Carburator Linhai Dragonfly
#1
Postat 06 noiembrie 2013 - 07:27
#2
Postat 06 noiembrie 2013 - 06:43
Te-ai gandit sa iei in calcul si un reglaj de supape?
#3
Postat 07 noiembrie 2013 - 09:06
alex_popa pt inceput vezi cum stai cu filtrul de aer . dupa care ca sa iti fie mai usor desfa carburatorul atat cat il poti roti .Surubul de reglat amestecul este orientat de jos in sus si il gasesti in partea de jos a carburatoului ca si idee inainte sa intre in gatul de cauciuc .
ce arata cifra 1 acolo gasesti surubul de reglaj . Recomand sa rasucesti putin carburatoru ( sa vezi exact ce este acolo sa sti cum sa il reglezi )
Succes .
#4
Postat 07 noiembrie 2013 - 09:28
#5
Postat 07 noiembrie 2013 - 10:44
cand accelerezi la maxim sau aproape e normal sa faca asa ceva . in general 2 ture jumate dar in functie de uzuri si filtru de aer se deschide sau se inchide .
eu am reglat asa un dragon :
Deesfacut carbucator curatat etc .
Urcat stapanu pe el si pusa sa de o tura (erau deschise 2 ture jumate )
A zis ca e ok dar sa mai incercam
Am deschis inc o tura si sa repetat .
A zis ca este mult mai ok si dupa o perioada ( aprox 200 km ) a verificat bujia si a zis ca este maro deci e ok .
initial la el era alba bujia .
#6
Postat 08 noiembrie 2013 - 12:15
Radu cand am spus de reglarea supapelor ma gandeam la faptul ca nu inchid bine, ca papa ulei, bujia are depuneri si de ulei pe ea. Am vazut multa lume care spune ca bujia este afumata si cand colo este plina de ulei ars. Daca este cum ai spus tu, doar afumata, atunci e clar de vina este amestecul. Oricum reglarea supapelor ar trebui facuta dupa un numar de km. Din cate imi aduc aminte pe la 2500km se face, poate gresesc.
Fisiere atasate
Aceasta postare a fost editata de sorinok: 08 noiembrie 2013 - 12:16
#7
Postat 08 noiembrie 2013 - 06:14
Multumesc de info. O sa incerc si revin.
#8
Postat 09 decembrie 2013 - 07:38
Salut. Am reglat amesctecul(2 ture 1/2) si este mult mai bine. Multumesc de sfaturi colegilor.
#9
Postat 10 decembrie 2013 - 02:34
Recomand ca dupa 2 iesiri sa verifici bujia sa vezi daca este caramizie . Daca nu e caramizie mi umbli putin la amestec .
#10
Postat 10 decembrie 2013 - 10:26
Scuze ca ma infig si eu, la cf-moto 500 stie careva cum reglezi amestecul? (Am impresia ca nu are reglaj)
Ps. Merge ok dar vreau sa stiu in caz de..
#11
Postat 04 ianuarie 2014 - 02:36
#12
Postat 06 februarie 2014 - 01:23
Salut. Revin cu o noua problema, legata tot de carburator la dragonfly. Nu vrea sa porneasca la rece pana nu las sa curga putina benzina pe la surubul de drenaj al carburatorului. Stie cineva ceva despre aceasta "boala". Multumesc!
#13
Postat 06 februarie 2014 - 11:50
de fiecare data sau doar cate o data ?
Cand ai pus benzina proaspata ultima data ?
peco de unde alimentezi este unul frecventat si de catre alti sau unu fantoma?
Ce zici tu acolo pre o problema cu carburantu .
#14
Postat 07 februarie 2014 - 12:08
De fiecare data cand il pornesc la rece(prima pornire din ziua respectiva). La cald sau daca il pornesc la interval de 4-5 ore nu am probleme, o ia "la sfert". Benzina are cam 5-6 luni de cand e prin rezervor. Alimentez de la Petrom cu 95.
#15
Postat 07 februarie 2014 - 02:42
schimba toata benzina si anunta-ma
#16
Postat 07 februarie 2014 - 02:49
Daca persista problema cu pornire greoaie la rece si dupa ce golesti acea benzina veche si din rezervor si dupa ce ai drenat carburatorul, atunci ai probleme cu socul.
#17
Postat 07 februarie 2014 - 03:16
dragonu are soc manual deci pica si eu pariez pe benzina . sa cam dus cifra octanica si cu putina caldura e precum apa .
#18
Postat 07 februarie 2014 - 04:25
Duminica schimb benzina si va anunt. Socul manual poate sa fie "dereglat"? Atunci cand este socul tras si este rece, pana porneste, invarte mai greu decat daca socul ar fi netras(nu vad legatura soc-turatie electromotor, dar intreb). Poate reusesc sa rezolv, sa nu mai stau sa golesc un dop de benzina inainte sa porneasca. Multumesc pt implicare!
#19
Postat 08 februarie 2014 - 01:12
nu se poate deregla , schimba benzina cu una proaspata si vorbim pana atunci nu are rost sa iti bati capu cu alceva
#20
Postat 10 februarie 2014 - 08:27
Am schimbat benzina si nu s-a schimbat nimic. Eu banui cablul de soc, cum am mai citit la cineva pe forum, nu sta fix la intrarea in carburator si probabil trage aer fals sau ceva de genu. Ce ziceti? Partea nasoala este ca nu se gasesc acele repere(mansoane de cauciuc) separat ca piesa de schimb.