Haha!!!! A Venit!!!!
#21
Posted 17 April 2007 - 04:16 PM
#22
Posted 17 April 2007 - 04:28 PM
#23
Posted 17 April 2007 - 05:42 PM
felicitari, omule, wellcome to the club! Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente pe superbul Muddy Black
Fragil e doar in masura in care il lovesti in bot, penca are bull-bar-ul mic, in rest, e la fel de robust si de fiabil ca orice Linhai. Frumusetzea costa, asta e povestea cu Aniversarul si cu Muddy (probabil deja stii: Muddy este un Aniversar evoluat, cu tuning de design, care arata mult mai bine decat Aniversarul, desi au acelasi pretz).
Sfatul meu: fa-i un casco imediat. Iti recomand Astra, penca e singura firma de asigurari care iti face casco fara fransiza la accident si care iti despagubeste si evenimentele produse in afara drumurilor publice. In plus, prima de asigurare la ei e mult mai convenabila decat oriunde altundeva. Eu am avut si evenimente asigurate la ei (la masini, la ATV inca nu) si m-au despagubit repede, integral si fara figuri.
Bafta,
Matteo
#24
Posted 17 April 2007 - 09:57 PM
Imi cam spune lumea ca nu e fiabil, ca ma lasa in drum, ca sa astept sa zornaie toba cat de curand. Acum sunt stresat si interpretez fiecare zgomot pe care il aud.
Iarasi, imi puteti spune si mie EXACT ce trebuie verificat la fiecare plecare in afara de prezoane si niv. de ulei la motor?
P.S. Din cauza circumstantelor, cand ii puneam benzina, am varsat o cantitate INSEMNATA pe langa, facand o balta in jurul lui. S-a scurs benzina destula pe el. Orbecaind pe intuneric am sters eu acolo cat de cat dar acum stau cu teama sa nu atace plasticul, sau sa se duca luciul de pe el. Voi ce ziceti?
Edited by n.vasiliu, 17 April 2007 - 10:44 PM.
#25
Posted 17 April 2007 - 11:59 PM
#26
Posted 18 April 2007 - 08:20 AM
#27
Posted 18 April 2007 - 12:12 PM
#28
Posted 18 April 2007 - 12:27 PM
pai du-te la politie si scoate numere provizorii...eu asa am avut pana au venit cele de leasing...si tot prin motorside le-am luat si eu
#29
Posted 18 April 2007 - 12:53 PM
#30
Posted 18 April 2007 - 10:09 PM
Iata ca au aparut primele probleme . Hai sa le enumar aici:
1. A inceput sa zornaie toba, desi nu are decat 4.1 km (4 ore de functionare indica bordul)
2. LC7-le cand il bagi un marche-arriere, scoate un bipait constant pana il pui pe N. Acum cand il bagi in R nu mai scoate acel bipait, sua, rar, il scoate pt 2 secunde si se opreste din bipait.
3. Daca dai jos seaua, in fata, exact langa "piciorusele" de care se tine aceasta, exista pe o parte si pe alta, cate un surub care tine plasticul de deasupra rezervorului. Unul la mine e prins, altul... nu e prins deloc. pur si simplu il scoti. Si ce e mai trist, nici nu se poate infileta la loc.
4. Asta nus tiu daca e la fel la toate. Motorul nu merge perfect rotund, chiar si dupa ce s-a incalzit. Turatia pare a fi constanta daca te iei dupa ce zice afisajul, dar se aude ca nu merge rotund, constant. Are variatii, ceea ce mi separe ciudat.
5. Mi l-au livrat fara sa se uite la ulei, si se pare ca sunt exact la limita inferioara cu el. Adica joja, fara sa o infiletez, nu atinge decat putin cu varful uleiul . Cu ce ulei sa completez? Am un Elf Competition 10W40 ramas de la revizia din septembrie de la masina. Sa completez cu ala? Voi ce recomandati?
A naibii treaba mi-a stricat saptamana si cand ma gandesc ca abia l-am scos din garaj
Edited by n.vasiliu, 18 April 2007 - 10:30 PM.
#31
Posted 19 April 2007 - 08:35 PM
Legat de necazurile tale de mai sus, stai linistit ca nu e un capat de lume.
1. Zornaitul tobei e o chestie care se intampla aproape la toate Linhai-urile (cel putin la LC6) si se rezolva foarte simplu: ori pui un colier (gasesti pe forum exact de care se potriveste, da un search, nu mai stiu exact topicul); ori schimbi toba cu totul, de la iesirea din galerie, si scapi de vibratii, castigi ceva putere si in plus suna bestial.
2.Bibpaitul ala mai dispare si la mine, in general cand e plin de noroaie, dar revine singur, nu stiu de unde e problema dar cu siguranta alte efecte negative nu are.
3.Nu-mi dau seama exact la ce surub te referi dar ori e dus filetul surubului si-l schimbi cu altul, ori e dus filetul cadrului si trebuie sa maresti gaura cu un tarod (daca se infileteaza pe fier) si pui un surub mai mare, sau daca se infileteaza in plastic (desi nu cred), forteaza direct un surb mai mare, in principiu ar tb sa mearga si nu mai ai treaba cu el.
4.Completeaza cu ulei (4T - 10W40 sau 20w50 ca vine vara si e cald afara).Ar fi bine sa intrebi ce ulei ti-au bagat in el si sa completezi cu unul identic, nu prea e bine sa amesteci tipurile de ulei intre ele.
5. Mai verifica si suruburile de la roti sa nu ai surprizxa ca nu sunt bine stranse si incinta filtrului de aer din cand in cand,mai ales daca mergi cu el tare, pt ca acolo mai purjeaza ulei.Daca se intampla asta cureti bine interiorul sa nu-ti ajunga uleiul ie filtru ca de acolo merge direct pe bujie, completezi diferenta inapoi in motor si gata.
Sunt cateva verificari de rutina e care ar tb sa le faci din cand in cand, respectiv: presiune pneuri, suruburi roti, nivel ulei, filtru aer, placute frana, apa radiator - dupa un timp te vei obisnui cu ele.
Spor!
#32
Posted 19 April 2007 - 09:05 PM
#33
Posted 19 April 2007 - 09:30 PM
pentru esapament ia un colier de matiz ca se potriveste foarte bine si daca ai 4x4 verifica suruburile si de la grupul din fata sa nu-l pierzi (am patit)
#34
Posted 19 April 2007 - 09:46 PM
#35
Posted 20 April 2007 - 01:21 AM
Aceeasi regula e valabila si la bujie, strange-o cu simt si numai dupa ce ai infiletat-o manual.
#36
Posted 20 April 2007 - 08:00 AM
#37
Posted 26 April 2007 - 03:41 PM
?
#38
Posted 30 April 2007 - 10:32 AM
Attached Files
#39
Posted 30 April 2007 - 01:07 PM
si la ATV-uri sunt obligatorii vestele reflectorizante?
#40
Posted 30 April 2007 - 01:33 PM