseala si ulterior . (bineinteles nu pot repara toate greselile din viata unui om din pacate ........)
Posted 23 January 2018 - 10:13 PM
Posted 24 January 2018 - 07:01 PM
Posted 25 January 2018 - 09:01 AM
Posted 25 January 2018 - 09:22 AM
Ohohooo si cati sunt ... doar ca din mai multe motive pe care nu le insuri aici multi dintre colegi care fac trasee aleg (pe buna dreptate) sa nu faca trackurile publice, catre oricine.
Exista si anuala de la Ramnicul Sarat unde unii se dau "mai grav" ca sa zic asa ...
Edited by Sergiu, 25 January 2018 - 09:23 AM.
Posted 25 January 2018 - 09:52 AM
Edited by Dinerovic, 25 January 2018 - 09:55 AM.
Posted 25 January 2018 - 06:51 PM
Posted 26 January 2018 - 11:50 AM
E bun Garminul. Daca il iei si cu Road, e si mai bun.
Zumo este pentru motociclete, nu te ajuta prea mult.
Pentru atv ar fi bune eTrex, Oregon, GPSMAP64, Montana.
Ideal este un GPS care sa iti inregistreze drumul pe care il faci si sa ti-l si puna in sens invers inapoi, astfel incat sa te poti intoarce fix pe el. Crede-ma ca este o functie esentiala pentru zone vaste si impadurite. Mai ales noaptea.
Posted 26 January 2018 - 01:26 PM
Edited by Dinerovic, 26 January 2018 - 01:28 PM.
Posted 26 January 2018 - 03:43 PM
Salut,
Am tot citit din cele spuse de voi și cred că sunt câteva contradicții ce reclamă clarificări.
E bun Garminul. Daca il iei si cu Road, e si mai bun.
Zumo este pentru motociclete, nu te ajuta prea mult.
Nu prea înțeleg la ce-ți folosește să achiziționezi ROAD dacă ai nevoie pentru offroad. Un ROAD încărcat pe un Garmin îți poate folosi doar dacă-l ai și pentru motor, în rest achiziția este pur și simplu un moft prea scump.
În cazul Garminului poți în schimb să apelezi la încărcarea unei variante de hartă luată de pe Open Street Maps (OSM), lucru pe care l-am practicat și eu o vreme până să mă fixez pe actualul set de hărți topografice 1/25.000 sau setul de SAT aflat în arhiva de pe dispozitiv. Și al doilea set de hărți este încărcat din aceeași sursă.
ZUMO este într-adevăr varianta de motor, dar poate fi folosit cu succes și în mersul pe ATV dacă instalezi hărți topografice.
Un ZUMO are capacități de conectare cu dispozitive externe, cască, telefon, etc, prin Bluetooth astfel că el poate fi util în utilizare deoarece ecranul său tactil sensibil la palparea cu mânușa permite gestionarea acestor dispozitive într-un mod foarte simplu și practic, iar cu hărțile de la Garmin știe să-ți ofere indicații vocale în cască fără probleme.
Ce mă incită este însă varianta de 700 lei pe care ai găsit-o pe OLX în momentul în care unul nou, cu acces la actualizarrea hărților este undeva la 2.800-3.000 lei !
Ca și facilități ale modelului ZUMO 550 poți să afli detalii de pe net, el este cu adevărat un navigator care știe să facă foarte multe lucruri, inclusiv de-a ține evidența reviziilor, etc. Este de studiat și de văzut dacă acea ofertă foarte avantajoasă de pe OLX nu ar fi de băgat în seamă.
Posted 26 January 2018 - 04:22 PM
Posted 26 January 2018 - 05:09 PM
Posted 27 January 2018 - 12:39 PM
Posted 27 January 2018 - 06:05 PM
Păi ce să spun Marius ?
Depinde cum navighezi și ce vrei să faci în offroad, dar eu n-aș folosi exprimarea ”foarte multe” ci mai degrabă ”unele detalii” și cu toate că ultimele variante de hărți ROAD sunt ceva mai descriptive pentru suprafețele dintre drumuri, în continuare le găsesc prea sărace. Adi folosește așa ceva și pot compara cele două soluții, dar dacă vrei să-l folosești și pe drumuri, atunci este în regulă, doar că încă mi se pare că se plătește prea mult pentru chestia asta.
Spuneam în schimb despre ZUMO că ar conține soluțiile la pachet: rezistent la intemperii, folosește ROAD, face o mulțime de alte chestii utile în gestionarea multimedia pe care nu le mai înșir aici și despre care se pot afla detalii de pe pagina Garmin.
Combinația sugerată, hărți OSM, deci gratis, încărcate pe un dispozitiv dedicat offroad (rezistent la mediul exterior) și igo sau altceva similar care funcționează cu hărți offline instalate pe un dispozitiv dedicat pentru onroad, fie el chiar și telefon, mi se par mai practice.
Cu toate astea, ar fi absurd să declar că soluția mea este cea mai bună, ea este cea la care am ajuns după mai multe încercări, mi s-a părut potrivită stilului meu în offroad și onroad.
Povestind împreună și comparându-ne soluțiile, cu siguranță că-i va ajuta pe cei care fac primii pași, vor putea alege mai ușor fără a cheltui inutil.
Posted 27 January 2018 - 06:33 PM
Posted 27 January 2018 - 06:44 PM
vezi pe site
Posted 27 January 2018 - 06:54 PM
Posted 27 January 2018 - 06:57 PM
Lasă, să suferi ! Tu te plimbi prin Indian și noi salivăm
Se pare că-i 575 lei, 2018.01, pe SD cu acces la actualizări, dacă am înțeles bine.
Se pare că au revenit la sentimente mai bune oamenii ăștia.
Edited by Horia14, 27 January 2018 - 07:04 PM.
Posted 27 January 2018 - 07:05 PM
Posted 27 January 2018 - 07:14 PM
No amu, citește postul 38 !