Jump to content



Photo

Problema Suzuki King Quad 750 Axi


  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#61 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 19 June 2017 - 08:40 PM

..................,ori daca mai stie cineva si o alta solutie,ar fi bine sa o am la indemana.

....ca sa ai o solutie la indemana , poate ar fi bine sa ii "mituiesti" cu cate o bere .....snitch.gif


  • 0

#62 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 19 June 2017 - 09:11 PM

Pai am crezut ca-i mai mult gratis,ca asa cu berea cine stie ce idei ai mai trec omului prin cap ...si ma pune apoi sa leg si de vreo roata dintata.Mai bine o apa pura de izvor la o umbra deasa.
  • 0

#63 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 19 June 2017 - 10:03 PM

Apa ai dreptate ca este mai sanatoasa, dar in "romanica" citand un contemporan (membru al acestui forum) , multe usi se mai pot deschide......snitch.gif


  • 0

#64 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 19 June 2017 - 10:57 PM

Eu am renuntat la ideea de a incerca sa imbunatatesc incarcarea la king.
Aveam in relanti 13.3-13.4 iar daca acceleram chiar scadea cu 0.1-0.2, nu stiam de ce. Si aceste valori le aveam exact la iesire din releu, fapt care m-a motivat sa NU trag fir suplimentar de masa de pe releu pe cadruz, consideram ca o fac degeaba.
Cu consumatori ma apropiam de 12.9 poate chiar si mai putin, daca coboram o panta (stop frana, led bar si termocupla) deja lua din baterie.
Motivele au ramas aceleasi, dar nedescoperite.
Unii imi spuneau ca e consumator mare king-ul (injectia si altele) iar o valoare de 13.3 e perfecta.
  • 0

#65 adirpe1709

adirpe1709

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 418 posts
  • Gender:Male
  • Location:MARU, Jud. CARAS SEVERIN
  • Nume real:adrian
  • Telefon:0740311xxx
  • Marca ATV:king quad 700 , Can am Outlander max 650 cc
  • Numar ATV:144 , 002

Posted 20 June 2017 - 07:20 AM

Salut, verifica incarcarea direct la iesirea din releu, pe cele doua fire daca acolo ai valorile din manual, atunci tragi direct de la releu + si - la baterie cu doua fire.
In turatie trebuie sa treaca de 14 v.
Daca nu ai valorile ar trebui sa verifici sa vezi cat scoate generatorul ( pe cele trei fire galbene) acolo trebuie sa ai peste 70 de volti.
Eu am facut aceste operatiuni si incarcarea s-a rezolvat.
O zi faina!
  • 0

#66 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 20 June 2017 - 09:40 AM

Bun,pana la urma dr crinel,bateria nu a suferit in timp? Inteleg ca acele doua fire de iesire din releu,ar trebui sa fie de culoare rosu si negru ...nu?ca sa stiu daca este corect.Referitor la incalzirea releului atat de tare inteleg ca este normal ,ori ..?
  • 0

#67 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 20 June 2017 - 07:08 PM

Nu a suferit, aveam la rece 12.5-12-6 insa nu stiu ce se intampla pe termen mai lung. Da, acele fire sunt rosu si negru.
  • 0

#68 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 20 June 2017 - 10:39 PM

Astazi inainte de a porni motorul si am facut o masuratoare la borne pe 12,7 ,am mers putin cateva porniri opriri iar joi voi face din nou masuratori sa vedem ce valori inregistrez,dupa care ma apuc sa vad si cu motorul pornit si turat ca sa vad pana unde urca.Nu voi da buzna sa leg firele pana nu voi urmari un pic si voi face masuratori in cateva randuri pentru a trage o concluzie.
  • 0

#69 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 23 June 2017 - 09:40 PM

In cursul acestei zile am desfacuta mufa ce leaga releu de tensiune,dat cu spray antidegresant sters pus la loc,dupa care cheie si verificare tensiune la borne care a urcat in decurs de 15 min pana la 13,1V .Verificat si in turatie aprox 4000 rotatii si valoarea mai mica adica 12,7 -12,8.Valoarea nu a crescut odata cu turatiile motorului.In curand voi recurge si la legarea firelor negru si rosu direct la baterie pentru a vedea daca exista vreo imbunatatire.
  • 0

#70 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 23 June 2017 - 09:55 PM

