#41
Posted 08 August 2017 - 04:30 PM
#42
Posted 11 August 2017 - 04:17 PM
Poze 2.
Attached Files
#43
Posted 12 August 2017 - 12:05 PM
Ma intereseaza si pe mine un track in Giumalau, de preferat cu o legatura din Rarau si o coborire catre Rusca.
Informatiile sunt destul de minime pe zona, tot ce stiu ca traseul a fost facut de un membru al forumului, dar cu coborire in Chiril, ceea ce implica ceva asfalt
#44
Posted 12 August 2017 - 12:13 PM
Eu am urcat din Vatra Dornei strada căprioarei spre Cabana Gigi Ursu și pana pe vârf,Giumalău.
Drumul destul de frumos cu dificultăți,copaci ce blochează traseul dar cu opțiuni de ocolire!
Întoarcerea am făcut-o pe Rusca,dar nu pana la asfalt,ci pe malul Bistriței pe lângă mănăstire pe drumul 76
#45
Posted 12 August 2017 - 04:08 PM
Ma gindeam ca ai ceva variante la traseul Rarau-Giumalau.
#46
Posted 12 August 2017 - 05:05 PM
Sorry
#47
Posted 22 August 2017 - 10:07 PM
Attached Files
#48
Posted 22 August 2017 - 10:13 PM
Deocamdată numai probleme am avut,pentru ca mi s-au tot trimis chestii greșite și pana la urma am înțeles ca nu exista încă pentru modelul 2017 Europa!
#49
Posted 24 August 2017 - 11:30 PM
@cvalro : se intrevede o noua iesire mai prin toamna din Ceahlau in sus pe harta ?
Edited by Sergiu, 24 August 2017 - 11:31 PM.
#50
Posted 25 August 2017 - 02:21 PM
Nu prea imi dau seama din poze, insa ce este in neregula cu aparatorile de noroi? Intreb pt ca sunt interesat sa imi cumpar un set si vreau sa stiu la ce sa ma astept. Din cate observ sunt cumva mai scurte la partea din spate, sau ma insel?
#51
Posted 25 August 2017 - 03:56 PM
@cvalro : se intrevede o noua iesire mai prin toamna din Ceahlau in sus pe harta ?
Sunt in cautari.
Din pacate si sesiunea de toamna este compromisa, poate doar in iarna sa caut ceva in traseu.
Te-am cautat in FB. Vorbim acolo.
#52
Posted 25 August 2017 - 08:45 PM
Deci mi-au fost trimise 3 feluri de overfendere (in timpuri diferite bineînțeles) și nici unul care sa fie pentru acest model!
Unul din seturi s-a potrivit,mai puțin partea din spate care nu se potrivește pentru ca din alte surse am înțeles ca nu au ieșit încă la modelul 2017!
Cele trimise și pe care apucasem sa le atașez gaurind ATV-ul,sunt pentru model de SUA care sunt diferite la stopuri spate!
Așa ca am decis sa le las pe astea pana când apare varianta europeană,chear dacă mai aștept 6 luni sau cât o fi,celelalte se potrivesc,mai puțin la spate!
Nu vreau sa fac improvizari!
#53
Posted 25 August 2017 - 08:52 PM
#54
Posted 05 October 2017 - 06:30 PM
Deci Romania țara tuturor posibilităților!
Ma duc cu toate actele la poliție (la județ) și poliția ma trimite la primărie (la oraș) Pentru a înscrie atvul.
Ma duc la primărie și nici ei nu vor sa îl înscrie ca scrie pe foaia de la RAR T3 tractor și nu tractor agricol și având carte de identitate trebuie înscris la poliție.
A venit din Sebes cu numere provizorii!
Același fel de atv al altui proprietar cumpărat din București și înscris la poliție in București cu proprietar din Vatra Dornei!
Dacă mergi in București,Neamț,Bacău îl poți înscrie la poliție,dar in Suceava nu se poate!!!
Mai rămâne sa dau pe cineva in judecată ca eu am cumpărat atv nou ca sa pot circula cu el cu acte in regula!
Dacă aveți ceva informații utile,va rog sa mi le spuneti, poate îmi sunt de folos.
Va mulțumesc anticipat
Edited by CHRYS, 05 October 2017 - 09:56 PM.
O mica corectura
#55
Posted 06 October 2017 - 07:17 AM
chiar nu am idee ce ti-as putea recomanda, (doara la tine e totul OK, alb, legal), dar pare ca singura solutie e sa apelezi la PCR.....
#56
Posted 06 October 2017 - 08:54 AM
Poate stie ceva in acest sens Crinel, .............dar nu a mai intrat de ceva vreme.
#57
Posted 06 October 2017 - 09:47 AM
Luna trecuta am inmatriculat un ATV nou omologat T3. A venit cu CIV + factura achizitie + contract vanzare-cumparare.
Cu aceste documente + restul care tin de noul proprietar am mers intr-o dimineata la taxe si impozite pentru a-l declara si la politie pentru a-l inmatricula. Dupa amiaza aveam numar de inmatriculare. Procesul a fost foarte simplu si cei de la politie nu au comentat chiar nimic ca e T3.
Ba chiar la taxe si impozite nu mi-au solicitat certificatul de atestare fiscala a vanzatorului document care de obicei e solicitat.
Chiar daca e T3 se poate inmatricula la politie.
Nu intreba orice politist chestia asta ca unii nu prea stiu chiar bine toate detaliile unor legi... . De exemplu am intrebat pe cineva de la politie daca pot circula cu nr galbene pe drumuri nationale si inafara judetului si raspunsul lui scurt a fost "dosar penal" .... aceasi intrebare adresata altui politist a avut alt raspuns.
Intreaba direct la biroul de inmatriculari auto. Daca iti refuza inmatricularea cel de la ghiseul, atunci fa o cerere de audiere la comandant si acolo solicita in scris refuzul lor. O sa constati ca raspunsul lor se va schimba dupa ce si ei vor studia mai cu atentie legea pentru care ar trebui sa te refuze ...
Edited by Sergiu, 06 October 2017 - 09:50 AM.
#58
Posted 06 October 2017 - 04:43 PM
Cu omologarea T3 nu se poate inmatricula la politie.Daca s-au facut inmatriculari, ele au fost facute datorita faptului ca politia este asa bine pregatita si la curent cu legile.Omologarea T3 este o norma europeana si primariile sunt obligate sa inmatriculeze.Daca nu se urmarea aceasta posibilitate de inmatriculare, ramaneau pur si simplu neomologate.....
#59
Posted 06 October 2017 - 08:15 PM
Interesant!
Doar judetele Suceava si Alba stiu legile?(la politie)
Dar la primarie cum e treaba?
Eu stiu un lucru,te freaca pe drumuri pentru un lucru ce ar trebui sa fie foarte simplu din moment ce am cumparat din Romania nou cu acte in regula,dar nu este!!!
Si mare,mare prostie: Tractor T3!
#60
Posted 06 October 2017 - 08:48 PM
@He-he: nu te contrazic, doar ca in cazul eu nu s-a pus problema sa nu se poata inmatricula.
Initial stiind ca e T3 am intrebat la primarie daca se poate inregistra si cand au auzit ca e de 1000CC au zis ca trebuie inmatriculat la politie. Am fost la politie in prealabil, alt operator de la ghiseul decat cel din ziua inmatricularii m-a informat ca nu e nicio problema cu inmatricularea chiar daca e T3, atat timp cat e omologat sa circule pe drumurile publice, are CIV si restul documentelor necesare pentru inmatricularea standard.
Exista o lege care spune extres ca un autovehicul cu omologare T3 nu poate fi inmatriculat? Eu cred ca nu .. probabil si tractoarele sunt incadrate pe diferite clase iar T3 o fi o clasa care nu e destinata exclusiv uzului agricol si poate circula pe drumurile publice fara conditii speciale. ...
Legat de incadrarea la T3 in loc de EURO (1/2/3/4...). Unul din factori este lipsa diferentialului deschis pe puntea spate. Din cate am auzit incepand cu 2017 exista o norma europeana care prevede ca autovehiculele incadrate in norme EURO (1/2/3/4...) sa fie dotate cu diferentiale deschise pe toate puntile. Vei observa ca ATV-urile care sunt cu EURO4 incadrare au si diferential blocabil / deblocabil pentru puntea spate.