Clasa " Senior "
#41
Posted 25 January 2012 - 06:48 PM
" ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se indeplineasca" ne-a dat Dumnezeu la zapadaaaaa acum de zici ca suntem la munte .
#42
Posted 26 January 2012 - 06:32 PM
http://www.youtube.c...eature=youtu.be
#43
Posted 26 January 2012 - 06:45 PM
Mai poti veni cu noi sambata asta?
#44
Posted 26 January 2012 - 07:47 PM
#45
Posted 24 April 2012 - 08:33 AM
Multumesc
#46
Posted 24 April 2012 - 09:15 AM
Vrei neaparat goarna/ poti sa gasesti clacson normal pentru 12v si la magazinele de scutere, moto etc s este undeva pe 20 lei.
#47
Posted 25 April 2012 - 10:05 PM
nu tin mortis sa iau goarne, numai ca nu stiam ca se potriveste de la scutere sau moto, acum ca mi-ai dat ideea....multumesc
#48
Posted 02 March 2013 - 05:44 PM
ce sunt in stare.
Cateva poze spion din timpul operatiunii.
Attached Files
#49
Posted 02 March 2013 - 11:02 PM
ce sunt in stare.
Cateva poze spion din timpul operatiunii.
meseriase dar parca mergeau si niste jante de aliaj pe kq ,apropo imi place si platforma din cat se vede
#50
Posted 14 June 2014 - 11:42 AM
@pretorian am vazut pe un forum ca discutai despre ATV cu sau fara EPS. Imi poti spune la ce concluzie ai ajuns si daca ai luat cu EPS sau nu? Daca ai si argumente pro sau contra, as fi interesat sa le stiu. Imi ridic de ceva vreme intrebarea daca si cand este util acest sistem.
Multumesc.
#51
Posted 16 June 2014 - 09:06 PM
in off road extrem nu este indicat, dar nu cred ca practici, acum depinde de comoditatea ta si mai ales de diponibilitatea care o ai in buzunar , i concluzie nu mi-am luat cu eps.
(intre timp am schimbat si clasa)
#52
Posted 28 July 2014 - 08:20 PM
Ca si revenire la intrebarea mea daca si cand optam pentru un ATV cu sau fara servodirectie, pot spune ca este bun unul cu servodirectie daca acesta va fi condus si de catre o fata. Astfel, in urma catorva iesiri impreuna cu sotia mea, am observat ca depune un efort destul de mare pentru a trage de coarne, iar in teren usor accidentat ii era foarte dificil sa se strecoare pe "drum". Ca sa nu mai spun de manevrele printre copacii din padure. Deci, o servodirectie este buna. Dar, asa cum a spus si pretorian, conteaza si disponibilitatea buzunarului.
#53
Posted 28 July 2014 - 08:52 PM
Doar asa de curiozitate .. am vazut mai sus .. care e faza cu omologarea? de ce pun nume false?
#54
Posted 28 July 2014 - 10:01 PM
Doar asa de curiozitate .. am vazut mai sus .. care e faza cu omologarea? de ce pun nume false?
Nu sunt nume false.
Unele ATV-uri din constructie nu sunt omologate, adica nu se pot inscrie in circulatie,
de obicei datorita puterii prea mari care o dezvolta ,lipsa instalatiei de semnalizare ,oginzi,etc....
In acest caz se achizitioneaza de anumite firme care se ocupa de omologari, adica :
Se limiteaza puterea la cea aceptata legal, se completeaza instalatia de semnalizare-iluminare,oglinzi,clacson, modificarea sistemului de franare si altele.....
Dupa care se reomologheaza individual produsul nou creat cu denumirea firmei care se ocupa de asa ceva.(Ex. Borille, Dresel, Motorbike, etc )
In final avem un utilaj omologat cu o anumita denumire in acte si pe ATV va sta scris tot denumirea producatorului initial.
Dar cu drept de circulatie.