Cureaua te poate tine 3.000 km dar o poti face praf si in 100 km daca il scapi in apa sau zapada mare si il chinui rau mai ales ca are si putere. Cea mai buna e originala care costa cam 600 RON sau cea de la EPI http://www.epiperformance.com/severe-duty-belt-we261025/
Schimbul de ulei se face la 1000-1500 km sau mai des chiar, depinde de cum il exploatezi. Alege un ulei bun sintetic recomand Motul. Ca si cost in service pentru operatiunea asta te jumuleste de vreo 100 RON manopera, mai gasesc ei ceva sa-ti gadile ca sa-ti astupe gura. La revizii in garantie cred ca manopera e mai mare ca verifica mai multe si iti impun ei limitele de km. Am fost si eu prima data dupa asta am bagat la cap si mi le fac singur, chiar imi place.
E de preferat sa-ti schimbi filtrul de aer cu unul K&N ca sa nu-l mai arunci de fiecare data. La cele de 650 si 800 cand le culci pe stanga le vine ulei in filtru si trebuie sa speli filtru si carcasa, ori cu ala de burete e cam greu. Cu cel K&N operatiunea de spalare de ulei si curatare de praf e mult mai facila. La vreo 500 km sau dupa un raid prin praf trebuie scos filtru si suflat la un compresor dupa care dat un ulei de filtru pe el ca se imbacseste.
Sa eviti sa mergi prin iarba inalta plina de seminte, astea intra direct in radiator si fierbe imediat, am patit-o odata acum vreo 2 ani si desi il spal dupa fiecare iesire, abia acum dupa ce am demontat radiatorul am reusit sa-l spal bine si m-am ingrozit ce cata mizerie mai era prin el. La spalatorie sa ceri sa nu-ti dea cu jetul pe radiator de la mica distanta ca se indoaie aripioarele de aluminiu.
Am unu de 650 din 2010 si nu am reusit sa-i gasesc bube la electronica sau la altceva desi l-am folosit intens. Daca esti incepator nu baga destu' in gaz ca te nu stai mult pe el.