Jump to content



Photo

Imbunatatire Linhai

linhai injector ecu

  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 23 October 2015 - 08:46 PM

Azi am achizitionat la un pret .. Decent pot spune un linhai 300 4x2 modelul pana in 2007 .

Este ok din punct de vedere mecanic ( mai putin carburatorul care din lipsa surubului de amestec care a fost inlocuit cu altul contrafacut , nu poate fi reglat ) este ok .

 

In prima faza vreau sa il fac sa ma pot da cu el ( momentan imi impart atv-ul cu consoarta careia nu ii place can amul ca e prea puternic )

 

Proiectul meu suna cam asa : Injectie pe linhai !

 

Suna ciudat si poate unii vor venii cu o intrebare destul de fireasca : De ce sa pui asa ceva pe linhai ? sau Daca ai can am ce sa faci cu linhaiul .

 

Acum sa va spun parerea mea legata de linhai si injectie . Dupa cum stiti linhaiul e o chinezarie cu care am inceput aproape toti . Unii am evoluat si am ajuns la adevarate bestii iar altii se dau inca cu el si sunt mandrii de el , pentru ca in final ajung si ei unde mergem noi cu jucariile noastre de  mi de euro .

Facand abstractie de la partea cu calitatea pieselor ( capete de bara , rulmenti bucse si ce mai pica pe el ) motorul este ok ( sa fac mandrii fanii Yamaha , este o copie yamaha ). Daca am imbunatatii putin partea de amestec eu zic ca ar iesi o mica bestie ( tinand cont de capacitatea lui cilindirca ! )

Am mers si cu cel de 400 ( pana nu de mult mandria celor de la Linhai ) si pot spune ca e mai lenes ( desi e mai mare in cilindree ) fata de cel de 300 . De ce ? Din cauza carburatorului ( cel de 300 are acel sprit care da un surplus de benzina atunci cand bagi degetul in gaz la maxim iar cel de 400 nu are asa ceva.

 

Am gasit in state un kit de injectie care se poate adapta la multe motoare pe mine ma intereseaza cel de yamaha de 250 cc ( e mai usor sa mergi sa ceri piese de yamaha majesti 250 decat de linhai 300 ca toti vor intreba ce e aia si ce motor are pe el ( motoarele sunt 100 % identice , am un motor de yamaha desfacut bucatele )

 

Small-Engine-Fuel-Injection-Kit.jpg

 

Voi revenii cu detalii cum fac cate o modificare .

 

Planuiesc sa aduc si unele imbunatatiri la celelalte componente ( intarit cadru , modificat capete de bara , instalatie electrica  etc )


  • 2

#2 MMarius

MMarius

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 434 posts
  • Gender:Male
  • Location:Germania - Ulm/Romania - Arad
  • Nume real:Ionut Marius
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Honda TRX 700XX / Yamaha Raptor YFM 700R SE 2016 Model
  • Numar ATV:JO 56

Posted 23 October 2015 - 09:58 PM

Suna interesant! Eu iti urez mult succes si timp liber (pentru ca vei avea nevoie).

 

Sper sa ne anunti cand progresezi cu proiectul....

 

Mult succes inca odata!


  • 0

#3 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 23 October 2015 - 10:01 PM

Acum îmi pare rău că am cadorisit toate piesele de Linhai.

Cu motorul sunt convins că o s-o scoți la capăt, dar ... ce faci cu călcâiul lui Ahile ? Îți rămâne să rezolvi o mare provocare a LINHAI-ului, transmisia.

Spor la treabă.


  • 0

#4 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,622 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 23 October 2015 - 10:24 PM

Interesant si ambitios proiectul de care te-ai apucat.

Te rog sa ne tii la curent (nu la 220V si nici 380V) cu etapele constructive si ale modificarilor insotite pe cat se poate si de imagini.

Spor la treaba !


  • 0

#5 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 24 October 2015 - 07:21 AM

Voi posta fiecare etapa dar asta va incepe din luna ianuarie deoarece voi fi plecat la munca pana la anu !

 

Horia nici nu ma gandesc sa consum prea mult timp cu etansarea transmisiei deoarece mi se pare putin cam imposibil . Prefer sa optimizes puterea motorului si raportul de transmisie ( doar cu un arc si niste role ) Multi posesori de linhai se plang ca nu are putere putini sunt cei care zic ca nu se pot da cu el ca le intra apa la curea .


  • 0

#6 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 24 October 2015 - 08:09 AM

Am vrut să spun că este vulnerabil la transmisie nu neapărat din cauză că ar intra apă, la toate intră.

Dar la LINHAI, în cazul prezenței apei, din cauza concepției sunt alunecări mari atât la nivelul curelei cât și al ambreiajului.


  • 0

#7 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 24 October 2015 - 09:15 AM

Ca si intrebare, nu crezi ca daca pui un alt carburator (de alt motor sau masina) o sa ai rezultate mai bune?

 

Din cate vad, nu ii pui o injectie in adevaratul sens al cuvantului ci, o injectie monopunct, avand la baza tot carburatia. Avantajul injectiei monopunct ar fi acela ca pulverizeaza deja benzina si nu o mai scoate "jet", asa cum face carburatorul. Dar, daca ii poti adapta un carburator mai performant putin, cred ca rezultatele ar fi mai spectaculoase. 

 

Cred ca gasirea unui carburator mai de marca ar fi adevarata provocare. Apoi adaptarea lui. 


  • 0

#8 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 24 October 2015 - 11:03 AM

sa incercat deja la dragonul de 400 punerea unui carburator ( regasit si pe un quad ) dar nu mi se pare prea vioi . Injectia e identica cu ce gasesti pe atv-urile cu injectie . Cred ca pe tine te duce in eroare corpul clapetei cu senzorul de presiune . Si da e monopunct ca am doar un cilindru :)


  • 0

#9 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 24 October 2015 - 11:20 AM

Nu confundati injectia monopunct cu cea multipunct luand in calcul numarul cilindrilor. Dacia Nova avea injectie monopunct la patru pistoane. Injectia monopunct are la baza constructia carburatorului doar ca se pune un injector in carburator. Dar admisia de carburant se face identic ca la carburatie.


  • 0

#10 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 06 November 2015 - 11:11 AM

https://en.wikipedia.../Fuel_injection


Edited by samy., 06 November 2015 - 11:16 AM.

  • 0

#11 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 06 November 2015 - 01:09 PM

... mai pe românește găsești aici: http://autoama.blogs...nopunct-si.html

 


  • 2





Also tagged with one or more of these keywords: linhai, injector ecu

Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto