Jump to content



Photo

Linhai Worker 4X4


  • Please log in to reply
173 replies to this topic

#1 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 27 April 2016 - 11:16 PM

Buna seara!

Vreau sa va prezint noua mea achizitie:un Linhai Worker 4x4.

Atv-ul este din 2007,are 1700 km,are troliu si toate actele necesare pentru inmatriculare.Vreau sa spun ca diferenta intre el si vechiul meu Atv de 110cc este foarte mare(asa cum stiti si voi),acesta este ca un tanc pe langa celalat.Cand l-am luat,vanzatorul a zis ca nu l-a mai folosit de mult timp,era chiar plin de panza de paianjen si a mai zis ca nici el nu prea a mers mult cu el,de asta are doar 1700 km.El are vopseaua cam decolorata si carena este sparta intr-o parte,in rest arata destul de bine.

Sa incep si cu problema cea mai serioasa:nu sta la relanti cand motorul este rece.Daca il las nepornit 20-30 de minute,cand vreau sa pornesc el porneste dar ii moare imediat motorul dupa 2-3 secunde si tot trebuie sa il accilerez mereu,dar si asa tot se opreste.Daca il pornesc cand este cald motorul,adica imediat dupa ce l-am oprit,sta la relantiu dupa pornire.M-am gandit ca e de vine socul automat din carburator,cum pot sa-l verific?Si ce altceva ar putea fi?

Alte probleme:semnalizarile merg cand vor ele,claxonul nu merge,iar cand pun contactul de pornire(primul)se aprind niste becuri de la faruri si asa stau mereu,chiar si cand merg cu Atv-ul,este normal sau un defect?

Avand in vedere ca il am de 2 zile si nu am umblat nimic la el,nici macar nu am desfacut carburatorul si ca a stat atata timp nefolosit,ar trebui sa il duc la un mecanic?Aici in zona la tara unde am Atv-ul nu prea sunt mecanici priceputi la asa ceva.Ar putea sa aiba ceva defecte care nu stiu si pe viitor sa apara unele probleme mai serioase?

Pe viitor o sa fac mai multe poze si o sa le pun aici.

Multumesc!

Attached File  IMG_20160427_130004.jpg   144.04KB   8 downloads


  • 1

#2 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 28 April 2016 - 06:55 AM

Salut Daniel,
Nu putem decat sa te felicitam pentru noul tau (cu adevarat) ATV. Intr-adevar, este o diferenta majora intre cel mic si acesta.
In privinta celor spuse de tine, ca si defecte, vor fi multi colegi care sa te indrume. Este un model popular si multi l-au avut. Doar sa ceri si sa explici cat mai bine, si totul o sa fie usor.
Pentru inceput, as zice sa incepi cu perifericele. Oricum o sa trebuiasca sa o faci. Adica, schimba-i benzina. O scoti complet pe cea existenta si pui alta proaspata. Schimba-i obligatoriu filtrul de benzina. Vezi si cel de aer. As zice sa schimbi si bujia, cu fisa cu tot sau, cel putin sa le verifici bine pe cele existente. Uleiul din motor + filtrul de ulei ar trebui si el schimbat. Niciodata sa nu crezi ca fostul l-a schimbat. Poate l-a schimbat acum doi ani, iar pentru el inseamna ca l-a schimbat.
In functie de fiecare etapa facuta, mai porneste-l si vezi cum merge si daca s-a schimbat ceva.
Instalatia electrica va fi o provocare pentru tine. Aici nu am pareri deoarece mie nu imi plac firele ce au curent electric pe ele.
Nu te baga la carburator. Cel putin nu pana nu faci cele de mai sus.
In privinta aspectului, toate se decoloreaza. Cel putin eu asa am vazut. Soarele actioneaza liber pe plastice.
In rest, nu te lasa dus de val si de puterea noului ATV. Este frumos, este mare dar, trebuie si prudenta. Mergi si bucura-te de el, nu te chinui cu el.
Inca ceva, sa nu uiti de baterie. Poate fi buna sau nu. Si poate face si ea anumite probleme cu manifestari haotice.
Felicitari pentru pasul facut!
  • 1

#3 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 28 April 2016 - 10:08 AM

Salutare si felicitari pentru atv , este foarte frumos! In legatura cu socutl , il scoti de pe carburator ( are 1-2 suruburi nu mai tin minte ) , il alimentezi direct cu 12v in mufa si dupa cateva minute cuiul trebuie sa iasa ( ca principiu are o pastina in el care se dilata cand este alimentat si impinge cuiul afara) , eu asa probez socurile . 
 
