Presiune Anvelope
#21
Posted 25 April 2015 - 10:40 PM
Am armura... Si casca de Moto pe care nu o prea port
Mai am si papuci dar mi-e greu cu ei:)
Sper sa nu-l trântesc
#22
Posted 27 April 2015 - 10:46 AM
Pentru ca suntem la capitolul "Presiune Anvelope" vezi ca drifturile + presiunea scazuta nu prea se pupa. S-ar putea sa se dejanteze.
In plus, cum spunea si Danut intr-un alt mod, eu zic sa te mai domolesti un pic. Cum ziceam ATV-ul este pt offroad, nu pt viteza pe asfalt, nu pt drifturi. ATV-ul este mai degraba un tractor decat o motocicleta sau masina. Zic sa te mai gandesti... poate ateveala nu este pt tine. Sorry!
#23
Posted 27 April 2015 - 11:08 AM
Sunt ferm convins ca schummy este cumpatat si stie sa mearga domol. Ce, ati vazut voi vreun filmulet sau ceva fotografii din care sa reiasa altceva? A postat pe undeva eventuale drifturi, liniute sau viteze de 100 km/h? Nu, evident ca nu, deoarece el nu face d'astea. Doar intreba si el...
Asa trebuie schummy, cu atv-ul se merge tiptil. Drifturile sunt pentru altii.
#24
Posted 27 April 2015 - 01:29 PM
Da, așa e...
Prin urmare o sa umflu rotile mai tare
O zi buna
C.
#25
Posted 27 April 2015 - 08:46 PM
Bun, ma bucur ca ai prins ideea, umfli rotile mai tare si dupa aceea ce o sa faci ???
#26
Posted 27 April 2015 - 08:57 PM
DRIFFFFFT!!!
Edited by CHRYS, 27 April 2015 - 09:35 PM.
Completare
#27
Posted 27 April 2015 - 09:50 PM
#28
Posted 28 April 2015 - 06:20 AM
Corect! Ai mare dreptate. Dar, nu ne arati si noua nimic? Ne tii asa doar cu vorbe? Vrem si noi poze, filmari, povestiri, descrieri de situatii, etc. Ai zis ca ai avut si motocicleta. Poti sa incepi un topic nou (de exemplu "Schummy's magic drift") unde pui pentru inceput cu motorul apoi, continui cu atv-ul. Ca o istorie. Si putem impartasi opinii, concluzii si altele direct acolo.
Ar fi interesanta o astfel de dezbatere. Pana acum nu prea s-au facut drifturi, liniute si cerculete pe forum. In afara de T.A.M, care este campion la quad.
#29
Posted 28 April 2015 - 08:49 AM
Iti mai sugerez o ideie : cu ATV-ul se poate merge si pe doua roti (willi)
#30
Posted 28 April 2015 - 09:29 AM
...Stiu..m-am tot chinuit dar e cam greu al meu...
Am incercat putin...dar trebuie sa trag tare de el.. si pe o parte inca nu ma stiu:D
O zi buna
#31
Posted 28 April 2015 - 11:37 AM
Si cazaturile difera fata de cele de pe motor, de pe motocicleta pilotul cade pe o parte dupa asta culiseaza pe asfalt sau se rotogoleste si fiecare pleaca alta traiectorie (de cele mai multe ori). La atv cel mai adesea la rasturnari atv-ul vine peste tine ca nu prea mai ai cum sa sari peste el cand esti calare si situatia e maro. Daca e doar cu inclinare pe o parte la viteza mica si nu se rotogoleste e boboc, ti se aseaja pe un picior si e funny, astea nu se trec la activ decat la distractie https://youtu.be/SAWhMYtp4nk?t=5m40s
In cazul in care cazi de pe el in ravena si are unde se rotogoli, depinde unde te prinde si cu ce-ti da;
- esti rapid de picior dar neinsiprat la directie si vine dupa tine - are inertie mai mare si cu ceva ghinion iti iei un ghidon in spate, te duc colegii pe portbagaj pana la primul forestier de unde vine SMURDU-ul si te preia. Dupa asta regim normal, supa si pasta de legume cu paiul
- esti la inceput de tumba deci esti norocos, prin urmare cand il simti pe sale te incordezi si-i faci vant mai departe sa se dupa tumba pana jos, dupa care cu scripeti si trolii de la colegi il scoti din borta si-l vinzi pe bucati
Si la drifuri e fain pe teren drept, alea de pe loc sunt pentru NFG, incepatori, suzetisti, sunt mai plictisitoare ca ale cocalarilor care isi forjeaza cazanele bmw cand se face verde la stop, in schimb ai sansa sa-ti distrugi transmisia.
Cele mai interesante sunt cele din viteza cand virezi brusc si rupi aderenta, sansele sa te rastorni sunt foarte mari iar asta depinde de viteza, aderenta gumelor pe suprafata, suspensia atv-ului, pozitia in sa pentru a echilibra centrul de greutate si momentul acceleratiei pentru a rupe aderenta. Mie mi se pare o ruleta ruseasca asta, m-am jucat pe gheata unde se glisa usor si tot am reusit sa-l rastorn, pe asfalt sau drum de pamant, al meu o ia pe doua roti si la 10 km pe ora cand virez in scurt pentru ca am gume extrem de aderente si moi. Cand ai cazut pe asfalt sau gheata, aia e barbatie curata, nu tu zapada, nu noroi care sa se muleze dupa forma corpului, se muleaza corpul dupa asfalt si cateodata oasele.
Echipamentul de protectie conteaza enorm, personal am cunoscut pe pielea mea cum e sa cazi la 60 km/h pe gheata si sa-ti vina atv-ul peste tine cu portbagajul metalic tin piept, practic prima tumba a facut-o cu bataie pe mine cu o teava de fier. 3 saptamani m-am rotit in pat cu gemete, dar nu am avut nici o vanataie si nici un os rupt. Vara eram doar in casca si tricou cu o bluza subtire, am trecut pe langa un copac fara sa-l ating si doar de la trepidatii o creanga rupta ce se tinea superfiacial a cazut din senin si ne-a lovit pe ambii pasageri intai in casti apoi pe umar, senzatia a fost ca mi-a dat cineva un topor in umar. La cap nu a fost nimic, la umar am avut vanatai negre mai mult de-o luna pe tot umarul, daca aveam armura nu era nimic.
@Schummy, drifturi pe asfalt cu viteza si fara casca zici ? Eu am zis ca fiecare trebuie sa-si cunoasca atv-ul si limitele, iar asta fara incidente nu se poate; dar sa fie cat mai mici, incearca sa minimizezi efectele. Eu zic sa auzim de bine ca e mai bine decat sa auzim de tine !
#32
Posted 29 April 2015 - 10:39 AM
;)Sa auzim numai de bine...
#33
Posted 02 July 2015 - 12:44 PM
Salut,
Eu le tin cu presiunea de 0.3 sau 0.4 datorita faptului ca au aderenta mai mare mai ales acolo unde e panta abrupta sau noroi, ideea e ca daca mergi cu ele peste 0.7 in pante daca prinzi un bolovan ceva s-ar putea sa ai neplacerea sa se ridice de fata cam in sus si sa te si rastorni chiar, din acest motiv la motorul meu ii dau sprituri la deal nici nu il tin accelerat constant.
Succes
#34
Posted 02 July 2015 - 01:40 PM
#35
Posted 18 October 2019 - 11:11 AM
Am umblat azi prin oras sa iau un manometru care sa masoare presiune mica si nu am gasit. Asa ca am ramas la astea doua electronice de pe emag:
Manometru pentru masurarea presiunii, Geko G01275
https://m.emag.ro/ma...ef=fav_pd-title
-la acesta zice ca masoara de la 0 zero
Manometru digital presiune rotii GOODYEAR
https://m.emag.ro/ma...ef=fav_pd-title
-acesta masoara de la 0,2 bar
Daca are cineva unul din aceste modele sau altul electronic il rog sa imi zica si mie daca e multumit de el si ce model este.
Edited by Kobayashi, 18 October 2019 - 11:15 AM.
#36
Posted 21 October 2019 - 08:21 AM
Eu folosesc asa ceva: https://www.autolux....ital-5-150-psi/
Alti colegi folosesc asa ceva: https://www.okazii.r...by10-a187556588
#37
Posted 21 October 2019 - 10:24 AM
Manometru digital presiune rotii GOODYEAR
Edited by Kobayashi, 21 October 2019 - 10:26 AM.