Probleme Ventilatie Cf Moto
#1
Posted 16 October 2016 - 11:24 AM
Mulțumesc anticipat
#2
Posted 16 October 2016 - 11:37 AM
Bine ai venit pe forum din cauza ca ai o problema. Eu cred ca e de la temperatura acel semn rosu, s-a incalzit prea tare, probabil nu-ti merge ventilatorul. Daca ai sa-l lasi cateva ore sa se raceasca, nu se vai mai aprinde ledul in bord in mod sigur. Cred ca in mers se mai raceste radiatorul si din cauza fluxului de aer, nu sunt sigur de treaba asta, intreaba un mecanic.
AI mai multe variante:
- strici ledul rosu din bord sa nu-l mai vezi, da-l dracu de piaza rea
- mergi cate 10-15 km pana fierbe motorul si se aprinde ledul, dupa asta faci o pauza de 30-90 min pana se raceste motorul in functie de anotimp si temperatura de afara. Asta merge pana crapa ceva in circuit, oricum sa ai niste antigel la tine sa completezi ca da pe afara
- repari ventilatorul
Hai sa traiesti si sa ne revedem sanatosi la urmatoarea problema !
Edited by danutlupu, 16 October 2016 - 05:35 PM.
#3
Posted 16 October 2016 - 02:18 PM
#4
Posted 16 October 2016 - 08:12 PM
Bine ai venit pe forum din cauza ca ai o problema.
#5
Posted 17 October 2016 - 04:59 PM
Bine ai venit pe forum din cauza ca ai o problema. Eu cred ca e de la temperatura acel semn rosu, s-a incalzit prea tare, probabil nu-ti merge ventilatorul. Daca ai sa-l lasi cateva ore sa se raceasca, nu se vai mai aprinde ledul in bord in mod sigur. Cred ca in mers se mai raceste radiatorul si din cauza fluxului de aer, nu sunt sigur de treaba asta, intreaba un mecanic.
AI mai multe variante:
- strici ledul rosu din bord sa nu-l mai vezi, da-l dracu de piaza rea
- mergi cate 10-15 km pana fierbe motorul si se aprinde ledul, dupa asta faci o pauza de 30-90 min pana se raceste motorul in functie de anotimp si temperatura de afara. Asta merge pana crapa ceva in circuit, oricum sa ai niste antigel la tine sa completezi ca da pe afara
- repari ventilatorul
Hai sa traiesti si sa ne revedem sanatosi la urmatoarea problema !
Am sa mi cumpar in urmatoarele zile un ventilator nou. Mulțumesc pentru sfaturi 😉
Edited by MARKVARDAI, 17 October 2016 - 05:00 PM.
#6
Posted 18 October 2016 - 07:31 AM
Bine ai venit pe forum din cauza ca ai o problema.
Hai sa traiesti si sa ne revedem sanatosi la urmatoarea problema !
esti mortal colegu! )
...dar initiatorul mai are si alte probleme...... de gramatica, scriere corecta
@initiator: poate nu ventilatorul e vinovatul 100%
ar trebui sa-l legi pe direct sa vezi daca porneste
iar daca porneste, atunci cu termocupla e problema
succes in rezolvarea tuturor problemelor!
#7
Posted 18 October 2016 - 09:02 AM
Salut! Daca a fost bagat prin ape mari, intra apa in ventilator(cel putin la modelele pana prin 2010) si ruginesc rulmentii si arcurile de la perrile colectoare.
La mine s-a intamplat la fostul de vreo 3 ori. de fiecare data am inlocuit arcurile de la carbuni si rulmetii si a redevenit functional.
Inainte de a-l demonta verifica:
1. Cu un betigas ceva, vezi daca se invarte greu elicea (motorul oprit si contactul luat). Daca se invarte usor treci la pasul 2.Daca e blocat sau merge greu treci la pasul 4
2. Pe radiator in partea stanga jos se gaseste o termocupla cu doua lamele si doi papuci infipti in ele. scoate cei doi papuci si pune un conductor intre ei.Pui contactul, iar daca GMV-ul porneste si nu scoate zgomote anormale, atunci scapi doar cu inlocuirea termocuplei. Daca nu porneste verifica releul termocuplei, se afla sub sa. mai exista si o siguranta dedicata tot GMV-ului. verifica si acolo.
Daca toate-s bune si "pleaca curent" spre gmv treci la pasul 3
3. demonteaza portbagajul fata si capota. identifica mufa care pleaca spre gmv. scoate mufa si alimenteaza cu doua conductoare direct din baterie sau alta sursa de 12v cc cele doua fire care pleaca spre gmv. Daca nici asa nu da roade urmeaza pasul 4
4. demonteaza gmv-ul si vezi cum se prezinta rulmentii, periile colectoare, colectorul, rotorul si arcurile periilor.
Abia apoi decizi solutia.