 Poza informativa: Posted Image


Si inca o treaba , la tija de acceleratie de pe carburator unde intra cablul  are un surublel , incearca sa ii maresti turatia rotind de el , astfel sa fie putin mai turat la relanti .
  • 0

#4 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 28 April 2016 - 12:16 PM

Daniel, felicitari pentru achizitia primului tau ATV. (celalalt a fost un fel de scolarizare in domeniu)

Alegerea facuta de tine mi se pare foarte buna ! Modelul acesta a fost laudat de multi posesori.

Urmeaza indicatiile colegului pitesti pe care nu are rost sa le mai reiau si eu.


  • 0

#5 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 29 April 2016 - 09:19 PM

Buna seara!Imi pare rau ca nu am mai reusit sa postez nimic de atunci dar nu am mai avut acces la internet.

Problema cu relantiul tot nu am rezolvat-o,am schimbat benzina si filtrul de benzina si mai urmeaza sa cumpar si o bujie noua si am sa vad daca tot asa face.

Va multumesc pentru sfaturi si urari!


  • 0

#6 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 29 April 2016 - 09:55 PM

Buna seara!Imi pare rau ca nu am mai reusit sa postez nimic de atunci dar nu am mai avut acces la internet.

Problema cu relantiul tot nu am rezolvat-o,am schimbat benzina si filtrul de benzina si mai urmeaza sa cumpar si o bujie noua si am sa vad daca tot asa face.

Va multumesc pentru sfaturi si urari!

 

Eu iti recomand un curatat de carburator + verificat galerie admisie , cea intre carburator si motor si cea dintre carcasa de la filtru de aer si carburator , starea filtrului de aer ( iti recomand unul nou ca sa stai linistit o perioada )  cu ocazia asta scoti furtunul de la gazele de carter din carcasa filtrului de aer . De ce ? Sa protejezi filtrul de aer de vaporii de ulei .Banuiesc ca toba este ok . Adica fara intervetii de a face motorul sa mearga mai prost . ( Aici pasionatii de sunete deranjante pot intelege ca tai toba in 2 sa sune mai tare si sigur asa fuge mai tare ) . Astea fiind facute ar trebuii sa mearga ca uns !

 

PS : acum mi-am amintit ! Verifica cu atentie jiglerul de relanti ! e posibil sa ai putina mizerie in el si sa ai problemele astea !

 

Succes !


  • 0

#7 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 03 May 2016 - 01:59 PM

Am rezolvat problema cu relantiul la rece!

Multumesc ATVForum!


  • 0

#8 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 03 May 2016 - 04:09 PM

Am rezolvat problema cu relantiul la rece!

Multumesc ATVForum!

Multumesc, multumesc,........dar nu ne spui si noua cum ai rezolvat problema ? Vrem sa stim si noi......


  • 0

#9 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 03 May 2016 - 06:54 PM

Pur si simplu dupa ce am mai mers dupa ce am schimbat benzina si filtrul de benzina nu a mai facut asa.Eu v-am zis ca am facut aceste lucruri si nu a mers,dar vad ca dupa un timp si-a revenit,posibil sa mai fi ramas in carburator benzina veche si dupa ce s-a inlocuit cu alta noua merge bine.

Apropo,surubul de amestec trebuie fixat la aprox. 2,5 ture inapoi dupa ce l-am strans,nu?


  • 0

#10 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 03 May 2016 - 08:16 PM

Teoretic asta e reglajul de fabrica . Unele carburatoare vor mai multa atentie si in concluzie merg mai bine la 2 ture 3 ture + fractiuni gen jumate 3 sferturi etc . ( Aici intervine urechea muzicala a mecanicului )


  • 0

#11 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 03 May 2016 - 08:54 PM

Nu am avut Linhai , dar crede ca este ca la vechea Dacie : dupa ce desfaci cele cateva ture date de producator (surubul de amestec),incerci usor mai intai intr-o parte, iar apoi in sens opus pana motorul se invarte la cea mai mare turatie dar in acelasi timp rotund. Dupa care se revine la surubelul de relantiu pentru a se micsora turatia minima necesara motorului.


