Problema Kingquad
#1
Posted 22 April 2014 - 07:53 AM
Nu sta atv ul pe loc in momentul in care bag in viteza..indiferent ca incerc H sau R ....ca si cum accelerez!merge cu 1-2 km/h..!multumesc!
#2
Posted 22 April 2014 - 08:10 AM
Nu merge prea turat la relanti?
#3
Posted 22 April 2014 - 09:07 AM
#4
Posted 22 April 2014 - 09:25 AM
O sa l duc zilele astea sa vad exact!
Merci oricum!
#5
Posted 22 April 2014 - 09:41 AM
cureaua cam greu se duce , e posibil sa fie senzorul TPS dereglat sau galeria de admisie sa traga aer fals si motorul sa fie mai turat . poti incerca cu TPS , eu din tps am facut un KQ sa stea la relatntiu .
#6
Posted 22 April 2014 - 11:03 AM
Ma poate ajuta cineva cu un sfat!?
Nu sta atv ul pe loc in momentul in care bag in viteza..indiferent ca incerc H sau R ....ca si cum accelerez!merge cu 1-2 km/h..!multumesc!
Nu iti ramane acceleratia blocata,agatata?
#7
Posted 22 April 2014 - 12:01 PM
Daca ar ramane acceleratia blocata/agatata ar fi putin turat si cand sunt pe liber..asa ma gandesc!
#8
Posted 22 April 2014 - 12:50 PM
verifica TPS + firele si conectori de la corpul acceleratiei .
#9
Posted 22 April 2014 - 04:14 PM
#10
Posted 22 April 2014 - 06:16 PM
Ok nu te bagi, dar nu strica sa te documntezi. Multi de la service-uri vor doar sa-ti ia banii pe tot felul de chestii inventate de ei. Daca te documentezi, nu te pot intepa asa de usor si sa te lase fara bani degeaba.
#11
Posted 22 April 2014 - 08:43 PM
Ok nu te bagi, dar nu strica sa te documntezi. Multi de la service-uri vor doar sa-ti ia banii pe tot felul de chestii inventate de ei. Daca te documentezi, nu te pot intepa asa de usor si sa te lase fara bani degeaba.
Sunt de acord cu tine!
O sa incerc mai mult sa ma documentez...!
Multumesc oricum!
#12
Posted 22 April 2014 - 08:46 PM
nu cred ca are trb dar e posibil...
la mine daca am socul aprins sau frana de pe fata pusa acceelereaza cand sunt pe viteza 1
#13
Posted 22 April 2014 - 09:10 PM
cred ca ai o problema la ambreiaj,trebuie demontata cureaua si apoi ambreiajul,ori sa rupt un arc de revenire ori sa exfoliat vre-un disc de frictiune
#14
Posted 22 April 2014 - 09:38 PM
nu cred ca are trb dar e posibil...
la mine daca am socul aprins sau frana de pe fata pusa acceelereaza cand sunt pe viteza 1
Hummmmmmerul tau e ceva mult diferit de kQ .
cred ca ai o problema la ambreiaj,trebuie demontata cureaua si apoi ambreiajul,ori sa rupt un arc de revenire ori sa exfoliat vre-un disc de frictiune
Posibil sa ai dreptate , Poate rulmenutul uni sens sa se fi largit si sa faca pe nebunu . Dar pana sa platesti manopera sa iti desfaca toata transmisia trebuie sa verifice cam la ce viteza sta relntiul si daca nu e prea mare din TPS . Am "remediat " un astfel de fenomen doar din mana , Cand vroiam sa pun TPS la semn ( chestia cu sarma ) nu voria sa imi intre in viteze (caraia ) dupa ce am reglat TPS ca sa merga motorul la un relantiu care sa permita schimbarea vitezelor totul a mers ok . Stiu ca reglaju ce l-am facut poate cauza alte probleme dar .. omu a fost multumit . Era si genu : Nu vreau sa mai bag bani in el ca vreau sa il dau .
#15
Posted 23 April 2014 - 09:12 AM
#16
Posted 24 April 2014 - 09:56 PM
Dragos, citeste sfaturile si manualul de service si ai sa iti dai seama ce concluzii sa tragi.
Ai aici pe forum oameni pasionati de fenomenul atv si priceputi in mecanica, mergi la service cu lectia invatata !
Ca idee, KingQuad-ul incepe sa "inchida ambreiajul" de la cea mai mica acceleratie.
Daca zici ca in momentul cand bagi in viteza se tureaza putin si pleaca cu 1-2 km/h , acolo e problema - de ce se tureaza cand bagi in viteza.
