Folosesti redresor de auto sau atv, de auto sint redresoare care limiteaza incarcarea cind bateria e plina.Oricum e buna ideea ta chiar la o baterie buna.
Ce Puma Mea De 400!
Started by
woe
, Jan 16 2012 03:16 PM
23 replies to this topic
#21
Posted 18 January 2012 - 09:38 AM
#22
Posted 18 January 2012 - 12:27 PM
Ce atata rampe, ia doua foastene si i-ti faci treaba
#23
Posted 18 January 2012 - 02:19 PM
George, daca te razgandesti astept sa ma suni ai nr. meu.
#24
Posted 18 January 2012 - 05:27 PM
@dumi_cat mersi de info cu delimitarea - cica tre scoasa o bucsuta mica de cauciuc aflata pe furtunul care aduce benzina catre (sau dupa?) carburator, ca la Linhai presupozez, are @Armandillo un tutorial. Da-i cu demontat de carene si alte alea, si cred c-o s-o fac la revizia pe care i-o preconizez la primavara. Din ce-am inteles, cam greu mai treci de testul de noxe la ITP dup-aia, mai ales daca ii greu reversibil mecaniceste.
@dyanita, am mai fost si eu pierdut printre ardeleni, dara asemenea foastene n-am mai auzit. @pretorian, in urma rugamintilor mele, s-a oferit cu doua foastene, dara am rezolvat cu un preten din Corbeanca ce are ca la a mea si mi le-aduce mai in oras.
Acu alte problem, vad ca bateria nu mai vrea, desi am tinut atv in garaj intre 7 si 10 grade constant, tre sa-l intreb pe proprietar care e istoia ei (lor) sa stiu daca mai e rost de ceva lucru cu ele. La cea care ar trebui sa fie buna i-am mai pus apa. Redresorul e tot la tzara, un bec lipseste la pozitie, benzina in utilaj ioc si canistra la tara (cu petul mi-e frica de fugareala cu oil-men-ii), iar eu i-am facut programare la identificare in Voluntari vineri dimineata, cand ii mai frig. Ce mi-a fo mai drag in viata, sculatu de dimineata..
Of, of, mai mai.
@dyanita, am mai fost si eu pierdut printre ardeleni, dara asemenea foastene n-am mai auzit. @pretorian, in urma rugamintilor mele, s-a oferit cu doua foastene, dara am rezolvat cu un preten din Corbeanca ce are ca la a mea si mi le-aduce mai in oras.
Acu alte problem, vad ca bateria nu mai vrea, desi am tinut atv in garaj intre 7 si 10 grade constant, tre sa-l intreb pe proprietar care e istoia ei (lor) sa stiu daca mai e rost de ceva lucru cu ele. La cea care ar trebui sa fie buna i-am mai pus apa. Redresorul e tot la tzara, un bec lipseste la pozitie, benzina in utilaj ioc si canistra la tara (cu petul mi-e frica de fugareala cu oil-men-ii), iar eu i-am facut programare la identificare in Voluntari vineri dimineata, cand ii mai frig. Ce mi-a fo mai drag in viata, sculatu de dimineata..
Of, of, mai mai.