Aștept cu bucurie părerile voastre, iar eventual ce as putea face în privința asta.
#1
Postat 11 ianuarie 2017 - 02:13
Aștept cu bucurie părerile voastre, iar eventual ce as putea face în privința asta.
#2
Postat 11 ianuarie 2017 - 02:18
nu cumva a fiert si a dat afara ?
deci vreau sa intreb, termostatul, termocupla e OK?
Aceasta postare a fost editata de apriliacluj: 11 ianuarie 2017 - 02:19
#3
Postat 11 ianuarie 2017 - 02:28
Am uitat sa precizez ca acum, iarna, au început sa îmi iasa aburi din zona din față
#4
Postat 11 ianuarie 2017 - 03:18
Radiatorul fisurat in partea de sus, pica antigel si aburul e datorat temperaturii crescute(normala) a antigelului care iese la o temperatura scazuta, afara.
Se poate suda la ateliere de radiatoare. Asta am facut eu.
Aceasta postare a fost editata de AlexandruE91: 11 ianuarie 2017 - 03:19
#5
Postat 11 ianuarie 2017 - 06:23
#6
Postat 12 ianuarie 2017 - 08:13
Sal, este posibil sa fi avut dop de gheata sau chiar radiatorul inghetat. Eu am patit la fel pentru ca nu am verificat concentratia de antigel si la - 20 grade a inceput sa cedeze.
Primul pas ar fi sa golesti sistemul de racire complect si inlocuire cu alt antigel, apoi incepi sa verifici, radiator, pompa de apa si toate colierele de la furtune.
O zi buna
#7
Postat 12 ianuarie 2017 - 08:27
Primul pas nu este să schimbi antigelul, este o risipă inutilă deoarece ai văzut deja că există un loc (sau mai multe) pe unde se pierde.
Primul pas este acela prin care verifici etanșeitatea sistemului de răcire, deci și radiatorul care prezenta simptomele, dar o faci cu apă chioară.
Pasul doi constă în remedierea defectului (defectelor) de etanșeitate depistate la radiator sau aiurea.
Pasul trei constă ca după montarea la loc a radiatorului și întregirea sistemului de răcire, să fie reverificată etanșeitatea, dar tot cu apă chioară.
Ultimul pas este acela în care se scurge apa din sistemul de răcire și se înlocuiește cu antigel preparat pentru temperatura de îngheț dorită (pentru bidonul de G2 care se cumpără în mod curent din comerț, la un amestec de 1/1 se obține o temperatură de îngheț de minus aprox. 26-28 grade Celsius)
Spor la treabă.
#8
Postat 12 ianuarie 2017 - 08:52
Ca si completare, la mine s-a deformat capacul de la radiator si pe acolo a curs antigel dupa ce a inceput sa faca presiune, adica a inceput sa se incalzeasca apa binisor in motor, dupa care a aparut urmatoarea problema, presetupa de la pompa de apa care a inceput sa cedeze dupa cateva ore de functionare, adica a inceput sa picure foarte slab antigel pe acel orificiu special.
Vorbesc din proprie experienta, eu am vazut ca si situatie urgenta schimbarea antigelului care la mine este vorba de 2, 5 litri ( g 12 gata preparat la -32 grade), antigel pe care il poti recupera aproape integral in caz ca mai lucrezi la sistem.
Asta in cazul in care nu ai garaj incalzit si lucrezi afara, iar atv-ul ramane in frig.
Bafta!
Aceasta postare a fost editata de pitesti: 12 ianuarie 2017 - 10:56
#9
Postat 14 ianuarie 2017 - 12:28
Mulțumesc pentru sfaturile acordate! Încă o întrebare : Radiatorul se poate repara acasă prin sudură?
Aceasta postare a fost editata de Dorin2001: 14 ianuarie 2017 - 12:29
#10
Postat 14 ianuarie 2017 - 01:01
Pompa de apa este aproape noua, de câteva luni, în weekendul acesta să mă apuc să scot antigelul și sa verific dacă curge doar pe acolo.
Mulțumesc pentru sfaturile acordate! Încă o întrebare : Radiatorul se poate repara acasă prin sudură?
radiatorul de linhai e din alama sau cupru nu mai retin . Stiu sigur ca nu e aluminiu . Se anuleaza elementul care curge dar te sfatuiesc sa mergi la cineva care stie ce face !
#11
Postat 21 ianuarie 2017 - 06:26
Also tagged with one or more of these keywords: Linhai 300
|
Performance & Technical →
Probleme ATV →
Probleme Mari Motor Linhai 300Started by vstrom , 13 aug 2014 Linhai 300, motor, intrerupe |
|
|