Buna seara!
Vreau sa va prezint noua mea achizitie:un Linhai Worker 4x4.
Atv-ul este din 2007,are 1700 km,are troliu si toate actele necesare pentru inmatriculare.Vreau sa spun ca diferenta intre el si vechiul meu Atv de 110cc este foarte mare(asa cum stiti si voi),acesta este ca un tanc pe langa celalat.Cand l-am luat,vanzatorul a zis ca nu l-a mai folosit de mult timp,era chiar plin de panza de paianjen si a mai zis ca nici el nu prea a mers mult cu el,de asta are doar 1700 km.El are vopseaua cam decolorata si carena este sparta intr-o parte,in rest arata destul de bine.
Sa incep si cu problema cea mai serioasa:nu sta la relanti cand motorul este rece.Daca il las nepornit 20-30 de minute,cand vreau sa pornesc el porneste dar ii moare imediat motorul dupa 2-3 secunde si tot trebuie sa il accilerez mereu,dar si asa tot se opreste.Daca il pornesc cand este cald motorul,adica imediat dupa ce l-am oprit,sta la relantiu dupa pornire.M-am gandit ca e de vine socul automat din carburator,cum pot sa-l verific?Si ce altceva ar putea fi?
Alte probleme:semnalizarile merg cand vor ele,claxonul nu merge,iar cand pun contactul de pornire(primul)se aprind niste becuri de la faruri si asa stau mereu,chiar si cand merg cu Atv-ul,este normal sau un defect?
Avand in vedere ca il am de 2 zile si nu am umblat nimic la el,nici macar nu am desfacut carburatorul si ca a stat atata timp nefolosit,ar trebui sa il duc la un mecanic?Aici in zona la tara unde am Atv-ul nu prea sunt mecanici priceputi la asa ceva.Ar putea sa aiba ceva defecte care nu stiu si pe viitor sa apara unele probleme mai serioase?
Pe viitor o sa fac mai multe poze si o sa le pun aici.
Multumesc!
IMG_20160427_130004.jpg 144.04KB 8 downloads