Suzuki King-quad 750axi Model 2009
#1
Posted 15 May 2009 - 08:55 PM
#2
Posted 16 May 2009 - 08:35 AM
#3
Posted 16 May 2009 - 09:07 AM
..ce pare a fi interesant dupa aproape 90 km....din care aprox 65 pe strada si restul pe dealuri..nu mi-au scazut decat 2 linii de la combustibil....cred ca o sa scot un consum foarte bun...pe strada nu am mers cu mai mult de 70 km//h dar pe dealuri am incercat toate combinatiile posibile (h, l, 4x4, dif blocat)....am constat ca e imperios necesar modul 4x4 pe deal (nu pe drum forestier)..pentru ca pe 2x4 daca e viraj usor are tendinta spatele de a se duce in lateral/exterior..lucru care la 4x4 nu se intampla..
..in manualul kingului facut de motobom e o greseala (una am descoperit)..desi in poza e indicat corect scrie ca in mod 2x4 trage fata....
Edited by yanq, 16 May 2009 - 09:13 AM.
#4
Posted 16 May 2009 - 10:06 AM
P.S: In afara de casca si manusi iti trebuie si restul protectiilor...nu poti sa stii ce se va intampla.
#5
Posted 16 May 2009 - 10:22 AM
#6
Posted 16 May 2009 - 10:41 AM
#7
Posted 16 May 2009 - 12:30 PM
#8
Posted 16 May 2009 - 12:50 PM
In acelasi timp. Am echipament de vara si echipament de iarna.
Casca de iarna, integrala, costum de iarna, pantalon si geaca, manusi de iarna. Casca de vara open-face, manusi de vara, pantalon si geaca e cea de iarna cu mesada scoasa. Deasemenea si la incaltari la fel, semibocanci de iarna si "pantof" de trekking pentru vara.
Toate astea imi creeaza un confort foarte bun si in ultimul rand dar cu maxima importanta. Absolut toate echipamentele au protectii. Singurul compromis l-am facut la casca de vara care e open face dar totusi e o casca buna cu un contur destul de protectiv, doar barbia ramane neprotejata.
#9
Posted 17 May 2009 - 07:25 PM
....azi inca 95 km..traseu de 7 ore... Bozioru-Fisici- exploatatia Baleanca - Lacul Hansaru(Gotes) - Coltii Tainitei- Gura-Teghii- Nehoiu-Patarlagele-Colti- Fisici-Bozioru...dificultate traseu mediu...ridicat -ascensiunea la Lacul Hansaru(Gotes) ..la fel -ridicat -de la exploatatia de lemn Balaeanca la drumul care vine de la Gura Teghii si urca spre lac (de fapt nu exista drum..am "ratacit" peste o ora prin padure pe creste...folosindu-ma doar de o harta digitala (poza Apia) a zonei...pusa pe Asus R700....si bine'nteles Igo...
...in aceasta zona a muntilor Buzaului poti "improviza" trasee diverse.....urmatorul va fi la schituri, grote si pesteri...tot in zona Nucu- Colti..
..acum am insistat sa gasesc "celebrul" lac ascuns bine de tot..
Edited by yanq, 29 December 2015 - 02:14 PM.
#10
Posted 21 May 2009 - 09:18 PM
...cateodata dupa ce-l opresc cred ca rezervorul face ca un magar care rage...(probabil din cauza presiunii benzinei)
..si inca ceva...kitul acela de la frana de picior care actioneaza si frana fata..montat pentru omologare...e prins cu un colier de plastic...oare cei de la rar au vazut ?
Edited by yanq, 21 May 2009 - 09:27 PM.
#11
Posted 21 May 2009 - 11:20 PM
Sa-l stapanesti sanatos fara evenimente
#12
Posted 22 May 2009 - 10:57 AM
Nu-mi dau seama ce fel de joc ai identificat. Eu nu am joc in directie nici acum, dupa 4000 km facuti in conditii ..nu tocmai optime pt directie
Da..se mai intampla. Poti desface busonul si scapi de el. Vezi ca s-a mai discutat de asta
RAR? Ce treaba are RAR? . Crezi ca ei au vazut ATV-ul tau live? E omologare de tip..nu individuala..nu a trecut nimeni cu el pe la RAR. Oricum eu iti sugerez sa renunti la kitul ala. Frana pe toate 4 rotile, mai mult de incurca.
#13
Posted 22 May 2009 - 03:16 PM
Rezervorul nu l`am auzit sa "raga" niciodata (poate si pentru ca, dupa ce il opresc, mai mult de 5 minute nu stau langa el)
RAR`ul nu a vazut atv`ul tau live. Multi zic ca e o prostie si ca ar fi mai bine sa o dai jos. Eu am lasat`o, dat fiind ca nu folosesc mai deloc frana de picior...
#14
Posted 22 May 2009 - 07:35 PM
..surprins placut de domnul care mi-a efectuat revizia...a procedat exact ca in manual..
PS..chiar in drum spre revizie i-am testat viteza maxima....95 km/h.....deci ..are site
Edited by yanq, 22 May 2009 - 07:36 PM.
#15
Posted 23 May 2009 - 08:38 AM
Vad ca il plimbi mult, felicitari !
#16
Posted 23 May 2009 - 12:15 PM
#17
Posted 23 May 2009 - 08:14 PM
...intradevar...nu are nicio sita obturatoare pe evacuare...am desfacut-o azi toata...
#18
Posted 23 May 2009 - 09:01 PM
#19
Posted 23 May 2009 - 10:07 PM
..surprins placut de domnul care mi-a efectuat revizia...a procedat exact ca in manual..
PS..chiar in drum spre revizie i-am testat viteza maxima....95 km/h.....deci ..are site
\
daca merge doar cu 95 e limitat , trebuie sa poti merge cu el cu 120, nu conteaza daca este in rodaj sau nu el trebuie sa treaca lejer de 100km h . vezi sa nu aiba limitata cursa acceleratie ....ori din surubul de la maneta ori unde ajunge cablul de acceleratie la clapeta de acceleratie( sub filtru de aer) , acolo la mine era pusa o bucata mica de aluminiu lipita cu poxipol , si imi limita cursa clapetei de acceleratie.
#20
Posted 23 May 2009 - 10:20 PM
Pe evacuare nu are nimic ca pufaie prea lejer