Hai...la mai mare si ...la mai tare
dii diiiiiiiii!
Posted 05 January 2018 - 08:29 PM
Hai...la mai mare si ...la mai tare
dii diiiiiiiii!
Posted 11 January 2018 - 04:10 PM
Salutare,
Astazi am fost la prima revizie si am schimbat :
-uleiul de rodaj cu MOTUL EXPERT ATV-UTC 10W40 , 2,5 litri au intrat
-schimbat ulei in cele doua grupuri ,150 g fiecare
-schimbat filtru de ulei
-gresat spatele , dar spre surprinderea mea ,fata nu poate fi gresata ....
-verificat jocuri,placute frana,suruburi etc.....
Cand le-am spus de delimitare ....au zis ca atv-ul meu nu este limitat !
Cost total si manopera 463 lei
Am postat aceste detalii ,poate sunt utile celor care fac achizitii noi si se apropie de prima revizie.
Posted 11 January 2018 - 04:54 PM
Pretul total este chiar ok pentru cele enumerate. Pentru aceleasi operatiuni (+schimbat filtru aer + ulei cutie de care nu ai mentionat) la Can Am service Euronautica s-a ridiat la approx 1'000 ron.
Posted 11 January 2018 - 05:00 PM
Cand le-am spus de delimitare ....au zis ca atv-ul meu nu este limitat !
Intrebari de curiozitate:
1. MOTUL EXPERT ATV-UTC 10W40 - sintetic sau mineral?
2. Unde ai facut revizia de ti-au zis ca nu ai limitare? Daca nu vrei sa ii divulgi, scrie in PM.
Eu sunt convins ca ai limitare, altfel nu putea fi importat si inmatriculat atv-ul.
Cauta in forum si ai sa gasesti citeva subiecte pe aceasta tema
Posted 11 January 2018 - 08:12 PM
Salut Valentin,
Pot să-ți răspund eu la cele două întrebări.
La prima este foarte simplu de aflat, apasă pe goagle, iar deșteptul ăsta-ți va arăta că ”expert” este sintetic, cel mineral fiind fără acest adaos la nume.
Pentru a doua, răspunsul este că delimitarea poate avea loc la livrare, depinde de politica pe care o are fiecare dealer față de clientul său.
Unii dintre cei care procedează așa sunt cei de la Authentic Spirit, de unde ai luat și tu jucăria.
Am spart de fapt și celălalt mit, cel al divulgării. Mă chiar gândeam de ce ți-ar spune Claudiu doar ție și nouă nu de unde a cumpărat ATV-ul.
În ceea ce privește înmatricularea condiționată de existența limitării nu prea se pupă nici măcar logic, cei de la Prefectură nu văd jucăria, ei prelucrează doar hârtii.
Singurul loc în care ar putea avea loc ceva discuții este RAR-ul, dar nici aceștia nu fac teste de putere decât la omologare de model, ulterior eliberarea CIV se cam face pe bandă rulantă, iar cartea este obținută de regulă de dealer. La tine n-a fost așa ?
Edited by apriliacluj, 11 January 2018 - 09:10 PM.
Nu da QUOTE postului anterior, scrie direct ce ai de zis.
Posted 11 January 2018 - 08:43 PM
-asa cum a spus si Horia , uleiul este sintetic cu ceva aditiv pentru temperaturi foarte inalte
-atv-ul l-am luat de la Atvrom , mecanicul mi-a aratat acel surub de pe aceleratie care era ridicat la maxim si clapeta facea cursa conpleta ,s-a uitat si la motor si a zis ca nici acolo nu am ceva care sa limiteze atv-ul....Astazi dupa schimb am dat mai tare in acceleratie si am ajuns lejer la 80 km .....dar m-am oprit ca imi luam zborul (batea vantul tare )
deci ,probabil este delimitat de cei de la Atvrom ...
Tot de la ei astept si cartea ....
Posted 11 January 2018 - 09:34 PM
Salut Valentin,
Pot să-ți răspund eu la cele două întrebări.............
Servus Horia
1. Nu luasem in calcul "EXPERT". De curiozitate miine am sa verific ceva.
2. Politica de delimitare poate fi diferita in functie de dealer, nu contest. Am avut cumparat si de la Bucuresti si de la Cluj si nu au fost delimitate nici unul. Cred ca nu trebuie sa iti reamintesc ca "m-ai tras putin de urechi" ca am venit in tura din 2016 cu X8-ul nedelimitat si ma certai ca Tobi sta la coada mea cu Atlasu de 500
3. Nu se punea problema sa imi spuna Claudiu de unde este cumparat atv-ul, se stia ca este de la Bucuresti, intrebam cine i-a facut revizia pentru ca m-ar mira sa isi mute fundul cei de la B in BC
4. Limitarea presupune incadrarea in cei 14 sau 16 kW admisi de catre RAR pentru omologare. Daca nu este asha, mea culpa, astept sa imi dai cu linia peste palme pina invat lectia.
-atv-ul l-am luat de la Atvrom , ............
Surubul de delimitare al cursei cablului de acceleratie este numai partea vizibila de la limitare.
Pentru o verificare totala a cursei trebuie desfacuta galeria de admisie si inlaturata acea piedica. Inca odata, cauta in forum, s-a discutat.
Acel stopper exista si la motoarele pe carburatie si la cele pe injectie.