Exact asa facea si la mine. Daca in mufa de la releu faci masuratori si primesti rezultatele de mai sus degeaba tragi fire. Se trag fire atunci cand difera simtitor valorile primite la iesire din releu fata de ceea ce indica pe borne.
Ca urmare masoara prima data ce valoare iese din releu, poti sa intepi putin fitele cu acele de la aparat.
  • 0

#71 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 23 June 2017 - 11:01 PM

Am inteles!urmatoarea verificare o voi face asa.Ce nu am mentionat anterior a fost faptul ca daca mai tineam motorul pornit la relantiu inca vreo 5 min exista posibilitatea de a mai urca cateva cifre dupa 13,1....V.
  • 0

#72 costin.dragomir

costin.dragomir

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 26 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Costin
  • Telefon:0746228090
  • Marca ATV:Suzuki king quad 750 AXI

Posted 17 July 2017 - 01:52 PM

Salut,

Întâmplător ti-am citit postarea, și am văzut ca ești în eroare. Conform manualului de reparație încărcarea bateriei la relanti trebuie sa fie intre 13.5 și 14.5 v curent continuu. orice valoare sub acest prag nu se poate numi incarcare!!! cauzele pot fi: magnetoul, bateria,releul de încărcare, sau firele dintre ele.ele.magnetoul trebuie sa scoată aprox 26v curent alternativ. Se măsoară la mufa ce intră în releul de încărcare. Valorile pentru releul de încărcare sunt în manualul de reparații. se măsoară tot cu multimetru poziționat pe diode. verifica încărcarea la baterie atât când releul de încărcare este rece și apoi când se încălzește. Este posibil sa scadă încărcarea când se încinge. în aceasta situație, când verifici releul la rece este posibil sa fie bun, iar când se încălzește. ...
Bateria trebuie sa aibă capacitatea de 18 AH. Nu mai puțin. ...
Eu aam avut problemele descrise de tine. După înlocuirea releul de încărcare și verificarea firelor pentru continuitate am incarcare de 14.3. Dacă mai ai neclarități, poți sa mă suni. În orice caz, consider ca sa te apuci sa tragi fire de la releu e o improvizație. ..


 


Edited by apriliacluj, 17 July 2017 - 02:07 PM.
eliminare postare dubla

  • 0

#73 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 17 July 2017 - 02:28 PM

Da, dar eu dupa inlocuirea releului cu unul nou compatibil 100% dupa spusele comerciantului,incarcarea era mai slabuta ,si am recus al pune tot pe al lui care nu-l pot identifica daca este de piesa de origine.Mai am o suspiciune asupra aparatului de masura tinand cont ca este unul vechi cu bateria neschimbata si de duzina.Sper sa ajung si la un electrician de meserie care sa-mi masoare si el valorile.Dar oricum din cate am inteles este nevoie de redresor pentru a mai reabilita din cand in cand un 13,8 V.Singura mea greseala a fost cand am achizitionat bateria nu am masurat-o ,ca poate asa aveam o idee.
  • 0

#74 costin.dragomir

costin.dragomir

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 26 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Costin
  • Telefon:0746228090
  • Marca ATV:Suzuki king quad 750 AXI

Posted 17 July 2017 - 03:44 PM

bateriei îi poti măsură voltajul. Cu amperajul e mai greu....Du-te la electrician mai bine....


Edited by pitesti, 17 July 2017 - 03:48 PM.
corectura mica

  • 0

#75 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 14 October 2017 - 11:30 AM

Salutare,nici dupa atata timp de la ultima postare nu am ajuns sa-i verific amperajul la baterie.Nu stiu daca voi folositi din cand in cand un redresor pentru improspatarea baterie ,dar eu unul am achizitionat un astfel de aparat (redresor) pe care al mai pun din cand pe ea,dupa o prealabila verificare a voltajului.Constant ca la o perioada de timp scade voltajul chiar daca la pornire nu da niciun semn de slabire.La ultima verificare am avut valoarea de 11,8 V dupa care am pus redresorul doua zile jumatate pe ea si am readus-o la 13,8 V.Bateria este Yuassa recomandata de KQ si face 1 an acum.A petrecut iarna trecuta afara la gerurile...din Arges,care au fost bine inghetate si este a doua regenerare in acest interval de timp de cand o am.Din unele postari ale colegilor am informatia ca nici acest tip de baterie nu duce mai mult de 2 ani si pica.Nu prea o cred ,dar sa lasam timpul sa decida.Intrebarea mmea este daca aceasta regenerare trebuie facuta mai des,ori la nevoie?Tipul de incarcator pe care al am este mediu si cu leduri pe culori pentru stadiul actual de incarcare.
  • 0

#76 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 14 October 2017 - 11:53 AM

Salut,
Nu vrei sa ne spui si noua ce fel de redresor ai?
  • 0

#77 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 14 October 2017 - 12:15 PM

Este un oxford...

Attached Files


  • 0

#78 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 14 October 2017 - 07:24 PM

Il poti lasa permanent cuplat la baterie. Asa zic astia aici: http://www.oxfordpro...nfk374p61r04on6
Eu folosesc de mai multi ani Optimate si il las permanent cuplat la baterie.
  • 0

#79 Kiki123

Kiki123

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0745664088
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:AR 0999

Posted 16 October 2017 - 07:26 PM

Da,rau nu cred ca ai poate face daca sta permanent,dar totusi parca as merge pe varianta de incarcat la o luna doua pentru ori dupa caz daca cand este nevoie pentru ai permite ci ciclu acesta de descarcare incarcare cat de cat.
  • 0

#80 vstrom

vstrom

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 227 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slanic M
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:0748969975
  • Marca ATV:Linhai

Posted 17 October 2017 - 07:45 PM

Salut

Am si eu o problema cam ciudata.De curand mi-am achizitionat un acumulator nou Yuasa de 20ah deoarece cel vechi a murit. L-am achizitionat nepreparat,electrolitul era separat,l-am preparat eu,am respectat toate instructiunile si l-am pus si pe redresor 1h inainte sa-l montez pe atv. Dupa ce l-am montat,totul perfect,a pornit,am verificat incarcarea si era ok.Am plecat la o tura si intr-o padure dupa cam 1 h de mers,fiind terenul mai accidentat si foarte inclinat am mers oarecum mai mult cu treapta Low,lucru care incalzeste foarte mult motorul facand termocupla sa porneasca din ce in ce mai des (nu stiu cum e la voi,dar la mine termocupla porneste cam des daca nu ma deplasez cu viteza,undeva la fiecare 4-5 min porneste).Dupa circa 20-30 min de cand mi s-a incintat motorul ff tare si a pornit termocupla de vreo 7-8 ori consecutiv,a inceput sa mi se opreasca motorul in momentul in care porneste termocupla si eu actionez directia (atv-ul are servodirectie electrica),lucrul asta se intampla doar daca atv este la relanti sau in frana de motor la viteza mica,nu in sarcina.Se sesizeaza vizibil cum scade relantiul pana cand motorul moare.De fiecare data porneste perfect de la buton..daca am grija sa nu moara in 10 secunde dupa ce a pornit termocupla ,adica daca accelerez sau nu misc directia,apoi nu mai moare chiar si la relanti si chiar daca misc directia.....e ca si cum termocupla ar lua tot curentul in primele 7-8 secunde si incarcarea si bateria nu accopera deficitul...fff ciudat.Initial am crezut ca este bateria,deoarece nu am avut simptomele astea cu acumulatorul vechi,gandindu-ma ca poate nu am formatat corect acumulatorul.L-am luat in portbagaj cu gandul sa-l duc la un service sa mi-l formateze corespunzator.Ajuns la service,tipul imi spune ca ei nu formateaza si nu pun niciodata pe redresor acumulatorii noi si m-a asigurat ca problema mea nu vine de la acumulaor.Dupa discutia cu el,parca nici eu nu mai sunt asa convins ca e de la acumulator,deoarece daca era de la el,nu ar mai fi trebuit sa porneasca dupa ce se oprea motorul.
Acum sunt foarte confuz si nu stiu ce sa mai cred,astept sfaturile si parerile dvs....atv-ul are doar 2500 km sad.gif si mentionez ca in rest merge absolut perfect,in sarcina nu moare deloc,noaptea se vede clar cand porneste termocupla cum ia din puterea farurilor....

Părerea mea este următoarea: ori nu se încarcă bateria, ori ai scurt pe instalația de la electro-ventilator..poate fi electro-ventilatorul defect,măsoară-l. Dacă nu ai tensiune pe baterie de 14,5 sau apropiat, cu motorul pornit, înseamnă că bateria nu se încarcă .


Edited by apriliacluj, 18 October 2017 - 08:23 AM.
Nota: ai dat quote la un post de 5 ani juma', problema la care initiatorul a gasit deja rezolvarea! Fii mai atent te rog! Multumesc!

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto