Dinli 901
#1
Postat 29 octombrie 2007 - 12:19
#2
Postat 29 octombrie 2007 - 05:56
#3
Postat 29 octombrie 2007 - 06:59
#4
Postat 29 octombrie 2007 - 07:02
#5
Postat 29 octombrie 2007 - 07:03
#6
Postat 30 octombrie 2007 - 06:40
#7
Postat 30 octombrie 2007 - 08:07
#8
Postat 31 octombrie 2007 - 09:15
#9
Postat 31 octombrie 2007 - 09:40
#10
Postat 31 octombrie 2007 - 09:50
#11
Postat 18 noiembrie 2007 - 11:37
Fisiere atasate
#12
Postat 27 noiembrie 2007 - 09:10
#13
Postat 28 noiembrie 2010 - 10:41
Citid pe un forum nemtesc am aflat ca se potrivesc cu mici diferente pivotii de la nisan micra.Ce spuneti de asta ? Ati incercat ? Ar fi o economie semnificativa
Fisiere atasate
#14
Postat 28 noiembrie 2010 - 10:58
#15
Postat 28 noiembrie 2010 - 04:17
#16
Postat 28 noiembrie 2010 - 10:36
Daca vrei te ajut eu cu traducerea daca nu e prea mult.
#17
Postat 29 noiembrie 2010 - 02:02
asta e topicul..eu l-am tradus cu google translate..dar nu cu f mare succes
Poate ma poti ajuta cu un rezumat..merge ori nu merge
Salut,
Cristi
#18
Postat 05 decembrie 2010 - 02:30
Pana la urma am reusit sa-l pornesc si am dat o tura cu el..dar greu..greu..daca acum cand e 1 grada afara o ia as agreu..la iarna nu cred ca mai reusesc sa-l pornesc.
Sa fie bujia ?
Aceasta postare a fost editata de cobu: 05 decembrie 2010 - 02:31
#19
Postat 07 decembrie 2010 - 10:54
tu incerci sa l pornesti fara soclu? ca nu o sa ti o i a niciodata mai ales la temperaturi dastea scazute, vezi ca e langa carburator soclul la dinli parca, si mai uite te si tu la bujie si eventual pune i un ngk iridium
#20
Postat 08 decembrie 2010 - 05:51
Si astazi am dat o tura pe plaja cu el si a fost circ pana l-am pornit desi afara a fost foarte cald.
Am dat la automat de vre-o 4 ori si nu a vrut.Noroc ca am cumparat un spray pentru pornire si i-am dat cu ala in furtunul de admisie aer si a luat-o imediat.
Trebuie neaparat sa ii curat bujia sau sa gasesc pe undeva sa ii cumpar bujie iridium .Ai idee Robert pe unde as gasi in cta ?