Cf Moto - Ul Meu (450 L - Camuflaj)
#1
Posted 03 September 2016 - 02:56 PM
Astazi mi-a fost livrat noul meu atv,un cf moto 450 L,o culoare deosebita apreciez eu,camuflaj.
Asteptandu-l de cateva zile,nu am stat prea mult pe ganduri,i-am facut plinul si am iesit sa dau tura cu el.
Prima impresie:
-pedala de frana un pic cam elastica pentru gustul meu,
-un mare minus mi se pare ca maneta de frana ai doar pe partea dreapta...nu doar o data am cautat frana pe partea stanga(inainte de cf am avut 2 linhaiuri)...
-motorul(asa limitat cum este) trage foarte bine,fara lag(sistemul de injectie merita toti banii) mai ales ca la prima iesire am fost 2 persoane pe el,
-spatiu pe el la discretie,atat pentru conducator cat si pentru pasager,am preferat sa fie varianta lunga pe principiul"unde e loc incape si mult si putin",
-se conduce foarte bine,nu am resimtit in scurta plimbare(de vreo 30 de km) ca ar avea tendinta sa subvireze datorita lungimii,foarte manevrabil,
-asa zisele aparatori/protectii nu sunt eficiente,chiar am reusit sa tarai un bat care si-a facut loc prin scutul de pe dedesupt,
-alte minusuri nu am depistat in afara manetei de frana(dar asta,ma voi obisnui pe viitor).
Astept sa ii fac prima revizie la 250 de km si sa ii scot limitarile.
#2
Posted 03 September 2016 - 03:03 PM
P.S.: are o frana de motor fantastica👍
Attached Files
#3
Posted 03 September 2016 - 03:14 PM
Zici ca au facut economie de o maneta de frana? Destul de interesant.
#4
Posted 03 September 2016 - 03:45 PM
Sunt fericit,iti dai seama...mai ales ca acum o luna nu stiam ca imi voi schimba atv-ul...a fost asa in scurt,am vandut Linhaiul,m-am mai scotocit de niste bani si am facut pasul in fata😉
Obisnuit fiind,atunci cand merg mai sportiv sa pișc frana si concomitent sa ii dau/iau gaz sau sa pisc frana doar putin...primul gest reflex pentru mine era sa strang manerul stang...daca fac asta cu cel din dreapta trebuie sa iau mana total de pe acceleratie...
Dar asta e! O sa ma obisnuiesc cu el asa,nu stau sa imi bat capul sa mut maneta in stanga😁
#5
Posted 03 September 2016 - 05:37 PM
Sa inteleg ca nu ai ai Dragon Fly-ul de 400? Cum ai rezolvat pana la urma cu ambreajul?
Fain pattern-ul de Camo! Asa mi-as dori si eu sa obtin la SSV. Pacat ca nu fabrica si varianta asta de culoare la ssv-uri.
#6
Posted 03 September 2016 - 05:48 PM
La dragonfly i-am schimbat cureua si am dat o tura cu el...nu mai facea figuri,apoi l-am mai dat jos o data si am rectificat daca pot spune asa ferodourile...erau uzate conic asa ca le-am adus la acelasi nivel pentru un contact uniform,implicit o aderenta crescuta.
La o saptamana dupa l-am vandut...merge fara probleme,e ok.
Legat de culoare aveam de ales intre porticaliu(o culoare frumoasa in comparatie cu albastru sau negru) si acest camuflaj si mi-a placut (mi s-a parut a fi mai putin pretentios la zgaraieturi,praf) foarte tare asa.
Edited by dorin9722, 03 September 2016 - 05:49 PM.
#7
Posted 04 September 2016 - 03:13 PM
Sa ai parte de el fara probleme!
Pictura de pe el e chiar frumoasa, iti mai trebuie doar o pusca sau un arc .
Legat de frana subscriu - parerea mea e ca nu prea ai frana (poate si din cauza ca e nou pana se uzeaza putin placutele si discurile) - noroc cu frana de motor care te opreste fara sa mai folosesti frana.
#8
Posted 04 September 2016 - 05:28 PM
Se inmultesc CF-urile .
Detin acelasi model , lung , doar ca pe culoarea portocalie.
Probleme majore nu am gasit.
Am impresia , si nu e doar o impresie , ca , coarnele mele sunt putin spre dreapta . (sunt strambe).
Mi-am facut programare la prima revizie si m-au programat tocmai joi. Eu avand deja 350 km inregistrati. Sper ca nu e o problema mare faptul ca am depasit kilometrii de revizie.
Edited by AlexandruE91, 04 September 2016 - 05:29 PM.
#9
Posted 04 September 2016 - 06:32 PM
Intr-adevar,are o frana de motor grozavaSa ai parte de el fara probleme!
Pictura de pe el e chiar frumoasa, iti mai trebuie doar o pusca sau un arc .
Legat de frana subscriu - parerea mea e ca nu prea ai frana (poate si din cauza ca e nou pana se uzeaza putin placutele si discurile) - noroc cu frana de motor care te opreste fara sa mai folosesti frana.
#10
Posted 04 September 2016 - 07:24 PM
Referitor frina de motor...
Sa te astepti sa mai slabeasca dupa 1000 km.
E ceva normal, nu este de speriat
Pina atunci...apa, paie si bataie.
#11
Posted 04 September 2016 - 10:36 PM
Cand am zis ca are frana de motor grazava m-am referit stric la momentul discutiei si m-am raportat strict la ce am mai condus eu pana atunci.
#12
Posted 04 September 2016 - 11:53 PM
Culoarea este identica cu al meu, iti recomand sa faci in asa fel ca atunci cand alimentezi sa nu scapi prea multa benzina pe langa buson, in un timp se exfoliaza folia pe langa.
#13
Posted 05 September 2016 - 07:59 AM
#14
Posted 09 September 2016 - 09:56 AM
Sunt constient ca acum motorul este foarte strans,totul e nou...dupa prima mie de kilometri probabil si cureaua se va uza putin,motorul poate nu va acea chiar aceeasi compresie.
Cand am zis ca are frana de motor grazava m-am referit stric la momentul discutiei si m-am raportat strict la ce am mai condus eu pana atunci.
Buna. Am si eu acelasi model dar portocaliu. Are 1400 km si frana de motor e ok. De fapt totul la el e ok. Acum vreau sa ii fac revizia la 1500 km.
#15
Posted 09 September 2016 - 04:21 PM
#16
Posted 09 September 2016 - 11:13 PM
Unii colegi spun ca dupa revizia de 1000 de km,altii l-au scoa dupa prima revizie la 250 de km(de altfel dealer-ul de la care l-am cumparat mi-a spus ca il pot scoate dupa prima revizie.
#17
Posted 11 September 2016 - 10:23 PM
#18
Posted 12 September 2016 - 01:55 PM
Stiu ca mentionai intr-un topic faptul ca dupa prima revizie ai scos/anulat acel piciorus care limiteaza cursa cablulului de acceleratie,dar a ramas limitat din surubul de la maneta de acceleratie...
Cred ca asa o sa procedez si eu pentru un rodaj efectuat corespunzator.
#19
Posted 13 September 2016 - 12:51 AM
Salutare!
Si eu am Cf 450s de vreo 2 3 luni. Am deja 2500 km cu el din care vreo 500-600 pe asfalt.
Legat de frana de motor, se va slabi putin dar asta vei sesiza doar cand cobori o panta cu inclinatie mare. In rest nu e sesizabil cat e slabita.
Vei fi nemultumit de el doar daca vei avea colegi de drum, cum am eu, care au toti avioane de la 800ccm in sus si pe langa asta mai au si experienta o gramada.
Ca sfat, daca nu folosesti carligu sa il dai jos. Din cauza ca are garda la sol destul de joasa si teava pe care e montat carligu e lunga in spatele rotilor o sa patesti ca mine si o sa il indoi.
Si sa stii ca o sa ai nevoie de scut metalic si care sa protejeze inclusiv sub locu unde tii picioarele.
In rest nimic de comentat. Chiar daca e mic am mers si intrat unde au mers si restu fara probleme.
Bafta si multi km fara incidente.
Ps: o sa simti nevoia de distantiere.
Toate cele metionate urmeaza sa le fac si eu numai sa fie si buget
Edited by geolino, 13 September 2016 - 12:55 AM.
#20
Posted 13 September 2016 - 06:00 AM