Casti De Top...
#1
Posted 18 February 2010 - 09:49 AM
C2 si J1 sunt castile de la Schuberth iar Tour X3 gaselnita Arai care m-au fermecat si in acest moment sunt in cautare de feedback-uri directe, de la oameni care au, au avut sau stiu cate ceva despre aceste produse, dincolo de textele producatorului.
C2 este un flip-up cat se poate de profi construit, continand sun visor si toate bunatatile de la Schuberth - nivel scazut de zgomot, ventilare ca la carte, comenzi usor de actionat.
Schubert C2
J1 este un open face cu protectie in zona barbiei, de asemenea zdravan construit si purtand avantajele Schuberth...
Schuberth J1
Tour X3 este un full face inedit si versatil, prezent in colectia offroad a manufacturierului, ghidusia principala fiind posibilitatea de a folosi fie vizorul inclus al castii fie ochelari de motocross...
Arai Tour X3
#2
Posted 18 February 2010 - 10:13 AM
cea openface are bara aceea de siguranta.....dar totusi deschiderea e prea mare. cel putin pentru atv...nu e recomandata. e genul de casca bun pentru scuter.
cea de-a treia e cross...deci e relativ cea mai buna, cu ochelarii potriviti.....
#3
Posted 18 February 2010 - 10:14 AM
#4
Posted 23 February 2010 - 01:20 PM
#5
Posted 23 February 2010 - 02:17 PM
Cat speri tu sa iei pe Shark si pe Acerbis ?
#6
Posted 23 February 2010 - 04:22 PM
Integrale
Edited by Ghete Mihai, 23 February 2010 - 04:22 PM.
#7
Posted 23 February 2010 - 04:51 PM
#8
Posted 23 February 2010 - 09:48 PM
Nu stiu cat o sa iau pe Shark si Acerbis. De fapt, nici nu ma intereseaza prea mult... Caut de zor pe motociclism.ro, incerc sa aflu daca C2 este un flip up de touring sau naked...
#9
Posted 24 February 2010 - 06:38 PM
#10
Posted 24 February 2010 - 11:46 PM
#11
Posted 24 February 2010 - 11:54 PM
Si un pret de o iei la fuga...
#12
Posted 25 February 2010 - 11:10 AM
Varianta CARBON e 450 Lire Sterline
Varianta "normala", non-carbon, cea alba este 170 Lire Sterline
E dementiala combinatia de casca enduro cu vizor cu tot si viziera stil casca integrala.
Casca asta e cel mai bun exemplu de casca integrala "hibrid" , adica nu e de mers pe vitezana la 250km/h cu ea, dar totusi...e o integrala
Attached Files
Edited by Norian, 25 February 2010 - 11:16 AM.
#13
Posted 25 February 2010 - 11:29 AM
E extraordinar de confortabila, silentioasa, iar vizeta de soare face toti banii. Sunt foarte multumit de ea si e doar 120E la lista.
Un detaliu excelent, pana la 50km/h daca merg cu viziera deschisa total curentul de aer direct in fata e foarte mic, casca actioneaza ca un deflector. Daca inchid 1/2 viziera, paradoxal, curentul de aer in fata e foarte puternic la aceeasi viteza...
Attached Files
Edited by Norian, 25 February 2010 - 11:29 AM.
#14
Posted 26 February 2010 - 07:31 AM
Unde vad plus valoare la C2 este flip-up-ul, foarte util de folosit in pauzele mici si dese cand mai faci o poz(n)a, o discutie cu golegii, sorbi neste electroliti... dintr-astea
@Norian: btw, vezi ca esti off topic cu Dual Road-ul tau. Aici discutam de casti de top
Edited by elian, 26 February 2010 - 07:32 AM.
#15
Posted 26 February 2010 - 08:34 AM
La mine se intampla lucrul asta la ambele casti. Si la IXS-ul integral si la Nolan-ul open face
Cred ca la orice casca se intampla asa
Vedeti ca un coleg de-al vostru din Sacele are Uvex-ul carbon. Asadar aveti posibilitatea sa o analizati live. Dar cum ziceam, are un pret descurajant.
#16
Posted 01 March 2010 - 12:11 PM
#17
Posted 10 March 2010 - 02:00 AM
Am vreo 3 dintre care prima este ruseasca si o tin ca amintire.
Important e sa fie si eu raman adeptul castii de cross cu ochelari, chiar daca de curand mi am luat un kenny hibrid
#18
Posted 11 March 2010 - 08:55 AM
si daca nu iti salveaza viata, nu ai avut noroc, sau pana la urma nu a fost casca buna?
Eu folosesc NUMAI ARAI sau SHOEI. Am sanse mult mai mari si pot spune asta din experienta. Am luat trante la peste 260km/ora, nu ca nu poti muri si la 20km/ora.
Edited by CheiaOffRoadPark, 11 March 2010 - 08:56 AM.
#19
Posted 11 March 2010 - 11:44 AM
#20
Posted 11 March 2010 - 01:03 PM
CLAR. Trantele la viteza respectiva au fost luate pe traseu ,nicidecum pe strada sau in teren dar casca trebuie luata in calcul la modul cel mai serios. Inainte de a cumpara o motocicleta sau atv, intotdeuna scad din buget suma necesara achizitionarii unei casti de 'firma'.