Sa plece cand e putin mai turat decat la ralanti e normal, asa functioneaza Kingul. Doar ca e facut sa il accelerezi de la acceleratie .
Eu as verifica TPS-ul, cum zice Adi Radu.
In acelasi timp m-as uita pe traseul cablurilor de acceleratie / "soc" ( cel de 450 pe injectie are un fel de soc ... ).
M-am uitat la al meu si daca modific traseul cablului de acceleratie, se intinde si se accelereaza putin.
In plus, in manual scrie ca acceleratia trebuie sa cativa mm de "freeplay" adica joc - adica motorul sa nu se accelereze pe primii mm din plaja acceleratiei. Vezi, fa-i putin "freeplay" poate este pur si simplu prea intins cablul de la acceleratie si scapi usor.
Edited by iusau, 24 April 2014 - 09:58 PM.
#17
Posted 24 April 2014 - 10:29 PM
Dragos, citeste sfaturile si manualul de service si ai sa iti dai seama ce concluzii sa tragi.
Ai aici pe forum oameni pasionati de fenomenul atv si priceputi in mecanica, mergi la service cu lectia invatata !
Ca idee, KingQuad-ul incepe sa "inchida ambreiajul" de la cea mai mica acceleratie.
Daca zici ca in momentul cand bagi in viteza se tureaza putin si pleaca cu 1-2 km/h , acolo e problema - de ce se tureaza cand bagi in viteza.
Sa plece cand e putin mai turat decat la ralanti e normal, asa functioneaza Kingul. Doar ca e facut sa il accelerezi de la acceleratie .
Eu as verifica TPS-ul, cum zice Adi Radu.
In acelasi timp m-as uita pe traseul cablurilor de acceleratie / "soc" ( cel de 450 pe injectie are un fel de soc ... ).
M-am uitat la al meu si daca modific traseul cablului de acceleratie, se intinde si se accelereaza putin.
In plus, in manual scrie ca acceleratia trebuie sa cativa mm de "freeplay" adica joc - adica motorul sa nu se accelereze pe primii mm din plaja acceleratiei. Vezi, fa-i putin "freeplay" poate este pur si simplu prea intins cablul de la acceleratie si scapi usor.
Legat de acceleratie,are putin joc,cativa mm in care nu se accelereaza!asta nu cred ca ar fi problema!dar..daca stau si ma gandesc logic...fara cunostiinte de mecanica(cu scuzele de rigoare daca spun vreo prostie), ce legatura ar avea cablul de acceleratie cu introducerea in viteza!?!?eu nu ma ating de acceleratie...bag in viteza...atv-ul pleaca..ca si cum as accelera!
De la service-ul de unde o sa il duc(posibil maine),dupa ce le am zis prin telefon problema asta,mi au zis ceva de variator..sau nu stiu ce...(nu stiu cum le a zis) nu sunt aliniate cum trebuie!la cate pareri diferite am auzit chiar sunt curios care e problema!oricum..multumesc!
#18
Posted 24 April 2014 - 10:58 PM
La care "Service ATV" il duci ? Cel de pe Codrul Cosminului ?
#19
Posted 24 April 2014 - 11:27 PM
#20
Posted 24 April 2014 - 11:51 PM
Ma gandeam sa incerci sa iti rezolvi problema prin cele mai elementare lucruri.
Primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost "Daca intinde efectiv cablul de la acceleratie cu maneta de viteze sau din miscarea ghidonului...sau mai stiu eu ce ?".
Vezi ca e diferit ce spui acuma : de data asta nu ai ami mentionat ca atv ul se accelereaza dupa ce introduci in viteze. Ai uitat sau nu se accelereaza singur dupa ce bagi in viteza ?
Daca nu se accelereaza singur dupa ce bagi in viteza atunci poate fi de la un ralantiu prea mare - verifica ce a spus Adi Radu mai sus.
Eu din cate am vazut cum lucreaza variatoarele nu cred ca poate fi de la alinierea fuliilor/variatoarelor intrucat la ralanti, variatoarele sunt in repaos.
Ca sa miste atv-ul trebuie ca turatia sa creasca suficient pentru a cupla ambreiajul si variatorul fata sa agate cureaua.
Oricum ar fi, turatia e prea mare la ralanti. Acuma daca e cauzata/asociata cu cuplarea vitezelor sa ne spui tu.
Ca sa ne dam seama de ce zicea Costica mai sus: cand bagi in viteze cu motorul pornit caraie, face un soc, sau intra fara sa simti vreun soc sau vreun zgomot ?
Edited by iusau, 24 April 2014 - 11:54 PM.