)....Nici o varianta nu este adevarata....ati picat testul....scuze nu am avut timp sa scriu si am si avut vreo 3 saptamani probleme cu logarea....am scris si adminului poate ma ajuta....in fine toate sunt ok acum.
Sa o iau cu inceputul (poze o sa pun la un moment dat)....normal ca am avut ...eu m-am referit la probleme mai grave , piese motor, etc ...restul le consider inevitabile oricarui atv cu mai mult de 100 de ore de riding....adica caroserie rupta, oglinzi rupte, mii de suruburi pierdute, ...actuator 4x4 distrus ( asta din prea mult avant ....eram prin munti si vai ,luasem ceva apa si cred ca a ajuns apa si la comutatorul de pe ghidon si a facut un scurt si mi-a ars siguranta....eu nerabdator (si foarte incepator si nepriceput) in loc sa las asa si sa rezolv treaba cu scurtul am schimbat siguranta...care e de 3 A dar eu neavand si fiind cap luminat am pus ce aveam...adica siguranta de rezerva de 30 A !!!...dupa 3 incercari din buton am topit motorasul...nu-i o problema ca l-am pus pe manual acum si e ok.)....adica nu ai cum sa scapi fara nimic dupa mii de ore si mii de km (rasturnari, sarituri si drumuri imposibile) doar daca nu te dai decat in sufragerie cu el!...
rezolv curand si cu developatul.....drumuri line )
.....inca o chestie....nu am reusit niciodata sa-l pornesc de la maneta....snur...help am un lapsus....cum pornesti drujba!
Nu stiu sau e defecta treaba aia? Ceva help pls...sau pasii ce trebuiesc urmati...1 apasa on 2, pune contact......etc....ceva de genul....
......Daca ma ajuta cineva cu un link sau ceva pt forumul dedicat pieselor de schimb sau sunt pe marci anume?....caut disperat filtru de ulei !