Problema Electrica (Cred) Linhai Worker 2X4 300
#1
Posted 02 November 2014 - 10:09 AM
#2
Posted 02 November 2014 - 10:10 AM
#3
Posted 02 November 2014 - 10:22 AM
A patit un coleg ceva asemanator la un Linhai worker, nu mai vroia sa porneasca. Tot asa am inceput cu sa curat carburatorul sa verific alimentarea cu benzina. Pana la urma am descoperit ca de vina era socul care nu mai functiona. De pornit il porneam in felul urmator: pe admisia de aer puneam o carpa ca sa infund acel gat pe unde trage aer, astfel incat sa-l supraalimentez cu benzina. Dupa ce porneste si il lasi sa se incalzeasca, scoti carpa!!
Normal la relanti ar trebui sa incarce 14.3V masurat la bornele bateriei, dar cred ca tu vorbesti de curentul la baterie cu motorul oprit.
#4
Posted 02 November 2014 - 10:48 AM
#5
Posted 02 November 2014 - 11:00 AM
Ca sa iti porneasca ok ai nevoie de un curent de minim minimorum 12.4 in baterie daca a stat mai mult nepornit. Daca are doar o zi-doua macar 12.6 trebuie sa fie daca incarca releul.
Daca tot a desfacut carburatorul se poate scoate socul, i se scot papucii si se pun pe bornele unei baterii sa vezi daca functioneaza.
Dupa ce este pornit, fara consumatori si turat voltajul ar fi bine sa se apropie de 14, poate si sa treaca putin peste, daca nu e asa este o problema la incarcare.
Teoretic daca e motorul rece nu trebuie apasata deloc acceleratia daca socul si pompa de benzina functioneaza.
Verifica ce poti din astea si revino cu noutati
PS: ti-a scazut puterea acumulatorului dupa ce l-ai lasat pornit ca el s-a oprit si a stat cu contactul pus pana ai ajuns la el.
#6
Posted 02 November 2014 - 11:07 AM
#7
Posted 02 November 2014 - 11:09 AM
#8
Posted 02 November 2014 - 11:48 AM
Crinel,
Ne spui și nouă unde are LINHAI-ul pompă de benzină ?
#9
Posted 02 November 2014 - 11:50 AM
Scoate-o si curat-o cu o perie de sarma. Infasoara un deget intr-o carpa, pune pe gaura bujiei si da la automat 2-3 secunde, apoi montezi bujia si vezi daca nu se inbunatateste situatia.
Daca e tot asa, ia una noua si ar cam trebui sa se indrepte starea.
Daca ti-a mers rotund inainte ia una identica.
Cand cobor sa imi iau si eu monstruletul la ture ma uit la "seria" ei
#10
Posted 02 November 2014 - 11:51 AM
Edited by dr.crinel, 02 November 2014 - 11:51 AM.
#11
Posted 02 November 2014 - 12:17 PM
Asta nu-i pompă de benzină, este o valvă vacumatică, este exact ca și cea de la orice scuter banal la care alimentarea cu benzină este gravitațională.
Linhai-ul sau CF 500 și multe altele nu au pompă de benzină, ele au ca măsură de siguranță acea valvă care este deschisă doar atunci când pe galeria de admisie se produce vacum, deci în timpul funcționării motorului, în restul timpului ea este închisă.
#12
Posted 02 November 2014 - 01:26 PM
#13
Posted 02 November 2014 - 02:11 PM
Fa cum ti-am zis eu, asta sa verifici in cel mai simplu mod daca este de la soc sau nu. Pune o carpa pe gura de admisie de la filtrul de aer si porneste motorul....vezi cum se comporta.
#14
Posted 02 November 2014 - 02:58 PM
#15
Posted 02 November 2014 - 06:17 PM
12,5 v in timpul functionarii motorului est o tensiune foarte mica. Inseamna ca alternatorul nu incarca, sau regulatorul de tensiune nu functioneaza.
Linhaiurile au o hiba. Daca acumulatorul nu este bine incarcat pornesc foarte greu sau deloc. Invart la automat dar nu pornesc (Am intalnit asta la al meu si am mai vazut la un dragonfly 400). CDI-ul nu este capabil sa functioneze la tensiune mica. In momentul cand starterul se invarte mai ales daca acumulatorul nu este bine incarcat, tensiunea pe instalatie scade destul de mult.
Fa urmatorul test:
Pune bateria pe redresor, sau incearca sa-i dai curent de la o masina cand vrei sa pornesti.
Daca porneste bine atunci inseamna ca ai descoperit efectul.
Va trebui sa cauti cauza,
Edited by samy., 02 November 2014 - 06:17 PM.
#16
Posted 02 November 2014 - 09:08 PM
Si eu cred ca e din electrica problema.
Din start incarcare nu e buna daca ai doar 12.5 v pornit, macar 13.5-13.8 v ar trebui, maxim 14 v.
Testul "carpa-n deget, degetu-n gaura" o sa iti indice daca ti se uda bujia, mai trebuie sa afli si cauza.
Testul "carpa-n admisie, aer ioc" iti forteaza intradevar un efect de soc, mai trebuie sa daca e relevant pentru relantiu, adica cu socul tras probabil ca sta pornit si fara curent suficient dar, ai lasat socul ( ai scos carpa ) a plecat si relantiul .
#17
Posted 02 November 2014 - 11:15 PM
#18
Posted 10 April 2015 - 07:14 PM
Salut, am si eu o problema cu atv-ul meu si as fi recunoscător daca ar putea sa imi dea cineva o idee ce ar problema ar putea fi... Am lăsat motorul pornit în garaj vreo jumatate de ora acum 2 seri pt ca era destul de frig afară, ca sa nu am probleme cu bateria. Cand m-am întors sa îl opresc el se oprise deja singur si cand am dat sa îl pornesc din nou a luat-o destul de greu si cand am vrut sa îl accelerez un pic a murit iar. Daca il pornesc cu accelerația apăsată se tureaza si cand îi dau drumu se oprește iar. Am chemat ieri pe cineva care i-a curățat carburatorul dar tot așa face. Are cineva idee ce ar putea fi?
Părerea mea e ca s-a dus magnetoul..trebuie verificate toate cele 3 faze intre ele si văzut dacă nu cumva da la masa. Faptul ca încarcă putin indica ca s-a dus magnetoul.
#19
Posted 06 September 2016 - 02:20 PM