  • 0

#12 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 03 May 2016 - 10:08 PM

Ok,multumesc pentru informatii


  • 0

#13 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 03 May 2016 - 10:26 PM

Uite am mai gasit un topic care te-ar putea interesa :http://atvforum.ro/i...ecului-de-gaze/


  • 0

#14 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 04 May 2016 - 08:24 PM

Stiu,am vazut si eu acest topic deoarece m-am uitat la toate tutorialele si topicurile de aici despre Linhai,dar voiam sa fiu sigur ca e chiar asa si sa nu gresesc.


  • 0

#15 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 10 May 2016 - 10:06 PM

Salut!Am o nelamurire in legatura cu Atv-ul:eu cand l-am luat avea numere galbene deoarece fostul proprietar a zis a a fost inregistrat la primarie si mi-a zis ca pot sa-l inregistrez si eu la primarie.Deci,am cartea lui de identitate,contractul de vanzare-cumparare si alte acte,dar nu am nimic in care sa scrie ca ar avea itp,asta inseamna ca trebuie sa ii fac itp sau se poate inregistra asa?Si inca ceva:ca cineva sa mearga cu el pe drumuri publice trebuie sa aiba si asigurare,nu?Multumesc!


  • 0

#16 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 10 May 2016 - 10:35 PM

Daniel, Daniel, ai inceput sa faci varza din diferitele informatii primite.

 

1) daca este Linhai si are carte de identitate se poate inmatricula la politie, dar cine doreste il poate inregistra si la primarie cu numar galben.

2) daca nu ai nimic in care sa scrie ca ai ITP ,inseamna ca nu are si nu iti ramand decat sa ii faci ITP-ul de care oricum o sa ai nevoie.

3) daca nu are asigurare RCA, nu iti ramane decat sa faci tu o asigurare RCA pe numele tau. (chiar daca avea trebuia sa faci tu alta.)

4) daca avea "de toate" nu trebuia sa iti bati capul, dar nici nu aveai nimic de invatat.

 

Asa ca ; apuca-te de rezolvat actele necesare pentru a putea circula cu el.

 

PS. ......RCA si ITP ai nevoie si daca il inmatriculezi si daca il inregistrezi.


  • 0

#17 Danutzu

Danutzu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 40 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Nume real:mihalschi danut
  • Telefon:0756355665
  • Marca ATV:Polaris

Posted 11 May 2016 - 07:21 AM

Salut Chrys ! daca ai nevoie de rca si itp in ambele situatii,care este diferenta intre inmatriculare si inregistrare?...costuri?..Avantaje? Mersi...


  • 0

#18 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 11 May 2016 - 12:56 PM

ITP si RCA este necesar in ambele variante.

 

Diferenta ar fi ca cele inmatriculate sunt in evidenta politiei iar cele inregistrate sunt in evidenta primariei.(nu este vorba de avantaje/dezavantaje)

1) Cele care au carte se pot inmatricula la politie sau inregistra la primarie.

2) Cele care au Atestat Tehnic de la RAR se pot doar inregistra la primarie.

3) Cele care nu au nimic se pot folosi oriunde dar nu pe drumurile publice.


  • 0

#19 Danutzu

Danutzu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 40 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Nume real:mihalschi danut
  • Telefon:0756355665
  • Marca ATV:Polaris

Posted 11 May 2016 - 02:03 PM

Aha... Mersi Chrys..... Da este vreo taxa de prima inmatriculare si la astea ca la masini? sau sa fiu mai explicit cat ar costa o inmatriculare sau o inregistrare? Salutam!!!


  • 0

#20 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 11 May 2016 - 02:12 PM

Daniel, Daniel, ai inceput sa faci varza din diferitele informatii primite.

 

1) daca este Linhai si are carte de identitate se poate inmatricula la politie, dar cine doreste il poate inregistra si la primarie cu numar galben.

2) daca nu ai nimic in care sa scrie ca ai ITP ,inseamna ca nu are si nu iti ramand decat sa ii faci ITP-ul de care oricum o sa ai nevoie.

3) daca nu are asigurare RCA, nu iti ramane decat sa faci tu o asigurare RCA pe numele tau. (chiar daca avea trebuia sa faci tu alta.)

4) daca avea "de toate" nu trebuia sa iti bati capul, dar nici nu aveai nimic de invatat.

 

Asa ca ; apuca-te de rezolvat actele necesare pentru a putea circula cu el.

 

PS. ......RCA si ITP ai nevoie si daca il inmatriculezi si daca il inregistrezi.

Multumesc mult!


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto