Un filmulet de prezentare/testare care explica foarte bine si pertinent diferentele, plusurile si minusurile fiecaruia.
Enjoy !
Bruteforce750 Vs Bruteforce650
Started by
Norian
, Dec 04 2009 02:03 PM
4 replies to this topic
#1
Posted 04 December 2009 - 02:03 PM
#2
Posted 04 December 2009 - 10:11 PM
Foarte OK materialul, multzam fain!
Ce sa zic, feels great having the Brute on my side!
Nu am o problema cu solid rear axle, seriously kidding... am avut asa ceva pe KQ, pot discerne cu obiectivitate plusurile si minusurile fiecarei variante si cred cu tarie ca, atata timp cat intelegi ce ti se intampla si reusesti sa iti adaptezi stilul la ceea ce ai supt (sic!) fund, nivelul performantelor, rata de incredere, siguranta samd nu difera intre cele doua... really, cu IRS te dai intr-un fel, cu solid axle in alt fel. Punct.
Am avut intamplator si deunazi ocazia sa discut cu un stapan de Big Brute... m-a felicitat pentru robustetea si 'ieftineala' intr-ale intretinerii de care am parte by default ca si forcer de 650... pare-se ca solutia mai eleganta double A-arms pe fata si brate duble pe spate e mai fragila si implicit costisitoare, fie si din pricina bucsheraiei (sic!). Bonus, burdufurile planetarelor fata, oareshcum expuse intepaturilor la 750i...
Bottom line... good to be a forcer!
Ce sa zic, feels great having the Brute on my side!
Nu am o problema cu solid rear axle, seriously kidding... am avut asa ceva pe KQ, pot discerne cu obiectivitate plusurile si minusurile fiecarei variante si cred cu tarie ca, atata timp cat intelegi ce ti se intampla si reusesti sa iti adaptezi stilul la ceea ce ai supt (sic!) fund, nivelul performantelor, rata de incredere, siguranta samd nu difera intre cele doua... really, cu IRS te dai intr-un fel, cu solid axle in alt fel. Punct.
Am avut intamplator si deunazi ocazia sa discut cu un stapan de Big Brute... m-a felicitat pentru robustetea si 'ieftineala' intr-ale intretinerii de care am parte by default ca si forcer de 650... pare-se ca solutia mai eleganta double A-arms pe fata si brate duble pe spate e mai fragila si implicit costisitoare, fie si din pricina bucsheraiei (sic!). Bonus, burdufurile planetarelor fata, oareshcum expuse intepaturilor la 750i...
Bottom line... good to be a forcer!
#3
Posted 04 December 2009 - 10:28 PM
QUOTE (elian @ Dec 4 2009, 10:11 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Nu am o problema cu solid rear axle, seriously kidding... am avut asa ceva pe KQ
IRS, asta am vrut sa spun ca am avut pe KQ. Am fost eliptic in exprimare si cand mi-a picat fisa ca una am vrut a spune si alta a iesit... era prea tarziu. Mea culpa.
#4
Posted 07 December 2009 - 10:21 AM
Da, da, plusuri, minusuri, atat timp cat ardem benzina fericiti, who cares ?
#5
Posted 07 December 2009 - 11:40 AM
QUOTE (Norian @ Dec 7 2009, 10:21 AM) <{POST_SNAPBACK}>
ardem benzina fericiti
Aici ai cam nimerit-o
Dar nu ne-am luat ATV ca sa consume putin, corect?