Salut și numai bine vă doresc!!! Vă rog săma scuzați ca nu am postat si iesiri cu atv-ul, dar nu prea am avut cand să plec cu el, aveam de gând weekend-ul trecut, dar am întâmpinat aceasta problema..
Cum a inceput totul : era duminica si eu veneam acasa dupa o mica plimbare cu atv ul care a mers impecabil pe tot drumul. Cand l am băgat in garaj mi-a murit motorul. Am is ca nu e nimjc si ii mai dau o cheie sa ma asigur, iar atunci surpriza.. pornea dar nu statea la relanti, murea motorul. M am uitat la el putin (fiind duminica nu m-am apucat de el) si l-am lasat aşa.
Ziua 1 : ma uit mai atent si dupa cateva chei ma gandesc ca e de la bujie (care era neagra) . Ma duc in oras sa caut si cred ca am cautat la 10 magazine si de abea am gasit la un magazin modelul NGK-R DR8EA (pe atv aveam NGK-R DPR8EA-9) si un denso care parea asemanator.
(((((( Aici am intrebare : cele cumparate aveau in partea de sus (unde se forma scanteia) electrodul si chestia aceea curbata (scuze, nu stiu denumirile) mai mica fata de cea care era pe el, poate fi vreo problema? ))))))
Ajung acasa, le montez, pornesc si motorul merge rotund si isi tine relantiul cam 1 minut dupa care moare iar. Scot bujia si observ ca le-a facut negre si pe acestea. Abandonez pana următoarea zi pentru ca aveam alte treburi.
Ziua 2 : am scos bujia din calcul si trec la surub de relanti si surub de aer din carburator. Ca sa nu moara a trebuit sa strang relantiul foarte mult (motorul nu era nici pe aproape de a merge rotund) si incerc sa ma joc la aer, dar degeaba ca nu se simţea mai nimic.
Din greseala observ ca daca ștrangulam furtunul cu P care iese din pompa de benzina si duce in galeria de admsie, urcau turatiile (asa trebuia sa faca normal pt ca am strans surubul de relanti de l-au luat dracii) si am mai observat ca imi baga benzina pe acolo.
Având furtunul strangulat incerc sa reglez relanti si surub aer si văd ca functioneaza, vreau sa precizez si ca motorul mergea rotund, cred ca mergea cum mergea inainte.
(((((( alta intrebare : e normal sa faca asa ceva? Sa imi bage benzina pe acel furtun subtire care duce din pompa in galeria de admisie? ))))))
Aceeasi poveste.. Aveam treaba si am amanat pe urmatoarea zi.
Ziua 3 : Deja m-am gandit ca trage aer fals si m-am apucat de "puricat" furtune, galerii, coturi.
Dupa cateva minute imi sare în ochi galeria de admisie care rasufla pe la imbinarea cu motorul. Ma apuc de treaba si desfac galeria, ii schimb garniturile, îi peticesc gaura (avea o mică gaură și am rezolvat-o repede),ii dau cu mastic și cu chinuri am montat-o la loc.
Dau o cheie, merge frumos cam 10 secunde și pauză.. dădea iar să moară.
Având treabă imi propun ca următoarea zi să desfac carburatorul.
(((((( in galeria de admisie intra doar un furtun, dar am vazut si galerii cu 2 furtune ,iar eu am văzut ca am un furtun liber pe partea dreaptă (furtunul e subţire si duce undeva intr-o chestie mica langa motor,iar chestia aia duce in chiuloasa(nu stiu sigur ce e,dar imi seamana a chiuloasa,din ea iese si toba), iar unde se termină toată treaba e un container de plastic si nu are nimic in el, iar de container e legat un furtun gros, indreptat in sus), trebuie sa ii pun eu un teu? ))))))
Ziua 4 : ca să desfac carburatorul am desfăcut filtrul si carcasa lui și cotul ce unea filtrul cu carburatorul. Cu ocazia asta am vazut şi ca filtrul era curat.
Când l-am desfăcut n-avea nimic, era curat. Verific daca are vreun furtun infundat sau ceva, totul funcţiona.
Il montez la loc, strâng colierele de pe cot si dau o cheie. Aceeasi poveste ca si cu galeria, a mers puţin, dupa care murea motorul.
Am desfacut si filtrul de benzina sa vad daca are vreo gunoaie si nimic. Am și pus furtunele pe direct (fără filtru de benzină) si nimic..
Am desfacut si pompa de benzina, la fel.. Precizez ca nu a fost umblat nici la carburator, nici la pompa, erau ca noi.
(((((( alta intrebare : butonul de la rezerva cum trebuie sa stea? Are niste inscriptii : RES OFF ON. M-am jucat cu el cat aveam filtrul de benzina jos si am vazut ca pe RES imi dă putina benzină, pe OFF deloc, iar pe ON dă multă))))))
Ziua 5 : aici deja nu mai aveam idei, i-am băgat benzina de 99 și l-am scos la ture ca poate se intampla vreun miracol. Și că am adus vorba de scos atv afara din garaj pe perioada asta mi-am adus aminte că uneori dupa ce il porneam la greu isi revenea, chiar puteam să reglez relanti si aer (asta până îl opream şi se răcea..)
Mai am un vecin cu linhai 300 si cred ca ma apuc sa schimb piesele sa vad daca imi dau seama din ce ar putea fii..
Sunt deschis la orice sfat, propunere, chiar nu mai stiu ce sa fac..
P. S. Daca nu intelegeți ceva sau aveti nevoie de alte detalii ma intrebati, scuzați-mă ,dar in general nu sunt prea bun la explicat .
P. S.2. Am pus o poza in care va arat mai bine ansamblul de care nu stiu care e faza cu el (cum te uiti in poza e chiar in faţa ta, acela cu containerul)
Aceasta postare a fost editata de Dorin2001: 06 septembrie 2016 - 02:27