Daca el a fost inlaturat de catre dealer, jos palaria, dar da-mi voie sa am mari dubii ca a fost asha, mai ales ca eu o consider si ca o siguranta in plus ca sa iti opreasca apetitul de a urca in ture nu mai mult de 4800 - 5200 rpm pentru protejarea motorului in perioada de rodaj.
Ca ai ajuns la 80 km/h nu mi se pare concludent. Cam aici bateam si eu cu X8-ul Dupa delimitare m-am dus fara sa ma strofoc putin peste suta, undeva la 105 m-am oprit (din acelasi motiv ca si tine - ma cam sufla vintul din sa)
Edited by CHRYS, 11 January 2018 - 09:44 PM.
Valentin, nu este necesar sa citezi textul integral
Posted 11 January 2018 - 09:49 PM
...
Tot de la ei astept si cartea ....
Deloc incurajator pentru mine. Din discutiile purtate am inteles ca sunt depuse acte pentru vreo 12 buc. Pana pe 8 nu prea s-a lucrat in tara asta, dar acum cica se lucreaza la RAR. Speram sa fie gata maiine. ...
Posted 11 January 2018 - 10:02 PM
Așa este Valentin, nu contestă nimeni necesitatea existenței limitării la omologare, dar aici este vorba despre înmatriculare, deci în această situație cartea de identitate a vehiculului există deja în dosar.
Limitarea cursei clapetei prin existența acelui pin care-i îngrădește mișcarea este într-adevăr limitarea reală, acel șurub de la baza manetei accelerației fiind accesibilă utilizatorului nu prea se consideră ca atare.
Pentru verificarea săvârșirii de fapt și de drept a delimitării, trebuie verificat vizual dacă pinul a fost înlăturat. Pentru a nu demonta carena stângă degeaba, se poate desface filtrul de aer, iar dacă se parcurge întreaga cursă a clapetei, atunci este ok.
Ca și pont pentru cei care închiriază sau dau împrumut ATV-ul unui mai puțin exersat în alde de-astea, sugerez folosirea șurubului de pe maneta accelerației, are același efect.
Pentru completarea cărții, dealerii importanți după ce există omologarea de model, duc jucăriile pe o platformă la RAR, uneori le dau jos pentru poză și citirea seriilor, după care se pun la loc și se completează CIV. Adeseori se duc la RAR adevărate flote, cum probabil se întâmplă și cu grupul de jucării din care o să primească și Cris Tian pe al său, verificarea lor la dinți n-o să se facă decât oficial, real ... doar nu degeaba suntem în rrrromânica.
Posted 11 January 2018 - 10:39 PM
Posted 18 January 2018 - 04:40 PM
Salut baieti ,
Am nevoie de niste aparatori de maini pentru atv-ul meu (CF MOTO 520 L) ,Vreau sa acopere bine toata zona mainii si sa protejeze si de vant.
Aveti ideie de un model accesibil ca pret dar si eficient ?
Multumesc
Posted 24 January 2018 - 08:39 PM
......... sa fac demersuri sa achizitionez o remorca pentru el..........
uite aici ceea ce cauti : http://www.carlig-re...m-qrds2412.html
Edited by apriliacluj, 24 January 2018 - 10:24 PM.
Cosmetizari
Posted 25 January 2018 - 12:20 AM
Posted 25 January 2018 - 08:30 AM
da, asa-i!
http://atvforum.ro/i...euro4/?p=138785
....dar cum nu am baut aldamasul, am uitat si eu repede!
Posted 25 January 2018 - 11:17 AM
Cu adalmasu nu este complicat , ...cu distanta este o provocare, cine stie cand ajung eu in zona Cluj-ului (o zona superba si un oras frumos)...
poate la un eveniment national ceva de genul si sa putem veni cu masina,atv si cort ...ce fain suna ,offf
Posted 25 January 2018 - 11:26 AM
......poate la un eveniment de genul si sa putem veni cu masina,atv si cort , plus femei si beutura ...... fixed!
Posted 25 January 2018 - 11:44 AM
Am comandat si au venit aparatorile pentru maini (am comandat ce am vazut montat si la alti colegi ,aferent modelului meu de atv)
Le montez maine si pun poze
APARATORI DE MAINI POWERMADD NEGRE
http://www.moto4all....ermadd-253.html
Am comandat si o cutie textila ,modelul de mai jos ,desi mi-au zis ca se incadreaza bine pe modelul meu de atv,la montaj am avut soc,este dubla de lata fata de portbagaj spate si
nici nu intra bine din cauza manerelor pentru pasager 2 (ar trebui sa le scot ,dar nu o fac ) ....Asa ca am montat-o pe fata si vine mult mai bine (poze pun ulterior)
CUTIE MOOSE BIGHORN NEGRU
http://www.moto4all....ighorn-545.html
Daca cineva dintre voi are o cutie spate din plastic la mana a doua si o vinde ,iau in calcul si aceasta varianta ....(sa se potriveasca pe cf moto 520 L)
Multumesc
Vin cu femeia si bautura mea......
Posted 25 January 2018 - 12:18 PM
daa' macar din beutura ta ne dai si noua? ...asa ni in contul aldamasului
Posted 25 January 2018 - 05:27 PM
dau ,dau .... beutura ,este....
Aparatorile sunt dezastru, nu se potrivesc deloc ,dealtfel sunt indicate pentru moto cros.....nu pentru modelul meu de atv. Le returnez
Posted 25 January 2018 - 05:53 PM