O intrebare pentru propietarii de Linhai Dragonfly 300 si 400 (modele mai noi): Aceste modele sunt pe injectie sau carburatie?
Am avut un Linhai Dragonfly de 400 si era pe carburatie, dar era model 2015. La o discutie cu un dealer local de ATV am inteles ca modelele 2017 sunt pe injectie. Asa este? Sau dealerul nu stia? Au pus mai nou, Linhai-urile pe injectie? Pura curiozitate, ca fost posesor de Linhai-uri ...
Edited by robert_kiran, 02 February 2018 - 05:53 PM.
Horia, cine te-a suparat? A fost o intrebare din pura curiozitate, nu ma interezeaza sa cumpar respectivele modele. Si nu a zis nimeni de turbo sau altceva!
Edited by apriliacluj, 19 February 2018 - 11:12 AM. nu da QUOTE postului anterior, posteaza direct ceea ce ai de zis!
Sunt asa de proaste doar dupa parerea unora,altii sunt chiar multumiti.
Pe de de alta parte un forum este destinat tocmai schimbului de pareri, iar fiecare in parte nu face altceva decat sa isi exprime opinia personala in privinta unui sau altui ATV, realitatea poate fi diferita.
Romeo, sunt convins ca ai facut afirmatia de mai sus referindu-te la postarea lui Horia......
Ia mai bine uite-te la istoria lui Horia cu catva ani in urma, cand Horia cu mandrie "calarea" Linhai-ul pe dealurile patriei noastre......
Linhaiurile nu as putea spune ca sunt proaste. Am avut 2 Linhaiuri pana acum. Totusi au motoare de putere mica. Un Linhai de 300, are undeva la 300 kg si 21 CP. Un linhai de 400 are 315 kilograme si 28 CP. La raportul asta putere greutate nu prea ai ce sa le ceri. Adica sa nu te astepti sa urce sprinten o coasta. Alt dezavantaj, nici unul nu are diferential blocabil fata. Insa cu toate astea fac fata cu brio intr-un off road moderat si fara apa multa (daca le bagi la apa fac urat).
Acum referitor la intrebarea pusa de mine la inceputul topicului, am aflat raspunsul. Se pare ca Linhaiul de 300 a ramas in continuare pe carburatie. De aceea e omologat doar T3, nu aveau cum sa scoata euro 4 cu carburator. Insa Linhaiul de 400 e un pic modernizat fata de ce am avut eu. Modelul nou are injectie, si l-au dotat cu diferential blocabil; spate. Ceea ce te ajuta enorm pe sosea (stiu din proprie experienta, asa e si TGB-ul pe care il am acum). Insa are tot 28 de caluti ... ceea ce e cam putin.
La final un traseu (din Campulung Moldovenesc, pana la Cabana Istrate) facut atat cu Linhaiul Aniversary, al meu, cat si cu Linhai Dragonfly de 400:
Deci nu sunt chiar asa proaste ...
LE in primul clip, Aniversary-ul se opreste in coasta. Nu, nu a avut nici un defect, doar ca eu am uitat robinetul de benzina inchis . Dupa ce l-am deschis a pornit!
LE2 si se vede si diferenta celor 7 caiuti. Dragonfly-ul a urcat mai in forta aceeasi coasta!
Edited by robert_kiran, 16 February 2018 - 10:27 PM.
Prima filmare (cea cu Aniversary-ul) a fost facuta in martie 2011. A doua a fost facuta in mai 2015. Ajung si anul acesta pe acoolo sigur, cred ca undeva in iunie-iulie.
La un moment cei mai bine dotati de pe forum aveati Linhai uri. Toata lumea stie asta.
Unii dintre cei mai experimentati in ale atv-urilor au avut la inceput Linhai.
Si au ajuns asa pentru ca s-au sufulcat la maneci si au rezolvat problemele aparute de fiecare data.
Asa ajungi sa stii ce poti sa faci si cum poti sa faci.
Ce e mai important e ce se poate face pentru ca problemele specifice intalnite la Linhai (sau orice alta marca) sa se corecteze pentru ca si cel care are Linhai sa se poata bucura de pasiunea lui.