Rebuilding My Grizzly 700
#21
Posted 26 August 2010 - 10:48 AM
#22
Posted 26 August 2010 - 03:53 PM
o alta problema, stie cineva daca lungimea ansamblului amortizor-arc de la kawa de 750 este identica cu cea de la grizzly?
#23 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 26 August 2010 - 08:13 PM
carenele parca sunt puse de pe un raptor , anvelopele mari care arunca tot noroiul, toba care iese inafara , si poate si nerfurile si bumperele care vor urma, il vedem mai tarziu sa vedem ce iese!
nenea petre gandestete bine la un set de telescoape ELKA dar FACTORY e cel mai tare telescop de pe piata caci floatul e cam prost.
distantiere nu-i pui?
Grizzlyul e super!
#24
Posted 26 August 2010 - 09:26 PM
Daca vrei detaliem la telefon. Daca comanzi tu piesa o iau si eu sa vina la pachet si sa platim transportul la juma. Cauta tot pe GC sau Youtube:" Yamaha Grizlly 700 POD MOD". Cica daca schimbi toate astea esti aur si faci wheeleeee si cu roti pe 28'
#25
Posted 27 August 2010 - 12:24 AM
#26
Posted 27 August 2010 - 12:22 PM
Inca nu stim cauza dar speram sa aflam astazi.
Catalin, hai sa bagam comanda aia, cred ca mai gasesc cativa clienti.
Ai un link?
Si sa imi spui si cum e cu injectoru, dar asta dupa ce porneste.
Sper sa nu fi bulit ecu.
In schimb bullbaru fata e gata, spatele urmeaza.
Sunt f curios si sper ca andi sa nu trebuiasca sa isi amane plecarea la mare de miercuri.
AAAA sunt petre dar u am schimbat contu
#27 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 27 August 2010 - 12:26 PM
va spun eu de la spate e ca un renegade .. carenele sunt ca cele ale unui renegade... oricum mai misto e din pctul meu de vederecu hmful.
#28
Posted 27 August 2010 - 01:12 PM
Inca nu stim cauza dar speram sa aflam astazi.
Catalin, hai sa bagam comanda aia, cred ca mai gasesc cativa clienti.
Ai un link?
Si sa imi spui si cum e cu injectoru, dar asta dupa ce porneste.
Sper sa nu fi bulit ecu.
In schimb bullbaru fata e gata, spatele urmeaza.
Sunt f curios si sper ca andi sa nu trebuiasca sa isi amane plecarea la mare de miercuri.
AAAA sunt petre dar u am schimbat contu
Mai jos ai linkul. Nu ar fi rau sa studiezi putin si restul sitului unde se dau si alte solutii ieftine de crestere a puterii (greutati ambreaj, filtre, power tip-uri)...
http://yamamods.com/podmod.aspx
La modele 2007 (via SUA nu Europa), setarile se puteau face direct fara a mai implica alte fire etc.
Edited by Catalin_LMX, 27 August 2010 - 01:14 PM.
#29 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 28 August 2010 - 12:39 PM
#30
Posted 28 August 2010 - 02:13 PM
#31 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 28 August 2010 - 04:09 PM
ati iesit la drive?
#32
Posted 29 August 2010 - 06:24 AM
Sper sa il facem azi.
Deocamdata am terminat fata, bullbaru cu gratar care e si suport pt o cutie de brp, arata f bine.
#33
Posted 29 August 2010 - 06:14 PM
#34
Posted 29 August 2010 - 07:25 PM
In afara de astea, mai sunt de reconstruit scaritele, si de finisat carenele. Si ce idei ne-or mai veni...
#35 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 29 August 2010 - 10:25 PM
#36
Posted 29 August 2010 - 11:30 PM
Apropo, asa arata motorul tau:
27082010145.jpg 968.89KB 346 downloads 27082010143.jpg 865.15KB 513 downloads
Sa vedem daca nu taiem ceva si din el
#37
Posted 29 August 2010 - 11:43 PM
Apropo, asa arata motorul tau:
27082010145.jpg 968.89KB 346 downloads 27082010143.jpg 865.15KB 513 downloads
Sa vedem daca nu taiem ceva si din el
arata foarte bine..il mai pui si inapoi sau il trimiti la punga
haideti odata cu dracia aia de quad taiat pe toate partile sa-l bagam putin la extrem
#38
Posted 30 August 2010 - 12:11 AM
#39
Posted 30 August 2010 - 09:52 AM
#40
Posted 30 August 2010 - 06:45 PM