..................,ori daca mai stie cineva si o alta solutie,ar fi bine sa o am la indemana.
....ca sa ai o solutie la indemana , poate ar fi bine sa ii "mituiesti" cu cate o bere .....
Posted 19 June 2017 - 08:40 PM
..................,ori daca mai stie cineva si o alta solutie,ar fi bine sa o am la indemana.
....ca sa ai o solutie la indemana , poate ar fi bine sa ii "mituiesti" cu cate o bere .....
Posted 19 June 2017 - 09:11 PM
Posted 19 June 2017 - 10:03 PM
Apa ai dreptate ca este mai sanatoasa, dar in "romanica" citand un contemporan (membru al acestui forum) , multe usi se mai pot deschide......
Posted 19 June 2017 - 10:57 PM
Posted 20 June 2017 - 07:20 AM
Posted 20 June 2017 - 09:40 AM
Posted 20 June 2017 - 07:08 PM
Posted 20 June 2017 - 10:39 PM
Posted 23 June 2017 - 09:40 PM
Posted 23 June 2017 - 09:55 PM
Posted 23 June 2017 - 11:01 PM
Posted 17 July 2017 - 01:52 PM
Salut,
Întâmplător ti-am citit postarea, și am văzut ca ești în eroare. Conform manualului de reparație încărcarea bateriei la relanti trebuie sa fie intre 13.5 și 14.5 v curent continuu. orice valoare sub acest prag nu se poate numi incarcare!!! cauzele pot fi: magnetoul, bateria,releul de încărcare, sau firele dintre ele.ele.magnetoul trebuie sa scoată aprox 26v curent alternativ. Se măsoară la mufa ce intră în releul de încărcare. Valorile pentru releul de încărcare sunt în manualul de reparații. se măsoară tot cu multimetru poziționat pe diode. verifica încărcarea la baterie atât când releul de încărcare este rece și apoi când se încălzește. Este posibil sa scadă încărcarea când se încinge. în aceasta situație, când verifici releul la rece este posibil sa fie bun, iar când se încălzește. ...
Bateria trebuie sa aibă capacitatea de 18 AH. Nu mai puțin. ...
Eu aam avut problemele descrise de tine. După înlocuirea releul de încărcare și verificarea firelor pentru continuitate am incarcare de 14.3. Dacă mai ai neclarități, poți sa mă suni. În orice caz, consider ca sa te apuci sa tragi fire de la releu e o improvizație. ..
Edited by apriliacluj, 17 July 2017 - 02:07 PM.
eliminare postare dubla
Posted 17 July 2017 - 02:28 PM
Posted 17 July 2017 - 03:44 PM
bateriei îi poti măsură voltajul. Cu amperajul e mai greu....Du-te la electrician mai bine....
Edited by pitesti, 17 July 2017 - 03:48 PM.
corectura mica
Posted 14 October 2017 - 11:30 AM
Posted 14 October 2017 - 11:53 AM
Posted 14 October 2017 - 12:15 PM
Posted 14 October 2017 - 07:24 PM
Posted 16 October 2017 - 07:26 PM
Posted 17 October 2017 - 07:45 PM
Salut
Am si eu o problema cam ciudata.De curand mi-am achizitionat un acumulator nou Yuasa de 20ah deoarece cel vechi a murit. L-am achizitionat nepreparat,electrolitul era separat,l-am preparat eu,am respectat toate instructiunile si l-am pus si pe redresor 1h inainte sa-l montez pe atv. Dupa ce l-am montat,totul perfect,a pornit,am verificat incarcarea si era ok.Am plecat la o tura si intr-o padure dupa cam 1 h de mers,fiind terenul mai accidentat si foarte inclinat am mers oarecum mai mult cu treapta Low,lucru care incalzeste foarte mult motorul facand termocupla sa porneasca din ce in ce mai des (nu stiu cum e la voi,dar la mine termocupla porneste cam des daca nu ma deplasez cu viteza,undeva la fiecare 4-5 min porneste).Dupa circa 20-30 min de cand mi s-a incintat motorul ff tare si a pornit termocupla de vreo 7-8 ori consecutiv,a inceput sa mi se opreasca motorul in momentul in care porneste termocupla si eu actionez directia (atv-ul are servodirectie electrica),lucrul asta se intampla doar daca atv este la relanti sau in frana de motor la viteza mica,nu in sarcina.Se sesizeaza vizibil cum scade relantiul pana cand motorul moare.De fiecare data porneste perfect de la buton..daca am grija sa nu moara in 10 secunde dupa ce a pornit termocupla ,adica daca accelerez sau nu misc directia,apoi nu mai moare chiar si la relanti si chiar daca misc directia.....e ca si cum termocupla ar lua tot curentul in primele 7-8 secunde si incarcarea si bateria nu accopera deficitul...fff ciudat.Initial am crezut ca este bateria,deoarece nu am avut simptomele astea cu acumulatorul vechi,gandindu-ma ca poate nu am formatat corect acumulatorul.L-am luat in portbagaj cu gandul sa-l duc la un service sa mi-l formateze corespunzator.Ajuns la service,tipul imi spune ca ei nu formateaza si nu pun niciodata pe redresor acumulatorii noi si m-a asigurat ca problema mea nu vine de la acumulaor.Dupa discutia cu el,parca nici eu nu mai sunt asa convins ca e de la acumulator,deoarece daca era de la el,nu ar mai fi trebuit sa porneasca dupa ce se oprea motorul.
Acum sunt foarte confuz si nu stiu ce sa mai cred,astept sfaturile si parerile dvs....atv-ul are doar 2500 km si mentionez ca in rest merge absolut perfect,in sarcina nu moare deloc,noaptea se vede clar cand porneste termocupla cum ia din puterea farurilor....
Părerea mea este următoarea: ori nu se încarcă bateria, ori ai scurt pe instalația de la electro-ventilator..poate fi electro-ventilatorul defect,măsoară-l. Dacă nu ai tensiune pe baterie de 14,5 sau apropiat, cu motorul pornit, înseamnă că bateria nu se încarcă .
Edited by apriliacluj, 18 October 2017 - 08:23 AM.
Nota: ai dat quote la un post de 5 ani juma', problema la care initiatorul a gasit deja rezolvarea! Fii mai atent te rog! Multumesc!