Buna .
Am o intrebare , daca suspensile de la atv sunt pe treapta cea mai sus ( cea mai tare ) , dar sunt moi (obosite) pot face ceva sa le intaresc un pic ?
Multumesc tuturor !
Posted 01 November 2014 - 10:32 AM
Buna .
Am o intrebare , daca suspensile de la atv sunt pe treapta cea mai sus ( cea mai tare ) , dar sunt moi (obosite) pot face ceva sa le intaresc un pic ?
Multumesc tuturor !
Posted 01 November 2014 - 01:50 PM
Salut
Situatia descrisa de tine este ciudata.
Daca prin termenul "moi"(obosite) - vrei sa ne spui ca balanseaza mai mult decit normal sau topaie la drum denivelat, banuiesc ca trebuie sa te uiti mai atent la telescoape.
Daca termenul are alta semnificatie atunci poate cea mai simpla solutie ar fi sa sudezi suspensia.
Posted 01 November 2014 - 02:03 PM
Intr-adevar, daca balanseaza sau ai senzatia ca face ca barca pe valuri, trebuie sa schimbi amortizoarele.
Daca vrei sa fie mai ferm pe inclinarea laterala, atunci trebuie sa schimbi arcurile cu unele mai tari.
Posted 03 November 2014 - 04:56 PM
Unde as putea gasi arcuri mai tari ?
Posted 06 December 2014 - 11:44 AM
Am rezolvat problema cu 4 telescoape noi pe gaz
Posted 06 December 2014 - 12:19 PM
Poti sa completezi cu mai multe detalii? De exemplu: cum ai ales amortizoarele, cum ai ajuns la concluzia asta, de unde le-ai luat, cu ce pret, cum a decurs montarea si cum simti schimbarea.
Ne-ar fi de folos tuturor experienta acumulata de tine.
Posted 07 December 2014 - 12:45 PM
Am ales aceste amortizoare pentru ca sunt mai durabile , se pot umple cu gaz , spiralele mult mai groase fata de cele din fabrica (din ce am inteles de la alti cu experienta mai mare ca mine ) concluzia a fost ca mai bine le cumpar odata si bune , pretu a fost de 250 de euro pe bucata , schimbarea lor a fost una simpla , se monteaza ca cele din fabrica . Schimbarea se simte isi fac mai bine treaba in teren sunt mult mai tari spiralele . Parerea mea despre cele care sunt montate din fabrica este ca sunt putin slabute pentru greutatea atv-ului , la 3700 de km erau cam duse amortizoarele .
Posted 07 December 2014 - 12:48 PM
Au fost cumparate de la Authentic-Spirit
Posted 07 December 2014 - 01:17 PM
Deci ai schimbat toate amortizoarele si arcurile pentru 1000 Euro ?
Pe CF Moto ?
La 3700 km ?
Posted 07 December 2014 - 07:50 PM
da am schimbat toate 4 amortizoare pretul lor fiind 1000 de euro , cele cu care a fost echipat din fabrica la 3700 de km au fost terminate mai ales cele de pe fata
Posted 07 December 2014 - 10:16 PM
Si ce marca de amortizoare ti-ai pus .....?
Posted 07 December 2014 - 11:41 PM
Si ce marca de amortizoare ti-ai pus .....?
Probabil una foarte buna, ma astept la asta.
Dar nu asta era sensul intrebarilor mele si tu stii asta .
Posted 08 December 2014 - 01:44 AM
Cred ca ELKA stage 1 . Doar cred ca pe la banii astia este elka , care da sunt foarte ok dar , necesita servisare cam o data pe an ! eu zic ca .. sa le folosesti sanatos ( si eu am boala suspensilor )
Posted 08 December 2014 - 08:07 AM
Chestia asta imi aduce aminte de un banc, cica cum poti dubla valoarea unui Trabant ? Facandu-i plinul.
Posted 08 December 2014 - 04:33 PM
Pe bune... si mie mi se pare enorm dar asta e ateveala...
Cum le-ai ales? Dupa dimensiune??? Cei de la ELKA (daca sunt Elka) nu au in catalog marca CF. Ti le-au recomandat cei de la Authentic Spirit?
Si inca o intrebare: Eu la CF X6 am unele care par sa aiba si valva de aer. Trebuie sa le fac ceva? Ce presiune ar trebui sa verific ?
Posted 08 December 2014 - 05:27 PM
Sincer nu mam uitat la marca o sa ma uit si o sa va spun , mi le-a recomandat un prieten ( zicea ca aceste amortizoare sunt puse pe atv-urile de concursuri )
Stiu au fost scumpe dar isi fac treaba excelent . Daca reusesc o sa pun si niste poze cu ele .
Ce se baga pe valva nu stiu , poate gaz sau aer cred
Poate o sa ne spuna cineva mai priceput
Edited by iusau, 08 December 2014 - 05:39 PM.
Foloseste functia "Edit" ( cat merge :) ) ca sa eviti postarile succesive multiple.
Posted 09 December 2014 - 02:08 AM
elka la fel ca si Ohlins sau alti producatori de amortizoare Nu au multe trecute in ctalog , in schimb au catalog cu ce ofera ei . tu iei telescopul tau il masori si in functie de masura prindere etc cauti in catalog .
Cel cu ventil e cu gaz care din ce am auzit se pierde . Sa nu distrugi ceva iti recomand sa mergi la cineva care face asa ceva .
Facand o paranteza am vazut pana acum cel mai cel a fost un BRP cu ohlins pe toate 4 rotile . Dar acolo sa modificat si prinderile ca nu se potriveau .